گلایه عضو جامعه روحانیت مبارز از تضعیف آیت‌الله مصباح یزدی /گذشته‌ها گذشته است

عضو جامعه روحانیت مبارز با اعلام اینکه «گذشته‌ها گذشته است» تاکید می‌کند کسی حق ندارد کوچک‌ترین کلمه‌ای بگوید که موجب تضعیف آیت‌الله مصباح‌ یزدی شود.

گلایه عضو جامعه روحانیت مبارز از تضعیف آیت‌الله مصباح یزدی /گذشته‌ها گذشته است

حجت الاسلام محمدتقی رهبر گفت: اتفاق‌هایی در گذشته افتاده است، اما مساله مهم چیزی غیر از این نیست که باید در هر شرایط حرمت بزرگان و چهره‌های شاخص را حفظ کنیم و رقابت سیاسی موجب خدشه‌دار شدن چهره بزرگان نشود.

وی افزود: من در حال حاضر هیچ اطلاعی از تصمیم‌ها و کارهای اعضای جبهه‌ پایداری ندارم. اما این را نمی‌پسندم که آقایانی بیایند و با هر عذر و بهانه‌ای درصدد تضعیف آیت‌الله مصباح برآیند و این کار را کاری مذموم می‌دانم.

گلایه عضو جامعه روحانیت مبارز از تضعیف آیت‌الله مصباح یزدی /گذشته‌ها گذشته است

نماینده ادوار مجلس همچنین با اشاره به بحث‌هایی که در خصوص انشقاق اصولگرایان شنیده می‌شود گفت: بنده باز هم عرض می‌کنم در چند و چون فعالیت‌های پایداری‌چی‌ها نیستم، اما قویاً اصرار دارم که بیشتر از هر دوره‌ای به اتحاد و یکصدا بودن احتیاج داریم. در واقع همه باید نوعی رفتار کنند که اختلاف سلیقه‌ها سبب نشود اصولگراها با چند لیست مختلف در انتخابات شرکت کنند.

امام‌جمعه موقت اصفهان در ادامه توضیح داد: با تصمیم درستی که اصولگرایان گرفتند، جامعه روحانیت مبارز بر همه تصمیم‌هایی که قرار است ذیل انتخابات اخذ شود نظارت می‌کند. به گمان من نظارت روحانیون شناسنامه‌دار می‌تواند در بهبود وضعیت و تحقق هدف مهمی به نام وحدت، تاثیر مثبتی بگذارد.

محمدتقی رهبر در پایان صحبت‌هایش گفت: همه گروه‌های سیاسی، چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب و دیگرانی که به فعالیت سیاسی می‌پردازند، بی‌شک دغدغه‌ای جز مصالح نظام و منفعت کشور و آرامش خیال مردم ندارند. به همین دلیل همه باید مراقب باشند خدای ناکرده کاری نکنند که مصلحت فدای سیاست شود، چون در این صورت مردم حتماً خطاکارها را نخواهند بخشید.

منبع: اعتماد آنلاین

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ملت
    0

    حیف به نام آیت الله ،که مصباح هم شده آیت الله

  • سردار
    0

    با آقای سیستانی بگویی آیت الله ..به مصباح .و مکارم .و نوری ...............هم بگویی آیت الله .کجا.

  • محمد بوشهر
    0

    حاج آقا یکم استراحت کن بگذار چند نفر دیگر هم بعد از خودت نظر بدن

  • جابر
    0

    باسلام خدا حفظ کن یاران امام راحل قدسی الله نفسی ذکیه وطول عمر رهبری امام خامنه ای دامت برکاه درود خدا وند به جامعه روحانیت مبارز مکتب ال محمد صلی الله علیه واله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها