افشاگری عضو فراکسیون امید: مطامع شخصی باعث اختلاف در اصلاحات شد

عضو فراکسیون امید گفت: وجود حداکثری افراد کم تجربه نسبت به افراد مجرب در شورای اسلامی شهر شیراز سبب شده که شورای پنجم کارایی لازم را نداشته باشد.

افشاگری عضو فراکسیون امید: مطامع شخصی باعث اختلاف در اصلاحات شد

مسعود رضایی با اشاره به اینکه هم اکنون سند و مصاحبه‌هایی که در زمان بسته شدن لیست امید مبنی بر مخالفت بنده با کاندیداهای شورا موجود است افزود: لیست شورای شهر شیراز از روز اول بد بسته شد به طوری که در حال حاضر و بعد از گذشت حدود دو سال از عمر شورای پنجم وجود افراد با تجربه و افراد اهل فن به شدت در این شورا احساس می شود.

نماینده شیراز در مجلس افزود : قبل از بسته شدن لیست امید شورای اسلامی شهر شیراز ،مخالفت خود را با لیست اعلام کردم که البته همان موقع مورد هجمه بسیاری از افراد قرار گرفتم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رضایت مردم از اهداف مهم اصلاح طلبان محسوب می شود بنابراین دود اختلاف هایی که به دلیل کم تجربگی میان اعضا شورا پیش می آید به چشم مردم می رود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی نقش و وجود یک بزرگتر در شورا بسیار قابل لمس است افزود: طبق صحبت هایی که با استانداری فارس داشتم همواره تاکید کردم که نشست هایی در جهت حل کردن مشکلات این شورا داشته باشند چرا که معتقدم حل و برطرف شدن مشکلات در اسرع وقت از بروز ضررهای بیشتر جلوگیری می کند.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه اعضا شورا اسلامی شهر شیراز در طول دو سال گذشته تنها یک جلسه جهت بررسی و ارزیابی مشکلات شهر با نمایندگان شیراز در مجلس جلسه برگزار کرده اند، گفت: اگرچه نمایندگان شیراز همواره در تلاشند برای بهبود مشکلات جلسه ای را با اعضا شورا برگزار کنند اما رفتار اعضا سبب شده که احساس کنیم که آن‌ها خیلی تمایل به حضور موکلان مردم در کنار خود ندارند.

عضو فراکسیون امید معتقد است: مطامع شخصی باعث شده اختلافاتی در جبهه اصلاحات ایجاد شود که این موضوع آسیب خطرناکی به جبهه اصلاحات وارد می آورد.

وی با بیان اینکه آینده اصلاح‌طلبان به آینده کشور گره خورده است ادامه داد: اگرچه نگاه جبهه اصلاحات همواره رو به جلو بوده بنابراین حل شدن مسایل کشور باعث می شود که این طیف سیاسی آینده خوبی داشته باشند.

منبع: ایلنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بدبخت ازدست شما
    0

    لیست امید به کل کشور گند زده پدر مردم را درآوردید مجلس بی خاصیعت دولت فاسد شما یک سال مجلس را کلا تعطیل کنید اگر آب ازآب تکان خورد بود ونبودش فرقی ندارد

  • Poj
    0

    لعنت به اصلاحاتتون. اصلاحات و اصلاحطلب دزد نخوایم کی رو باید ببینیم؟؟؟ گنده کاری هاتون رو ملت دیدن و حالشون ازتون به هم میخوره دیگه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها