واکنش رئیس بنیاد شهید به فوت یک فرزند شهید/ قاضی‌ زاده هاشمی دو مدیر را عزل کرد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را در مورد حادثه خودکشی یکی از فرزندان شهدا در شهر یاسوج و دلجویی از خانواده این مرحوم صادر کرد.

واکنش رئیس بنیاد شهید به فوت یک فرزند شهید/ قاضی‌ زاده هاشمی دو مدیر را عزل کرد

در پی حادثه خودکشی منجر به فوت یکی از فرزندان گرانقدر شهدا در شهر یاسوج، گزارش نهایی مدیرکل حوزه ریاست و مشاور عالی رئیس و مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران که در همان ساعات اولیه به عنوان نمایندگان ویژه جهت بررسی موضوع به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده بودند به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه شد.

بر اساس این گزارش سوءتدبیر مشاور امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد که خود می‌بایست حل‌کننده مطالبات و معضلات خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران از جمله اشتغال، معیشت و غیره باشد، مشهود است. ایشان بجای اینکه طبق قانون پاسخگوی درخواست‌های ارسالی جامعه هدف ایثارگری برای حل مشکل اشتغال و مسکن و … جامعه باشد، این متقاضی را با هدایتی نادرست طی نامه‌ای بلافاصله به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارجاع داده است. حال‌آنکه شایسته بود ضمن تلاش برای آرام‌سازی نامبرده، وی را به دستگاه‌های اجرایی استان جهت مساعدت رهنمون می‌ساخت.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون تعاون و امور اجتماعی و نیز احدی از مددکاران بنیاد استان ضمن کم‌توجهی به شرایط بحرانی روحی و روانی و افسردگی عمیقی که حاکم بر این فرزند شهید بوده است؛ می‌بایست نامبرده را تا آرام شدن و برطرف کردن تنش‌های روحی شدید و هیجانی پیش‌آمده و تهدید مجدد به خودکشی در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تحت مراقبت قرار می‌دادند و در ادامه جهت مداوا و معالجات روان‌پزشکی به مراکز درمانی جهت بستری مشایعت می‌کردند که این اقدام به شکل کامل صورت نگرفته است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی دریافت این گزارش با ابراز تأسف از حادثه پیش‌آمده دستور برکناری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد این استان را صادر و به همراه مددکار مزبور امر به معرفی هیئت تخلفات کرد. همچنین دکتر قاضی‌زاده طی نامه‌ای به استاندار محترم برکناری مشاور امور ایثارگران استانداری را نیز درخواست کرد.

شایان‌ذکر است برخورد با خاطیان این پرونده به جهت عدم تمشیت امور پیش از حادثه مذموم و غیرشرعی خودکشی و سوءتدبیر لازم در مواجهه با مراجعه‌کننده مزبور صورت گرفته است.

شکی نیست ایثارگران و خانواده آن‌ها به مبانی دینی و شرعی فعل خودکشی آشنا هستند و مطالبات خود را از مجاری قانونی و اداری پیگیری خواهند کرد.

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی همچنین دستوراتی را جهت دلجویی از خانواده و بازماندگان فرزند شهید مرحوم صادر کرد و مقرر شد هیئتی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تشییع پیکر این فرزند شهید حضور یابد و کمک و مساعدت به فرزندان این مرحوم نیز بخش دیگری از این دستور است.

گفتنی است، بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات و رسیدگی به امور تمامی ایثارگران انجام داده است اما بخشی از خدمات ازجمله موضوع اشتغال در بسیاری از موارد خارج از چهارچوب اختیارات اجرایی بنیاد است که لازم است در این زمینه تمامی دستگاه‌ها نیز به وظایف قانونی خود عمل کنند.

منبع: بولتین نیوز

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 63
  • کلاغ پر
    0

    oخیلی جالبه |پس کی به داد مردم عادی برسد

    نظرات شما -
    • .
      0

      این مرحوم که از خودتون بود اینجوری باهاش رفتار کردید! ببینید مردم چی میکشن. خدا به همه صبر بده

  • سیاوش سلطان
    0

    بعد مرگ سهراب و نوشدارو ... پاس کاری شگردی است برای آزار مراجعین ، مدیران نفوذی و غیرمتعهد را بر اساس عملکرد نه ظاهر شناسایی ( اهمیت و سرعت به شکایات مردمی) و اخراج کنید آیا ۴۳ سال ضربه خوردن از این جماعت کافی نیست ؟!!!!! برو بابا توام حالت ناخوشه ، اگر گوش شنوا بود اوضاع این نبود ، تقدیم به خودم ... درود به قاضی زاده هاشمی حداقل بعد مرگ سهراب قاتلین را مجازات کرد البته اگر به مشاغل بالاتری گمارده نشوند، چون برکناری اصولاً به تنفس برای مقام بالاتر رسمی جا افتاده است

  • ناشناس
    0

    اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران را جمع کنند و هزینه آن را مستقیم صرف امور ایثارگران کنند بسیار موثر تر است

  • از مردم
    0

    اگر شرف داشتی خودت استعفا می دادی

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اومده برخورد کنه

  • قلندر واقعی
    0

    با این برخورد کارها پیش نمی ره باید فکری عاجل جهت حق و حقوق ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا کرد این اولین یا آخرین حادثه نبوده جناب آقای قاضی زاده هاشمی مردی دلسوز و انقلابی است باید بیشتر از این به قول خویش عمل کند سمت ایشان مقدس است و جایگاه رفیعی داراست

    نظرات شما -
    • اسد
      0

      دیگه چه حقی کل کشور دست فرزندان شهیده همه شغلهای خوب وصندلی خوب در دانشگاه دارن تمومش کنید این مظلوم بازیها رو

  • ناشناس
    0

    آقای قاضی زاده ...برادرم از مجروحان موج انفجار بود در سال ۷۰به بنیاد برای رسیدگی به اوضاع ایشان مراجعه کردیم که با تحقیر کارمندان و مسعولین روبرو شدیم و برادرم بعد از بیست و پنج سال تحمل بیماری و درمان توسط خانواده در سال ۸۹سکته مغزی و قلبی فوت شد .جوان ۳۵ساله نتوانست زندگی عادی داشته باشد .چرا چون جرمش دفاع از خاک وطنش بود .خدا جواب مسعولین بی تعهد را بدهد .

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    من با قاضی زاده در جبهه اشنا شدم.نفس حقی داره

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      سر سفره پلو ولدشون اشنا شدی الان هم داری نون به قرضش میدی

  • رضا 500
    0

    جهت اطلاع بنیادشهید جزء سازمان هایی است که زیرنظرمستقیم رهبری است وعزل ونصب در آن به دستوررهبری است ونه معاون رئیس جمهور.لطفا مردم را خودتان فرض نکنید.

  • احمد
    0

    تا زنده بودم نونم ندادید حالا که مرده شدم گرده به بالینم نهادید

  • ایثارگر
    0

    با سلام خسته نباشی خیلی کارخوبی کردی برخی استانها هستن طرف رئیس بنیادشهیده فقط بلدهستن به خانوادهای شهید توهین کنن مثل استان هرمزگان رئیس بنیادشهیدقبلی فکرمیکرد بنیاد شهید فقط مال باباشه هیچ کدام ازفامیلاش جبهه به چشم ندیدن ولی مدرک برای همشون درست کرده که حقوق هم میگیرند.

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      فقط به بازرسی مراجعه کنید

  • رخان
    0

    افرین ازاین اقدام دکتر قاضی زاده ی هاشمی مرحبا

  • دن کیشوت
    0

    آخوندها خون شهدا را پایمال کردند، خدا و پیغمبر و امام و دین و شهید، همگی توسط آخوندک‌ها به ابزاری تبدیل شده اند برای تثبیت و تداوم حکومتشان! خدا از شما جنایت پیشگان عوام فریب نگذرد که از نادانی و سادگی مردم نهایت سو استفاده را می کنید.

  • یکی از مردم
    0

    میذارنشون یه جای بهتر...همون شهیدی که رئیس بنیاد شهید بود با اون همه افتضاح گذاشنش یه جای توپ که راحتتر بخوره!...این سیستم فقط از فساد حمایت میکنه نه مردم

  • محمد.،،
    0

    اگروجدان وشرف داشتیدازاین رخ دادن این اتفاق و وضع زندگی مردم باید میمردید افسوس که...

  • توپ
    0

    خودکشی سایر مردم جوانان کشور هیچ اهمیتی دارد؟

    نظرات شما -
    • اسد
      0

      نه متاسفانه فرزندان دیگه ی این کشور خیلی راحت دارن زیر دست و پا له میشن اصلا مهم نیست حالا این یه دونه چطور کاری گیرش نیومده عجیبه همه شون کارهای خوب و درآمدهای خوب دارن

  • کاربر ناشناس
    0

    افسوس خودش یتیم وسه فرزنددلبندش یتیم شدنندروحشان شاد

  • arad
    0

    زمانی که مرحوم زنده بود کاری براش نکردند و از در اداره رانده شد حالا که فوت کرده کل اداره اخراج بشه اصلا سیستم مشاوره عوض بشه چه فایده این مسئولان بی کفایت با چه رویی بیانیه صادر می‌کنند و با چه رویی از خاتواده محترم آن شهید بزرگوار دلجویی میکنند

  • محمد
    0

    میلیونهاجوان مثل این جوان عزیزباتحصیلات عالی ازبی کاری یامجبوربه مهاجرت میشوند یابه اعتیادوکارهای خلاف کشیده میشوندیابه فروش کلیه ویاکاردست فروشی ووووووو درگیرندوکسی هم اموالشان رانمیپرسند کاش نگران همه جوانان باشیم

  • کارشناس رسمی
    0

    باید سازمان های بیخودی مثل کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان و جانبازان هر چه زودتر منحل شده و جای خود را به سازمان های مردم نهاد یا همان NGO ها بدهند. کار مردم را به دولت بسپارند، دزدی و رانت و فساد را به دنبال خواهد داشت.

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      موافقم اینا ک برای جامعه هدفشون کار نمیکنن حداقل مردم مردمو درک میکنن

  • ناشناس
    0

    چیزی که عیانه دولت جمهوری اسلامی برای فرزندان شهدا و ایثارگران کلی امکانات از درس و دانشگاه مجانی گرفته تا شغل و سهمیه استخدام و کل هزینه های درمانی بیمه مجانی و وام های کم بهره و بلاعوض و مسکن و خودرو و غیره حمایت کرده در واقع زندگیشونو به نحوی تامین کرده حالا یکی که با این همه امکانات میره خودکشی میکنه وای بحال بقیه ... کار عزل مدیران هم حقه بازی و پاک کردن صورتمساله اس

  • ناشناس
    0

    باید خودت جواب خون این مظلوم بدهید.

  • ناشناس
    0

    دلجویی چیه !خودتون رو جمع کنید،چرا کار این بنده خدا به اینجا کشید!؟جز کوری و چشم بستن شماها بوده؟!فرزند شهید باشی و اینطوری فوت کنی!؟واقعا گندشو دراوردید!

  • اصغر
    0

    آقای قاضی زاده، من نه این بنده خدا مرحوم رو نمی‌شناسم و نه افراد معزول را. ولی آیا تصمیم شما درست بوده یا نه، را شک دارم. مثلاً بایستی یک مدیر کل چطوری از خودکشی فردی جلوگیری کند؟ آیا فرد مراجعه کننده ازسلامت روحی برخوردار بوده؟ مگر در ایجاد این وضعیت در جامعه که خودتون هم می بینید، این مسئول چقدر نقش داشته و آیا تنها او مقصر بوده است؟ نکندخدای ناکرده برای گرفتن ژست های بالا پسند!!!! بنده خدایی بی آبرو شود؟!!!!

  • خسرو
    0

    چراصورت مساله را پاک میکنید؟ با این اوضاع نصف ملت باید خودکشی بکنند .سیاست های کلان کشور باید اصلاح بشه.

    نظرات شما -
    • محدثه
      0

      هرکس به اندازه خودش مسئول است .. تو هم به اندازه خودت مسئولی که درست فکر بکنی و بتوانی نتیجه گیری منطقی داشته باشی .. و اگر دستت می‌رسد کاری انجام بدهی

  • ستم‌دیده‌
    0

    فقط مهم اینه مردمو سرکار بذارید بیان رای بدن بقیه کشک

  • زرین دشت
    0

    متاسفانه خانواده شهدا و جانبازان با قرنطینه کردن شغل های کشور جوانان تحصیل کرده را به خاک سیاه نشانده اند و باز هم از مملکت طلبکارند حالا یک زمانی فرد پدرش رفته جنگ تا ده نسل می خواهند منابع کشور در اختیارشان باشد حال اگر یک شخص عادی کار نداشت ایا کسی این چنین به دادش می رسید

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      قرنطینه کردن شغل؟! خوب معلومه با این حرف زدنت تو چقدر سواد و شعور داری برو از اول ابتدایی شروع کن شغل رو قرنطینه نمیکنن اسکول

  • ناشناس
    0

    ای ملت واقعا فک میکنید که تمام خانواده های شهدا از همه امکانات بهره مند هستند واقعا در اشتباهید.بیشتر خانواده ها حتی با مشکلات می‌سازند اما از بنیاد هیچ تقاضایی ندارند .ایکاش میشد اطلاع رسانی کرد ...بیرون مردم را می‌سوزاند .درون و خودشان را.....

  • فریبرز
    0

    همه نامزدهای ریاست جمهوری بخاطر پست و مقام شرکت کردن ،این آقا هم یه رانت خوره و جز منافع جیبش به هیچ فکر نمیکنه ،وگرنه چرا باید همه نامزدها بعد از انتخابات پست میگرفتن ؟مگر قبل از آن جایگاه خوبی نداشتن اگر هدفشون خدمت بود؟؟؟؟

  • رضا حکم ابادی
    0

    ایران وطنم.در گوشه گوشه کشور هر روز خودکشی که نتیجه بی تدبیری مدیران کلان و سیاستمداران و نتیجه آن فشار روانی اقتصادی بر جامعه است اتفاق می افتاد .قاتل کیست قاتلان را خلع و مجازات کنید.

  • ایرانی
    0

    اقایان مسئولین کشور را طبقه بندی کرده اید کل کشور در حال انفجار است . فرزندان شهدا و ایثار گران و کلیه سهمیه داران میراث خوران پدارانشان هستند ! این کشور میراث پدران انها نیست!! که بدون استعداد و زحمت کشیدن وارد دانشگاه شوند و بی سواد بیرون بیایند و با مدرک اهدایی نظام مدیریت یک نهاد یا سازمان حتی وزیر و رئیس جمهور و رهبر شوند و کشور را با نادانی ذات خود به خاک سیاه بنشاند !!! این کشور مال ملت ایران نه سهمیه داران غاصب ...امسال چند کاندید ریاست جمهوری داشتیم که همگی با سهمیه مدرک کیلویی از زایشگاه های کشور گرفتند و هریک بهد انتخابات به منصبی منتصب شدند که هر گز لیلقت انرا نداشتند . انها که می گویند جنگ نعمت بود!!!! بله برای شما مفت خوران نعمت بود ولی برای ملت چی؟؟؟؟؟؟؟ شماهای که ادعا می کنید برای رضای خدا و حفظ کشور ایثار گری کرده اید !!!! شماها هزراران برابر خون پدرانتان و اندام از دست داده تان از کشور برداشت کرده اید ... مطمئن باشید روح پدرانتان از رفتار غاصبانه شما در عذاب است ...

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      کشورهای خارجی بدون کنکور دانشگاه میرن ۲۰۰ سالم ازلحاظ علمی از ما جلوترن بنظرم مشکل اینجاست ک جهان با ما از لحاظ علمی در تعامل نیست و دانشگاهها تحقیق محور نیستن صرفا یه جزوه کهنه رو۴۰ ساله ب خورد ما میدن ب نظرم رفتن ب دانشگاه برای همه باید مهیا بشه و کسی ک مستعد باشه موفق و نباشه انصراف میده کوچولو فکرتو بزرگ کن

  • مهران
    0

    آقای قاضی زاده الحق که با این تصمیم انقلابیت!!!!! مشخص شد اومدی سفره انقلاب را روی فرش بتکونی

  • عال
    0

    برداشت کردم چند روز دیگه یه پرونده براش درست میکنند که روانی بوده خودکشی کرده برای اینکه خودشان جوابگو نباشند این حرف من یادتان بماند تا به موقش

  • امید
    0

    عزل شده !خیلی راحت مدیر عزل شده رو میزارند یک جای دیگه .خب مشکل حل شد .

  • باب
    0

    جوانان در دام اعتیاد گرفتارند امید ندارند از نظر روحی مشکل دارن وقتی نمی توانید برایشان کاری بکنید چرا از مردم می خواهید بچه بیارن ؟ که شاهد بدبختی واز دست دادنشان باشند

  • کوک
    0

    در اقوام خوده ( دور) من ، یک مرد بزرگ جانش را برای وطن گذاشت.روحش شاد.یک نفر از اقوام درجه ۱ و۲ این شهید بزرگوار نه مستاجرند و از دم شغل دولتی دارند.حالا........ابی جان روحت شاد.چقدر از قبلت ( هنوز هم) دارند به ......میرسند.در صورتیکه( همبازی من بود) اگر زنده بود تو دهن همشون میزد.

  • ناشناس
    0

    پدرش شهید شده به این چه ربط دارد؟ طلب چی دارد برود مانند میلیون ها از نوجوانان دیگر ایرانی دست فروشی کند و نون دسترنج خودش را بخورد بهتر از مفت خوری نیست؟

    نظرات شما -
    • صبرا
      0

      خب یه چیزایی هست که شما عقلت نمی رسه بابا رفته بخاطر ناموس و خاک و وطن جنگ کرده جانش رو تقدیم کرده ،اگر از خانواده حمایت نشه ،موقع جنگ کی حاضره دفاع کند

    • شیرزاد
      0

      صبرا: بله، تو همه جایِ دنیا از کهنه سربازها ، کشته، .......امّا حدّ داره؟ من راجب این مسئله هرگز قضاوت نمیکنم.......شهید ، شوخی نداره؟؟؟؟!!!!بازم میگم زیاده خواهی.والا در اقوامم ( دور) دیدم ، طرف رفته نام خانواده گیشو همنام شهید کرده؟! ای بابا نمیشه حرف بزنی سریع انگ میزنند

    • عوام
      0

      خوب عزیز برادر اون اگه پدرش الان بود و نرفته بود جور پدر شما رو بکشه شاید وضعش اینطوری نبود که برای یک وام همین متلکهای شما رو بدتر از کارمند اون بنیاد بشنوه در تمام دنیا با فرهنگدو دینهای مختلف بهدفرزندان کسانی که در راه وطن جان دادن احترام میزارند و حمایتشون میکنند به این تبلیق حکومت هم کار نداشته باش 70 درصد خانواده شهدا براشون کاری نکردن

    • حسن
      0

      منو تو که جرات جنگیدن نداریم پس حرف نزنیم بهتر نیست ؟؟؟

    • دوست
      0

      فرزند شهید حق داره طلب سالها یتیمی و محبت ندیدن از دولت کنه اونم از خانواده های فقیر و محروم بیایید کهگیلویه و بویر احمد زندگیشونه ببینید خون گریه میکنید بعد یه همکار ما داشتیم ایثارگری داشت تو شرکت نفت یه پسر سه دختر سه دامادش سر کارن تو شرکت نفت . برنج مرغ هاشونم از مهمانسرا میبردن اینا درده

  • ناشناس
    0

    اگر تو هر جهنم دره ایی بود حداقلش برکناری رییس بنیاد شهید بود خدایش کلاه تو بالاتر بزارید که اینقدر از اسم شهدا و برای راهمیمایی هاتون از خانواده هاشون استفاده میکنید حداقل به همینها برسید نه که شده تمام مراکز بنیاد شهید مرکز فساد و ظلم به این عزیزان

  • ...
    0

    روحش شاد، فکر کنم طفلکی خودکشی کرد تا حداقل به فرزندان و همسرش برسن

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      بنده خدا ازبس مشکل داشته از جانش گذشته

  • ایوب.شله
    0

    مدیر درجه یک به تو میگن( قاضی زاده) ۲۴ ساعته ، آسیب شناسی کردی و......به والله قسم تو به جائی نمیرسی! قله مدیریتت همینجا است که الان هستی.

  • موسوی
    0

    کاش منم فرزند شهید بودم،،، خوش بحالشون،،،،

    نظرات شما -
    • دوست
      0

      ممکنه آرزوی شما ،آرزوی مادرتان نباشد البته بی ادبی نباشه قصد جسارت ندارم ولی چه زنهای جوانی که همسر شهید شدند و از نعمت همسر محروم شدند حتی از کوچکترین حق زناشویی . هیچ وقت این دعا به خاطر رسیدن به امتیاز و مال دنیا نکن نعمت پدر یه دنیا می ارزه خیلی فرزند شهدا هم میگن کاش ده برابر امتیازهای بنیاد بهشون میدادیم ولی یکبار دیگه تو آغوش پدر می نشستیم

  • نادر
    0

    فرزند شهیدخودکشی کردتادختر نماینده گرگان با رانت وزیرمحترم نفت دولت فسادستیز وعدالت گستررئیسی استخدام شود.

  • خانوادهحامی
    0

    الحمدلله که مشکل بنده خدا هم حل شد ماهم برای مسئولین قانونمند اروزی توفیق وطول عمر داریم

  • راهراه
    0

    احتمالا میزاردشون جای بهتر بیکار که نپی شن برن دنبال بیمه بیکاری سرشان را زیر برف گردن خبر از دردمردم ندارن ان در اوج خوشی میگن بچه بیارین بدون هیچ امیدی به فردا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دقیقا شک نکن

  • احمدی
    0

    سلام من کارگر اداره آموزش وپرورش هستم بخشنامه دادن کسانی که جبهه بودن مدارکشان رو بیاورن کار گذینی منم بردم بعد گفتن منظور داوطلبین را گفتن من دو سال تو جبهه بودم وتو پنج عملیات شرکت داشدم وعملیات هارو بجای سربازان زنو بچه دار داوطلب میرفتم جلو تفنگ حالا چرا منی که خانوادم تو موشک باران اندیمش بودن وپدرم برای بازسازی پل تله زنگ رفته بود زیر بمباران دشمن بعد الان کسی که سه ما رفته جبهه از ما ارجه تره چرا تبعیض بین ایثار گر ارتش وبسیج قاعل میشید مگه خون با خون فرق داره الابته منظور من نادیده گرفتن ایثار بسیجاها نیست همه یه هدف داشتیم طرف حرف من کسای هستن که مارو بیگانه میدونن چند بار مسل ای بر نامه برام پیش آمده

  • سیاوش سلطان
    0

    اکثر پست ها به دکتر قاضی زاده هاشمی حمله کردند ، در حالی که واقعیت فراتر از قاضی زاده هاشمی است ، کروبی اولین اختلاسگر بنیاد شهید بود ، مجتبی واحدی که الان در خارج کشور برنامه علیه نظام می سازد از همین بنیاد شهید با کثافتکاری هایش تحت نظر فرار کرد !!!! قصه ظلم بر مردم ریشه در منفعت طلبی شخصی به جای منافع ملی دارد ، اگر مسلمان نبستیم آزاده باشیم ... نوشتن خودکشی در اسلام مذمت شده ، مشگل عصبی داشته ، چرا نمی نویسند در حکومت اسلامی ریشه این همه اختلاف و ظلم و آسیب های اجتماعی در چیست ؟!!! زود با یک افزونه ، اعتیاد ، افسردگی مظلوم را ظالم و مقصر نشان می دهند !!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها