دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی:

برکناری ۴ مدیر، پایان حادثه خودسوزی فرزند شهید نیست/ تا محکومیت تمام عوامل دخیل در فوت فرزند شهید برازیده ایستاده‌ایم

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی در واکنش به فوت یکی از فرزندان شهدا در اثر خودسوزی، گفت: چه مدیران فعلی چه آن‌هایی که از قبل در این مسند بوده‌اند همه در این اتفاق مقصر هستند و باید محاکمه شوند.

برکناری ۴ مدیر، پایان حادثه خودسوزی فرزند شهید نیست/ تا محکومیت تمام عوامل دخیل در فوت فرزند شهید برازیده ایستاده‌ایم

علیرضا متانی ضمن تسلیت به خانواده شهید برازیده که پسرشان با سه فرزند در ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ بر اثر بیکاری و عدم اشتغال، دست به خودسوزی در مقابل ساختمان بنیاد شهید زد و جانش را از دست داد، اظهار داشت: بنده به‌عنوان نماینده حزب تا آخرین نفسی که در جان دارم، پیگیر این مسئله خواهم بود و دیگر از پیگیری حقوق ایثارگران که از فرزندان برومند و انقلابی این مردم و انقلاب هستند، کوتاه نخواهیم آمد.

وی ضمن محکومیت شدید این مسئله خطاب به رییس بنیاد شهید گفت: آقای قاضی‌زاده آیا شما وظایف بنیاد شهید را می‌دانید؟ آیا در خصوص حمایت‌هایی که باید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام شود، مطلعید؟ بنیاد باید مشخص کند چنددرصد از کارکنان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران از رزمندگان و جانبازان و آزادگان و خانواده شهدا هستند. چه مدیران فعلی چه آن‌هایی که از قبل در این مسند بوده‌اند همه در این اتفاق مقصر هستند و باید محاکمه شوند.

وی همچنین با ابراز تاسف از این‌ موضوع گفت: جناب آقای رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران از شما می‌خواهیم به قول‌هایی که به ایثارگران و مردم داده‌اید در مورد مبارزه بی‌امان با فساد و فامیل‌سالاری عمل کنید. نه‌تنها آقای قاضی‌زاده که آقای اوحدی و تمام مسئولانی که از پیش.تر در این مسئولیت بوده‌اند، باید پاسخ‌گوی این مسئله باشند. با عزل چند مدیر این اتفاق به پایان نمی‌رسد. پسر شهید برازیده چهل سال داشت یعنی سالیان زیادی خواسته‌اش بی‌پاسخ مانده است. او چیز زیادی نمی‌خواست تنها یک شغلی که بتواند به امرار معاش خانواده‌اش بپردازد آیا بنیاد شهید همین یک‌قلم را هم نمی‌توانست در حق فرزند این شهید انجام دهد؟

متانی تاکید کرد: درحالی‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را با کرامت و گرامی‌داشت یاد شهدا و ایثارگران آغاز کردند، حمایتی از سوی بنیاد شهید از این عزیزان صورت نگرفت. مگر خانواده ایثارگران چه می‌خواهند؟!

وی در پاسخ به این‌که امتیازاتی برای خانواده شهدا و ایثارگران در نظر گرفته‌شده، اظهار داشت: ما حاضریم تمام امتیازاتی که می‌گویند را تحویل بدهیم اما آن‌ها یک لحظه حاضرند جای جانبازی که سی سال است روی تخت بیمارستان افتاده یا چهل‌ساله است مجروح شده یا پدر و مادری که فرزندان خود را در راه امام و انقلاب تقدیم کرده‌اند یا فرزندانی که بدون پدر بزرگ‌شده‌اند، بگذارند؟!

رییس جبهه متحد مسقلین ایران ادامه داد: کسانی هستند که از جنگ و ایثار و انقلاب به نفع مقاصد خودشان سوءاستفاده کرده‌اند، آن‌ها از ما نیستند. از حجت‌الاسلام اژه‌ای می‌خواهیم این افراد را معرفی کنند ما این افراد و تمام سواستفاده‌هایی که از نام شهدا کرده‌اند و باعث شدند جامعه به ما و خانواده‌های ایثارگران بدبین شود، محکوم می‌کنیم. قوه قضاییه باید به این مسئله ورود کند و با این عده برخورد کند.

وی در خصوص آقازاده‌هایی که از نام پدرشان برای مقاصد خود استفاده می‌کنند، گفت: ما این افراد را از خودمان نمی‌دانیم. این‌ها مخل آرامش مردم و جامعه را به سمت آشوب می‌برند. مردم بدانند که این‌ها از ما نیستند.

متانی تصریح کرد: طبق قانون شما وظیفه دارید از این خانواده شهدا که نظام و انقلاب مدیون آن‌هاست، حمایت کنید. خانواده‌هایی که از جان خود گذشتند و بدون هیچ چشم‌داشتی در این وضعیت اقتصادی زندگی می‌کنند. خط ما با کسانی که خوردند و بردند و با زدوبند صندلی کسب کردند جداست.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال تنها خواسته‌ی بود که فرزند این شهید ۸ سال دفاع مقدس داشت، تاکید کرد: ما تا آخرین نفس پای این قضیه هستیم، این مسئله بسیار دردآور است برای جامعه ما که شهادت را مقدس می‌شمارد.

وی ضمن ابراز تسلیت دوباره به مقام‌معظم رهبری و خانواده شهید برازیده گفت: مایه شرمندگی است، ما شرمنده‌ایم که زنده باشیم و تنها فرزند شما به‌خاطر کار از جان خود بگذرد. امثال این فرزند شهید و جانبازان و آزادگان و رزمندگان زیادند که در این شرایط با نجابت زندگی می‌کنند. ما تابع محض رهبری هستیم اما ایشان همیشه از خانواده شهدا و جانبازان تجلیل کردند. ما خواهان محکومیت نه‌تنها مدیران وقت بلکه مدیران قبلی هستیم چراکه این‌موضوع مربوط به امروز و دیروز نیست. فرزند شهیدی که نظام و انقلاب مدیون اوست باعث شرم‌ساری است که برای احقاق حق خود و رسیدن صدایش به گوش مسئولان دست به خودسوزی بزند که پایانش مرگ است.

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس در زمینه حمایت از ایثارگران گفت: جناب آقای قالیباف این‌ها فرزندان کسانی هستند که هم‌رزم شما در میدان‌های جنگ بوده‌اند، چرا مجلس برای حمایت از ایثارگران ورود نمی‌کند؟!

وی با اشاره به ۳فرزند روح الله برازیده که حالا باید بدون پدر، بزرگ شوند، گفت: زمان جنگ ما دوشادوش هم حرکت کردیم اما سهم ما از رفاه اجتماعی فعلی جامعه امروز کجاست؟ باید دستگاه نظارتی وظیفه خود را شروع کند.

متانی خواستار رسیدگی به پرونده مدیران پرحاشیه‌ای شد که از نام شهدا بهره می‌برند و افزود: مسئولانی که حرف‌وحدیث زیادی در جامعه از آن‌ها به گوش می‌رسد، اگر اجازه ندهند که به کارنامه شان رسیدگی شود نقطه‌ی سیاهی در مدیریت کشور خواهد بود، قوه قضائیه بدون اغماض باید آن‌هایی که از ایثارگری خود به‌عنوان یک دیوار امنیت و حاشیه امنیت استفاده می‌کنند، شناسایی و با جدیت به این مسئله ورود کند. مسئولینی که از وظایف خود عدول می‌‌کنند از ایثارگران نیستند. آن‌هایی که مسئولیت اجتماعی خود را انجام نداده‌اند و امروز مسبب این وضعیت هستند.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 56
  • فرشادآزاد
    0

    بزرگوار این همه درباره افول ارزشهای انسانی درجوامع غربی مانورمی دهیددرحکومت اسلامی خودمان که نماینده سیلی به گوش سرباز وطن میزند مدیرخون به دل فرزند شهید مدافع وطن میکندتامجبور به خودسوزی شودومدیرارشد وکارگزار بالادستی چنین وضع معیشتی برای ملت بوجود آورده همه چیز افول نکرده است ؟وای بحال مردم عادی که دربانکها وادارات دولتی چه بلایی به سرشان می آورند جلوی وزارت نفت هم بازنشسته خود وفرزندانش را آتش زد اما کک کسی گزیده نشداقلا این مدیرانی که باعث خودسوزی فرزند شهیدشدندهمه باید به اشدمجازات برسند دراقتصاد دراجرا در سهم بری ازبیت المال به شدتازحکومت اسلامی وعدل علی ع دورشده ایم مواظب باشیدازخدانمی ترسیداز انسانیت بر باد رفته دفاع کنید

    نظرات شما -
    • پدرجان
      0

      خودشون تا گردن در فساد و ظلم و بی عدالتی فرو رفته اند . از بی عدالتی در آمریکا می گویند . ملت آگاه است . می داند فلاکت امروز نتیجه چیست . 90 درصد ایثارگران ناراضی هستند . همان کسانی که دهه 60 جان بر کف بودند امروز مورد ظلم نظام قرار گرفته اند . وقتی به ایثارگر ظلم می کنند وای به حال مردم عادی .

    • سلام
      0

      اینا قطعا از برکات نظام می باشد الحمد الله یک عده کشته شدند بستگانشان هم نون تو خون شهید می زنند و صاحب تصدی می شوند نمونه هم کم نیستند کافی که دوروبرت رو نگاه کنی

  • علی
    0

    متاسفانه بعداز جنگ فقط از شعار دادن خبری هست واقعیت این هست بعد جنگ شهدا و جانبازان و خانواده هایشان و اییثارگران جهاد و شهادت بچه های جنگ کاملا فراموش شدن فقط جاههایی از انها استفاده میشود که منافع حکومتی احزاب و صاحبان زور و قدرت بهره مند شوند بین مردم هم جایی برایشان نیست اولین اعتراضها و توهینها شامل این قشر هست یادم می اید یکی از دوستان برای نمایشگاهی با تنی چند از مسئولین عازم ژاپن بود در توکیو در زمان سوار شدن مترو که با تاخیر چند ثانیه ای روبرو شده بود و جمعیت به احترام حقوق شهروندی همدیگر در صف بودند با ورود مترو به ایستگاه پیرمردی جلوتر از همه سوار شد کسی اعتراض نکرد از مترجم سوال میکند چرا به حقوق دیگران احترام نگذاشت و چرا کسی اعتراصی نکرد وی اظهار داشت ایشان روبانی بر سینه اش داشت که نشانگر رزمنده بازمانده جنگ جهانی دوم هست و برای مردم الویت دارد و الویتها برای اینها هست که از کشورشان دفاع کردند حال قضاوت کنید

  • علي
    0

    اين اقا خم با صحبتهاي پر شور و هيجانش احتمالا جوياي نام خود است دلش براي فرزندان شهدا نسوخته ....

  • محمدعلی
    0

    مامدیون شهدا و ایثارگران و جانبازان وطن هستیم. اینها رو چشم ما جا دارن .

    نظرات شما -
    • سلام
      0

      بله اینا رو تخم ......چش ما جا دارن والله

    • 35 سال حقوق نجومی
      0

      البته اگر بعضی از ایثارگرانی که خودشان را به جمع این عزیزان چپانده اند و از بیشتر از خود آنان از مزایایش بهرمند شده اند را کنار بگذاریم!!!

  • نعمت
    0

    تا زمانی که عزل ونصب ها جناحی است امیدی نیست

  • سید
    0

    سلام همه مردم از رفتارهای نا صواب دولت مردان ( نامردان) ضربه خوردن ایا کی پاسخگو هست؟ ایا بابت بورس که نصف جمعیت ایران از نظر مادی نابود شدن کسب مدعی العموم بود هر چند اقایون مقصر را تکه تکه هم بکنند چیزی عاید مردم نمیشه همین سازمان اقتصادی کوثر چقدر نوردیده با یک تلفن مدیر شدند؟/ انوقت فرزند یک شهید باید با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارد این روش حکومتی مورد رضایت خدا نیست!!!

  • رضا500
    0

    جناب آقای منانی:کل ایران مشکل داردشما یک ارزن آن رادیدید.زمان تشییع این فررندشهید ببینیدچه کسانی باتابوتت وی سلفی گرفتند.اخیرا دربیمارستان امام موسی کاظم(ع) دراصفهان که اتفاقا بیمارستان سوانح سوختی است یکی از پرستاران خانم دراثر دگیربودن بابیمارکرونایی فوت کرد واین درحالی است که مدیریت این بیمارستان که اتفاقا ازآقایان تسبیح به دست ونه پزشک میباشد قبل ازفوت ایشان ازکوچکترین کمک به ایشان جهت بهبودی دریغ کردند وزمان تشییع ایشان ازمحل کارش باتابوت وی سلفی گرفتند که مدرکش دراینترنت هست.ایشان نه پزشک هستندونه کادردرمان حالاچطوری شدند رئیس بیمارستان به این مهمی خداداند؟حالا شما بیابیدهندوانه فروش محله را؟

  • محمد
    0

    فرقی نمی کند فرزند شهید یا یک آدم معمولی!اصل این است که تلاش ،کار وجهاد در راه خدابصورت شبانه روزی به جای اینکه برای مردم ستم دیده از جنگ و تحریم باشدبرای جیب برخی مدیران و آقازاده های حرام زاده است.

  • کاربر ناشناس
    0

    خوش آتیش زده مگه مدیر یا شخصی بهش گفته خوت آتیش بزن؟

  • کاربر ناشناس
    0

    نباید بخاطرکم بودن رزق به زندگی که خدا داده پایان داد شاید یک مدت صبرمیکردکارش درست میشد اشتباه هرکسی درزندگی بخشیش مربوط به خودشخصه نه فقط محیط واجتماع

  • علیرضا هاشمی
    0

    مسئولین بایدازخجالت شرمندگی خودشان رابسوزاننداین بنده حقیر هم چندین بارازاقایان کمک خواستم ولی متاسفانه جواب که ندادند تمسخرهم کردندازاول کرونا تاالان بیکارهستم به هراقایی نامه نوشتم مراجعه کردم ازبالا تاپایین کسی جواب گونبود

  • علیرضا هاشمی
    0

    براثرکرونامغازم بسته شد مستعجر بیکارکسی که از۱۲سالگی تاالان ازجبهه رفتن بگیرتاهرامری کردند با جون دل پای انقلاب ایستادم ولی الان که بعداز۵۰ سال زندگی ابرومندانه بدهکارشدم هیچ کس بدادم نمیرسه دردبرادرمرده را برادر مرده میداند من درداین بنده خدارا میفهمم چون صاحب نداریم

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    خودکشی کننده جایگاهش جهنم است. چرا تقدس سازی میکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نادان،برای رساندن حرفش بوده وقتی حرفش را نمیفهمند کاری میکنه که شما ابلهان بفهمید و همیشه در گوشتان باشد، و خودش را فدا میکند برای حقوق دیگران

    • از اون مدیرا
      0

      معلومه که مدیری!!!

    • ناشناس
      0

      میشه شما دیگران رو قضاوت نکنی پدر شهیدش رفت روحش شاد که شما الان جایگاه پسرش مشخص کنی کجاه جهنمه شعور خوب چیزیه؟؟ درود به روح پاک شهدا

    • دوست
      0

      هرسخن جایی دارد و......کلامت با ادبیات ملی بیگانه هست.فهیم وصادق هستی در همین صفحه عذر خواهی کن .

  • دومان
    0

    مزدوران دارن ستون تخت خودشون رو به سرعت میجوند ننگ و نفرین ابدی بر شماها و روزی نچندان دور سرنگون میشوند و به اعماق تاریک تاریخ انداخته میشوند...ظلم پایدار نیست و طوفان نزدیک

  • سروش
    0

    جوان بیکار یتیم زیادداریم که هیچ کسی به آن ها توجهی نمی کند خانواده شهدا امتیاز های خوبی دارند وبه مقام های خوبی هم رسیده اند

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم انقلاب کردن که بهتر بشه متاسفانه فقط یک عده جوان شهید شدن و از میان خانواده های این شهدا فقط یک عده قلیلی به پست و مقام رسیدن و مثل زالو با استفاده از نام پدر یا برادر یا فرزند شهید یا جانباز به جون مردم و بیت المال افتادن اینقدر خوردن و بردن که به بقیه مردم و خانواده های شهدا چیزی جز درد و رنج و فقر و فلاکت و بدبختی نرسید موندیم چه طوری میخوان جواب پس بدن اینها شمر و یزید زمان هستن الهی خداوند خودش انتقام بگیره و با شمر و یزید محشورشون کنه و جهنم جایگاه ابدی شون باشه

  • سونامی
    0

    آهای مسئولین مربوطه ، آهای مدعیان و خدمتگزاران از خدا بی خبر ، علاج واقعه قبل از وقوقع نشان عقل سالم است نه نوش دارو بعد از مرگ ، از داخل و اندرون و اون حجره ها و پستو و استراحتگاهای خود کمی نظاره گر پیرامون و اطراف خود باشید و یه گوش چشمی به این هم میهن نان بیچاره و فلاک زده و کیره افتاده در چنگال شما بیرحمان داشته باشید و این را یادتان نرود که تک تک شماها که از این مایملک این ملت بنام دین و خادم و خون شهدا به مردم و خدا ابراز مرحمت دارید و لپ و لیس مکنید؛، زمانی پاسخگویی هم دارد و آن هم دیر نیست . این چنین حوادث در جای جای و نماهای این کشور به فراوانی و به وضوح و عریان قابل درک و رویت است ،این حادثه تلخ و دلخراش مرا یاد روایتی اینچنین ناگوار در چندین سال قبل انداخت که یکی از عزیزان جانباز بسیجی که دو تا دستش از مچ قطع شده بود و دو تا چشمش کور شده بود میگفت که رفته به بنیاد جانبازان شهر مون و از یکی از پرسنل و مسئولین آنجا تقاضای کار یا وامی را نموده بود که طرف مقابل به ایشان با لحنی که لیاقت خودش را داشته ، پاسخ داده ،میخواستی نری بجنگی و حالا برای هر کسی که خودتو فدا کردی برو پهلوی همان آقا تا به داد تو رسیدگی کند . این آخر حکومت پر طمطراق و طلایه دارانی است که داعیه و نعره کش حکومت عدل علی و اسلامی را دارند . عجب صبری خدا دارد

    نظرات شما -
    • ظلم
      0

      حکومت عدل علی ؟

  • ناشناس
    0

    این جامعه بنایش بر حق کشی هست، مگر ندیدید که چند تا معلم خودکشی کردند

    نظرات شما -
    • سلام
      0

      رای بی رای تا ابد

  • علی طهرانی
    0

    اینهایی که میگی از ما نیستن شما ها دقیقا کی هستی و اونا دقیقا کیا هستن که مملکت و رانت و بانک و پول و همه چیز دستشونه و هر کاری که بخوان میتونن بکنن و فقط چهار تا مثل تو گاهی میان یه نطقی میکنن و میرن شما عادت کردین بیان تو رسانه بگید ما اونا انها ایشان برای اروم کردن اذهان مردم یکبار جرات اوردن اسم کسی رو ندارید یکی از انها خاوری است که هیچ کسی جرات برگرداندنش را ندارد و از این افراد داخل و خارج بسیار است ژست ادمهای سالم نظام رو بخودت نگیر این مردم سالم تو شما ندیدن .

  • حداقل 25 میلیون بر 35 سال
    0

    برکناری چند مدیر چاره کار نیست ، اصل وجود مدیران با حقوقهای نجومی اینهمه مشکل برای کل مردم ایحاد کرده

  • حسن
    0

    عیب نداره من خودم بخاطر یک فرزند شهید الان هم که ۴۵ سال دارم بیکار هستم در آزمون استخدامی آموزش و پرورش رتبه اول را اورده بودم یک فرزند شهید را که نفر اصلا نمره قبولی کسب نکرده بود بجای من استخدام کردن به من هم گفتن ذخیره باش صدات می کنیم به هر کجا شکایت کردم کسی حرف را نشنید .در کشور مگه کم بیکار است اگه قرار بر خودکشی باشه باید همه خودشان را بکشن تقصیر خودش است

  • رضا
    0

    عزیز من کجایی؟ آقای اوحدی که از این سازمان به اون وزارت خونه از اون وزارت خونه به اون سازمان میره و همه جا هم رییسه. هرجا هم میره جز خرابکاری چیزی جا نمی‌ذاره. بیرون هم که برج سازی می‌کنه. دیگه وقت نداشته به فرزند شهید فکر کنه. اگه جواب شهدای منا رو داد جواب این فرزند شهید رو هم میده. الان هم که رفته میراث فرهنگی و گردشگری رو توسعه بده. ماشاالله با همه دولت‌ها هم هست. سیرمونی نداره. خجالت هم نمی‌کشه. ظلم به ایثارگران رو همین افراد جاه طلب و بی تقوا می‌کنند.

  • رسایی
    0

    هفت لنگ بختیاری از لیبرتی های البانی است ارزش کامنت هایش همسنگ مزدوری مریم رجوی برای صدام است .

    نظرات شما -
    • دختر برفی
      0

      به بختیاری توهین نکن خودتون بدتر از مزدور ها هستین دهنتو آب بکش

  • سامان ولایی
    0

    اون بنیاد شهید در یاسوج. فقط پارتی بازیه .الان افرادی من می شناسم که اصلا جنگ هم نبودند ولی بیست درصد جانبازی دارن معلوم نیست چطوری گرفتن .

  • گ
    0

    لعنتی ها! توی هر چیزی زیاده روی میکنید . اینهمه آدم میمیره و مقصرش شمایید و هیچ وجدانی بدرد نمیاد . نمیدونم تا کی میخواهید روی موج شهدا و خانوادهاشون از ملت سواری بگيريد.ظاهرا میخواهید شب راحت بخوابید!!؟؟

  • ناشناس
    0

    خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران پارتی بازی و رابطه ای است بعضی ها امکانات خوبی گرفتند و بعضی ها نیز هیچ امتیازی نگرفتند .

  • اکبر حیدری
    0

    دایه مهربان تر از مادر . اون بنده خدا مرد خییلی ها به تدریج در حال مردنندبرای اینها چه برنامه ای دارید

  • ح
    0

    راستی برابقیه بچه های ایران زمین که نه کسیو دارن و ازاین کارابلدن چیکارکردی

  • پدرجان
    0

    نوش دارو بعد از مرگ سهراب ؟؟؟ !!!!!!!!!!!!

  • ali.nike
    0

    فقط نمیدونم گناه مشاور استاندار چی بود؟اون بنده خدا هم پذیرفتش یه نامه براش زده ...

  • فاطمه
    0

    یاسوج فقط باید پارتی داشته باشی که بزارنت سرکار اونایی که فقیرن، کسی رو ندارن، یتیمن، از سرکاررفتن خبری نیست خدالعنت کنه این مسئولین بی عرضه رو، نماینده هاش تومجلس هم که حتی بلد نیستن حرف بزنن، همه چی قوم وخویش بازیه

  • مردم
    0

    سالهاست مردم به دلایل مختلف در سنین مختلف در این کشور خود کشی یا خود سوزی می کنند این هم روش!

  • کیوان
    0

    دروغ میگویی ،،هیچ مدیری را برکنار نکردید ،جابجا کردید

  • امیر فرهادی
    0

    حرف نزن تو کاره ای نیستی تصمیم ها در جای دیگری گرفته میشود تو فقط مجری هستی

    نظرات شما -
    • زهرا
      0

      خوبه بسه کم شعار وحرف توخالی بزن

  • حامد
    0

    اگر دفاعی هست، بجای عقده گشایی های قدیمی برای بچه های زنده شهدا کاری بکنید...لطفااااااا"

  • منیژه اکبری
    0

    پژمان نجاتی فرزنده رزمنده ای که 4 سال از عمر خودش را درجبهه جنگ به سر بر و در حالی که شیمیایی بود و براثر جراحات جبهه مریض بود و از سهمیه هیچ ارگانی استفاده نکرد و آخرش مرد الان هم 3 فرزند دارد که بیکارند و حتی امتحان می دهند قبول می شوند ولی کو صاحب چون پارتی ندارند ردشون می کنند از آن بی صاحبهاست

  • گردنتون بشکنه
    0

    هر روز شما گردن شکسته های ..... فلان فلان شده با حکومت داری تون دارید به نحوی جوانان رو اتیش میزنید.میانگین سینیتون بالا ۷۰ شما چه طور میخواید جوانان رو درک کنید اونم با این میزان صریب هوشیتون خخ. چرت و پرت کمتر بفرمایید .تامام

  • مهدی
    0

    ایثارگران جایی هست حمایتشون کنه بقیه مردم که فریادرسی ندارند.وامهای بلاعوض و شغل و خانه .. .دیدم دکتر خونه هم گرفتن ویکی بلا استفاده هست .مجوز نانوایی نماینده مجلس و .. بقیه مردم هیچ.

  • تقی
    0

    آقا ادا در نیارین . اونهایی که گفتی را حقشونو شما ها بالا می کشی . مرد 45 ساله که باباش 25 درصد جانبازی داره ، ایثارگر میشه؟ یا نوه شهید که حتی باباش هم پدر بزرگشو یادش نمیاد؟ یا کسی که ان زمان بطور اجباری از ادارات، چند ماه با ترس و لرز رفته پشت جبهه تو اهواز ودزفول مونده؟ خدا شاهده شما مفت خور ها کرامت خون شهداو ایثار گر ها را لکه دار کردید . لاشخوری به تمام معنی

  • ناشناس
    0

    کی تو این مملکت به فکر فرزند شهیده؟ فقط شعار هست و منافع احزاب و شخصیت ها و...

  • عبداله اسدی
    0

    خود کشی از نظر شرع مقدس اسلام چه جایگاهی دارد ؟ هر کس با هر نیت خودکشی بکند نمی شود کس یا کسانی را متهم کرد. در این مملکت هرکس می تواند خواسته اش را به گوش بالاترین مسئول کشور برساند یا همین آقایان که نامشان را حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گذاشته اند و الان می خواهد از این خودکشی سوء استفاده کند !

  • یونس داور بالابگلو تبریز
    0

    باسلام .بنده جانباز ۲۵درصد حالت اشتغال سالهاست ندانسته تبصره ۶ شدم خانه نشین کردند خیلی تلاش کردم اعاده بکار شوم مدیران بنیاد تبریز گفتند بارمالی دارد برای بنیاد شهید ..متاسفانه سالهاست تمام همشرایط من دوتا حقوق ..حقوق جانبازی و حقوق پرسنلی میگیرند حالا که بازنشسته شدم تمام همطرازان من هم حقوق بازنشستگی و هم حقوق جانبازی تازه ماده ۳۸ هم برخوردارند ولی بنده فقط حقوق بازنشستگی میگیرم سه تا فرزند سه تا نوه دارم و اجاره نشین هستم بخداوند خدا چندین بار میخواستم خودمو ازبین ببرم از لحاظ مالی شرمنده خانواده هستم چرا در خود بنیاد شهید قانون دوگانگی وجود دارد دیگر به هیچکس زورم نمی رسد بجز به خودمان گاهی با نان خالی گاهی با تخم مرغ زندگی راسپری میکنم دیگر خسته شدم

  • ناشناس
    0

    بنام خدا.خدایاظهورآقامون امام زمان علیه السلام رازودتربرسان تاعدالت برقرارشود.حق به حقداربرسد.آمین یارب العالمین.

  • سعید
    0

    سلام. از این دست ظلم ها کم نیست. این مدیران ساکت و بی توجه مینشینند وقتی اتفاقی میافتد..با داد و بیداد یک قیصریه را به آتش میکشند و وای مصیبتا راه میاندازند. از این دست خودسوزی ها کم نبوده و در آین ه هم اتفاق خواهد افتاد. باید انسان مداری را یاد مسئولان انسان نما داد... تا کی؟ این سئوال همیشگی خواهد بود هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد..اکثر مدیران فقط فرصت طلبی بحای انصاف طلبی پیشه کردند انگار رسم شده اگر بیت المال را نخوریم دیگران میخورند شده آئین مردم داری و مملکت داری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها