توضیحات بنیاد مستضعفان درباره حکم رفع تصرف اراضی روستای ابوالفضل اهواز

به دنبال انتشار اخباری درخصوص تخریب خانه‌های تعدادی از ساکنان اراضی‌ زردشت اهواز موسوم به روستای ابوالفضل، بنیاد مستضعفان توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات بنیاد مستضعفان درباره حکم رفع تصرف اراضی روستای ابوالفضل اهواز

با توجه به تصرفات صورت گرفته در سالیان گذشته در اراضی زردشت اهواز که باعث سوءاستفاده‌هایی از خانواده‌های نیازمند و محروم ساکن در این اراضی شد، مراجع قضایی برای جلوگیری از سودجویی‌ها و زمین‌خواری در این اراضی، حکم به رفع تصرف این زمین‌ها را صادر کردند.

روابط عمومی بنیاد افزود: بر همین اساس اقدام روز گذشته، گرچه در جهت جلوگیری از توسعه ساخت و سازهای غیرمجاز و با هماهنگی کامل استاندار، دادستان، شهرداری و سایر مسئولان مربوطه انجام شد، ولی بنیاد مستضعفان به محض اطلاع از موضوع، توقف اجرای احکام صادره را خواستار شد.

بنیاد مستضعان خاطر نشان کرد: به دنبال توقف اجرای احکام صادره مقرر شد با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) طی ۲ هفته، خانواده‌های محروم ساکن این اراضی شناسایی شوند و پس از فراهم شدن زمینه انتقال این خانوارها به منطقه‌ای مسکونی و تامین هزینه پیش پرداخت مسکن این خانوارها توسط بنیاد مستضعفان، اجرای احکام قانونی در خصوص این اراضی، انجام شود.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • امیر
    0

    ماشاالله به این همه اموال بنیاد...! فقط معلوم نیست با این همه اموال چرا آقا پرویز اینقدر به مستأجراش گیر میده...! بابا بزار یه کم اونا هم خوش باشن...! آخه اینا که تو کاخها زندگی نمی کنند فقط محل خدمت به مستصعفین تو کاخها باشه خیلی بهتره...!؟

  • سونامی
    0

    فک میکنم با توجه به گزارش سیما و علنی کردن موضوع املاک تحت تصرف از طرف مسول مربوطه بنیاد مستضعفان، و در دنباله عذر خواهی و عقب نشینی این ریاست محترم از بیانتش ، آتش این مطالب و گفته و افشاگریها دامن خود مستعضعف رو گرفت و چاقو دسته خودش را برید و زندگی نه چندان استوار این بیچارگان را مورد هدف و تیر راس قرارداد چون از همه بی دفاع تر و بی پول ترند و بقیه کسانی که در آن گزارش تلویزیونی مورد خطاب قرارگرفتن با کمال قدرت و شهامت و شجاعت از بیرق نظام بالا رفته و برای خود از مناصب و صاحب نفوذان مملکت مجدد برای خود عبایی ساختن و همه چی رو پوشش دادن . از ماست که بر ماست : خدای خودت شاهد همه چی هستی و خودت انتقام این مردم مظلوم و ستمدیده رو از این ضالمانی که بر اعتقاد و دین این ملت نشسته اند، بگیر .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها