پیشنهاد علی مطهری برای لغو تعطیلی‌ها به دولت

نماینده سابق مجلس با توجه به شدت شیوع کرونا به دولت پیشنهاد داد که تعطیلی‌های پیش رو را لغو کند تا مردم به سفر نروند.

پیشنهاد علی مطهری برای لغو تعطیلی‌ها به دولت

علی مطهری در حساب کابری‌اش در توییتر نوشت: «با توجه به شدت شیوع کرونا در کشور لازم است دولت تعطیلی شنبه ۲۶ مهر و یکشنبه ۴ آبان شهادت امام رضا(ع) و امام حسن عسکری(ع) را برای امسال لغو کند تا خود به خود سفرها لغو شود و نیازی به التماس دولت نباشد. تعطیلی این روزها در حالی که نمی‌توان مراسمی برگزار کرد فلسفه خود را از دست داده است.»

پیشنهاد علی مطهری برای لغو تعطیلی‌ها به دولت

منبع: همشهری آنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • کاربر ناشناس
    0

    تودیگه نظر نده

  • کاربر ناشناس
    0

    نه بابا نظرات ایشون دیگه این وسط چکار می‌کنه

  • داروغه
    0

    الان شما چکاره هستی ؟؟؟؟اگر مورد اطمینان بودی و قابل مشورت که رد صلاحیت نمیشدی

  • متفاوت
    0

    خخخخخ تناقض اشکار بین فلسفه بایدها ونبایدها.ارزشها وضد ارزشها ..تعطیلی یادمان نه تنها برای مراسم گرفتن است بلکه برای گرامیداشت واحترام و یادمان واقعه درفرهنگ حکومتی است که حکومت براساس همین فرهنگها شکل گرفته است برای نقش هدایتی یک ملت..ایا تعطیل نکردن مثلا اربعین هم به خاطر عدم اجرای مراسم ، تناقضی با فرهنگ وباورها که براساس ان قبلا درگوشها خوانده اند ندارد؟

  • متفاوت
    0

    کارازبنیان خراب است.این مثل این میماند که شخصی پول ودستمزد کارگرش رانمیدهد تنها به این دلیل که میگوید او پولش را درفلان راه خرج میکند.خب کسی نیست به این بگوید اصلا به توچه مربوط که کارگرت پولش رادرچه راهی خرج میکند.کارکرده مزدش رابده دیگرادامه اش به تومربوط نمیشود.معضل اصلی درهمه جای جامعه این است متاسفانه.تاهرکسی خودش اصلاح نشود هیچ چیز اصلاح نمیشود.ازماست که برماست./خودمان را با فرهنک کلمات وباورهایمان اصلاح کنیم بعد درباره دیگران تصمیم بگیریم مگرمجبورید پست بگیرید؟

  • احسان
    0

    شما لازم نیست آقای مطهری اظهار نظر کنید. جایی که باید پشت تریبون مجلس اظهار نظر می کردید. سکوت کردید و از فاسدان حمایت کردید. لازم نیست دیکه چیزی بگید.

  • مسعود
    0

    دوکلمه ازمادر شوهر عروس بشنو علی کثیف اگر حرف نزنی نمی گویند لال هستی

    نظرات شما -
    • قلندر
      0

      مسغود چان آقای مطهری دلسوز نظام و رهبری و خصوصا ملت است ناجوانمردانه قضاوت نکن بفهمم نفهم

    • متفاوت
      0

      جناب مسعودتمیز،تمیزی ازسخنت پیداست.وقلندر بیدار،ایا میشود بیداری رابه خواب زد برای حفظ بیداری؟نظام برای حفظ اسلام است یا اسلام برای حفظ نظام؟قران خودحافظان خودراداردشمانمیخواهدنگران باشید.

  • قلندر
    0

    عقل درست همین است که فرزند رشید شهید مطهری دارد ریاست جمهوری لطفا به فکر جان مردم باشید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      قلندر معلولم است دستمال یزدی را برای لفت ولیس از بودجه های بنیاد حفظ آثار مطهرکه دراختیار علی است استفاده می کنی اما بدان آن پول متعلق به ۸۰ میلیون نفراست دکتر احمدی نژاد دیگر ازاینگونه پول مفت نمیداد علی مطهری هر روز فحش می داد اما روحانی می ده تا امثال تو دستمال به دست ها رنگ ریش بریده اش را توجیه کنید مال حرام علی وایادش را به اینجا رسانده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها