از وضعیت جسمی آیت الله مکارم شیرازی چه خبر؟

دفتر آیت الله مکارم شیرازی اعلام کرد: به فضل الهی و دعای خیر همه علاقمندان و تلاش هیئت پزشکی، دوره درمانی سپری شد و معظم له پس از کسب بهبودی به قم مراجعت کرد.

از وضعیت جسمی آیت الله مکارم شیرازی چه خبر؟

دفتر آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان در پیامی اعلام کرد: به اطلاع عموم مؤمنین می‌رساند در پی ضعف شدید جسمانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی که به دنبال آن با یک بیماری عفونی همراه شده بود، ایشان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

در ادامه این پیام آمده است: به فضل الهی و دعای خیر همه علاقمندان و تلاش هیئت پزشکی، دوره درمانی سپری گشت و معظم له روز دوشنبه پس از کسب بهبودی به قم مراجعت کرده و ادامه مراحل درمانی و دوره نقاهت را در منزل، خواهند گذراند. در این ماه پربرکت، از خداوند متعال شفای کامل همه بیماران را خواستاریم و همچون گذشته ملتمس دعای خیر مؤمنین هستیم.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    با عرض ادب واحترام سلام حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی،محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال دوست دارم متاهل بشم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری فن خاصی بلد نیستم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن،شماره عابر سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم،خدا را شکر حالتون خوب شد

  • رضا
    0

    خدا همه مریضها را خصوصا مریضهای کرونایی سرتاسر دنیا را شفا عنایت بفرماید خدایا به احترام ماه مبارک رمضان این ویروس کرونا را که همه عالم را فرا گرفته بحق علی و اولادش نابود بگردان حضرت آیت الله همه مردم ایران را دعا کنید یا علی ممنون از خبر،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها