محمد سعیدی‌کیا در ۷۴ سالگی پُست جدید گرفت /او جایگزین میرسلیم ۷۳ ساله در مجمع شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با آقای مهندس سعیدی‌کیا صحبت کردیم که به عنوان دبیر کمیسیون زیربنایی و تولیدی از ایشان استفاده شود و این امر موجب تقویت فعالیت‌های کمیسیون زیربنایی خواهد شد.

محمد سعیدی‌کیا در ۷۴ سالگی پُست جدید گرفت /او جایگزین میرسلیم ۷۳ ساله در مجمع شد

در مراسمی با حضور دبیر و معاونان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر جدید کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع معارفه شد.

محسن رضایی در ابتدای این مراسم با تبریک فرارسیدن ماه ذی‌الحجه و اعیاد سعید قربان و غدیر گفت: یکی از کمیسیون‌های فعال و با اهمیت مجمع، کمیسیون زیربنایی و تولیدی است که با شش وزارتخانه و چند کمیسیون مجلس شورای اسلامی و بخش‌هایی از قوه قضائیه در ارتباط است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به دلیل اهمیت این کمیسیون، در سال‌های اولیه تشکیل، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مسئولیت آن را قبول کرد و تا زمانی که در قید حیات بودند، خودشان آن کمیسیون را اداره می کردند. بعد از رحلت ایشان، جناب آقای مصباحی مقدم مسئولیت این کمیسیون را پذیرفتند و همچنین جناب آقای میرسلیم هم دبیری این کمیسیون را بعد از آقای دکتر مبینی دهکردی قبول کردند.

وی با اشاره به کارنامه موفق کمیسیون در دوره مهندس میرسلیم گفت: در دوره دبیری ایشان، هیچ وقفه‌ای را در کمیسیون زیربنایی شاهد نبودیم. آقای میرسلیم بعد از اینکه با رای مردم تهران ، نماینده مجلس شدند به صورت مکتوب و تلفنی به من گفتند که مصلحت نیست که من به عنوان نماینده مجلس در خانه ملت وقت نگذارم و با وجود اهمیت کمیسیون زیربنایی در مجمع، باید به رای مردم احترام بگذارم و شما استعفای بنده را بپذیرید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با آقای مهندس سعیدی‌کیا صحبت کردیم که به عنوان دبیر کمیسیون زیربنایی و تولیدی از ایشان استفاده شود و این امر موجب تقویت فعالیت‌های کمیسیون زیربنایی خواهد شد.

در ادامه مهندس سعیدی کیا از حسن ظن و تدبیر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به ایشان و زحمات مهندس میرسلیم در کمیسیون زیربنایی و تولیدی قدردانی کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مادرمرده
    0

    ملت بدبخت 60 سالگی شایدهم زودتر بازن نشستمون میکنن

  • آقای جورج
    0

    خوب الهی هزار بار شکر خیالمون راحت شد که مدیران تتتتوانمندمون شامل قانون منع استفاده از بازنشستگان نمیشن. پس همچنان خیالمون راحته که جناب جنتی با هوش و حواس ۱۰۰٪ همچنان تو حساس ترین پست کشوری حضور دارن. یا الهی شکر جناب ولایتی که توانایی حفظ یک بیت شعر رو نداره تعداد مشاغل شون از اندازه انگشت های دو دست دو دو پا بیشتره یا جناب زنگ زده, ببخشید زنگنه، همچنان مثل ۴ دهه گذشته تو مقام وزارت حضور به هم می رسونن. و عالی تر اینکه افراد کاردان و جوان و وطن پرست در این چرخه مدیریتی نقشی ندارن ، پس با خیال راحت منه جوون تحصیل کرده برم سرمو بزارم زمین و بمیرم که مدیران توانمند تا ۲۰۰ سالگی قصد خدمت خخخالص دارن.

  • کاربر ناشناس
    0

    کشورهای خارج سن که رسید به پنجاه اختیار هیچی نداره اما ایران درسن ۷۴سالگی تازه پست بهشون میدن همینه که تخم مرغ میشه ۳۰ هزارتومان

  • دومان
    0

    اولیه لیست کاراش رو مکتوب کنه ..فکر نمیکنم چیزی بنویسه که دومی میخواد چیکار کنه یعنی هیچ کار ..مزدو پاداش البته سر جاشونن مطمئنا...ظلم پایدار نیست

  • لیلا
    0

    من به شخصه از جناب عزراییل گله دارم. واقعا الزایمر گرفته و نمی بینیه. یا این اقایون قصد سفر به بهشت برین که نویدش را به مردم می دهند را ندارند. اینها باز هم سنت پسندیده ایثار را در پیش گرفته اند و اولویت ورود به بهشت را به جوانان متعهد ومتخصص وباسواد سپرده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها