انتقاد کیهان به حمایت اصلاح طلبان از ظریف

در کشور‌های دنیا به کارنامه نگاه کرده و فرد را به دریافت نشانی چیزی مفتخر می‌کنند؟ شما با استناد به کدام کارنامه نشان قهرمانی می‌دهید؟

انتقاد کیهان به حمایت اصلاح طلبان از ظریف

با همه احترامی که برایشان قائلیم- ناگهان می‌شود «قهرمان ملی»! قهرمانی که منتقدان قدر او را نمی‌دانند. قهرمان ملی شدن اصولی دارد، شرایطی دارد. در کشور‌های دنیا به کارنامه نگاه کرده و فرد را به دریافت نشانی چیزی مفتخر می‌کنند؟ شما با استناد به کدام کارنامه نشان قهرمانی می‌دهید؟

ایرانی جماعت را مردمان عاطفی و دلسوز می‌شناسند. به نظر می‌رسد این بار با حربه مظلوم‌نمایی به دنبال اهداف سیاسی و شاید هم انتخاباتی‌اند. شما پاسخ دهید! دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در راس آن‌ها آمریکایی‌ها، ترجیح می‌دهند کدام جریان سیاسی قدرت را در ایران به دست بگیرد؟!

منبع: فرارو

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • احمدی
    0

    ظریف کارنامه اش را اگر بدون سیاسی کاری برسی کنند جزء خیانت به کشور چیزی ندارد ۶سال تمام منابع ووقت کشور را صرف چیزی کرد که به تائید خودشان هیچ بود جزء قدم زدن با کری وتعدادی گرین کارت برای روز فرار از چنگال عدالت

  • محمد عباسی
    0

    اگر ظریف قهرمان ملی است وباید برایش کاپ قهرمانی بدهند باید کاپ بزرگه رو به اقای روحانی بدن همچنین اقای عراقچی واقای دری نباید به علت بستن این قراداد(برجام) پر سود برای ملت وتاریخ ایران از جایزه محروم باشند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها