واکنش‌های داخلی و خارجی به مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو فردا/ مرد جنجالی از این راه می‌تواند به 1400 امیدوار باشد؟

محمود احمدی‌نژاد با نامه‌ها و مصاحبه‌های جنجالی‌اش تلاش می کند پایگاه رای خود را به طبقه‌های متوسط و روشنفکر جامعه توسعه دهد اما آیا روشی که در پی گرفته، راه به جایی می‌برد؟

واکنش‌های داخلی و خارجی به مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو فردا/ مرد جنجالی از این راه می‌تواند به 1400 امیدوار باشد؟

به گزارش خبر فوری ، مصاحبه محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور سابق کشورمان با رادیو آزادی (رادیو اروپای آزاد / رادیو آزادی؛ رسانه ای که رادیو فردا بخش فارسی آن است) جنجال بزرگی آفرید(مصاحبه را اینجا بخوانید). محمود این بار چنان مرزها را جا به جا کرد که حیرت بسیاری را برانگیخت. به قول یک نویسنده او همان احمدی نژاد سابق است؛ آماده برای جابه جایی مرزها.

عملیات احمدی نژاد از چند ماه پیش آغاز شد. زدن توییت‌های انگلیسی درباره تنیس زنان یا یک باشگاه آمریکایی، آغاز کار مرد جنجالی این روزهای ایران بود. او سپس سعی کرد از طریق مصاحبه با رسانه‌های مشهور آمریکایی به مقام گذشته اش بازگردد. نامه جنجالی او به محمد بن سلمان( ولیعهد عربستان سعودی) و برادر خطاب کردنش و نیز مصاحبه عجیب و پر سر و صدایش درباره موسیقی بیش از پیش او را به سر زبان‌ها انداخت. با این حال، هیچ یک از اقدامات او مانند مصاحبه اش با رادیو آزادی جنجالی نبودند.

اما احمدی نژاد به دنبال چیست؟ بسیاری معتقدند او به دنبال بازگشت به قدرت است و قصد دارد هر طور که شده با جلب توجه مردم و رسانه‌ها در انتخابات 1400 شرکت کند ( اینجا بخوانید). چه این گزاره درست باشد چه نه؛ یک چیز مشخص است. احمدی نژاد راه تبلیغاتی‌اش را تغییر داده است. او در آستانه انتخابات سال 1400 دچار یک چرخش استراتژیک شده است.

خارجی‌ها و داخلی‌ها درباره اقدام اخیر احمدی نژاد چه گفتند؟

برای فهم دقیق موضوع، بیایید به عنوان مقدمه هم که شده نگاهی به عناوین خبری خبرگزاری‌های خارجی و داخلی در پوشش گفتگوی احمدی نژاد داشته باشیم.

نیوزویک در گزارش خود درباره مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو آزادی نوشت: "رئیس جمهور سابق ایران درحالی از توییتر استفاده می‌کند که این شبکه در زمان ریاست جمهوری خودش فیلتر شد". دیلی بیست نیز در گزارش خودش نوشت: " احمدی‌نژاد باب مذاکرات هسته ای را باز می‌کند؟". به جز این، بسیاری از رسانه‌های عربی و انگلیسی دیگر نیز از تناقضات اظهارات احمدی نژاد سخن گفته و آنها را متناقض با اقداماتش در طول 8 سال ریاست جمهوری بر ایران دانستند.

از طرف دیگر، در داخل نیز، حملات تندی به رئیس جمهور سابق ایران شد. رسانه‌های اصول گرا و اصلاح طلب یک صدا به احمدی نژاد حمله کرده و مصاحبه او را با یک شبکه معاند مورد انتقاد قرار دادند.

دار این میان، خبرآنلاین در گزارش خودش بر یک موضوع تاکید بسیاری کرد؛ اینکه احمدی نژاد تقریبا در هر مورد و سوالی، جوابی نامشخص داده و مساله را انکار کرده است. نویسنده گزارش نوشت: " { احمدی نژاد} حرف تازه ای برای گفتن ندارد. او همان آدم قبلی است. خودش این را تلویحا در میان صحبت هایش تایید می‌کند. تقریبا هر سوالی که خبرنگار از او می پرسد را انکار می‌کند. البته با تکرار این جمله که باید به فکر مسائل امروز باشیم خود را آدم به روزی نشان دهد. با این حال وقتی از او پرسیده می‌شود: «در دو دوره ریاست جمهوری‌تان کاری کردید یا حرفی زدید که از آن پشیمان باشید؟» می‌گوید: «چرا باید پشیمان باشم؟» و همه کارهایش را اصولی می‌داند! این آخرین پرده از صحبت های محمود احمدی‌نژاد است که اخیرا با «رادیو فردا» به گفت و گو نشسته است."

این انکار و تناقض در گفتار شاه کلید تحلیل رسانه های داخلی و خارجی در پوشش مصاحبه احمدی نژاد با رادیو آزادی بود.

چرا احمدی نژاد در تله افتاده است؟

اما چرا احمدی نژاد دائما در حال انکار است؟ پاسخ مشخص است. پرونده او در زمینه‌های جدیدی که بر آن تاکید دارد سیاه است. محمود احمدی نژاد که بود؟ او پدیده ای بود که در سال 1384 با شعار عدالت و برابری و به خصوص توجه به طبقات مستضعف به قدرت رسید. او در تمام این سالها با این شعار توانست پیش رفته و طرفدارانش را بیشتر کند. در سال 88 نیز با همین عقاید و اظهارات توانست پیروز انتخابات شود.

بعد از سال 92 و کناره گیری از قدرت اما او به ناگهان تغییر فاز داد. او به جای طبقه ضعیف و مستضعف به دنبال جذب طبقه متوسط گردید؛ همان طبقه ای که به علت وقایع سال 88 نسبت به او احساس بدی داشته و ذاتا او را دوست نداشت و ندارد. اقدامات او را در این مدت نگاه کنید. احمدی نژاد دیگر آن کاپشن پوشی نیست که در محلات فقیر نشین شهرها و روستاها رفته و با مردم کم بضاعت همدردی می‌کند. او از مذاکره با ترامپ صحبت می‌کند. به بن سلمان نامه می‌نویسد؛ با توییت‌هایش سعی در جذب خارجی‌ها دارد و به خصوص با صحبت‌هایش در مورد موسیقی در تلاش است دل روشنفکران و هنرمندان را نیز به دست آورد.

اما نکته این است که رئیس جمهور سابق به دنبال برافراشتن پرچمش بر ساختمانی است که مدتها پیش، خود ویرانش کرده است. سابقه او در برخورد با مطبوعات، موسیقی‌دان‌ها، هنرمندان و به طور کلی طبقه متوسط خوب نبوده است. شاید علت واکنش تند کاربران توییتر( که غالبا جوانان طبقه متوسط را شامل می‌شود) به مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا نیز همین باشد( اینجا بخوانید).

علت انکار دائمی رئیس جمهور سابق ایران نیز در مصاحبه هایش همین است. مصاحبه کننده دائما روی نقطه ضعف‌هایش تمرکز می‌کند. از فیلترینگ می‌گوید، از نگاه امنیتی، از سانسور و... . احمدی نژاد در این تله چاره دیگری جز انکار ندارد. او دیگر آن جوان پرشور سال 84 نیست که هیچ گزکی دست کسی نداده باشد. او 8 سال سابقه اجرایی در عالی‌ترین سطح را دارد. این 8 سال زمینه را برای رسانه‌هایی که دغدغه طبقه متوسط را دارند( یا تظاهر می‌کنند که دارند) فراهم می‌کند که به او حمله کنند و او نیز چاره ای جز فرار از سابقه خود ندارد. نگاهی دیگر به عناوین رسانه‎های خارجی بیندازید. آنها دائما تناقضات احمدی نژاد را به رخش می‌کشند. تمرکز روی توییتر، سانسور، مذاکره و دیپلماسی همه و همه پاشنه آشیل‌های محمود احمدی نژاد هستند.

راهی که به ترکستان می‌رسد

واقعیت آن است که مصاحبه‌های مفصل و کوتاه رئیس جمهور سابق به کارش نمی‌آید. مخاطبان و طرفداران او نه در کیلومترها آن طرف‌تر یا دانشگاه‌ها و آپارتمان‌های شهرهای بزرگ، بلکه در دل اقشار ضعیف و محلات پایین شهرهای کوچک و فقیر ایران هستند. او شعارهای اصلاح‌طلبانه بلد نیست. نمی‌تواند دل دانشجوها را به دست آورد. قادر نیست بدون اینکه یادآور عملکرد ضعیف خودش باشد از موسیقی و مطبوعات حرف بزند. در عوض استاد جلب توجه اقشار ضعیف است. شعارهای عدالت محورانه ی او هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. طرفداران بالقوه او در روستاها و حاشیه شهرها بدون اینکه متوجه مصاحبه‌های عجیب و غریبش با سایت‌های خارجی و داخلی باشند، غرق در مشکلات خود هستند و خبری هم از فعالیت‌های مجازی او و توییت‌هایش ندارند. اینکه احمدی نژاد واقعا درد طبقات ضعیف را دارد و نیز قادر است مشکلات آنها را حل کند مساله ای است که باید جدا به آن پرداخته شود. فی الحال یک چیز مشخص است: رئیس جمهور سابق ایران راه را اشتباه رفته است. مسیر فعلی او قبل از سال 1400 به ترکستان می‌رسد.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 198
  • بازنشسته
    0

    وقتی صدا و سیمای خودی به روی روسای جمهور ی قبلی بسته شده . خوب چگونه صدای بیداد شماها را می توان فریاد زد . درود به شرف احمدی قهرمان که صدای ملت مظلوم ایران است.

  • رضا.
    0

    احمدی نژاد دقیقا قصد برگشت به قدرت را دارد تا کارهای نیمه تمام خود را تکمیل کند.نه هوادار او بودم نه به او رای دادم نه میخواهم به قدرت برگردد ولی اعتراف میکنم با تمام مشکلاتی که به وجود آورد و هزینه هایی که به کشور تحمیل کرد ولی ایشان شجاع ترین رئیس جمهور ایران بود و اگر می‌توانست مشاوران متخصص و دلسوز و تیم قوی همراه خود کند شاید الان وضع کشور خیلی خیلی بهتر بود.

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      منظورتون از تحمیل هزینه چیه.

    • م
      0

      خزانه خالی که بشیخ کلید داد برادر شیخ ومعاونش تاتونستند چپاول کردند 20میلیارد یورو 60تن طلا ازهمان خزانه خالی که کلیدیان شعار میدادند بلعیدند

    • نا شناس
      0

      اگر بدون قصد و غرض و خدائی بگوئیم هیچ کس فداکار تر و مخلص تراز احمدی نژاد برای احقاق حقوق مردم نیست .بقیه هم هستند ولی به احمدی نژاد نمی رسند .با تشکر

  • کاربر ناشناس
    0

    به نظرم احمدی نژاد با دست خودش داره خودشو خراب میکنه!احمدی نژاد الان احمدی نژاد چند ماه پیش نیست که کلی طرفدار داشت

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام.احمدی نژاداگربوداین همه گرانی نداشتیم.ایشان همیشه درفکرآدمهای ضعیف بود.والان هم است. کسانیکه که بافکرواندیشه احمدی نژادمخالفت میکنن .حتماخودشان مشکل دارن.اگریکنفنرمیخوادبدرداین مردم بیچاره باشدایشان است. است.متاسفانه

  • سردار اذربایجان
    0

    اقای احمدی نژاد به نظر من در زمان ریاست جمهوری خودش بسیار مفید بود چون هرکاری که میکرد میخواست به مردم منفعت برسانه به عبارتی از دولت می‌گرفت به مردم می داد ولی حالا برعکس این قضیه را اقای روحانی انجام میدهد یعنی جیب مردم را میزند تا دولت اش را سرپا کند من به جای روحانی بودم خجالت می کشیدم در انزار عمومی نمایان بشم عجب روی داره

    نظرات شما -
    • خان
      0

      جناب سردار نمیدانم سن شریف شما چقدر است ولی اینو بدانید این وضعیتی که کشور عزیز مان دارد نه احمدی نژاد میتواند درستش کند نه قالیباف و نه رئیسی و نه دیگران مدعیان . برادر عزیز اگر یادت باشد در دوره اول روحانی همه چیز داشت خوب پیش میرفت تورم زیر ده درصد و کسب و کارها خوب شده بود و...... و در دوره دوم به یک باره ورق برگشت چرا؟ کمی منصف باشیم علت ها بجوئیم . مثل عوام فکر نکنیم . اگر بد عهدی امریکا بی شرف در برجام نبود شاید الان آرزوم میکردیم ای کاش دوره روحانی تمدید میشد . ما در سخت ترین تحریم ها در طول تاریخ بشریت هستیم بطور نمونه حتی یک بشکه نفت نمیتوانیم بدون دردسر بفروشیم . شرکت های خارجی و کشور ها از ترس تحریم امریکا با ما معامعله نمیکنند . من خودم در هر دو دوره به روحانی رای ندادم ولی میدانم مقصر وضعیت کنونی روحانی نیست . وقتی خزانه خالی باشد و دست دولت همه بسته . خیلی دولت است که از هم نپاشید . هر طور شده داره پیشر میبره . انشاالله برای 6 ماه آینده وضعیت بهتر میشه . همه تقصیرها را گردن روحانی نیندازیم . احمدی نژاد هم از آب گل آلود میخواهد ماهی بگیرد . وداره عوامل فریبی میکند

  • 7مهدی7
    0

    رئیس جمهور بشی یا نه منو بچه ها خیلی دوستت داریم .مچکریم که روستای ما رو کشور خطاب کردی......(اسماعیل عمر جیله رئیس جمهور جیبوتی)

    نظرات شما -
    • اشتباه
      0

      خیلی ها اشتباه مثبت رای دادند چون زرنگی کردی اول متن رو خوندن فکر کردن دوستدار احمدی نژادی ! رندی کردی !!! ببین رای دادن برخی ها همینطوره همین اول طرف رو مبینن بهش رای میدن که اوضاع الان اینگونه است ، در رای دادن دقت کنید خوب بشناسید بعد رای دهید

    • علیرضا
      0

      اخجون پس من به ایشون رای میدم.‹علی عل رضا› ازکشور؟؟جای بین گینه باسو وزلاند نو

    • علی پی پر
      0

      رای من احمدی نژاد چه حضور داشته باشه یا نداشته برگ رای بنامش میره صندوق،،به احترامش به یادش

  • زمان
    0

    درود بر شرف احمدی نژاد طرف دار قشر ضعیف و مستضعف... حالا هی شما میخواین با شعارهای دروغین خرابش کنید و بر علیه ش حرف بزنید باز مردم دوستش دارند و بهش رای میدن تا چشمتون دربیاد

    نظرات شما -
    • علی
      0

      انتخابات بدون حضور احمدی نژاد بی ارزشه رای من احمدی نژاد چه باشه چه نباشه تعرفه را بنام دکتر میندازم صندوق،

  • حجت
    0

    مهمترین مشکل ایرانیان فراموشی است مگر فراموش کردید که در دوره احمدی نژاد موسسات و بانکهای عجیب و غریب رشد کرد و حالا تمام پول مملکت را دزدیده اند مگر فراموش کردید که حتی اعتراض هم نمیتوانستید بکنید دکل نفتی دزدیده شده کجاست و اعتبار از دست رفته ایران توسط احمدی نژادرا چه کسی میتواند برگرداند روحانی نیز روی دیگر احمدی نژاد است واو نیز به هیچ وعده ای عمل نکرد پس نشان میدهدکه هیچ حزب و گروهی در ایران نمیتواند و نمیخواهد کاری برای مردم انجام دهد پس خودتان تصمیم بگیرید!!!!!#!

    نظرات شما -
    • شهدای فکه
      0

      اونهایی که میگن دکل ، دکل ،جان مادرت دکل چه شکلیه ؟ دکل اصلا چیه ؟ عاقل جان دلارشده ۲۸۰۰۰ تومن انوقت تو چسبیدی به دکل !! باعث بدبختی این روزهای ملت افرادی نظیر شماها هستند ، واقعیت اشکار را نمی بینید فقط سیاسی جناحی حرف میزنید اوففففففف

  • مدیر
    0

    احمدی نژاد هرچی بود کنترل داشت به مملکت و شدیدا به این اوضاع و ا حوالات گرانی و بدبختی های امروز مسلط بود و مدیریت میکرد والا هر روز استرس و گرانی نبود زیر بار گرانی کمر همه مردم حتی پولدارش هم خم شده

    نظرات شما -
    • خان
      0

      احمدی نژاد یک آدم عوام فریب و پوپلیسم است . اصلا مدیریت ندارد . بله در زمان اون نفت بشکه ای 120 الار فروخت بدون هیچ دردسری . و سیاست خارجیش هم بسوی کشورهای افریقایی . از همسایگان بخصوص کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس دوری جست . و درلجاجت با جاممعه جهانی در خصوص هسته ای اگر همان دوره اول با وولت اوباما بتوافق میرسید کار به اینجا نمیکشید . بی تدبری در امور کشور . اختلاس توسط معاون اولش و اجرایی و..... حذف سازمان برنامه بودجه کشور . که نتیجه اش فساد و اختلاس در جامعه و... او یک فرد به تمام معنی عوام فریب بود.طرح یارانه نقدی که توسط دولت قبلی آماده شده بود را بنام خودش تمام و عجلانه ناقض اجرا کرد و یارانه بخش تولید را نداد و بیش از 1000 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور تعطلیل شد . کارگران از کار بیکار شدند . در عوص دلارها را خرج کشورهای افریقا کرد و آنان هم از پشت در جوامع بین الملی به ما خنجر زدن. اگر حافظه شما و ما یاری دهد در دوره اول دولت روحانی تورم به زیر 10 رسیده بود و کسب و کار داشت درست میشه . بدعهدی امریکا و خروجش از برجام و سخت ترین تحریم های در طول تاریخ بشریت به کشورمان تحمیل شد.که حتی نمیتوانیم یک بشکه نفت بدون دردسر بفروشیم .نباید دوران احمدی نژاد و روحانی باهم مقایسه کنیم . کمی منصف باشیم عوام فکر نکنیم . احمدی نژاداره در باتلاق دست و پا میزند .و ای فریاد منجی بخودش میدهد .

  • ه
    0

    بله احمدی نژاد بهتر شد کسی پای ری نمی رفت ولی امروز که این کار کرد کل ملت اگر نمی خاستن ری بدن حالا به احمدی نژاد می دهند چون با تما رادیوها حرف زد بند خدا ملت مردن مثل اینکه در قفس هستیم بزاریت با دنیا صحبت کند مردم راضی هستن

  • م
    0

    اشتبا می کنید دارد زندگی مردم درست می کند شما نمی خاهید ایران با دنیا باشد بند خدا کسی ری نمی داد اینها که ری هم بدن احمدی هستن

  • امیر
    0

    تنها راه نجات کشور و ملت به خصوص قشر ضعیف جامعه را سروسامان دهد بازگشت دکتر احمدی نژاد به قدرت است..اگر رد صلاحیتش کنن هیچکسی پای صندوق رای نمی رود

  • کاربر ناشناس
    0

    حیف لجبازه فکر میکند عقل کل است دست گلها زیادی آب داد نمونه سد گتوند در منطقه. نمکزار چقدرقدر کارشناساان دلسوز گفتند نکن منطقه نمکزاراست 8000تن نمک پشت سد جمع شده ولی لج کرد شد آب. کارون شور کرخه شور

    نظرات شما -
    • علی فتح الهی
      0

      گتوند شاهکار از خاتمی تا احمدی نژاد...

    • بهار
      0

      چرا بعضی ها نسنجیده ویا نفهمیده حرف میزنند ! مگررئیس جمهور سد می سازه ناشناس ؟ فقط اینو بدون برای یک پروژه نظیر سدسازی سالها مطالعه توسط متخصصان انجام میشه ، همینطوری میگه احمدی نژاد ساخته انگار احمدی نژاد رفته گفته شروع کنید ، خوب از بعضی ها انتظاری بیش از این نیست !

  • علی
    0

    احمدی نژاد عالیه.به نظرم این کتر تخریب رسانه اورا محبوبتر میکنه

  • داودی
    0

    با تمام احترامی که به سایت با ارزش خبر فوری دارم باید عرض کنم شدیدا شما یکطرفه قضاوت کردید و بدون ملاحظات ودور از شان و منزلت شخصی که به ادعای خودتان زمانی نه چندان دور دست ناپاکان را از بدنه دولت قطع کرد و در زمان خودش هم کارهای بسیار مفید برای ملت و مملکت به یادگار گذاشت را شدیدا مورد هجمه قرار دادید . شما ابتدا بدانید و البته خوب میدانید حضرت اقا تمام موضوعات روز ایران و دنیا را مطالعه و رصد میکنند و مطلع از کل موضوعات سیاسی و اجتماعی و نظامی و فرهنگی دنیا هستند. دولت مردان فعلی و گذشته ما نباید مانند ادمهای منزوی و عقب افتاده فقط در فضای داخلی ایران تنفس سیاسی داشته باشند بلکه باید با تمام دنیا بخصوص ارباب جراید و رادیو و تلویزیون و تا انجا که میتوانند با مقامات کشورها ی دنیا گفتگو و گفتمان و چانی زنی و ارایه طریق داشته باشند . قرار نیست ما الگوئی از حکومت کره شمالی داشته باشیم قرار نیست ما منزوی از سیاست و سیاستگذاری های دنیا باشیم ما مردم ایران ملت با فرهنگ و با تمدن بسیار فاخر و ارزشمند در دنیا هستیم دنیا حساب دیگری روی رجال سیاسی این مرز و بوم دارند انها تشنه گفتمان با ایران هستند جناب اقای احمدی نژاد هم از مردان سیاسی با هوش و زیرک و دانا به امورات سیاسی و فرهنگی دنیا هستند که در چندین مصاحبه و گفتگو با بزرگان خبر گزاری های دنیا امتحان خودش را پس داده . رئیس جمهور امریکا سخن و حرف نادرستی میزند و دنیا را شگفت زده میکند ولی ارباب جراید و رادیو و تلویزیون انان بشدت از صحبت رئیس جمهورشان دفاع میکنند . پس خنده دار است ما بیائیم اینقدر بها و ارزش به دو سه نفر جوجه خبرنگار که بوئی و دانشی از علم سیاست ندارند بدهیم و انها را بزرگ کنیم و رجال سیاسی خودمان را دست کم بگیریم .جناب اقای احمدی نژاد یک زمان سکاندار امورات سیاسی و اجرائی این مملکت بودند و مرد شماره دو این مملکت بودند طبیعی است در اجرای این مدیریت دوست پیدا میشود دشمن هم پیدا میشود و محتملا بنظر میرسد حضرتعالی ( نویسنده این منبع ) جزء انهایی بودید که از زیر تیغ برنده عدالت ایشان گذشته اید . این را بدانید حقانیت جمهوری اسلامی ایران زمانی محقق میشود که با دنیا مذاکره و گفتگو و چانه زنی داشته باشیم یکسری ملل دنیا اصولا اگاهی ندارند ایران در کجای سیاست ظالمانه و خصمانه امریکا قرار گرفته و با این سیاست کثیف و منفور خودشان هشتاد میلیون انسان با فرهنگ ایرانی را در مشکلات گرفتار کردند و اصولا نمیگذارند حتی موقعیت جغرافیائی ایران را مردم دنیا اگاهی پیدا کنند لطفا در نوشتن و اظهار نظر هایمان قدر ی با تعصب و غیرت ایرانی عمل کنیم و تلافی اشتباه و مجازات خودمان را در فرصت طلبی جبران نکنیم

    نظرات شما -
    • 7مهدی7
      0

      هموطن یه نفس بگیر بعد

  • متفاوت
    0

    کاری به مسیله سیاسی این قضیه ندارم.اما دلم برای برخی میسوزد که بازیرپاگذاشتن خدا میخواهند به نوایی برسند.این عادت دیرینه ادمهای زرنگ و زیرک وحریص است که لگدمال میکنند تا بدست بیاورند غافل ازاینکه بالگدمال کردن ، حق ،هرگز به جایی که میخواهند نمیرسند البته شاید چندصباحی.. ،،لگدمالی ،، هم کسی فکرنمیکند مختص یک انسان باشد که اصولا انسان ، لگد ، نمیزند.

  • امیر
    0

    امتیازات شرم اور به دشمن انقلاب ومردم دادند وپز ممنوعیت مصاحبه با رسانه های وابسته به امریکا می دهند

  • منوچهر
    0

    احمدی نژاد هم یک فرد آزاده-پاک و توانایی هست ولی ضعف های کوچکی هم دارد. که انشاء الله تا پایان در مسیر درست بماند. و برایش آرزوی موفقیت را داریم.

  • امیر
    0

    پس از انجام مذاکرات مستقیم اشکار وپنهان با امریکا ودادن امتیازات شرم اور به دشمنان ملت ایران تهوع اور است که همان افراد ودارودسته های انها ممنوعیت مصاحبه با رسانه های وابستهه به امریکا می دهند

  • مهدی
    0

    باید به نویسنده متن گفت چشت در آد بله که راه پیدا می کنه به انتخابات 1400،،،اگه تخریبش نکنین،، من بهش رای هم نمیدم ولی شرف داره به کل دزدای گردن کلفت مملکت

    نظرات شما -
    • ف
      0

      فشار خیلی زیاد شده . بله پر واضح هست که ایشان دارد می آید تا راه برای مذاکره از نوعی دیگر باز شود

  • ناشناس
    0

    جناب آقای احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری تنها ضعفی که داشت سیاست خارجی بود وحالا نشان میده که در این چهار سالی که نزاشتند در انتخابات شرکت کنه پی به صعف دولتش بر ده ودقیقأ از همان جا شروع کرده فجری دیگر نزدیک است

  • فریبرز مددجو
    0

    این آقا فقط یک بیمار روانیست و 8 سال ریاست ایشان جز خنده و تمسخر به چهره سیاست ایران هیچ دستاوردی برای ایران نداشت

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      بیمار روانی تو و امثال تو هستید که با طرز تفکر احمقانه ،که هیچ امیدی هم به اصلاح آن نیست ،کشور را از اوج عزت به حضیض خفت رساندید و آنچنان وقیح هستید که زنان هرزه و روسپی در مقابل شما با شرف قلمداد می شوند ،وقتی معاون اول و رئیس جمهور یک کشور با اینهمه افتضاح ،کمی احساس شرم نکنند ،چه انتظار از این طیف.همه ملت اذعان دارند کشور بعد از ریاست جمهوری روحانی به شدت دچار افت اخلاقی شده است ،از بس دروغ ،وقاحت و بی شرافتی وبی مسئولیتی دیدند و این فساد به گردن تائید کنندگان و تابعان آنهاست

    • سعید
      0

      عزیز دلم قرصاتو به موقع بخور.

  • فرهاد
    0

    دوستان درکشور ما بهترین امکانات راداریم ماجنگیدیم ارحق وحقوق خودمان دفاع بکنیم درست پس چرا پول بیت المال نباید بین ملت تقسیم بشه اگر عدالت را درست اجرا بکنن کل مشکل حل میشه اما فاسدهای کشور فقط منفعت رابرای خودشان میخواهند اگر غیر ازاین پس چرا این همه شاهد دوزدی فساد اختلاس رانتخواری هستیم همه دارن از احمدی نژاد میترسن چون اگر بیاد دوباره بیاد دست غارتگران بیت المال را قطع میکنن قانون همیشه باید بیطرف باشه امابه دوزدها غارتگران فساد اختلاس رانتخواری بیشتر حمایت میکنن یکی مثل این دولت جز از غارتگری فساد اختلاس رانتخواری چه چیزی نصیب ملت شد اگر این طوری ادامه بدن مطمئنا کسی حاضر به رأی دادن نخواهند شد وس سعی کنید خودتان را اصلاح بکنین

  • نظرگو
    0

    مهره سوخته

    نظرات شما -
    • رامین
      0

      مهره سوخته ای که تا یک حرکتی میکنه همه رسانه ها بازتاب میدن :(

    • ناشناس
      0

      حمایت کنندگان موسوی سال88 دارن ازش حمایت میکنن این ینی چه ؟جز خیانت ب نظام وانقلابه نیست

  • سپهر
    0

    هر چی باشه بهتر از این روحانی دروغگوه

  • Mohsen
    0

    چرا در متن نوشته شده که در سال ۹۲ کناره گیری کرد ؟ سال ۹۲ که ریاست جمهوری ایشون پایان یافت لطف کنید بی طرف قضاوت کنید

  • مجید
    0

    بخوان یا نخوان این دفعه احمدی نژاد ریییییییسسسس جمهوره انشالله به یاری خدا و ائمه اطهار علیهم السلام.

    نظرات شما -
    • Ali
      0

      خدا نکنه.یادتون رفته، گرونی از دوره احمدی نژاد شروع شد.با دادن یارانه

    • ح
      0

      نه اصلا هیچکس یادش نیست. ما ملتی هستیم که حافظه تاریخی نداریم . ملتی که تاریخ دوست ندارد. برای همین از یک سوراخ چند بار گزیده میشویم. همین روحانی هم با این عملکرد بدش اگر هشت سال دیگه کاندید بشه دوباره میگیم کاشکی بیاد . چرا ؟ برای اینکه ما زود فراموش میکنیم.

    • سعید
      0

      یارانه 45 دلاری احمدی نژاد اثرات منفی بالا رفتن نرخ ارز را در اثر تحریمها خیلی کم کردوبه داد ملت رسید.ارزش یارانه 45 دلاری امروز می شود1200000تومان . یعنی خوانواده 4 نفری 4800000.حالا مقایسه کن.تازه اون موقع دلار 3برابر شد الان 8 برابر عزیز دلم.

  • نوری
    0

    تو ترکستان مشکلی براتون پیش امده چرا از نژاد پرستی دست بر نمیدادید چرا همیشه از تیرک ترکا بالا میرید

  • جواد علیزاده
    0

    احمدی نژاد داره پایگاههای مردمی خودشو از دست میده.به عنوان کسی که هر دفعه بهش رای دادم و قبولش داشتم باید بگم دیگه اون احمدی نژادی که ما میشناختیم و حامی مردم فقیر و مستمند بود نیست کسی که به ولیعهد عربستان نامه بده و عالی جناب و ...خطابش کنه.کسی که با قاتل سلیمانی بخواد مذاکره کنه به نظرتون میتونه قابل اعتماد باشه؟هدف آقا محمود اینکه میخواد کارایی رو انجام بده که از تشخیص مصلحت نظام اخراج بشه و شروع کنه به گول زدن و مظلوم نمایی.واقعا چی بود چی شد

    نظرات شما -
    • attar
      0

      آره باید بن سلمان فحش میداد بعد می گفت بیا صلح کن.

  • علی
    0

    خیلی ها احمدی نژاد را تو اون ۷_۶ اول ریاست جمهوریش دیده اند که مدافع فقرا بود و کارهای مثبت زیادی داشت ولی حقیقت اینه که تو اون یکی دو سال آخر همه داشته هاش را خراب کرد. اون ۲_۱ سال آخر ارز را سه برابر کرد و گرانی و تورم افسار گسیخته فکر نکنید که اگه احمدی نژاد بیاد بهتر از روحانیه ، احمدی نژاد ۷_۶ سال اول تموم شد ، اون مال زمانیه که مرید مشایی و بقایی نبود .

  • اس اس
    0

    احمدی نژاد از سال ۸۸ با تغییر مسیر و تخریب شخصیت های نظام از جمله مرحوم هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری باب بی اخلاقی در سیاست را در ایران باب کرد و روز به روز بیشتر به قهقهرا میرود .

    نظرات شما -
    • دکتر
      0

      بابا اخلاق مند. دزدای مودب.

    • سعید
      0

      تخریب وبی اخلاقی با رسوا کردن جریان ثروت وقدرت که با نظام زاویه پیدا کرده فرق میکنه

  • حسن
    0

    ایا گند زدن و به چالش کشیدن کشور در هشت سال حکومت احمدی نژاد کم بود که حالا می خواهد دوباره ان گند زدنها را ادامه دهد ؟

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      دوست عزیز لطفا یکبار کارنامه دولت احمدی نژاد را مطالعه کن. بدون دادن هیچ امتیازی به دشمن وبا تمام اقتدار کشور را جلوبرد .نهضت ساخت مسکن .اعطای سهام عدالت.تخصیص 45 دلار یارانه به ایرانیان .رتبه نخست سرعت پیشرفت علمی در جهان 11برابر متوسط جهانی.برنامه موفق فضایی.ایجاد فضای باز برای منتقدان.احترام به ملت ونوکری ملت. ایستادن در برابر دشمنان.رسیدگی به مناطق محروم وروستاها.جهش چند برابری در تولیدات راهبردی. خنثی کردن تحریم بنزین . رسیدگی مورد به مورد مشکلات مردم. قطع دست دزدها از بیت المال.صداقت تمام با مردم.احیای ارزش های انقلاب.مبارزه جدی با ریخت وپاش.عزل بدون تعارف مسولان ضعیف.عدم وابستگی به جریانهای قدرت وثروت.

  • محمد
    0

    این سخنان نویسنده به درد دلخوشی ،خودش می خورد اینکه عنوان می کند طرفداران او حاشیه نشین ها هستند و دانشجویان و نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را مثل سایر توهم زدگان ،از طرفداری احمدی نژاد نفی می کنند که آنهادلخوشی به احمدی نژاد ندارند ،سخن گزافی است ،الان بسیاری از کارمندان وزارت بهداشت ،آموزش وپرورش ،نظامیان و مهندسان طرفدار دکتر احمدی نژاد هستند ،مطمئن باشید تنها راه نجات کشور از منجلاب و ذلت و خفت و خیانت و آنچه که دستپخت اصول سواران منافق و افساد طلبان پوپولیسم و مردم فریب ، که البته حنای آنها دیگر برای مردم ،رنگی ندارد ،شخص دکتر احمدی نژاد است ،این دیگه بستگی به نظام داره چگونه خودش را از خفگی نجات دهد ،ولی این چنان روشن است که خلاف آن توهم ویا خیانت است که مسلما مسئولین کشور که یک پای آنها ایران و پای دیگر آنها برای فرار آماده است نگرانی ندارند ،فقط دلسوزان خالص کشور باید هوشمندانه تدبیر کنند.

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا تلقین میکنید راه را اشتباه رفته مردم بین صادق ناراست را می شناسند احمدی نژاد عشقمه چون یار واقعی ولایته

  • کاربر ناشناس
    0

    راه نجات کشور برگشت تفکر ولایی احمدی نژاده

  • رضا
    0

    اگه گفتگو با رادیو بیگانه بد است چرا امام در فرانسه با رادیو فرانسه و بی بی سی مصاحبه میکرد

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      اولاً چون امام می خواست انقلاب کند و باید همه ی مردم جهان می فهمیدن دومن رادیو فرانسه مال کشورفرانسه وبی بی سی مال کشور انگلیس است .رادیوفردا مال کجاست وبرای کی کارمی کنه ،حقوق شو ازکیا می گیره ؟؟!!!!!!!

  • بینام
    0

    شنبه یکشنبه ها نتونست افکار رو مشغول خودش بکنه. حالا یه مدت هم با این مشغول باشید. تا کره و گوشت مرغ برنج و دلار یورو خودرو هزار درد بی درمون دیگه فضایی بره بالا. شما هم با این اخبار مشغول باشید

  • ی ط
    0

    احمدی نژاد به تاریخ پیوست ۸سال نفت تا بیش از ۱۰۰دلار را فروخت مملکت را بهم ریخت حالا که اگر بود که نمی تونست نفت بفروشه معلوم نبود چی به حالا مردم ما میامد. خدا را شکر رد صلاحیت هست.

    نظرات شما -
    • دکتر
      0

      باز عرضه داشت بفروشه

  • حسینی
    0

    درود و صد درود به احمدی نژاد قهرمان , محبوب دلها و قلبها

  • سید مهدی حسینی
    0

    احمدی نژاد شخصیتی بین المللی است که محبوبیت بی نظیری در سطح‌کشور و جهان دارد، تنها کسی که می تواند کشور را از این بن بست روحانی خارج کند ، شخص شخیص احمدی نژاد است. خورشید احمدی نژاد درخشنده است و کسی قادر به خاموش کردن اش نیست ، بی خود دست و پا نزن نویسنده مقرض

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      از دوره احمدی نژاد بدبختی مردم شروع شد. گرانی.بیکاری.فقر.گرسنگی.و همچنان ادامه دارد.و دیگر درست نخواهد شد

  • علی
    0

    مرد غیرقابل اعتماد. قانون ولو اگر اشتباه وضع شده کسی که ادعا دارد باید تبعیت کند.

  • علی جنتی
    0

    خبر فوری عزیز اومدی تخریب کنی تخریب شدی که...

  • ناشناس
    0

    طرفدارای که دارین خودتونو برای احمدی خفه میکنین لطفا توضیح درست ومحکم بدین ومزخرف وچرت وپرت ننویسین این ب اصطلاح مرد انقلابی چرا با شبکه معاندی که شمشیر دشمنی باایرانو ازروبسته چرا مصاحبه کرد اونم با مجری گلنازش (اسمشه)که حمایت ازسلطنت طلبارو یدک میکشه چرا مصاحبه کرد چرا چرا. واخرشم هم با اراجیفی که گفت قافیه رو جسابی ب دشمنان باخت

    نظرات شما -
    • طبقه متوسط
      0

      اگه مصاحبه بادشمن جرم است باید مذاکره با دشمن هم جرم باشه مذاکره ای که نتیجش شد برجاام نافرجام بد است یامصاحبه احمدی نژاد

    • ناشناس
      0

      همین برجام نافرجام وهمین مصاحبه.ها گند زده ب کشور

    • دکتر
      0

      عزیزم شما بگو کسی که سالهات ناجوانمردانه از طرف همه ی رسانه ها صد درصد بایکوت شده چکار باید بکنه؟

    • سعید
      0

      مصاحبه با دشمن به معنای تایید او نیست بلکه استفاده رایگان از تریبون ورسانه اوست که دارای مخاطبان متفاوت باعقاید مخالف هست.چرا رسانه ملی از احمدی نژاد می ترسد.چرا از نوکر ملت فرار میکنید.اگر بلایی که روحانی سر کشور انقلاب واسلام اورد احمدی نژاد می اورد با او چگونه برخورد می شد. امثال روحانی نتیجه ناشکری وناسپاسی از نعمت احمدی نژاد بود برادر عزیز.

    • attar
      0

      معاندین و دشمنان مردم مسولینی هستند که فقط دنبال اشرافی گریهای خودشون هستند. احمدی نژاد و طرفدارانش سرشون بالاست چون تو همون خونه ای بود الآن هم هست و یک حقوق ماهانه.

    • ناشناس
      0

      لطفا واقعبتهارو بببنم چرا تریبونو ازش گرفتن چرا2 ساله خودشو ب اب واتیش میزنه که اقارو ببینه نمیتونه چرا دیگه توخط مبارزه با امریکا نیست ودم از مذاکره میزنه چرا یه نامه نداره که عین سردارسلیمانی خودشو سرباز اقا وخادم ملت بنامه چرا وچرا طرفدارهای محترم لطفا واقعیتهای حال وحاضر جامعه روببینیم وگرنه فلاکتی که روحانی جون سرایران اورد وایرانو ویرانه کرد حتی از عهده ترامپ خارجه

    • ناشناس
      0

      بازی با ابرو گفتگوی عوامانه وبچه گانه با رسانه های ضدانقلاب کاری است که فقط ازاحمدی بر می اید درضمن مگر ازخوارج زاهدتر خداترستر و والبته ساده زیست تر داشتیم. البته نه اما اما اینها ب جنگ مولا امیرالمومنین رفتن ب جنگ جانشین پیامبر پس مهر تایید نزن ب احمدی(. اگر کامنتو بذاره)

  • کیا
    0

    توکشوری‌که‌‌رئیس‌جمهورش‌اختیارتام‌‌واسه‌تصمیم‌گرفتن‌نداره‌‌‌‌‌ازاین‌بهترنخواهدشد‌آقایانی‌که‌‌منتخب‌‌میشن‌واسه‌رئیس‌جمهور‌خیلی‌حرفهای‌امیدوارکننده‌میزنند‌اماوقتی‌رئیس‌جمهورشدند‌‌‌باید‌واسه‌هرتصمیم‌‌کوچکی‌باید‌ازرهبری‌کسب‌اجازه‌بکنند‌بایدازمصلحت‌نظام‌‌کسب‌اجازه‌‌بکنند‌‌‌‌بخصوص‌واسه تصمیمهای‌سیاشی‌وخارجی‌‌دست‌پایش‌بسته‌هستش‌قدرت‌مانور‌رانداره‌‌بنظرمن‌‌‌توایران‌رئیس‌جمهوربودن‌‌یک‌‌کلمیه‌‌ فرمالیته‌هستش‌‌..منتخب‌مردم‌بایدازهمه‌نظراختیارتام‌ داشته‌باشه‌‌به‌امید‌اصلاحات‌اثاثی‌وبهبود‌اقتصادی‌مردم‌‌ایران.

  • محمد
    0

    رسانه خبرفوری بد نیست این مطلب رو بفهمد که شعور سیاسی مردم به اندازه ای رسیده که دیگه نمیتونه به راحتی با نگارش متن های اینچنینی و مغرضانه ، نظرات مردم رو نسبت به خادمان واقعی مملکت تغییر بده . کامنت ها به تنهایی بیانگر خیلی واقعیت هاست . مشت نشانه خروار است و میزان محبوبیت احمدی نژاد در جامعه رو میتوان به راحتی حدس زد

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      تا1408 با احمدی نژاد. به کوری چشم دشمن

  • رضا
    0

    سلام بازم این احمدی نژاد خیلی مردتره یه بار تو آخر دوره ریاست جمهوریش گرون شد /// والا الان تو ریاست جمهوری این روحانی همه گرونیها ساعت به ساعت میره بالا انشاالله خدا به زمین گرمش بزنه با این همه دورغش

  • مجید
    0

    اقای نویسنده عزیز فکر بکنم جیب شما از طرف مخالفان دکتر پر شده که اینجوری تخریبی مطلب می نویسید اگر احمدی نژاد بد بود حسن کلید ساز چه کرد پوست مردم کنده در زمان دکتر گرانی بود پول بود کار بود ودر نهایت و اقلام و غیره ۳۰ درصد گران شد نه اینکه در هشت سال ۱۰۰۰ برابر گرانی مگر باز دکتر بیاد مردم یک نفس راحت بکشن وگرنه کار مردم زار زار زار !

  • قربانزاده
    0

    یارو یاور فقرا فقط احمدی نژاد

  • هاشمی
    0

    جناب احمدی نژاداگر ادم اگر فرشته بود ویا هرچه که بو د به اذعان دشمن دوره رشد وشکوفایی کشور درزمان وی بسیار عالی بود ضمن پیشرفت کشور مردم ازنظر اقتصادی وضعیتشان خیلی خوب بود

  • طبقه متوسط
    0

    جناب خبرفوری من شمارو یک خبرگذاری بی طرف می‌دانستم مثل اینکه اشتباه کردم نمی‌دونم چرا اینهمه با احمدی نژاد دشمنی دارید اگه یک رئیس جمهور تواین کشور برای مردم کاری کرد اون احمدی نژاد از کوبیدن یک رییس جمهور مردمی چه نفعی می برید به نظر من لیاقت شماها امثال روحانی است که هیچکس راآدم حساب نمیکند ویک ملت را به سخره گرفته و به ریشش میخندد

  • یعقوب
    0

    سلام .کشوری که اقای روحانی ساختنداحمدی نژاد که هیچ خود شهید رجایی هم بیاد تو صد سال اینده درست بشو نیست.ولی بازم احمدی نژاد قنیمتی ایست

  • ففف
    0

    درود بر شرف‌ احمدی نژاد این آزاد مرد بزرگ

    نظرات شما -
    • خاتون
      0

      ننگ برای ملت ایران بوده و است چون توهمی است و قدرت طلب ایران را صد سال عقب برد

  • سعید
    0

    دست از سر احمدی نژاد بردارید.فکر کنم بابت این مقاله ها یه چیزی برای شما می ماسه.رای ما فقط احمدی نژاداست این تخریبها بی فایده است.این خادم ملت با 70 درصد رییس جمهور خواهد شد.

  • ایرانی
    0

    چرا کانال خبر فوری بحث احمدی نژاد را به بهانه های مختلف مطرح میکند؟یک بازی روانی و تحریک مردم برای انتخابات ریاست جمهوری سال بعد است؟احمدی نژاد به بزرگترین دشمن ایران ولیعهد عربستان نامه فدایت شوم میفرستد به اوباما نامه مینویسد و دست دشمنان درجه یک ایران را میفشارد!یارانه ۴۵ تومنی (الان چند صد هزار تومان پول آب گاز برق بنزین میدیم) و مسکن مهر پر از فساد و تحریمهای وحشتناک ایران دست آورد او بود!هر رئیس جمهوری میتوانست با درآمد نفت ۱۱۰ دلاری بهتر از او کار کند.بهتره کانال خبر فوری سوژه های بهتری برای بازار گرمی پیدا کند.چه روحانی و چه احمدی نژاد فرقی نمیکنه اینها بجای کار کردن تفکرات مختلف جامعه را به جان هم میاندازد تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.ما به یک نفر مانند سردار سلیمانی نیاز داریم.

    نظرات شما -
    • محتاج دانستن
      0

      از آرا مشخصه که این مطرح کردن احمدی نژاد کاملا با برنامه انجام میشه و دنیا رو آب ببره مردم خام ایران از خواب بیدار نمیشن و اگر بر فرض محال دوباره تایید بشه بازم بهش رای میدن تا یارانه های جدید بیاره بنزین بشه ده هزار برق گاز آب فاضلاب و... چند برابر بشه!

  • حمید
    0

    من خودم طرفدار احمدی نژاد بودم در ۲ دوره بهش رای دادم ولی انقلاب ما برای خودش،اصولی داره متاسفانه احمدی نژاد از دوره دوم به بعدش کم کم از اصول فاصله گرفت و در بند دوستان نابابش قرار گرفت او دیگر ولایت را قبول نداره و این بزرگترین نقطه ضعیفش هست او داره به در و دیوار میزنه تا به قدرت برگرده و این خطا قابل قبول نیست اگه در نیتهای بزرگان خدا کم رنگ بشه حتما به بیراهه خواهند رفت

    نظرات شما -
    • درود خدا بر محمد و آل محمد (مهری)
      0

      خدا به شما سلامتی بده حرف دل منو زدین من هم اولین سالی که به سن رای دادن رسیدم اولین دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد بود ودوبارشو هم به ایشون رای دادم اما الان فکر می کنم داره از آب گل آلود ماهی می گیره.

    • سعید
      0

      او یک سرباز رهبری است واهل ریا وچاپلوسی نیست.

    • ناشناس
      0

      اگر سرباز رهبربه چرا یک نامه نداره که مثل سردار خودشو سرباز رهبر وخادم ملت بنامه درثانی مگراقابهش نگفت نیابراانتخابات کشورو دوقطبی میکنی اما باحمید واسفندیار اومد اقا مگه نگفت ماباامریکا مذاکره نمیکنیم چرا دم از مذاکره با امریکا وعربستان متعفن میزنه والبته دراخر که اون اعتقادی به نایب ازامام زمان نداره وخودش اینو گفته بروسرچ کن وبخوان این چند نمونه بقیشو برو مطالعه کن عزیز دل برادر

    • درود خدا بر محمد و آل محمد ( مهری)
      0

      آقا سعید ازشما بعیدحتی اگه حرف شما هم درست باشه نباید اسم ایشونو درکنار رهبر بیاری که فرداروز اگر اشتباهی کرد به اسم رهبر می نویسن

    • محتاج دانستن
      0

      احسنت داداش حرفت درسته

  • درود خدا بر محمد و آل محمد (مهری)
    0

    امیدوارم مسئولین حتی اگر به ضرر مردم ومملکت هم باشه احمدی‌نژادو انتخاب کنند؟؟ چون اگر ردصلاحیت بشه ؟؟؟....... بوی فتنه ۸۸ وماجرای موسوی این بار احمدی نژاد!!!!!! من مرده شمازنده اگر این اتفاق نیوفتاد .

  • اکبر
    0

    تحلیلتون کاملا غلط بود دکتر احمدی‌نژاد هنوز هم محبوب ملت مستضعف ایران است هفتاد درصد ملت طرفدار احمدی‌نژاد‌اند سی درصد بقیه هم چند دسته اند ۱ دلال هایی که از سیاست های دولتش متضرر شده اند ۲ سرمایداران غربگرا که کاسب سیاست اصلاحطلبانند و از این طریق پادشاهی میکنند ۳ انحصار گرایانی که قبل از دولت احمدی‌نژاد شغلشان انحصاری بود و کسی جز آنها نمیتوانست مجوز آن شغل را بگیرد ۴ رانت خوارانی که در دولت خاتمی در ادارات خون ملت را می مکیدند و الان هم در دولت روحانی پادشاهی میکنند و خون ملت در شیشه کردند ۵اصلاحطلبها و اصولگرایان ۶ ملت مظلوم و مستضعفی که گول پنج دسته اول میخورند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دسته 7_طرفداران چشموگوش بسته ای احمدی نژاد که حرف منطقی وواقعی روقبول نمیکننن

  • حق الناس
    0

    تمام عزت و عظمت متعلق به خداست . هیچ کسی نمیتواند با حرف های بیهوده و نابحق کسی دیگر را تخریب کند . دکتر محمود احمدی نژاد بخاطر دلسوزی ، وطن دوستی ، خدمات ارزنده اش و ... محبوب اکثریت ملت ایران هست اگر او بیاید با کمک دکتر قالیباف ، رئیسی و خیلی از مسؤلین دلسوز دیگر دست به دست هم داده و با توکل به خدا ایران غرق در باتلاق سیاسی و اقتصادی را نجات و فساد را ریشه کن خواهی کرد او که همیشه نام خدا و فرج ظهور آقا امام زمان (عج) را بر زبان دارد قطعا موفق خواهد شد مصاحبه با رسانه خارجی هم ایرادی نداره اگه داشت چرا گذاشتید روحانی بره مذاکره کنه یا چرا همیشه شعار مذاکره دوباره سر میدهید اگه این مسئله بدی هست خب اونم بد هست . به لطف پروردگار او پیروز خواهد شد (یاشاسین احمدی نژاد)

    نظرات شما -
    • محتاج دانستن
      0

      بانی تحریم ایران یاشاماسین

    • سید
      0

      درود بر شرف شما.

  • محمد
    0

    با عرض سلام و ادب بازگشت احمدی نژاد در صورت تایید صلاحیت قطعیست چهار سال دوم احمدی نژاد هم خوب بود اما باید به یاد داشته باشیم که دو سال اول عاملان فتنه و دو سال دوم هم لاریجانی ها دشمنی و گرونی رو بر ملت تحمیل کردند. گرونی های ان زمان نسبت به درامد حتی قشر پایین جامعه معقول بود ولی گرونی های دوره‌ی روحانی بسیار بسیار شدیدتر و غیر قابل توصیف نسبت به درامد های مردمه.

  • بیجانی کرج
    0

    سلام و ارادت، چیزی که جوان در آینه بیند ، پیر در خشت خام بیند، و در آخر آزموده را آزمودن خطاست دکتر عزیز محمود خان، کار بلد کهنه کار و انسانی به تمام معنا شریف و مخالف زد و بند و اختلاس و حامی واقعی محرومین و دلسوزان مملکت ،و از جنس مردم که خودش تمام مشکلات را با چشم دیده و با پوست احساس میکنه ،وهمیشه در بین مردم با حداقل ترین محافظین وحتی بدون محافظ حضور داشته وفقط و فقط چون در اروپا یا آمریکا نیست رسانه‌ها منتشر نمیکنند به امید ۱۴۰۰ با احمدی نژاد عزیز بدرود

  • بهنام
    0

    فقط یک سوال چرا جناب رئیس جمهور اسبق در زمان ۸ ساله خود این راهکارها ی رو که میگه انجام نداد واقعیت بپذیرید در این ملک چند دستگی است امکان نداره احمدی نژاد صلاحیتش تایید بشه خدا میدونه اطاق فکرهای دولت پنهان قراره کی رو انتخاب کنه فقط این میدونم کسی باید باشه که بتونه سکان این کشتی در حال غرق را به ساحل درسته حالا خودتون فکر کنین همچین کسی در راس قدرت داریم

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      این مردم آنقدر ساده هستن که به این سیاستمداران دروغگو بازم رای میدن

    • رضا
      0

      در زمان قدرت هم این حرفها را زده اما گوش شنوا نبود و مافیای قدرت اجازه عملی شدن رهنمود ایشان نمیداد. یکیش اینکه پیش از اینکه قوه قضا تصفیه شود گفت آملی لاریجانی باید برکنار شود و لاریجانیها را مخرب معرفی کرد... شما کجا بودی برادر؟

  • محمد جعفر
    0

    احمدی نژاد زمانی که فضانورد ایرانی با یک بچه میمون به فضا پرتاب شد گفت حاضر است اولین انسانی باشد که با فضا پیمای ایرانی به فضا برود بنظر من حالا وقتشه که به فضا پرتابش کنیم که به آرزوس برسه

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      فکر عالیه :)

    • رحمانی
      0

      دکتر در فضای دلهای پاک ملت قبلا پرواز کرده و اکنون در فضای قلب ملت هست نیازی به هزینه بالای شما نیست این هزینه را بدهید تخم مرغ بخرید تا از گشنگی نمیرید

  • هرمز
    0

    فکر میکنم در طول این سالها برای همه ثابت شده رئیس جمهوری ک ب حرف رهبری گوش نکرده وخودسرانه تصمیم گرفته مملکت و مردم رو تا لبه پرتگاه کشانده است.مثال(رئیس جمهورفعلی) احمدی نژاد هم داره واسه انتخابات سال آینده دونه می پاشه. شاهد هستیم این شخص برای رسیدن ب قدرت وگرفتن رای هرکاری میکنه. متاسفانه طرفداران ایشون ب این امید ک با اومدنش وضعیت معیشت خیلی خوب میشه منتظرش هستند. این شخص درحال حاضر ب شدت درمقابل رهبری ایستاده و چیزی جز رسیدن ب قدرت واسش مهم نیست. نمیدونم ک تایید میشه یا نه اما ب نظرم اگه تایید بشه و رای بیاره کشور وارد بحران خیلی بدی میشه. ای کاش هیچ وقت احساسی تصمیم نگیریم چه احمدی نژاد باشه چ نباشه.

    نظرات شما -
    • سید
      0

      فریدون روباه صفت خوبه که ظاهر را حفظ می کنه و با اشرافیت، تیشه به ریشه ی ایران می زنه.

  • محمد عابد
    0

    دکتر احمدی نژاد به معنا ی واقعی کلمه مرد است و سیاستمداری باهوش و زیرک است آن مرد همان محبوب 84است بلکه بیشتر اگر سیاستهای 8ساله او نبود کشور ما کشوری مانند سوریه لیبی عراق افغانستان یمن بود

  • وحيد
    0

    از خبر فوری تشکر ویژه می نماییم که با تحلیل که چه عرض کنم با عقده گشایی های یکطرفه و باب میل دو حزب رانت خوار، بی مصرف و هزینه زای کشور، ما را در انتخاب صحیح یاری می نمایند. خواست خدا رو در محبوبیت روزافزون احمدی می بینیم و این دودها که دیده میشه چیزی جز نشانه سوختگی از جایگاه ایشون در بین ملت و بی اعتباری جریان رقیب (اصولگرا و اصلاح طلبی که با همند) نیست. خوش باشید

  • Ahmad
    0

    احمدی نژاد ذوب در اسلام و ولایت است آنانه اورا ستایش میکنند باورش دارند و با جان و دل حمایتش میکنند. بهترین یاور رهبر در حال حاضر احمدینژاد دلاور است و بس

  • امید
    0

    اقا وقتی تو کشور ازادی رسانه ای نیس مجبوره بره سراغ رادیو فردا چرا سایت احمدی نژاد فیلتره هووم؟عضو مجمع تشخیص چند ساله همه جا فشار رسانه روشه...هر کاری میکنه واسه رسوا کردن بعضیاس تو کشور

  • زینب
    0

    اینها همش خیمه شب بازی حاکمیت برای کشاندن ملت پای صندوقهای رای است قافل از اینکه اون ممه رو لولو برد از صادق زیبا کلام پرسیدند چرا از مصاحبه های شما با شبکه های به اصطلاح معاند جلو گیری نمیشود؟ زیبا کلام جواب داد که تمام این مصاحبه ها با دستگاههای اطلاعاتی هماهنگ و برنامه ریزی شده است بهتر است حاکمیت اینقدر شعور مردم را به بازی نگیرد که تشت رسوایی حاکمیت خیلی وقت به زمین افتاده است

  • کمالوندیان
    0

    احمدی نژاد در شرایط بحرانی کشور از غنیمت رسانه ای دشمن بهره جست و برای نجات ملت دردکشیده راهکار داد حجت بر مردم تمام است فقط احمدینژاد است که با وجهه جهانی میتواند پوز فاسدان را به زمین بمالد و آمریکای وحشی را رام کند. ملت ایران یک کلام... احمدینژاد...والسلام

  • جوادی
    0

    رای من و خانواده ام دکتر احمدی نژاد

  • ایرانی
    0

    ره به ترکستان میرود یعنی چی خبر فوری جان؟ مثل اینکه میخاری...

  • علیرضا
    0

    احمدی نژاد پوپولیسته که عوام بدون اطلاع رو تحریک میکنه . این نوشته ها که خودش داره کامنت میزاره یکی از اوناس هشت سال مملکت رو بی برنامه و گتره ای اداره کرد بسس.خداوکیلی حواسهارو جمع کنین گول این وان دیقه رو نخورید.

    نظرات شما -
    • شهدای فکه
      0

      بدون اطلاع تویی علیرضا جان ، احتمالا تو امثال یکی از اونهایی که با شلوارک رفته کلاردشت و استوری گذاشته و بعدش هم که بهوش آمد گفت از اونا خوردم

  • کاربر ناشناس
    0

    احمدی نژاد ولایی است ویاور مظلو مان

  • ایرانی
    0

    چرند ننویسید مردید احمدی نژاد را تایید کنید تا 30 میلیون رای بیاره احمدی نژاد نیازی به تبلیغات نداره

    نظرات شما -
    • مسیحا
      0

      احمدی نژاد از طرف شما خاتمی از طرف اونها رئیسی از طرف بچه حزب الله ایها سه تاش روی هم پنج ملیون رای نمیارن کجای کاری تو مشتی

  • رحمانی
    0

    در جواب اون بنده خدا که گفت احمدی نژاد بفرستیم فضا، باید بگم: دکتر در فضای دلهای پاک ملت قبلا پرواز کرده و اکنون در فضای قلب ملت هست نیازی به هزینه بالای شما نیست این هزینه را بدهید تخم مرغ بخرید تا از گشنگی نمیرید

    نظرات شما -
    • محمدکدخدای
      0

      جانم دکتر جان کجائ

    • ناشناس
      0

      خخخخخخخخ وای که طرفدار های احمدی نژاد مثل خودش کرکر خنده ان

    • **
      0

      خوشبختانه از خانواده شهیدم و اونقدر ادب و فرهنگ دارم که بدانم از شان خانواده ما دور است همچون فردی را به عنوان رییس جمهور کشورم بدانم که نه سوادش را دارد نه ادب و فرهنگش را!

  • گریمی
    0

    اگر میخواهید این فساد نجومی بگیران و مفسدان ادامه یابد ،احمدینژاد را ردصلاحیت کنید. یک مرد باید بیاید تا بساط این فاسدان را برچیند. اگر احمدی را تایید صلاحیت نکنند من رای نمیدهم

  • حمید
    0

    از دست این دولت مردم فریب، فدای پپولیست احمدینژاد

  • جوان
    0

    احمدی نژاد حتی اگر تایید هم نشوی فقط باش و حضور داشته باش تا دلمان به یک رئیس جمهور سابق مردمی و ساده زیست و کارامد خوش باشد...فقط باش

  • .
    0

    احمدی نژاد به عنوان یک شخصیت جهانی حق اظهار نظر دارد .دیگران هم دارند.ما انقلاب کردیم و کشور ازادی هستیم.مخالفین هم از همین رسانه با ادب احترام و منطق و استدلال پاسخش را بدهند.نه با توهین و فحاشی که رویه افراد بی منطق و ضعیف است که نتیجه دارد

  • سعید
    0

    ابو بریزید همونجا که میسوزه .....

  • علی
    0

    تمام خانواده حاضریم به هر سگی راه بدیم تا این گرانی ها ثاتیه ای نجات پیدا کنیم

    نظرات شما -
    • وحیدان
      0

      سگ لایق سگ و انسان شریف لایق انسان شریف

  • ایران
    0

    شما طرفدارای احمدی نژاد یا تازه رای اولی هستید یا فراموشی گرفتید یعنی دوره احمدی نژاد رو فراموش کردین تفاوت این دوره با دوره احمدی نژاد چیه یعنی اون زمان فقرا و مردم پایین جامعه شرایطشون خوب بود فقط یادآوری میکنم ۴۵ تومن یارانه داد بجاش همه چی ۱۰ برابر شد بیاین یه بار هم شده فکر کنیم و احساسی حرف نزنیم و تصمیم نگیریم بیاید یک بار گول هیچ کس و نخوریم نه چپ نه راست نه هر اسم دیگه ای .تفکر و تعقل لطفا

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      زمانی که یارانه 45 تومان رااون زمان میدادند وضعمان خیلی خوب بودکار بود درآمد بود گرانی کم بودتقریبا قابل قبول بوداومردعمل بود

    • سعید
      0

      اگر یارانه 45 دلاری احمدی نژاد نبود جهش 3برابری نرخ ارز در اثر تحریم زندگی رو برای مردم سخت تر میکرد .45 دلار الان یعنی نفری 1200000.پس معلوم شد کی فراموش کاره.

  • زلفعلی
    0

    به من چه الان دلار چنده این مهمه نه اینکه این آقا با کجا مصاحبه کرده ، حقوق کارگر چنده نون چنده خونه چنده ایا کار هست ، فساد نیست ، مدیر فاسد نیست اینا مهمه

  • منم
    0

    خبرفوری تو چجوری رسانه ای هستی که اینهمه بی اطلاعی! مگه ندیدی کانال دولت بهار اعلام کرد, اونی که با احمدی نژاد مصاحبه کرد رادیو فردا نبوده.. یا دروغگویید یا خیلی احمق!

  • دلیر
    0

    آزادی بیان یعنی همه جا حرفتو بزنی احمدی نظام به حق سخن گفت نه علیه نظام

  • بی خیال
    0

    مردم فراموشکار هر چی سرش بیاد حقشه حق هم نداره از کسی اعتراض کنه همین روحانی مردم بخاطر نجات از احمدی نژاد بهش رای دادند حالا دلتنگ احمدی نژاد شدند احمدی نژاد بشه رئیس جمهور طبیعتا دلتون برای روحانی تنگ میشه و این چرخه ادامه داره خوشحالم شناسنامه ام سفیده و در پیشگاه خدا و فقرا هم رو سفیدم

    نظرات شما -
    • رامین
      0

      وقتی نمیتونید تحلیل و مقایسه کنید چرا حرف میزنید آیا واقعا دوران ایشان و دوران فعلی قابل مقایسه است کافیه بیکاریهای هر دو دوران ساخت و سازهای هر دو دوران جهت گیری های هر دو دوران و ... را با انصاف مقایسه کنی و نظر بدی نه با آماری که مش حسن میگه بلکه با اونی که حس میکردی

    • بی خیال
      0

      رامین جان همشون یکی هستن حالا چه من تحلیل کنم چه تو.. رئیس جمهور یه شخص نمادین هست.. باید دید سیاست کلی چی میگه.. الانم باید خود خدا ظهور کنه تا این وضعیت تغییر کنه

    • سعید
      0

      نظر شما کاملا محترم اما 100درصد مخالفم.

  • محمد راد حسینیان
    0

    خدا نگذره از شما و امثالهم يعنی همپالون هایی که آزادی رسانه های گروهی رو اشغال کرده و به طریق صهیونیست ها تمام رسانه ها را قبضه کرده‌اید و اجازه پخش شدن صدای حق گویان را نمی‌دهید، خفقانی خود ساخته و خودسانسوری سازمان یافته هرزه گویان و یاوه سرایان فتنه‌گران رسوا که انشالله بزودی زود خداوند به برکتِ خونهای شهیدان رسوایتان خواهد کرد، آیا هیچکدام از شما با او بعنوان یک شخصیت حقوقی مصاحبه کرده است، یا او رسانه ای یا روزنامه ای جهت جواب گویی داشته،؟⁉️ حیا کنید لاشخورهای سیاس و بی شرم و بی صفت، او تنها کسی بود که توانست عده‌ای از زر و زورمندان مثلاً انقلابی را رسوا کند، و بخاطر سفرهای استانی کشور را از انحصار تهران درآورد،از کمینگاه خدا بترسید که خیییییییییلی بشما و امثال شما نزدیک است ⁉️

  • ناصر
    0

    انتخابات بدون حضور احمدی نژاد عزیز هیچ صفایی ندارد رد صلاحیت او قطعا توهین به حق انتخاب مردم و توهین به جمهوریت نظام هست ... مگر ادعا نمیکنید که در ایران دموکراسی وجود دارد پس اجازه بدهید مردم انتخاب کنند تأییدصلاحیت شدگانتونو هم دیدیم امثال روحانی و جهانگیری و ... واقعا چه کسی غیر از احمدی نژاد توانایی ریاست جمهوری داره ؟؟ فقط دکتر محمود احمدی نژاد دشمن مافیای قدرت و دشمن چپاول ثروت ملت ایران

  • بابک خرمدین
    0

    من چندین دولت را دیدم هیچ کدام اندازه دکتر احمدی نژاد به قشر ضعیف جامعه خدمت نکرد.....یک سری دزد سرمایه دار همیشه کارشون بوده برا خودشون جفت پیدا کنند و آدمهای خوب را خراب کنند

  • معصومه ن
    0

    اصلا ارزشش رو نداشت آقای احمدی نژاد حسابی ناامیدمون کردی...

  • کمیل
    0

    ادمین خبری فوری، چرا چرت میگی... من نمیدونم کی به شما ها پول داده که این مقاله رو نوشتین. تنها هدفتون تخریب دکتر احمدی نژاده و به دنبال مفت خوری دزدان و مفسدان هستید. تنها رای من احمدی نژاده. اگر رد صلاحیت بشه میفهمیم این حکومت به هیچ دردی نمیخوره

  • حبیب
    0

    سلام عزیزان احمدی نژاد درسته ضعف هایی در ارتباط داره ولی عملکردش ستودنی بود کاری کنید که بماند نه خودتان بمانید من مدتی هست کارم طرف مرز و ..... دیواندره . بانه. سقز . و بوکان و..... افتاده مدتی در مسیر شهرهای بیشمار مشهد و شمال بودم حدود ۹سال . خدا رو شاهدم در هر کوره دهاتی مسکن مهر رو با ۶ میلیون و ۶ م قسطی به جوانها و دیگران هدیه کرد نمونش برادرم و برادران همسرم و ..... زمانیکه کسی نمیدونست بورس و سرمایه گذاری چیه در سکوت کامل خبری و بدون جنگجال ۵۰۰ هزار تومان سهام با پول دولت به حدود ۴۵ میلیون نفر داده که الان خدا رو شاهدم خیلیها با ۲۰ میلیون کنونی اون زندگی رو سر میکنن یارانه که حدود ۱۶ ساله مردم هرچند ناچیز بهره مندند در هر صورت گشایش بیشتری اون موقع بود و محدودیت اقتصادی و سیاسی و انزوا به این حد نبود اصلا از خدمات خودش فخر فروشی نکرد و فقط خادم ملت بود متاسفانه شبکه های اجتماعی جناحی و ...‌ و مردم دهن بین وجهه خوب اونو بد کردن هرچند هنوز هم محبوبیت والایی داره تو رو خدا به خادمین خودتون احترام بزارین مسکن ۱۰ میلیونی مهر الان ۳۰۰ یا ۴۰۰ میلیون ارزش داره ولی دولت کنونی پس از ۸ سال که داره میره داره ثبت نام مسکن میکنه یارانه رو افزایش نداد سهام عدالت رو به تمسخر گرفت کمی به وجدان و منطق خودمون رجوع کنیم با اتکای اشتباه به اروپا و آمریکا ، تمام دست آوردهای نیروهای مسلح و پیشرفت های بازدارنده ی اتمی رو با تخریب و تعطیلی سایتهای موشکی و نطنز و فوردو و آب سنگین اراک و ..... و باعث افول غرور و اقتدار ملی شدن و الان ........... تو را به هر مذهبی که دارین قسم ، به عملکرد خادمین توجه کنید نه زیبا حرف زدن همین ترامپ پولدار که بلد نیست حرف بزنه چجوری اهداف آمریکا رو در مورد ما اجرا کرد و به گوشه ی رینگ کشوند ما رو عاشق همتون هستم ایرانیها هممون از این وضع خسته ایم ولی بیایین درست انتخاب و عمل کنیم حال هر کسی که میدونید بهتره

    نظرات شما -
    • نادان
      0

      نفت 130دلاری همینه دیگه باید گوشه ایش روهم بمردم بدن تا حرف درنیاد

  • یوسف دهمرده
    0

    زنده باد مرد سازندگی دکتر احمدی نژاد بعنوان یه بلوچ افتخار میکنم بهش

  • ایران
    0

    آقا گول نخورید هر موقع موضوع یا اتفاقی رو خیلی مطرح کردن مطمئن باشید دارن حواستون رو از یه چیزی پرت میکنن حالا به نظرتون اون چیه دلار فقر فساد گرانی . . . خداییش ما مردم ایران رو خوب شناختن

  • مجید
    0

    رئیس جمهور تو ایران تدارکچیه کاره ای نیست که بتونه اوضاع را خوب کنه

  • حمید
    0

    احمدی نژاد یاور مظلومان و بغض در گلو است

  • سامان
    0

    احمدی نژاد طرفدار مظلومین است و چقدر طرفداراش هم بیشتر شده اینجوری تازه عزیز بود عزیزتر هم شد حالا چی نصیبتان شد از این خبر مردم فقط میخوان یه مردم با قدرت و حامی داشته باشند و بیاد و دادشون رو از بیدادگران دروغگو بگیره و گرونی و بدبختی و بیکاری را تا حدی سروسامان بده

    نظرات شما -
    • ص
      0

      اگه باز هم رای بیاره چه خاکی به سر ملت میریزه با این همه گرونی هیچ کشوری حاضر نیست پای حرفاش بشینه دوره این مردک کشور منزوی شده بود

    • **
      0

      تا وقتی مردم نه سواد درستی دارند نه دانش تحلیل روزگارمان باید هم با افراد بی ادب و بی فرهنگی همچون ایشان با آن دانشگاه بی سواد پرورش بگذرد!

  • محمد
    0

    سلام خداقوت من فکر میکنم کسی که هر روز با ترفندی جدید خودش رو مطرح میکنه بیش از خدمت ، قدرت و خودبرتر بینی برایش مهمتر و جذاب تراست ، دیکتاتور ها دقیقا همینطورهستند و وقتی به قدرت برسند ، تصمیمی جز خودش را از کسی قبول نمیکند و زیر بار قانون نمیرود برداشت من از تقلای احمدینژاد قدرت و قدرت است هر روز از روزنه ایی دیروز یکجور و امروز جور دیگر

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای احمدی نژاد هنوز این جمله خس و خاشاک تو ذهنمان مونده، و تاریخ مصرف شما هم به پایان رسیده، بیشتر از این خودتو سبک و بی ارزش نکن. بگذار تاریخ تا این حد در باره ات قضاوت کند.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      خداییش برو یکبارهم شده کلیپ خش و خاشاک رو ببین اونوقت میفهمی احمدی نژاد هرگز به آرا رقیبش توهین نکرده.

  • نادان
    0

    نفت 130دلاری اون موقع کجا ونفت 40دلاری الان کجا *عاقلانه فکرکنیم درثانی هرکی بیاد باید اجرا کننده باشه البته اجرای تصمیمات حاکمیت

  • منصوری
    0

    احمدینژاد مرد حق و عدالت است درود خدا بر ایشان

  • علیرضا
    0

    رای همه ملت احمدی نژاد فقط همینکه سیطره کاخ نشینان رابه زیر کشید تواین ۴۰سال رئیس جمهوری که خوب بود فقط احمدی نژاد بودش حداقلش این روند کاسبی ودلال بازی واز همه مهمتر رانت خواری نبود برید کلاتون بزارید بالاتر خجالت بکشید احمدی نژاد محبوب تر از همه میباشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کی گفته رای ملت احمدی نژاده .دیگه نشنوم از این حرفا بزنیا

    • **
      0

      کاش چشمانتان را باز کنید و ببینید آغاز گرانی دلار و بدبختیهای تمام نشدنی ملت هم از دوره ایشان بود که به بعدیها هم رسید. با چند کارشناس اقتصاد صحبتهایی داشته باشید بد نیست.

    • قلندر
      0

      دکل نفت که خریدی و غیب شد مثل رفقات خاوری دزد بیت المال.و خیلی چیز دیگر البته شجاعتت را قبول دارم مثل خودم آزاده هستی

  • امیر
    0

    ملت دنبال کسی میگردند که با قانون درست و حسابی دست دلالان و محتکران را از معیشت و ضروریات زندگی مردم قطع کند و کمی امید به زندگی و رحیه به مردم باز گرداند

  • مصطفی
    0

    تنها کسی که میتونه در برابر این ترامپ وایسته فقط وفقط احمدی نژاده

    نظرات شما -
    • **
      0

      تنها و اولین رییس جمهوری که زمان او قیمت نفت به بالای 100 دلار رسید ایشان بود و تنها کسی که زمان او دلار دیگرر نگ 1200 تومان را برای همیشه بوسید و کنار گذاشت هم ایشان بود! اوه راستی مدال حذف سازمان برنامه و بودجه !!! هم به ایشان می رسد!!!

  • پرشین
    0

    باسلام شما ملت با چه مقیاسی احمدی نژاد را با ترامپ مقایسه میکنید ملت کوفی ساده لو زود باور مگر احمدی نژاد تاجره یا بیزینسمنه بااین افکار واستدلالها تا۲۰۰ سال دیگه به هیچ جایگا هی در دنیا نخواهیم رسید به به چه مردم روشنی همه چشم دارن ولی کور هستم

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      چی نوشتی؟ قبل از ارسال لطف کن یک بار مطالعه کن(تصحیح کن).

  • علی
    0

    کسانی که دنبال خراب کردن اشخاص خوب ایران هستندوفکر میکنند خیلی بارشونه لطف کنند حاشیه سازی نکنند برای کئن گرفتن اقای احمدی نژاد ازاده مرد است امام حسین فرمودن اگرمن را قبول ندارید حداقل ازاده مرد باشید هر جوری که خودت میخواهی باشی نه اونجوری که دیگران ازت میخواهند

  • یکی
    0

    اینا رو ول کنین من هنوز ف ی ل ت ر شکن ندارم نمی دونم چرا همه در کشور ما از مقامات بالا تا پایین از چیزهایی استفاده می کنند که برای ما بد تشخیص داده شده و ف ی ل ت ر است ولی برای انها نه! خب آخه برای کی شما اینها رومی نویسین وقتی دسترسی بهشون جرمه و پیگرد و جریمه قانونی داره؟!! ما مردم که از مقامات نیستیم یعنی ادم هم نیستیم که از این امکانات داشته باشیم؟!ادمهای جالبی هستیم ما!!!

  • محمد
    0

    احمد نژاد هرفی حساب می زند

    نظرات شما -
    • **
      0

      منظورتان حرف بود یا هرف؟!!!! چه شدیم و.اقعا! زمانی زبانمان دومین زبان وبلاگ نویسی در جهان بود و نخبه پرور بودیم و اینک فقط پشت میزنشینان بی سواد مدرک در دستمان زیاد شده.

    • مرادی
      0

      بهتره شما بصیرت داشته باشید وبه متن و مفهوم نگاه کنی نه اینکه از اشتباه تایپی (ه ) به جای (ح) ایراد بگیرید. در ضمن احمدی نژاد مبارز واقعی با زر و زورو تزویر است . ملت ایرا ن فرهیخته متمدن با بصیرت است مردم عادی وغیر عادی نداره . محبوبیتش در صداقت پاکدامنی و شجاعتش میباشد. بهار نزدیک است

  • علی فراهانی
    0

    خداازتون نگذره انقد لجن پراکنی پشت سردکترمیکنید.گناهشم اینه دزد نبود ونیست.شماکه انقد تیتر میزنی احمدی نژادکیست یزحمت بکش بیابین مردم عادی وزحمتکش بهت میگن احمدی نژادکیست

  • فراهانی
    0

    یمدت همینایی که توانبارکاه دنبال سوزن میگردن به دکتر ایرادمیگرفتن میری سازمان ملل انقد از اسرائیل نگو.خلاصه مانفهمیدیم

    نظرات شما -
    • **
      0

      امیدوارم این دکتر که می گویید همانند مدرک وزیر کشور انتخابی ایشان جناب کردان یک روز مشخص نشود مدرکی بوده که...البته امیدوارم این چنین نشود که دیگر باب میشود هر کسی پست و منصبی دارد مدرکش را هم افتخاری به او تقدیم کنند.

  • رضا
    0

    انتخابات بدون احمدی نژاد یعنی مشارکت کمتر از 15 درصد. دکتر کارهای اساسی برای عمران و آبادانی کشور کرد. حرف و عملش یکی بود. نه به انتخابات بدون احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • نادان
      0

      انتخابات بااین روش * هرکس که بیاد همین اش وهمین کاسه است

    • **
      0

      و انتخاباتی که بر اساس نه گفتن به خواست رهبر باشد هم محکوم به شکست است. البته شما تقصیر ندارید بی پروا اظهار نظر می کنید این رویه چشم بستن و دهان باز کردن را ایشان باب کردند و کاش کسی همان زمان که در قدرت بودند به ایشان برخی اصول اخلاق اسلامی و سیره نبوی را یاداوری می کردند.

  • علی
    0

    عوام از سیاست دولتی ها هیچ نمیفهمیدند فقط حمایت چتعصبانه!دوستم آخرین بازی ک تحقیق کردی در مورد کاراشون کی بوده؟ایران به یکی مثل مرکل نیاز داره که ماشین های خاص نخواد که خونه گرون نخواد که آدم باشه که در ایران هست ولی نمیزارن

  • محمد ش
    0

    فقط یه نمونه از خدمت این مرد ساده زیست براتون میگم ، روستاییان و مستاجران کلان شهرهای عزیز این را خوب درک کرده اند، قسم نمیخورم ولی اگه این مرد نبود اکثر روستاهای کشورمان الان خرابه ای بیش نبود و اکثر شهر نشینان بیخانه نشیمنگاهی برای خود نداشتند ، درود بر این مرد فقیر دوست،

    نظرات شما -
    • **
      0

      و اگر به شما بگویند به خاک سیاه نشستن بسیاری از همان روستاییها و شهریها این روزها نتیجه سیاستهای غلط و بدون برنامه ایشان (یادم امد به حذف برنامه و بودجه)که خزانه خالی به دولت پس از خودشان تحویل دادند چه می گویید؟ این واقعا در حد یک رییس جمهور است که بگوید بیایید از محله ما گوجه فرنگی بخرید که ارزانتر است؟!والله احمدی نژاد ذات مردم کم حافظه و یک روز بین کشورمان را خوب شناخت.هنوز مانده ام برخی بسیجیان که باید فدایی رهبر باشند چگونه به خود اجازه می دهند اصلا اسم این شخص را به زبان بیاورند؟البته برادران سپاه که از زمانی که ایشان انها را برادران قاچاقچی خواند ایشان را به طور کامل کنار گذاشتند و گوش به فرمان رهبرند.

    • سعید
      0

      اقای .. عزیزچرا خادم ملت را در برابر رهبری قرار میدهی.اگه شما اجازه بدید رهبری ایشون رو بخشیده. درضمن برنامه وبودجه یه سازمان اضافه است که فقط هزینه های دولت رو زیاد میکنه.نیازی به تشکیلات مستقل واون همه کارمند نداره.یکی لز بهترین اقدامات دولت کاهش بریز بپاش و حذف سازمان برنامه وبودجه بود.

  • احمد
    0

    بیشتر فکر کنید در مورد احمدی نژاد خیلی دقت کنید اگه کاندید شد و تایید شد الکی رای ندید یاد خاطرات خوبش نیافتید با تحقیق رای دهید از ما گفتن

  • مرتضی
    0

    بهترین رئیس جمهوری ایران فقط آقای دکتر احمدی نژاد بوده و بس⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

  • قلندر
    0

    اگر پولهای هفتصد میلیاردی نبود احمدینژاد کمتر از روحانی اصلاح‌طلب کار میکرد هفتصمیلیاردکجابتاا هشت میلیارد روحانی کجا یه کم سواد و مطالعه کنید این آدم آدم درستی هست اما درآمدها را قیاس کنید.اگر وجدان دارید

    نظرات شما -
    • **
      0

      واقعا ای کاش مردم ما البته بخشی از آنها یا بصیرت کافی می داشتند یا حافظه شان به انها دوران دلاری 1200 تومان را یاداوری می کرد که بعد از زمان چه کسی جهش ناگهانی پیدا کرد این قیمت و دیگر متوقف نشد؟! یک نفر هنوز به این پرسش پاسخ نداده که هدف این آقا از حذف سازمان برنامه و بودجه چه بوده؟ هدف از احداث دانشگاه ایرانیان را هم اگر کسی توضیح بدهد سپاسگزار خواهم بود به ویژه در این دوران که دانشگاه الی ما شاء الله داریم ولی دریغ از سوااااد!

  • **
    0

    جالبست که کسی از ایشان هنوز نپرسیده چرا با رسانه های معاند گفتگو کرده اند؟!یک کلام هم با طرفداران احمدی نژاد که هنوز از خواب بیدار نشده اند:همه شما حتما به خوبی به یاد دارید ایشان آن زمان تا چه حد از حمایت شخص رهبر برخوردار بودند تا حدی که رهبرحتی یک بار در یک مورد گفته بودند که نظرشان به نظر ایشان نزدیک است ولی وقتی زمان گذشت و چهره ها بهتر مشخص شد ایشان تشخیص دادند ایشان دیگر صلاحیت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند.هوشیار باشید و خلاف نظام و رهبری اظهار نظر نکنید.

  • ضرغام برخورداری
    0

    اگرمی خواهی بر مردم ایران حکومت کنی سعی کن همیشه گرسنه وبی سواد باشن کاری که دقیقا روحانی کرد وملت...هم همه خوشحالند

  • علی
    0

    واسه میزان محبوبیت آقای احمدی نژادبیایدسری به مناطق محروم ودورافتاده کشوربزنیدخواهید دیداحمدی نژادمحبوب ترین ریس جمهورتاریخ ایران است هبچ ریس جمهوری به انداره دکتراحمدی نژاد به فکرملت نبود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها