موسسات و شرکای «علیرضا پناهیان» به روایت روزنامه رسمی قوه قضاییه

حجه الاسلام پناهیان از واعظان معروف تهران، اخیرا در کانون توجه افکار عمومی قرار گرفته است.

موسسات و شرکای «علیرضا پناهیان» به روایت روزنامه رسمی قوه قضاییه
اتهامات مالی و شراکت در ساخت و تاسیس برج های چند میلیاردی در ایران و هم چنین افشای سند زمین میلیاردی سعادت آباد سبب شده تا استاد علیرضا پناهیان در هفته سوم شهریور ماه ۹۹، زیر ذره بین رسانه ها قرار بگیرد.

علیرضا پناهیان متولد ۲۸ فروردین سال ۱۳۴۴ در تهران است. او از سال ۱۳۸۹ به عنوان عضو هیات امنای دانشگاه هنر و نایب رئیسی قرارگاه عمار انتخاب شد و یک دهه است که در برنامه های مذهبی سیما، سخنرانی دارد. طبق آنچه به روایت اسناد روزنامه رسمی قوه قضاییه ارائه شده، علیرضا پناهیان در چندین موسسه آموزشی و غیردولتی، عضو هیات مدیره و از شرکا بوده و عمده فعالیت ایشان در مسائل آموزشی و خیریه و صنعت خدمات است.

شرکایی چون سید محمد حسن ابوترابی فرد (نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی) نیز در فهرست دوستان و همکاران وی دیده می شود. افشای زمین های میلیاردی و بیزینس های منتسب به واعظ معروف تهرانی ها، با واکنش توییتری حسام الدین آشنا، مشاور حسن روحانی نیز همراه شد که گفته بود شیوه تامین زندگی واعظ و منبری و مداح با کارمند و کاسب و کارگر فرق می کند. رضا پناهیان پسر ارشد علیرضا پناهیان نیز در توییتی اعلام کرد که در یک خانه ۸۰ متری مستاجر است.

ماجرای خرید زمین چهارصد و بیست و سه متری در منطقه سعادت آباد تهران از لیلا ممتحن ، سبب شده تا علیرضا پناهیان در شهریور ۹۹ در نوک پیکان مشتاقان شفاف سازی دارایی های چهره های مذهبی و فرهنگی و سیاسی کشور قرار بگیرد. ارتباط لیلا ممتحن و مسگرزاده و رضا مطلبی کاشانی با علیرضا پناهیان، از جمله سوالاتی است که باید منتظر پاسخ استاد به ابهامات بود.

علیرضا پناهیان

علیرضا پناهیان از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۳۹۷ مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی بود

از شرکت ها و موسساتی که علی پناهیان در آن به عنوان عضو هیات مدیره حضور دارد، موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی به شماره ثبت ۱۹۹۰۹ است. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۸۵۶ مورخ بیست و چهارم مهر سال ۱۳۹۵ ومجوز اداره کل ارشاد تهران، علیرضا پناهیان به عنوان عضو هیات مدیره، منصوب شد. ایشان همکاری مهدی طائب، محمد رضا تویسرکانی، مجتبی امینی ارمکی و ناصر قره باغی شد.

در بهمن ماه سال ۱۳۹۴، علیرضا پناهیان و دوستان، موسسه ای غیر تجاری به نام موسسه غیردولتی آموزشی طلوع فرهیختگان سراج به شماره ثبت ۳۷۵۵۴ تاسیس کردند. ثبت موسسه آموزشی غیر دولتی، رویه ای ثایت در میان چهره ای مطرح سیاسی و فرهنگی و اقتصادی کشور است و به قول وزیر آموزش و پرورش سابق، کمتر مسئولی را می توان یافت که یک موسسه آموزشی و تحصیلی نداشته باشد.

علیرضا پناهیان

آگهی تاسیس موسسه آموزشی طلوع فرهیختگان سراج در سال ۱۳۹۴ به مدیرت علیرضا پناهیان و شرکا در همت غرب تهران

این موسسه نیز آقای علیرضا پناهیان در آن در فهرست اعضاء موسسان قرار دارد، در زمینه تاسیس و راه اندازی و اداره مدارس غیر دولتی در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دوره آمادگی و دبستان و راهنمایی و متوسطه هنرستان با رعایت نظام جدید آموزشی کشور و اجاره و ساخت و سازفضاهای مناسب آموزشی فعالیت دارد.

دفتر مرکزی این موسسه آموزشی علیرضا پناهیان و دوستان، تهران، بزرگراه همت غرب، بعد از آزادگان، ورودی شهرک نمونه، خیابان خواجوی کرمانی، روبروی مسجد فاطمه الزهرا است. سرمایه موسسه آقای علیرضا پناهیان و شرکا در آغاز فعالیت، ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شده است. علیرضا پناهیان، مصطفی عطاران بندرآبادی، جمال آبرومند اولین مدیران آن اعلام شده است.

حسین بخشعلی سلطان به عنوان عضو هیات مدیره و محمد خراسانی زاده به سمت عضو هیات مدیره و پیام تیرانداز به عنوان نایب رئیس هیات مدیره موسسه طلوع فرهیختگان سراج معرفی شده است.

علیرضا پناهیان

علیرضا پناهیان با ۱۰ نفر دیگر، شرکت در موسسه رهپویان امام رضا است

از دیگر موسساتی که علیرضا پناهیان در آن عضو هیات مدیره و سهامدار است، موسسه فرهنگی قران وعترت رهپویان امام رضا به شماره ثبت ۲۷۰۸۶ ا ست که طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۱۷۳ مورخ بیست و یکم خرداد ماه سال ۱۳۹۳، ایشان با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در فهرست اعضا هیات مدیره و شرکا قرار گرفت. همکاران و شرکای علیرضا پناهیان در موسسه رهپویان امام رضا عبارتند از: عبدالحسین خسروپناه، نادر طریقی شال، علی صبوحی طسوجی، علی اکبر محمدی. این افراد، شریک افرادی چون: محمد جعفری، محمد تقی قندی و سید محمد حسن ابوترابی فرد شوند.

علیرضا پناهیان

فهرست موسساتی که سید محمد حسن ابوترابی فرد از شرکای علیرضا پناهیان در اختیار دارد

نکته جالب درباره سید محمد حسن ابوترابی فرد، شریک آقای علیرضا پناهیان در موسسه رهپویان امام رضا علیه السلام آن است که ایشان، طبق اعلام روزنامه رسمی قوه قضاییه، در موسساتی چون: خیریه ایتام و مستمندان قزوین، موسسه فرهنگی پیام آزادگان، موسسه آموزشی عالی غیرانتفاعی مجازی نور طوبی نیز سهامدار و عضو هیات مدیره است.

علیرضا پناهیان

شرکت اقتصادی خودکفایی آزادگان صاحب۷۹ درصد کل سهام شرکت صنعتی مینو (غصینو) در بازار پایه زرد فرابورس ایران است

سید محمد حسن ابوترابی فرد، متولد سال ۱۳۳۲ در شهر قم و نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و چند دوره نماینده مردم تهران و قزوین بود. امام جمعه موقت تهران در شرکت خودکفایی آزادگان نیز فعالیت داشته و در شرکت مینو با نماد غصینو در بورس ایران حضور دارد.

علیرضا پناهیان

علیرضا پناهیان در موسسه فرهنگی دفتر هنر و ادبیات دانشجویی

موسسه فرهنگی هنری دفتر هنر و ادبیات دانشجویی نیز از دیگر موسساتی است که شاهد نقش آفرینی حجت الاسلام علیرضا پناهیان در آن هستیم. این موسسه طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۱۶۰ مورخ سوم خرداد ماه سال ۱۳۹۳، تغییراتی را اعلام کرد. یکی اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر از ردیف شرکا خارج شد و علیرضا پناهیان، همکار محمد علی چمیگو و عباس شیراوژانقادیکلایی گردید.

موسسه غیرتجاری بنیاد غیر دولتی آینده ساز محمدی، از دیگر شرکت ها و موسساتی است که علیرضا پناهیان در دهه نود شمسی در آن فعالیت داشته و طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۰۹۰ مورخ سوم اسفند سال ۱۳۹۲، آن را تاسیس کرد.

علیرضا پناهیان

آگهی تاسیس موسسه آینده ساز محمدی توسط علیرضا پناهیان و شرکا

این موسسه، فعالیت های مربوط به رشد استعدادها و ارتقا سطح کیفی آموزش مدارس سکنونتگاه های غیر رسمی و مناطق محروم را در دستور کار دارد و به نظر می رسد که شاخه فعالیت های عام المنفعه علیرضا پناهیان و شرکا و دوستان محسوب می شود. دفتر مرکزی موسسه آینده ساز محمدی نیز در خیابان مجاهدین اسلام روبروی بیمارستان شفا اعلام شده است با سرمایه ۵۰ میلیون ریالی. علیرضا پناهیان در این موسسه، همکار افرادی چون: محسن گمار، ابوالفضل توکلی بینا، محمود فرشیدی، محمد رضا اعتمادیان و اکبر ابراهیمی شد.

منبع: روزیاتو

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 72
  • حجت
    0

    خدایا خودت قضاوت کن در مورد کسانی که از تو سواستفاده میکنند

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      ای کاش همین بدونه بود ......

    • به حجت
      0

      میشه بگی که بر طبق متن بالا آقای پناهیان چه استفاده ی بد و سوء و ناپسندی از خداوند کرده و این متن به کدوم یک از تخلفات ایشون اشاره داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • » ا
    0

    خبر فوری چه شق القمری کردی و چه اسنادی کشف کردی!!!!!!!!!!!!!!!! میشه لطفا بگی چطوری از توی این موسسات غیر تجاری و آموزشی تونستی اتهامات مالی بیرون بکشی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! منتظر جوابتم. این اداها و غوغاسالاریهای ژورنالیستیتون کسانی رو گمراه میکنه که اطلاعات سیاسی و حقوقی ندارن و شما مسئول گمراهی اونها خواهید بود. وگرنه این آوردن اسم موسسات هیچ خطایی از استاد رو ثابت نمیکنه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      پایkمنبر. پناهیان. بنشینید وچرنیات. او. گوش. دهید. باز هم پا

    • محمد
      0

      آخه چه به شما مرتجعین باید گفت که معنی فساد رو درک کنی؟! با مدرک داره ثابت میکنه که ایشون کلی فعالیتهای مالی داره حالا یعنی تو اینقدر نفهمی که نمیدونی تو بورس که مدرکشو گذاشته کار مالی انجام میشه نه فرهنگی؟! اگر اینقدر نفهمی که برو به حال خودت فکری کن...

    • خلیل
      0

      اولا جنابعالی بی اسم و رسم اول خودتون را مثل ادم معرفی کنید که بدانیم با کی صحبت میکنیم ثانیا اگر از شرکتها و موسسات مالی سرشته نداری بیخودی خبر نخوان و چرت و پرت هم ننویس ثالثا اگر خبر نداری این را بدان این جور موسسات نه تنها مالیات به دولت نمی دهند بلکه وام های کلانی به اسم فرهنگی می‌توانند از بانکها بگیرند و شما و من هم نمی‌تونیم بگیم کجا خرج میکنند

    • ناشناس
      0

      در جواب محمد نمیتونی مثل آدم حرف بزنی.حتما باید تربیت خانوادگیتو به رخ بکشی

    • یکی
      0

      جیره خورها باز تنشون لرزید!!! چیه جیره ات کم شه میمیری؟

    • » ا به محمد
      0

      خوشحال شدم که به من صفتهایی مثل نفهم و بیسواد و مرتجع رو نسبت دادی چون ثابت کردی شماها به هرکسی که دم دستتون برسه فحاشی میکنید و براتون مهم نیست که اون شخص کیه حتی اگر نشناسیدش، از امثال شماها چه توقعی برای تهمت نزدن و افترا نگفتن داشته باشیم؟؟؟؟؟ جهت اطلاعت باید بگم که در این خبر هیچ حرف و مدرکی در مورد عضویت ایشون توی اون شرکت بورسی وجود نداره ولی حالا گیریم که ایشون در عضو بورس هستن مگه فعالیت مالی در بورس جرمه؟؟؟؟ یا اینکه دلیل بر تخلفات و مخدوش بودن حسابهاست؟؟؟؟؟؟ این رفتارهای هیجان زده که بر اثر یه سری شانتاژ خبری ایجاد میشه برازنده ایرانیها نیست، لطفا بیشتر به متن خبر و اطلاعاتی که توشه دقت کنید تا متوجه بشید مستندات شرکت بورسی ناقص و مبهمه و به علاوه اصل حضور در بورس نه تخلفه و نه دلیل بر مجرم بودن.

  • سفیر
    0

    لعنت بر همه معاویه های زمان که با ظاهر و کلامی فریبنده مثل زالو خون دل مردم نگون بخت رو می خورند!!!

    نظرات شما -
    • تو خود حدیث مفصل بخوان...........!
      0

      روزی ابوذر بر کاخ معاویه برای اعتراض وارد شد که دید به همراه عمروعاص و بقیه نشستند برای امور مشورت میکنند! ابوذر یکباره خندید معاویه عصبانی شد و گفت باید دلیل این خده تمسخرآمیزت را بگویی! ابوذر گفت : زمانی که پامبر زنده بود یکبار به من فرمود: ای ابوذر هرگاه به کاخ معاویه واردشدی و دیدی او و یارانش در نبود من برای امت من تصمیم میگیرند خاک بر سر آن امت!!!

  • آخرین ایرانی
    0

    حضور ایشان در موسسات فرهنگی و آموزشی چه چیزی را ثابت میکند؟! آیا اگر تخلفات مالی داشته که بعید میدونم بهتر نبود از طریق دستگاه قضایی پیگیری میشد ؟! آیا این همه جنجال و آبروریزی از اخلاق بدور نیست ؟! چرا از طریق فضای مجازی مگر مرجع رسیدگی به جرائم قوه ی قضاییه نیست؟! چرا آقای پناهیان آماج حملات رسانه قرار گرفته ؟! آنان که در این چند سال میلیاردها از ثروت مردمان را به باد دادند هنوز در سایه به سر میبرند؟!

    نظرات شما -
    • ناصر
      0

      دستگاه قضایی اگه میخواست پیگیری کنه که اون نمایندگان مجلس که خود شورای نگهبان گفت بیش از 98 درصد از اونا بخاطر اتهامات مالی رد صلاحیت شدنو بازداشت میکرد و بقیه ماجرا، دوست عزیز از قدیم گفتن چاقو هیچ وقت دسته خودشو نمیبره

  • .....
    0

    واعظان کاین جلوه در مهراب و منبر می کنند/ چون به خلوت میروند ان کار دیگر می کنند مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس/ توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند..

  • محمد
    0

    این موسسات فرهنگی هیچکدام اقتصادی و تجاری نیستند همه فرهنگی هستند و هزینه بر

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      بله حتماً تو بورس کار فرهنگی میشه نا اقتصادی ابله خودتی

    • خلیل
      0

      وام های کلان که می‌توانند به اسم و رسم شأن از بانکها بگیرند و برنگردانند

    • س
      0

      من نمیفهمم چرا درست بعد از انتقادات اخیر آقای پناهیان این چیزا رو شده، بعدم مگه فعالیت مالی جرمه؟ شما مطمئنین که که از بانک وام کلان میگرفته؟ خب آقایانی که با استفاده از رانت های اطلاعاتی به منابع دسترسی دارن مدارک این وام ها رو هم رو کنن، خبر فوری امیدوارم منتشر کنی

    • ناصر
      0

      بر فرض که فرهنگی هستن و هزینه بر، حالا هزینه این همه موسسات فرهنگی از کجا میاد؟ و چه نظارتی برای این هزینه ها وجود داره که از کجا میاد و چه طوری خرج میشه

    • به ناصر
      0

      برادر این سوالات رو از نویسنده متن خبر فوری بپرس، ببین چه مدرکی داره؟؟؟؟؟ چون کسی که ادعای فساد مالی میکنه باید ادعاشو ثابت کنه به هر حال شماها هستید که دارید تهمت میزنید پس خودتون هم ثابت کنید. ضمنا برو یه نگاهی به وضع موسسات پژوهشی یا شرکتهای داخل در کار کاغذ و لوازم التحریر بکن تا بدونی خون دل خوردن و ضرر کردن در این موسسات یعنی چی. اگر عشق به امور فرهنگی و آموزشی نباشه کسی وارد این حوزه نمیشه، خود تو حاضری یه شرکت تجاری رو با موسسه غیر تجاری معامله کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • کاربر ناشناس
      0

      بنده خداپس نیازبه کمک دارند، شماره کارت اعلام کنند چون پسرش هم مستاجر هستن، امان خدایا هنوزهستن کسانیکه به اینها ایمان دارند،؟؟؟؟؟!!!!!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    خدایا شر مفصدین کوتاه کن

    نظرات شما -
    • س
      0

      بله خدایا دست مفسدین را کوتاه کن همه رو همه رو همه ی همه، و تهمت زنندگان رو هم در دنیا و آخرت به خواری و ذلت و پشیمانی مجازات کن

    • اطلسی
      0

      از متن بالا چطوری به فساد اقتصادی آقتی پناهیان پی بردی؟؟؟؟؟؟؟

  • سردار
    0

    غصینو،فرابورس(مینو)تجاریه تو بورسه

  • امیر
    0

    بهتر اینکه بیاد یکبار برای همیشه شفاف سازی کنه!چرا نمیاد؟گویندمردی برگ چغندری بر سر گرفت ودرشهر می دوید. دوست مرد ازش پرسید چرا اینکارو میکنی ؟مرد گفت زیادگناه کردم .اینکارو میکنم که مردم پشت سرم غیبت کنند که گناهانم بریزه.دوست مرد گفت چنین نیست چون تو از روی آگاهی اینکارو میکنی گناهت کم که نمیشه بلکه بیشتر میشه.خدا کنه که اقای پناهیان مثل این مرد نباشه که سوکت اختیار کرده!!!!!

  • مری
    0

    طبق معمول شبوه زندگی پيامبران مخصوص مردم زندگی شاهانه مخصوص خودشان... واقعاظلم به مردم چقدر.. یکروزمردم بساطتونوجمع میکنن. البته تازمانیکه فکرمیکنن اسنا فرستاده خدا هستندحالاحالاهااینا مهمان مایند

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      اگر کمی دنبال حقیقت بودین می‌فهمیدین که این موسسات هیچ کدام بنگاه تجاری نیستن. وقتی ارزش دارایی این موسسه ها به اندازه یه پراید مدل هفتاد هم نرسه به جای پنج تا پنجاه تا داشته باش، توفیرش چیه؟

  • کاوه آهنگر
    0

    جملگی دزدند اگر از دزدی قارون شوند/باز دزدی کرده گویند اندر این نان بر کتی است ملک الشعرای بهار

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      پناهیان یکی از اینهاست هزاران نفر مثل پناهیان هستن زالو را دیده اید ۲۵ ملیون زالو درایران خون مردم را میمکند

    • کاربر ناشناس
      0

      پناهیان یکی از اینهاست هزاران نفر مثل پناهیان هستن زالو را دیده اید ۲۵ ملیون زالو درایران خون مردم را میمکند

  • یه ایرانی
    0

    مملکت نیست که خانه فساده!!! خاک برسرما که دزدها برای ما تصمیم میگیرند

    نظرات شما -
    • بهرام
      0

      مثلا از این مستندات که قبلا در نشریه رسمی قوه فضاییه درج شده بودن، به کدوم فساد مالی و اداری در مورد آقای پناهیان رسیدیکه اینجا نظر گذاشتی؟؟؟ میشه توضیح بدی؟؟؟؟؟؟

  • ایرانی
    0

    یعنی هر کس پولدار است فاسد است همه نمی توانند کار گری کنند و همچنین همه نمی توانند کار آفرینی کنند پس هر کسی را بهر کاری ساختند اگر سرمایه داران نباشند کار گران بی کار می شوند بعضیا همیشه شاکی دنبال بهانه که غر بزنند اشکالی ندارد ولی انصاف را رعایت فرمایید به فکر سوال و جواب قبر هم باشیم انتقاد خوبه ولی مستند وبا اطلاعات

    نظرات شما -
    • mokhatab
      0

      اگه کور نیستی مستندات در گزارش بالا امده است

  • محمد
    0

    ادم یاد فیلم اقازاده میفته ..اونی که میخواد موی دماغ شه رو باخاک یکسان میکنند ...

  • یاسین
    0

    یعنی شما تخلفات روتشخیص میدین قوه قضائیه نمیده ..کارفرهنگی نیاز به بودجه داره ..شرکت داشتن وخانه داشتن اگه جرمه بگید صدتا اسم براتون ردیف کنیم

    نظرات شما -
    • علی
      0

      میشه لطفا خودتو ن را معرفی کتی که اینطوری دفاع میکنی از امثال چنین افراد سودجوييي که مردمو دعوت به ساده زیستی میکنند بعدش خودشون شروع میکنند به غارت کشور ،شبیه دوران ال زبیر که تاریخ داره دوباره تکرار ميشه

    • رضا به علی
      0

      مگه تو خودتی معرفی کردی که یاسین خودشو معرفی کنه!!! اینو از کجا شنیدی داری فقط تکرارش میکنی؟؟؟؟؟ بعد هم اینکه برو قانون تجارت مملک رو مطالعه کن ببین فرق موسسه غیر تجاری با شرکت تحاری توی چیه بعدا بگو چپاول مملکت، مگه هر کسی شرکت بزنه چپول کننده مملکته؟؟؟؟ مگه صورتحسابهای تخلفات مالی ایشون منتشر شده که از این حرفا میزنی؟؟؟؟؟ متن رو نمیبینی که توی اون قسمت مربوط به شرکت موجود در بورس هیچ مستندی در مورد عضویت ایشون نداره و فقط اسمی رو مطرح کرده؟؟؟؟ اصلا ایشون در شرکت سهاندار شرکت دیگه ای عضو باشن مگه دلیل بر تخلفه؟؟؟؟؟ مگه باعث اختلاسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • تیمور
    0

    اقای پناهیان حقت بود این اتفاق برات بیفته ...تاتوباشی نخوای جلوی ظلم وایسی ..سکوت کن زندگیت روبکن

    نظرات شما -
    • هستیم
      0

      عزیز دل برادر..سکوت هرجایی جایز نیست انتقاد درست و کارآمد نیازه و نه آبرو ریزی یک بنده خدا چه گناه کار چه بیگناه

    • طرفدار
      0

      منظور دوستمان این است که تا تو باشی فیلم مبارزه با ظلم بازی نکنی

    • تیمور
      0

      نه عزیزم منظور من این نبود ...اینقدر ادم نصف این شهرت تواون منطقه خونه دارن کسی کاری به کارشون نداره این اقا هم اگه جلوی کردن گلفتا نمیخواست وایسه کسی کاری به ابروش نداشت همونطور که تا الان نداشتن...این داستان جدید نیست برای اقای فتاح و...همین اتفاق افتاد فقط روش بی ابرو کردن فرق میکنه ...هرکی بخواد جلوی ظلم وایسه رو نیست ونابود میکنن چون هم ادم دارن هم پول و...

  • زهرا
    0

    امام رضا خودش رسواتون. کنه ایشالله

  • النا
    0

    دیگهحالم ازشون بهم میخوره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      متنو بخونی میفهمی هیچ دزدی هیچ رانتی هیچ اختلاسی توش نیست فقط میخوان بدنامش کنن همین

  • قاسم شل
    0

    خدایا چطورجواب نمازی که به ابوترابی امام جمعه را بدهیم چطوربه استادمثلا اخلاق اعتماد کردیم در بین همه عمامه به سر ها کسی پاک پیدا می شود ازمجتهد سلطان شکر تا منبری چپاولگر فریاذ فریاد دادرسی هست

    نظرات شما -
    • 3566
      0

      کاش اینقدر که به نمازت حساس بودی به تهمت زدن و توهین حساس بودی. اگر اینجور بود از یه متن ساده که هیچ دلیلی برای فساد اقتصادی توش پیدا نمیشد به کسی تهمت نمیزدی

  • قلندر
    0

    وقتی این همه جوان بی کا ر تو مملکت بط در پیکر زندگی سگی دارند ایشان بی جا میکنند چندین شغل را قبضه کرده باز هم با اختراس فرقی ندارد کار جوانان را بالا کشیدن همانا اختلاس است

    نظرات شما -
    • سعیده
      0

      حتما توی بی سواد رو میبایست بذارن جای ایشون... توانایشو داری خودت روثابت کن

  • فقیر
    0

    نوش جانت حاج آقا ، سهم شما از این سفره بوده به دیگران چه ربطی دارد؟

  • شروین
    0

    روزی خواهدرسیدکه مردم بابت احقاق حقشون این افرادغارتگررا تکه تکه کنندلعنت براین سیستم دزد وچپاول گر

  • هانا
    0

    ایشون توی چهار پنج تا موسسه فرهنگی و غیر تجاری که فعالیت فرهنگی و آموزشی دارن عضو هستن و این رو از قبل همه میدونستن و اگر ریگی به کفششون بود اسمشون رو با شجاعت برای درج در روزنامه رسمی اعلام نمیکردن. نویسنده پست با زرنگی تمام اسم یک شرکت اقتصادی بنام خودکفایی آزادگان رو آورده و اصلا مستندی در مورد عضویت ایشون در اون شرکت ارائه نداده لطفا متن رو دوباره بخوانید.

  • حسینی
    0

    کسانی که توی عمرشون از درب یک موسسه آموزشی و فرهنگی رد نشدن و اصلا نمیدونن که این موسسات در این وضعیت تورم و کمبود لوازم مثل کاغذ چه هزینه ای بر دست هیات مدیره میذارن و اصلا نمیدونن که چه بر سر نظام آموزشی و پرورشی بخصوص در مناطق محروم اومده حالا دارن جوسازی میکنن که با اسم دو تا شرکت نیروهای انقلابی رو بدنام کنن، ننگتون باشه

  • زه کمون
    0

    اصلا معنی عضویت در هیات مدیره یک شرکت آموزشی و فرهنگی غیر دولتی و غیر اتتفاعی رو میدونید؟؟؟؟؟؟؟؟نه نمیدونید اگر میدونستید نمیگفتید جای جوانان گرفته شده!!!!! مگه منصب دولتیه؟؟؟ یا منصب اجراییه؟؟؟؟ این چه حرفاییه؟؟؟؟؟ یعنی واقعا سواد دارید؟؟؟؟ یا سواد ندارید؟؟؟؟ خب اگر سواد دارید اول توی نت راجع به موسسات غیر تجاری غیر دولتی تحقیق کنید بعدا حرف بزنید

    نظرات شما -
    • 7
      0

      اگه سواد داشتن از روی یه همچین متنی به مردم تهمت نمیزدن

  • ن
    0

    خبر فوری چرا هیچ مستندی در مورد عضویت ایشون در شرکت موجود در بورس نیاوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط اسم یک شرکت رو گفتی

  • روح اله
    0

    کاش ما هم دوستانی مثل دوستان پناهیان داشتیم

  • میثم
    0

    ازاین گروه افشاگر باید بپرسیم چطور شد که یکدفعه پناهیان شد مفسد ...تودست وپاتون میپیچید گفتید ههه بلایی سرت بیاریم که نفهمی از کجا خوردی ..شروع کردین چیزهایی رورو کردن که میدونستید مردم فقط میخونن و بین همدیگه بدون تحقیق واطلاع پخش میکنن واینجور ابروش میره ودرس عبرت میشه برای دیگران باید به اینها وبقیه که ابروی مردم رو میبرن این شعر مولوی رو خوند .... ودراخر تومیمانی ومشتی خاک که از انی

  • سورنم
    0

    خبر فوری لطفا در مورد اینکه هیچ مستندی از عضویت ایشون در شرکت سهامدار بورس نیاوردی و فقط مطلبی رو بدون مدرک بیان کردی توضیح بده

  • متولد ماه مهر
    0

    راست میگن چجوری اثبات کردید ایشون توی اون شرکت بورسی عضوه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه چرا با مطالب گنگ و مبهم زمینه تهمت رو ایجاد میکنید؟؟؟؟

  • ابراهیمی
    0

    از هر کدومش هم ماهیانه حقوق و مزایایی بگیری میشه برجی خدا تومن،محال اینایی که اینجور مثل بلبل میان جلو تلوزیون حرف میزنن میلیاردی نباشن،اصلا اینا تا حالا دستشون به یه گاری خورده که بخوان ببینن بدبختی یعنی چه؟اینا هر کی گفته درسته چون محال تا جیب اینا پر نکنن بیان برا مردم حرف حدیث بگن که هیچکدومشم هم راست نیست

  • ناشناس
    0

    حالا پناهیان واین تهمت هاچه صحت باشدوچه کذب بماند.این همه موسسه‌ چه نفعی به حال مردم بدبخت داره چه سودی داره واسه این همه بیکار؟

    نظرات شما -
    • لی لی
      0

      مگه به هر کی نفعی میرسخ باید بیاد تو بوق و کرنا کنه؟؟؟؟ میدونی توی همین موسسات چندتا دانشجو مشغول کارپژوهشی هستن؟؟ میدونی چقد به متاطق و مدرسه های محروم خدمت میشه؟؟؟ اگر اینجور موسساتی نبود فاتحه آمدزش و پرورش و فرهنگ خونده شده بود، نکنه در زمینه کمک به این بنیادهای فرهنگی دلخوش به کمک دولت تدبیر و امید هستیم؟؟؟؟؟؟

    • امید
      0

      احتمالاشماتوی یکی ازهمین موسسات درس خوندی لی لی توی سه خط حداقل شش غلط املایی داری.

  • محمد رضایی نیارکی
    0

    بابا این بنده خدا که اعانه باید جمع میکرد عجب؟

  • قسام
    0

    پشت سر خراب روبرو خراب

  • سعید
    0

    تعجب من از کسانی است که الان دارن حمایت میکنن و میگن تهمته به پناهیان و میخان خرابش کنند! سوالم اینه یک آخوند چطور میتونه ملک چند ده میلیاردی داشته باشه؟ از کجا آورده؟ پدر من کاسبه الان ۵۰ ساله من ۲۵ ساله کارمنده دولتم روی هم رفته فقط تونستیم شکم خانواده را سیر کنیم ... ایشون از کجا ملک ۴۰۰ متری در سعادت آباد معامله میکنند؟ روزی میرسه که دزدان را دست بسته به گاری ببندند با هر بکشند بین مردم

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      اون گفت برج چند صد میلیاردی تو هم باور کردی؟ واقعا هم برای این سایت جیره خوار متاستفم هم برای تو؟ از کی تا حالا خونه۱۲۰ متری شده برج چند میلیاردی؟

  • سید
    0

    اگر آقای پناهیان نیاد موسسه فرهنگی علم کنه کی بیاد، یه زره فکر کنید، مثل اینکه به یه پزشک بگی چرا مطب،به یه مهندس بگی چرا مدیر عمران پرژه ، به استاد دانشگاه چرا کلاس و.... عقل هم خوبه ثانیا ولو کار اقتصادی هم ایشون داشته باشه ، کجای دین یا قانون کار اقتصادی جرمه؟ اصلا اگر روزگارمون اینه چون کار اقتصادی دست اینها نیست پیامبر اسلام یکی از افرادی بود که در اوایل با هزینه های یکی از بزرگترین سرمایه داران عرب به تجارت میپرداخت، خلاصه هر گردی گردو نیست علیکم بتفکر به تحلیل به....

  • ایرانی
    0

    آقای پناهیان تنهایی یک کشور است آن وقت از دین و دیانت مردم سخنها گفتن که فقط حرفش را امسال این آقا به ظاهر انقلابی ها بلدن.من باور ندارم اینها راه بهشت را پیدا کردن و مفتکی و با زور مردم را به آنجا هدایت کنند ولی برای خودشان اینجاه را بهشت بسازند...این آقا نشنیده اند که سیلی نقد به از حلوای نسیه است.لعنت بر او وامسالهوم دزدان انقلابی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها