دفاع روزنامه کیهان از رئیسی به شیوه دفاعش از احمدی نژاد/ حسین شریعتمداری: یکی از معجزه‌های رئیسی این است که لال ها را شفا می دهد!

روزنامه کیهان همان روشی را که در دفاع از احمدی نژاد انجام می داد هم اکنون در دفاع از رئیسی برگزیده است.

دفاع روزنامه کیهان از رئیسی به شیوه دفاعش از احمدی نژاد/ حسین شریعتمداری: یکی از معجزه‌های رئیسی این است که لال ها را شفا می دهد!

این روش، شامل حمله به جناح رقیب و چهره های رسانه ای ناهمسو با خودش است. در دوره شهرداری و سپس ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد نیز همین روش انتخاب شد.

کیهان در شماره امروز خود به قلم حسین شریعتمداری به اظهار نظر برخی چهره های سیاسی که خواهان سرعت بخشیدن به حل معضل کرونا شده اند حمله کرده و نوشته است چرا این افراد در ۸سال گذشته به فکر حل مشکلات مردم و یافت راه برای مبارزه با کرونا نبوده اند.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان «رئیسی لال ها را شفا می دهد!» نوشت: به این چند نمونه از اظهارنظرها و به اصطلاح انتقادهای مدعیان اصلاحات که فقط اندکی از بسیارها و مشتی از خروارهاست نگاهی بیندازید و در نظر داشته باشید که این انتقادها در حالی مطرح شده که فقط ۴ روز از مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب می گذرد و ... بخوانید!

حسین شریعتمداری در ادامه نوشته است:

۱- آقای علی شکوری راد عضو سابق مرکزیت حزب منحله مشارکت و دبیرکل کنونی «حزب اتحاد ملت ایران اسلامی»! توئیت کرده که؛ «هنوز به قله پیک پنجم کرونا نرسیده ایم و اوضاع روز به روز وخیم تر می شود. در واکسیناسیون بسیار عقب هستیم. علاوه بر کمبود تخت و خستگی کادر درمان، سرم و دارو هم کمیاب شده است. در این وانفسا دغدغه اصلی رئیس جمهور تشکیل دولت جدید است. مردم واقعاً بی پناه مانده اند. خدا به خیر بگذراند»!!

از نظر این عضو دو آتشه مدعی اصلاحات! نزدیک شدن به قله پیک پنجم کرونا و کمیاب شدن سرم و دارو و کمبود تخت و خستگی کادر درمان و... همه و همه تقصیر آقای رئیسی است که تازه ۴ روز از تحلیف او می گذرد و هنوز دولت ایشان هم تشکیل نشده است! انتقاد این عضو حزب مشارکت هم علاوه بر آنکه خیلی عوامانه است، بسیار خنده دار نیز هست! می نویسد «در این وانفسا دغدغه اصلی رئیس جمهور تشکیل دولت جدید است»! باید به این سوپر اصلاحاتچی گفت ۲ سال از اپیدمی کرونا و ۸ سال از تکیه زدن شما بر قوه اجرائیه می گذرد. چرا تاکنون زبان به کام گرفته و لام تا کام صدایتان در نمی آمد!؟ وانگهی اگر دولت تشکیل نشود، کارها را چه کسی و کدام مرکزی باید انجام دهد!؟

۲- آقای محمدعلی ابطحی یکی دیگر از همین سوپر اصلاحاتچی ها توئیت زده و نوشته است: «مهمان بازی تحلیف تمام شد. به فکر مردم باشید. دارند می میرند هم وطنانمان»! ظاهراً از نظر ایشان هم فوت هموطنانمان بر اثر کرونا در همین ۴ روزی که آقای رئیسی رئیس جمهور شده اتفاق افتاده است و پیش از این اصلاً از این خبرها نبوده است که احساسات انسان دوستانه این مدعی اصلاحات را برانگیزد و فریادش به اعتراض بلند شود!

۳- آقای عباس عبدی، اصلاحاتچی چند آتشه دیگر نیز توئیت کرده و نوشته است: «آقای رئیسی؛ بیایید همین امروز یک کار قابل قبول انجام دهید. دستور بدهید آمار ثبت احوال را به روز منتشر کنند تا مردم و از آن مهم تر، مسئولین از جمله خودتان بدانید که مرگ و میر واقعی ۲/۵ برابر بلکه بیشتر از آمار رسمی است. مسئله کرونا را کوچک کردند، حالا مردم هزینه اش را می دهند»! ایشان که تقریباً همه روزه در روزنامه اعتماد (همان روزنامه که مقالات بی بی سی را با حذف نام نویسنده آن به نام خود چاپ می کرد) مقاله می نویسد، یادش رفته که ۲ سال از شیوع کرونا و اعلام آمار تلفات آن می گذرد و ایشان در تمام این مدت فراموش کرده بود از آقای روحانی بخواهد که دستور بدهد «آمار ثبت احوال را به روز منتشر کنند تا مردم و از آن مهم تر، مسئولین از جمله خود آقای روحانی بدانند که مرگ و میر واقعی۲/۵ برابر بلکه بیشتر از آمار رسمی است»!

و تازه یادش افتاده که باید زبانش باز شود و آنچه را که طی ۲ سال کرونایی و ۸ سال ریاست جمهوری آقای روحانی درباره آن سکوت کرده بود، از آقای رئیسی که فقط ۴ روز از ریاست جمهوری ایشان می گذرد، مطالبه کند!

۴- یکی از خانم های خبرنگار مدعی اصلاحات هم در صفحه توئیتر خود نوشته است: «جان انسان ارزشمندترین سرمایه ش هست. هم جان خودش، هم جان عزیزانش. آقای رئیسی؛ این روزها جان ما مردم در خطره و این چیزی نیست که سرش کوتاه بیاییم. می فهمید سُرم (منظورش سِرم است) نیست؟ می فهمید در تهران هیچ تخت خالی نیست. بابا خجالت بکشید برای مملکت داری باید التماستون کنیم؟»! از ایشان فقط باید پرسید با این افتضاحی که به بار آورده اید و با این چند سطر عوامانه ای که نوشته اید آیا فکر نمی کنید که خودتان باید خجالت بکشید!؟ و ...

۵- گفتنی است آقای رئیسی در اولین جلسه ستاد مبارزه با کرونا که برای اولین بار به ریاست ایشان تشکیل شده بود، روی یکی از اصلی ترین ضعف های دولت پیشین در این زمینه انگشت گذاشت و با تعیین ضرب الاجل یک هفته ای برای تحول در مبارزه با کرونا، تاکید کرد که «کار مسئولان اجرایی کشور فقط توصیه نیست و باید ضمانت اجرای مناسب هم برای تصمیمات اتخاذ شده در نظر گرفته شود» و ایشان بلافاصله نیز اقدامات ضروری را پی گرفت. البته اصلاحاتچی ها با آن سوابق ضدمردمی که در کارنامه خود به ثبت رسانده اند، حق دارند که این نکات مثبت و کم سابقه را نبینند!

۶- و بالاخره اگرچه جناب رئیسی سوابق درخشانی از خدمت به مردم و تلاش پیگیر برای رفع مشکلات آنان را در کارنامه خود دارد ولی «شفای لال ها» را باید یکی از معجزه ها و دستاوردهای بزرگ ایشان دانست. آقای رئیسی در همین فاصله ۴ روزه ریاست خود بر جمهوری اسلامی ایران، بسیاری از اصلاحاتچی ها را که تاکنون زبانشان از انتقاد و اعتراض به پلشتی های ۲ ساله کرونا و ۸ ساله دولت آقای روحانی بسته بود، شفا داده و قفل زبانشان را باز کرده است!

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 61
  • احمد
    0

    احمدی نژاد بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران . خداوند حافظ اوست . و علی رغم دشمنی همه سیاستمداران چپ وراست داخلی و خارجی . نام او به واسطه عملکردش ماندگار خواهد بود.

  • علي
    0

    حرف بی حسابی نزده شما چرا ناراحت میشید کدوم وری هستین با مردمین یا با احزاب نکنه دولت فخیمه روحانی خیلی بهتون خدمت کرده که انقدر ناراحت میشید حرف حساب جواب نداره از هرکس میخواد باشه

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      داداش. خبر فوری هم بی طرف هستند ( شایدم بودند).از وقتی که طرح صیانت و اجرا شدنش به گوش میرسه.چون کانال های تلگرام و ... خبر فوری، اعضا زیاد دارن .به خاطر منافعش ناراحت هست. داره ریزه، ریزه انتقام میگیره. البته من خودمم به این طرح یکم انتقاد رو وارد میدونم.

  • رضا
    0

    دیاثت...

  • آرمان
    0

    من متن صحبت های شریعتمداری رو خوندم . کافیه یه سری به نظرات مردم در همین کانال خبرفوری در زیر مطلب عبدی بزنید و ببینید . کیهان گفته : رئیسی معجزه کرده و لال ها رو شفا داده . خب راست میگه . همین ها زمان روحانی زبان نداشتند حرف بزنند ؟ دولت رئیسی هنوز کابینه معرفی نکرده زبان این بی انصاف ها باز شده به انتقاد . این خیلی زشت و دور از انصافه .

  • امین
    0

    آخه این چه تیتری است که زدین ؟ کیهان چکارتون کرده که اینطوری ازش عقده دارین ؟

  • حسن
    0

    کیهان‌ طرفدار انچنانی براش نمونده شایدکمتر از ۱۵درصد، متاسفانه از اموال بیت المال هزینه میکند و کسی هم مطالب این روزنامه حتی اگر درست هم بنویسید توجه نمی کند.

  • ص _ ن
    0

    درود بر روزنامه کیهان . که می خواهد به طور کامل از رییسی دفاع کند .

  • محمد
    0

    کاری به کیهان ندارم ولی حرفش درسته . همیم آقایان منتقد به رئیسی تا الان ایران نبودند و از هیچی خبر نداشتند ؟

  • صفر
    0

    ریسی هنوز دولت خودرا تشکیل نداده این اصلاح طلبان فاسد ومنافق ودزد طلبکار خیلی چیزها شدنداین هشت سال وافعا لال بودند

  • ناشناس
    0

    روزنامه کیهان نه دفاع شون ارزش شنیدن داره نه انتقاد شون ... فقط میخواد بگه من هم هستم

  • ناشناس
    0

    خوشا به بخت کسی که مورد حمله کیهان قرار گیرد تا محبوب مردم شود.

  • نهاد
    0

    با توجه به گرانی کاغذ توالت کیهان روزنامه قابل استفاده ای است

    نظرات شما -
    • ايراني نجيب
      0

      ادب از كي آموختي از ...

    • به نهاد
      0

      حرفت برا نفهمای تندرو سوزش داره

    • بهرام
      0

      جواب ایرانی نجیب : از روزنامه کیهان و ۴۳ سال حکومت که در عمل نشان دادند چقدر به اسلام معتقد هستند

    • ناشناس
      0

      دشمنان کیهان با این اظهارنظر ضد اخلاقی بیشتر شناخته میشن. حداقل کمی اخلاق برای یک ایرانی ازاده لازمه. لطفا بیشتر دقت بفرمائید. متاسفم واقعا

    • رحیم اب منگل
      0

      چه بخونیش چه به عنوان کاغذ توالت استفاده کن اونجاتو میسوزونه

  • مسلمان
    0

    کسی نیست همین موجود رو ساکت کنه فقط رو اعصاب مردمه خدا شاهده بمیره یک نفر براش فاتحه نمی خونه از بس چرت میگه خیلی میخاد بگه من نزدیک به کانالهای قدرتم باور کنید مسیح مهاجری رو نگاه می کنی مستقل و حامی ابروی مردم این مثل خلخالی بدجور پس میده

    نظرات شما -
    • ايراني نجيب
      0

      حقيقت تلخه آقاي مسلمان ! واقعيتو گفته ! خودتو كنترل كن !

    • ناشناس
      0

      درود بر کیهان. روزنامه ارزشی انقلاب اسلامی.امیدوارم به حق حضرت ولی عصر و کوثر دشمنان نظام مواضع آن مانند همیشه انقلابی و مدافع ولایت فقیه بماند. انشاا....

    • گلزاده
      0

      تازه وقتی ایشان میاد اول خنده است.شماهم بدیده طنز نگاه کن.

    • رحیم اب منگل
      0

      این که گفتی مسیح مهاجری مستقل وحامی مردمه و به دیوار نشون دادم خنده اش گرفت

  • محمد
    0

    آقای ریسی باید از شریعتمداری فاصله بگیره چون آدمی هست که درهمه کارها دخالت میکنه و باعث دلسردی مردم از ریسی میشه راه کارش درست نیست بعضی واقعا درهم برهم خدا رحم کنه به ریسی محبوب

  • نور
    0

    دوباره . شروع شده،،،،،، معجزات ،،،از هاله نور تا شفاي كر ولآل ها كه حتي إمامان هم اين معجزات را نداشتند

  • علی رضایی
    0

    رییسی 10% را که لال بوده اند، شفا داده ولی 90% دیگر که زبان دراز بودند را هم لال کرده است.

  • داریوش
    0

    شما هم بعد از روحانی یتیم شدی خبر فوری.به جای اینکه فاجعه ۸ سال گذشته روحانی را پاسخ گو باشی،مدام در حال فرار رو به جلو هستی

  • امیرعلی
    0

    خب کاملاً درست گفته آقای شریعتمداری یه عده لال بودند اما طی 4 روز شفا گرفتند و زبونشون به انتقاد باز شده... تا دیروز که مش حسن ممکلت دستش بود و 8 سال به فنا داد زبون برخی از این اصلاحاتی ها معلوم نبود کجا بود حالا یکی آمار واقعی کرونا میخواد، یکی از فرط حسودی به نحوه راه رفتن رئیسی گیر میده، یکی میگه تحلیف تموم شد به مردم برس.. بی خیال بزارید کارش را شروع کنه خبر فوری مغرض هم البته کم بهش فشار نیومده از انتخاب آقای رییسی

  • مش جمعه
    0

    آقای شریعتمداری جای این مزخرافات راه حل بده.قدرت اصلی ایران دست منتصبان بوده و هست.تمام بودجه مملکت را عین افعی می بلعند.بودجه یک حوزه برابر است با بودجه چند وزارتخانه .دست دولت روحانی را بستید و گفتید شنا کن. اواخر دولت احمدی نژاد که از خودتان بود مشاهده کردیم.دوستان شما در روز تحلیف مشخص شد.آیا یشتر از دو رئیس جمهور که یکی شون اصلا قدرت ندارد چه کسانی آمدند؟رئیس جمهور در ایران تدارکاتچی نظام هستند.

  • انقلاب مشروطه تبدیل به چه شده
    0

    ای کاش یک دوره هم حسین السلطنه کیهانی را هم به پست ریاست جمهوری منصوب می کردند ، تا بداند که یک من ماست چقدر کره دارد، چون بهترین کار برای خالی کردن باد افراد تندرو و بی فکر دادن پست اجرایی به انها است که مسوول اب و نان مردم شوند تا حساب کار دستشان بیاید.بیرون گود نشستن و دستور لنگ کردن مشکلات را هر بچه ای هم می تواند انجام دهد.

  • محمد طاها
    0

    سردارقلم،ترکوندی،دست مریزادوعزت مزیدباد

  • ،
    0

    خیلی وقیحی شریعتمداری.کسی کار ها و نقد ها و جفاهایی که در حق روحانی شد را فراموش نمیکنه. خیلی خیلی وقیحی. چاپ شه لطفا

  • ....
    0

    دعا کن نباشی و اون روز رو ببینی که مثل صحرای محشر لیست خودت و دارو دسته ات رو میخونن.

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای شریعتمداری که هرگز بر مدار شریعت نچرخیده ای. ملا نصرالدین هم که مثل شما فکر می کرد هم خیلی ملاست و هم ناصر دین است.وقتی دست به بدنه سماوری زد که پر از آب جوش بود. دستش سوخت . اما داغی بدنه سماور را از معجزات سماور دانست. هرچه مردم به او گفتند بعد از پیامبر اسلام دیگر معجزه ای وجود ندارد . باور نکرد و گفت الا و بالله این سماور پر از حرارت معجزه هزاره سوم است. بنابراین شما در این فقره اراجیف تنها نیستید و حداقل رفیقی مثل ملا نصر الدین و فاطمه رجبی دارید. و اما سخنان پر از التماستان با آن هم ادعایی که از توانمندی های دولت منتصب داشتید خنده دار است. چقدر زود با زبان بی زبانی التماس می کنید بچه ها بچه ام را نزنیدش. دولت فخیم و فیهم جناب روحانی که زیر تیغ ناجوانمردی کاسبان تحریم صدها زخم خورد و سکوت کرد تا نظام باقی بماند. هر چه بود اگر چه در چشم بسته جریان انحصار خار بود و موجب شده بود تا اصولگرا و امریکا و اسرائیل و سازمان منافقین و سلطنت طلبان و پایداری ها و ضد انقلاب همه در یک جبهه قرار بگیرند و همصدا شوند به هر حال تمام شد. در حالی تمام شد که دولت انحصار نیامده خیلی لغز خواند حالا که وقت کار رسیده همگی دست به دست هم داده اید که سطح انتظار مردم را نسبت به توانمندی دولت انحصار پایین بیاورید. ننگ از این بالاتر که یکدست هستید و باز هم عرضه کار کردن ندارید؟

    نظرات شما -
    • علی
      0

      پادشاهی ناهار با خورشت قره بادمجان میخورد از طعم بادمجان خوشش امد و گفت خیلی لذیذه ، مداحی که در کنار شاه بود از معجزات و منافع سرشار قره بادمجان گفت پس از مدتی شاه از مزه بادمجان خوشش نیامد و گفت بد مزه بود ، مداح از زیانها و مضرات بادمجان گفت ، شاه از مداح پرسید چرا حرف دوگانه زدی ؟ مداح گفت قربان من باید سخنی بگویم که مورد پسند شاه باشد نه قره بادمجان .

  • آلن
    0

    کیهان در دفاع از مفسدین مسبوق به سابقه است

  • علی۵
    0

    نه حالا چون از جناح شماست و حتما پیغمبر زاده است و تا چند روز دیگر فرامینش مثل پیامبر (ص) است و دیگر کسی حق حرف زدن ندارد. انتقاد مال روحانی بود. جمع کنید خودتان را که از ترستان یک کاندیدا نیمه مشهور هم نگذاشتید بیاد.

  • علی
    0

    روزنامه کیهان هیچوقت به حق و بدون غرض نبوده و ازش انتظاری نیست

  • سیدکرونا
    0

    یا حضرت مستعان ادرکنی

  • شهرام.ر
    0

    مردم دارن فریاد میزنن «رفراندوم» ولی اینا هنوز اصرار دارن که یا باید اصلاح طلب باشی و یا اصول‌گرا!!! . کیهان جان، یکبار به‌جای چاپلوسی، حرف مردم رو منعکس کن.

  • مهرداد سربندی
    0

    اولین نظر را من نوشتم 13 نظر را نمایش دادید اما از نظر من خبری نیست. آیا به ساحت مقدس شریعتمداری توهین کردم یا خلاف میل شما چیزی نوشتم که تحمل نمایش آن را ندارید. خجالت بکشید.

    نظرات شما -
    • رمضانی
      0

      انصافا با وجود اینکه کاملا مشخصه خبر فوری اصولگراست ولی تریبونی برای همه نظرات گاها بسیار مخالف است که در سایتهای اصلاح طلب چنین شهامتی وجود ندارد درضمن کیهان پرورش دهنده بزرگان پوششی و سوپر پوششی است بنابراین این کاررا بهتر از هر کس دیگه ا ی انجام میده انتظار بیهوده از سردار قلم نداشته باشیم

  • محسن
    0

    روزنامه کیهان اصلا محبوبیتی ندارد شاید در طول روز ۱۰ تا روز نامه فروخته نشه چون مدیرش خشونت طلب و تندروست

  • محسن
    0

    احسنت بر معجزات و کرامات حضرت آیت الله العظمی دکتر سید رئیسی دامت برکاته، اجرکم عندالله

  • احمد
    0

    آقای شریعتمداری شرف نداری اگر از دولت حمایت کنی چون هشت سال است من روزنامه کیهان بخصوص نقطه نظرات، انتقادات وتخریبات و دروغ های شما را درمورد دولت قبل دنبال و جمع بندی کرده ام یک بار به کارهای مفید دولت اشاره نکردید حالا دولت آقای رئیسی شروع نشده حمایت کور خود را شروع کرده و گفتن هرگونه حقایق موجود کشور را محکوم می کنید همین مشکلات بیست روز پیش هم بوده چرا اون موقع با بوق کرنا می گفتید ولی حالا گفتن همان مطالب را حرام می دانی؟

  • شیرازی
    0

    معجزه حرف بچه هاست تو بگو روزنامه باطله کیهان چرا کیلویی 16 هزار تومانه ؟اسراف از هر کجا بگیری نفعی دارد پس سنجیده گفتن را تمرین کن دیگر به دهه هفتم یا هشتم عمر رسیدی .اون روز مینویسند کمدین فیلسوف نما رفت.

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      رفتن از این دنیا شتری هست که در خونه همه از جمله من و شما هم خوابیده. پس مواظب حرف زدنت باش چون هر کسی را حساب کتابی جداست

  • ناشناس
    0

    اخه این شریعت مداری اگه چاپلوسی نکنه که بابت روزنامه صد من یه قاز کیهان یه ریال بودجه هم بهش نمیدن

  • کاربر ناشناس
    0

    اقای ریسی علاوه بر معجزه باز کردن زبان لال ها یک کار بزرگی کرد این بود فلج راشفا داد اقای روحانی ۲سال بود که از خانه اش بیرون نیامده بود برای اولین بار تا مجلس آمد

  • کاربر ناشناس
    0

    درود بر روزنامه کیهان مرگ بر منافق

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا نگهدارت شریعتمدارز مطالب خیلی خوبی می نویسی که یک عده منافق وطن فروش تحمل مطالب واقعی ندارند

  • علی
    0

    یک عده هنوز رئیس جمهور جدید کارش راتحویل نگرفت موزه گیریهای خودراراشروع کردن حالا سی چهل سال سکان دست شما یا یاران باوفای شمابود هردقیقه هرجنس قیمتش گرانتر می شد کسی سری موزه نمی گرفت حالا این سعید خدا هنوز وارد نشد انها خودرا باختن

    نظرات شما -
    • رمضانی
      0

      علی جان بی خیال موضع گیری انصافا با این نوشتار سراسرغلط املایی زبان فارسی لالمونی می گیره عزیزم رییسی چند طرفدار مثل تو داشته باشه عیار باسوادان طرفدارش کلی افت می کنه (صریح نه سری__ موضع نه موزه _ سیدخدا نه سعید خدا)

  • https://rubika.ir/jejonoobrubika
    0

    قطار وقتی راه افتاد، سنگ پرانی اوباش و اراذل هم، شروع میشود، معجزه آقای رئیسی علاوه بر باز کردن زبان لال ها، کر وکورها، وشل ها روهم ،راه انداخته‌،آقای شریعت مداری قطارتو برون،بیخیال این شنها.

  • ادینه
    0

    به نظرمن ایران بزرگ اکنون به یک معجزه نیاز دارد واسانتراز شفای لالهاست که زبان یک عده که شاید این روزهای غم ورنج مردم از کروناخسته است کوتاه باشد دور ازشما جناب

  • :)
    0

    روزگار جوری گردش میکنه که هر کسی فرصت بروز شخصیت واقعیش رو داشته باشه ، چه منافقین و وطن فروشان و چه انسانهای وارسته !یکی لجن وجودش را نشان می دهد و یکی گوهر دورنش ،اساس زندگی همین است !باور ندارید همین کامنت ها را ببینید خودتان می فهمید هر کدام چه ذاتی دارند !!

  • میلاد
    0

    جناب اقای شریعتمداری مردم خواهان تفکرات شماها هستن

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      به زور میخواد بگه من چیزی حالیمه.اگر ایران هزار بار از زمان پرت بشه باز این فرد در خیالات پرواز میکند .میدونی چرا ؟چون چیزی آزارش میدهد.

  • سفیر
    0

    کاش آقای رئیسی قدرت شفا برعکسش رو هم داشت یعنی این شریعتمداری وراج پرحرفو لال می کرد.

  • احمد
    0

    درود به جناب سربندی که تحلیل درستی انجام دادی آقای شریعتمداری و روز نامه کیهان یکبار ترامپ را به خاطر خروج از برجام محکوم نکزد

  • رسول دبیر
    0

    آقای شریعتمداری دمت گرم ، واقعا اگر شما و امثال شما نبودید این بچه پرروهای عافیت طلب ادعاها داشتند ، اگرچه بنده اصالت چپ وراست یا اصلاح طلب و انحصارطلب را واقعی نمیدانم و معتقدم بجز افراد اندکی چون شما که دارای ایدئولوژی بوده اید وحرفتان را به موقع میزنید مابقی که کم هم نیستند عافیت طلبان بادمجان دورقاب چین هستند اما صراحت لهجه و فهم بهنگام ار سوی شمارا بسیار ارزشمند میدانم و معتقدم چنین افرادی نباید فرصت عرض اندام پیدا کنند وگرنه اندک اندک دجار عظم بتن و کلفتی گردن میشوند که به صلاح هیچکس نیست ...!! سبدرسول مرتضوی دبیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها