درنگی در مصاحبه‌ «احمدی‌نژاد» با «رادیو فردا»:

آقای احمدی‌نژاد! زبان گاز کن؛ این همه که لاف زدی بس نبود؟

یک فعال رسانه‌ای نوشت: احمدی‌نژاد بی‌پروا می‌گوید از آن اتفاقاتِ ۱۱ سال گذشته، بُگذریم و به امروز بپردازیم! یعنی ایام سیاه و آغازگر تباهی ملت را سانسور و به امروزی بپردازید که لباس گشاد اپوزیسیون بر تن کرده‌ام.

آقای احمدی‌نژاد! زبان گاز کن؛ این همه که لاف زدی بس نبود؟

مصطفی فقیهی در یادداشتی با اشاره به مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا ( اینجا ببینید) آورده است:

۱) عجب مصاحبه ای بود، مصاحبه‌ی ⁧احمدی‌نژاد⁩ با رادیو فردا. ثابت کرد او اندک تغییری با دوران ریاست‌جمهوری‌اش نکرده و تنها دوری از مرکب قدرت، رفتارش را «به سیاست» تعویض کرده!

‏او با کلام آزاردهنده‌اش، کهنه زخم‌های جوانان و‌ ملتی را زنده کرد که با دغل و تحریف، در شرف فراموشی بود.

۲) شیرین‌تر که احمدی‌نژاد بی‌پروا و گستاخانه می‌گوید از آن اتفاقاتِ ۱۱ سال گذشته، بُگذریم و به امروز بپردازیم! یعنی ایام سیاه و آغازگر تباهی ملت را سانسور و به امروزی بپردازید که لباس گشاد اپوزوسیون برتن کرده ام!

‏او سخنان کلیشه‌ای هزاران بار شنیده شده که« گوش فلک را کر کرده» را تکرار کرد و گفت از هیچ کرده‌اش پشیمان نیست و هر بلایی سر منتقدان آورده، کذب است یا نمی‌دانسته! حصر ⁧#میرحسین⁩ و ⁧#کروبی⁩ هم ناراحتش کرده و از زندانی شدن هر انسانی هم غمگین می‌شود!

‏۳) آقای احمدی‌نژاد! زبان گاز کن؛ این همه که لاف زدی بس نبود؟ کجا سیر می‌کنی؟ به واقع سخن می‌کنی یا به کابوس؟

‏افکار عمومی فراموش‌کارند اما نه تا این اندازه! ملت را جاهل و نادان تصور نکن که نادانسته آتش سینه‌اش را شعله ور کردی، اما گویا ندانی که «پدر کشته را کِی بود آشتی»

۴) اما تلاش زائدالوصف احمدی‌نژاد در خط‌شکنی امروزش و‌ گفت‌وگو با یک رسانه‌ی خارج نشین و متعلق به آمریکا برای چیست؟

‏به زعم من او‌ همه سیاست اَلکَن و سوخته‌اش را صرف افزایش فاصله با حاکمیت، کاندیداتوری در ۱۴۰۰، ردصلاحیت و النهایه، تکرار مدل ⁧«هاشمی رفسنجانی»⁩ در ۹۲ می‌کند و سپس حمایت از کاندیداهای نزدیک به خود، ضرغامی یا نیکزاد!

فتنه‌گر فراموش‌شده‌ی ۸۸ در پی فتنه‌ای نو در ۱۴۰۰ است!

۵) این مداومت احمدی‌نژاد در گستاخی، خودحق‌پنداری و «نشاندن جلّاد بر صندلی شهید»، مرا یاد این بیت شگفت‌انگیز از حضرت ⁧#حافظ⁩ می‌اندازد که:

«عجیب واقعه‌ای و غریب حادثه‌ای
انا اَصطَبرت قَتیلا و ⁧قاتلی شاکی⁩»

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • مجید
    0

    احمدی نژاد هزار حرف بد هم که بزند (البته به زعم شما ) چون هشت سال عملا به نفع ملت کار کرده ۷۰ درصد مردم قبولش دارند اگر نظر مردم برای شما خشک مغزها مطرح است و راست میگوئید تائیدش کنید تا بفهمید چقدر رای دارد تائید نکنید ۲۰ ملیون رای را ازدست داده اید .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      لطفابگذاریدمردم‌تصمیم‌بگیرند

    • یه ایرانی
      0

      مظورت از ملت مردم سوریه و لبنان و فلسطینه دیگه!!! چون ما یه کار داشتیم که زمان این آقا با برامه ریزی افتضاحش از دست دادیم و بیچاره تر شدیم ...البته نه فقط من هزاران نفر مثل من اون سال بیکار شدن بخاطر این مردک!!!

  • فرهاد
    0

    هرکی بخواهد به ملتش نون بدهد بلافاصله صدای مخالفین شروع میشه اگرسندی دارین اگرشرف دارین همین الان بین ملتش پخش بکنین

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      نون نیست!!! اون گدایی کردن و صدقه گرفتنه! چه روحانی چه احمدی مردم رو گداتر کردن و صدقه بگیر تر!

  • کاربر ناشناس
    0

    جای فتنه گران را عوض کردین فتنه گران دوستان هاشمی خاتمی موسوی در اصل اصلاحات کنونی هستند‌وشما هم از ادمهای اونهایید شما هر چه احمدی نژاد باسمباده بسابید سیقلی تر میشود وما او را بیشتر دوست داریم کور خوندید

  • کاربر ناشناس
    0

    مطمئن هستم شما هم او را دوست دارید اما چه کنید که منافعتان جای دیگری است

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای فعال شما هم مثل همین گرانمایه هستید، چون از یک نوع مالخر و یا رشوه گیرنده ای حمایت میکنی که از دزدهایی شبیه شهرام جزایری یا مال خریدند و یا بعبارتی دیگر پول گرفتن که از این افراد حمایت کنند و به طنز هم اگر بگوییم خرج مهریه مادر بعضی ها بکنند و یا از کسی حمایت میکنید که مردم آنزمان دعا می‌کردند آقای هاشمی بیاید تا از شرش خلاص شوند و وضع مردم بهتر که متأسفانه این تفکر هم سراب بود. لطفا مقداری بیشتر فکر کن و این مثال را متوجه باش که میگوید سگ زرد برادر شغال است.

  • علی محمدی
    0

    فقط اجازه بدید بیاد کاندیدا بشه، اونوقت میفهمید که کی بود

  • یک دانشجو
    0

    احمدی نژاد شاید برخی کارهاش غلط و کارشناسانه نبود واطرافیان فاسدی داشت ولی خودش ادم خوبی بود ولی ریس قوه قضاییه این همه گنده کاری داشت یک نمونش طبری بی خود احمدی نژادو فاسد جلوه ندید اون حداقل تلاش جهادی برای وطن داشت هرچند با برخی اقداماتش کاملا مخالفم

  • دلسوز
    0

    تو پاگذاشتی روی خون سردار سلیمانی با دشمنان او مصاحبه می کنی چون جات اونجاست چون درکت آنقدر است اینهمه بد بخت که به تو رأی دادند

  • بیدار شو!
    0

    من مصاحبه اش رو خوندم فاجعه بود حتی بدتر از زمان ریاست جمهوریش... جوابهای بی سر و ته و نامربوط و طفره رفتن!!! اون کسایی که به این دل خوش کردن فراموش کردن استارت تمام بدبختیهای مردم ایران تو دنیا و منزوی شدن رو همین مرد زد!!!! حتی به راحتی خیلی از گفته ها و کرده های خودش رو که سندیت داره براحتی انکار کرد!... احمدی نژاد بیچاره تر کردن مردم رو شروع کرد و روحانی با بهانه دولت قبل دولت قبل کاملش کرد!!!

  • قلندر
    0

    آشنای عزیز اگر حقم را از بنیاذ جانبازن گرفتی معلوم که مرد عملگرا خداجو هستی به خدا حق و حقوق من سی سال پایمال شده.09169591702اگر تماس بگیری و پرونده را بببببینی شکه میشی از این همه ظلم.یا حسین یا مسیح.یا انبیاء مددی کن آزاد مردی حسین وار مرا یاری کند

  • کورش کرمانشاه
    0

    مامردم کرمانشاه اگه مسکن داریم ازمسکن مهراقای احمدی نژادازطرحش که ملت روازفساددرآوردمن که خودم خداشاهده ندارم امتیازمسکن مهرولی وقتی میبینم امسال خودم خونه دارشدن نفس راحتی میکشم اگرالان نان شبی درمیاریم مال ۸سال احمدی نژاده ماکه همه رای میدیم بهش دوستش هم داریم ولی حسن روحانی چه یه زمین روبروی خونم بودبودمیگفت۸۵من ۶۰داشتم تا۸۵جمع کردم گفت۱۳۰طلافروختم ماشین فروختم پرایدزیرپام بقران دادم۳۸میلیون درخشک زمین کردش۲۰۰الان شنیدم میگه کسی بعدازمن خریده۲۰۰الان میگه ۵۰۰میلیون مگه چی شدبا۷یا۸ماه زمین صدهزاربرابرشد.کلیدت که پیدانشدلااقل هی ولمان کن جان خودت وبرادر دزدت اقاحسن

  • مزرعه
    0

    مث اینکه احمدی نژادخیلی بدجاهات سوزانده باحرف احمدی نژادروزنامه شماوخبرنگاری شمانمتونه این مردبزرگ راخراب کنه

  • مزرعه
    0

    درودبرشرف احمدی نزادولی این سایت که اخبارداغ پخش میکنه خیلی ازتوکینه داره نکنه بچگی اش اذیت کردیش ....

  • جوان
    0

    باسلام ما دیگه بیدار شدیم وشماها درخواست.دکتر مرد عمل بود و هست.شما اگر راست میگید ولاف هم بزنید برید پیش همون دزدهایی که دارند خون ملت را میمکند صدای کسی هم در نمیاد.

  • ناصر علیپور
    0

    سلام اگر هرعملی ویاهر حرفی از طرف فردی گفته ویا انجام داده شود که دشمن شاد کن باشه خیانت است حالا هرکی مخاد باشه آقای محترم حرمتهارا نشکن خط قرمز ردکردی گرفتارنفرین قلبهای پاک مشی از ما گفتن بود حالا خود دانی ولی امیدی نیست چون گوش شنوا نداری بااین کارها یعمی ویسمی شده ای بیدارشو برادر بیدارشو مثل بعضیا عاقبت بخیر نمشی ...!!!

  • محسن
    0

    به نظرم مقاله خوبی بود

  • کاربر ناشناس
    0

    زنده باد احمذی نژاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها