کرباسچی در گفت‌وگو با خبرفوری: برخی می‌خواهند از اعتراضات سوءاستفاده کنند

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد: ممکن است که افرادی بخواهند از این مساله سو استفاده سیاسی کنند.

کرباسچی در گفت‌وگو با خبرفوری: برخی می‌خواهند از اعتراضات سوءاستفاده کنند

6 روزی می شود که اعتراضات خیابانی آغاز شده است. با وجود اینکه حسن روحانی ، رییس جمهور تلاش زیادی برای آرام کردن اوضاع دارد، عده ای از تحلیلگران سیاسی معتقدند که این اعتراضات تسویه حساب سیاسی با دولت است. با این حال به صراحت نمی توان در اینباره اظهار نظر کرد. در اینباره با غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی و فعال سیاسی به گفت و گو نشستیم.

شایعات زیادی شنیده می شود که عده ای از نمایندگان مجلس از روحانی خواسته اند تا وی استعفا دهد، این در حالیست که گروهی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) هم طی بیانیه از حسن روحانی خواسته اند تا از مسند خود استعفا دهد، کرباسچی در اینباره اعتقاد دارد: نمایندگان جناح پایداری این حرف را تکذیب کردند. بلاخره عده ای با ایشان مخالفند. اینکه چنین حرفی بزنند خیلی بعید نیست.

وی همچنین ادامه داد: آقای روحانی فردی نیست که استعفا دهد. زیرا وی برنامه مشخصی دارد و دنبال یک هدف است.

وی درباره اینکه آیا افرادی به دنبال سواستفاده از مشکل مردم هستند نیز ادامه داد: اینکه کسی همچین نیتی داشته باشد ما نمی توانیم ذهن خوانی کنیم و به هر حال اگر کسی چنین بینشی داشته باشد که در این شرایط چنین کاری کند، اقدام ملی نیست.

کرباسچی همچنین ادامه داد: ممکن است که افرادی بخواهند از این مساله سو استفاده سیاسی کنند.

این فعال سیاسی ادامه داد: حتما ما در کشور مشکل داریم، شکی در آن نیست اما اینکه اینچنین بزرگ شود شود خب این دیگه نادانی در قضیه حاکم است کسانی می خواهند از این مسئله سو استفاده کنند.

کرباسچی در پایان رویکرد دولت را برای مقابله با اعتراضات مناسب دانست و ادامه داد: رویکرد دولت اینکه تا این لحظه همه تلاش خود را کرده است که علی رغم تمام خشونت ها که در بعضی نقاط انجام شده، برخورد معقولی با مسائل داشته و سعی کرده با روش مسالمت آمیزی مسائل را حل کند به نظر من تا اینجای کار اقدام درستی صورت گرفته است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سیدعلی اصغر پورهاشمی
    0

    آقای کرباسچی؛تمارض به فراموشی نکنید که مردم هیچگاه عوامل فتنه 88را ازیاد نخواهند برد. لذا جهت یادآوری جنابتان عرض میکنم:شما و امثال شما بودند که این بستر را برای اغتشاشات اخیر بوجود آوردیدوباعث آسیب و صدمه به مردم و نظام شدید.شما و امثال شما را درک میکنم که چرا سراسیمه موضعی در جهت نظام بگیرید!! چون از فتنه 88تجربیات خوبی گرفتید!

  • سیدعلی اصغر پورهاشمی
    0

    یک سوال مطرح میشود.خواهش میکنم بنده را متقاعد کنید. آیاآقای کرباسچی و امثال ایشان،با افکارو عقاید و اعمال و رفتارشون،بسترساز این نوع اغتشاشات نبودند؟ آیا بنده اشتباه تحلیل میکنم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها