قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد

راهپیمایی مجازی در 22 بهمن

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی روز ۲۲ بهمن یک راهپیمایی مجازی نیز برگزار خواهد شدپ.

راهپیمایی مجازی در 22 بهمن

نصرت الله لطفی در مورد نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: رئیس جمهوری در مراسم یوم الله بیست و دو بهمن به صورت ویدیویی سخنرانی خواهد کرد. مبنای ما برای برگزاری مراسم، برنامه غیرحضوری و بدون تجمع است و برنامه های این روز از صدا و سیما پخش خواهد شد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی روز ۲۲ بهمن یک راهپیمایی مجازی نیز برگزار خواهد شد و مردم می توانند حضور خود را در این راهپیمایی اعلام کنند.

گلباران مسیر حرکت امام خمینی (ره) در اولین روز دهه فجر ۹۹

وی با اشاره به برنامه های فردا (یکشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۹) گفت: گلباران مسیر حرکت امام خمینی (ره) از فرودگاه تا بهشت زهرا، مراسم ویژه در محل نشستن امام(ره) در بهشت زهرا (س) و مراسمی در حرم امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی از برنامه های روز ۱۲ بهمن است. در تمام شهرها برای ۱۲ بهمن برنامه هایی داریم و برنامه‌های ویژه‌ای در شهرهای خمین و قم خواهیم داشت.

لطفی از نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس تهران و سایر شهرها به صورت نمادین خبر داد و گفت: مهمانی لاله ها را روز پنج‌شنبه (۱۶ بهمن) در ۱۹ هزار گلزار شهدا خواهیم داشت و از پیشکسوتان انقلاب نیز تجلیل خواهد شد. سیاست کاری ما این است که در جهت گیری‌ها به حضور حداکثری مردم توجه کنیم.

تجمع حضوری در خیابان نداریم

لطفی با اشاره به برنامه های دهه فجر تاکید کرد: اصل در برنامه های امسال با توجه به شرایط کرونایی تعطیل‌نشدن مراسم است، معتقدیم نباید به صورت جزیره ای در کشور تصمیم گرفت و ما در چارچوب تصمیم های ستاد مقابله با کرونا عمل می کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اجراشده در روز قدس گذشته گفت: همه کارهای مقدماتی انجام و حتی اقلام تبلیغاتی توزیع شد؛ ولی صادقانه و با شهامت اعلام کردیم با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ برنامه ای نداریم.

وی از برنامه ترکیبی گرامیداشت ۲۲ بهمن (حضوری با خودرو وموتور و مجازی) در کل کشور خبر داد و گفت: همه می توانند از مسیرهای تعیین شده عبور کنند و برنامه‌های سال قبل مانند سخنرانی، قطعنامه سرود و گروه موزیک داریم. ولی تجمع حضوری در خیابان نداریم. سیاست گذاری برنامه های چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شهریور گذشته با فعالیت ۲۴ کارگروه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ۵۹ با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) و به منظور ایجاد هماهنگی و حفظ انسجام منطقی بین دستگاهها و مراکز تبلیغاتی تشکیل شد. این شورا ۱۹ مراداد ۷۳ براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در فهرست نهادهای عمومی غیردولتی قرار گرفت. نمـاینده ولی‌فقیه و رئیس شورا، شورای سیاستگذاری، قـائم‌مقـام و مجمع نمایندگان ارکان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تشکیل می دهند. نصرت‌الله لطفی از مهر ماه ۹۵ طی حکمی از سوی آیت الله احمد جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حفظ سمت معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های شورا به قائم مقامی این شورا منصوب شد.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها