با اعلام پلیس آگاهی

پرونده مرگ دختر کردستانی با خودسوزی مختومه شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: در مهر ماه امسال یک دختر ۲۲ ساله از اهالی دولت آباد سنندج بر اثر سوختگی شدید به بیمارستانی در سنندج منتقل می شود اما پلیس از طریق بیمارستان در جریان این حادثه قرار نمی گیرد.

پرونده مرگ دختر کردستانی با خودسوزی مختومه شد

سرهنگ عبدالله فاتحی گفت: پس از گذشت ۱۰ روز از بستری شدن، این دختر بر اثر شدت جراحات فوت می‌کند و پس از آن توسط حراست بیمارستان، پلیس در جریان واقعه قرار می گیرد که بلافاصله پرونده این حادثه در دست بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، ابعاد مختلف نحوه سوختن دختر ۲۲ ساله کردستانی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت پس از تحقیقات کامل و اعلام نظر پزشکی قانونی، علت مرگ این دختر خودسوزی اعلام شد و جریان قتل در کار نبوده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم در زمان وقوع چنین حوادث دلخراشی به شایعات فضای مجازی در نحوه وقوع حوادث توجه نکرده و اخبار موثق را تنها از طریق رسانه های رسمی پیگیری کنند.

منبع: کردپرس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ما مردم
    1

    یه لطفی کنید عامل اصلی اینهمه خودسوزی و خودکشی و قتل رو در کشور گل و بلبل اختلاسگران اعلام کنید واقعا دیگه امیدی به بهبود شرایط زندگی ما مردم در حکومت این لجبازان مثلا مسلمان نیست خواهشا نظرمو بذارید گر چه مردم فقط برای انتخابات و ۱۳ابان و....فقط,حق زندگی دارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها