سی بی اس در ادعایی: حمله بزرگ ایران به اسرائیل تا ساعاتی دیگر با پرتاب ده‌ ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد/ حملات گسترده موشکی حزب‌الله لبنان در شمال اسرائیل/ ویدئو

تارنمای شبکه آمریکایی «سی بی اس» امروز و به نقل از منابع آگاه مدعی شد که حمله تلافی‌جویانه ایران تا ساعاتی دیگر با پرتاب ده‌ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد اهداف نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد.

سی بی اس در ادعایی: حمله بزرگ ایران به اسرائیل تا ساعاتی دیگر با پرتاب ده‌ ها موشک و بیش از ۱۰۰ پهپاد/ حملات گسترده موشکی حزب‌الله لبنان در شمال اسرائیل/ ویدئو

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: پایگاه «راموت نفتالی» رژیم صهیونیستی را با پهپادهای تهاجمی هدف قرار دادیم.

 ترور الارم در پست جدیدی نوشت: آیا اسرائیل قصد نابودی مسجدالاقصی و انداختن آن به گردن ایران را دارد؟

درخواست چهار کشور عربی از اتباع خود برای ترک فوری کرانه باختری

قطر، بحرین، عربستان و امارات از اتباع خود خواستند فورا اراضی فلسطینی را ترک کنند.

بیشتر بخوانید:

درخواست آلمان از شهروندان خود برای ترک ایران

اسرائیل از بمب الکترومغناطیس علیه ایران استفاده می‌کند

وزیر امور خارجه ایتالیا: ایران خویشتن‌داری کند

سی ان ان به نقل از منابعی نوشت: ایران از چندین گروه شبه نظامی خود خواسته است که به طور همزمان یک حمله گسترده علیه اسرائیل انجام دهند.

 العربیه نوشت: «شبکه 12» اسرائیل از آماده‌باش بیمارستان‌های اسرائیل در پی نگرانی از حمله احتمالی ایران خبر داد.

فایننشال تایمز از قول چند دیپلمات نوشت: درصورتی که حمله ایران صرفا خسارات مادی به جای بگذارد، ممکن است اسرائیل آن را تحمل کند، اما اگر منجر به تلفات شود، پاسخ خواهد داد.

ارتش اسرائیل اعلام کرد: دو پهپاد انتحاری که از لبنان وارد آسمان اسرائیل شده بودند را رهگیری کردیم.

فاکس نیوز در گزارشی نوشت: ارتش آمریکا در حال انتقال تدابیر اضافی به خاورمیانه «برای افزایش توان بازدارندگی و حفاظتی نیروهای آمریکایی» است.

بیشتر بخوانید:

کانال شبکه‌ی العالم این ویدیو را با این تیتر منتشر کرد: هایپرسونیک فتاح ، ۴۰۰ ثانیه تا «اسرائیل» 

حمله راکتی گسترده حزب الله لبنان به اسرائیل در منطقه اشغالی جولان

اطلاعیه دیگر حزب‌الله 

حزب‌الله در اطلاعیه دیگری خبر داد پایگاه اسرائیلی «المرج» نیز در نزدیکی مرز لبنان را در ساعت ۱۶:۰۵ (به وقت محلی) با «سلاح مناسب» مورد هدف قرار داده است

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که در ساعت ۱۷:۰۵ به وقت محلی نیز پایگاه «رویسات العلم» در منطقه «تلال کفرشوبا» را با توپخانه در هم کوبیده است.

بیانیه حزب‌الله درباره موشکباران اهداف نظامی رژیم صهیونیستی 

منابع خبری از عملیات جدید حزب الله در شلیک دهها موشک به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بیش از ۵۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است که این موشکباران در پاسخ به تجاوزات دشمن صورت گرفته است که در آخرین تجاوزاتش، به شهرکهای الطیبه و عیتاالشعب در جنوب لبنان حمله کرده بود.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه از سمت لبنان موشکباران شده است.

رسانه های عبری گزارش دادند که آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به سبب موشکها همچنان به صدا در می آید.

واشنگتن پست از قول مقامات امریکایی نوشت: پنتاگون در حال تقویت حضور خود در خاورمیانه و ارسال کشتی‌ها و هواپیماهای جنگی به منطقه است.

آسمان اسراییل هم‌اکنون در حالت کلیر

photo_2024-04-12_20-57-31

الجزیره از قول حزب الله نوشت: توپخانه دشمن در زاعوره در جولان اشغالی را با ده ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادیم.

شلیک چند موشک به منطقه پایگاه پالماهیم اسرائیل گزارش شده است

العربیه نوشت: ۳۰ موشک طی یک دقیقه به سوی الجلیل اعلی در شمال اسرائیل پرتاب شد.

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی نسبت به ادامه‌ روند خصمانه‌ رژیم علیه منطقه و ایران بازدارندگی ایجاد می‌کند

یک منبع اگاه نظامی در گفتگو با خبرفوری گفت: از آنجایی که یکی از اصلی ترین مولفه‌های قدرت، بحث "بازدارندگی" و ایجاد آن در مقابل دشمن است، لذا پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی می‌تواند نسبت به ادامه‌ روند خصمانه‌ رژیم علیه منطقه و ایران نیز بازدارندگی ایجاد کند.

بنابراین با توجه به شکست رژیم در راهبرد جنگ غزه و همچنین روی آوردن به اقدامات جنون آمیزی مثل حملات متعدد به لبنان و سوریه و حتی سفارت ایران در دمشق، لزوم ایجاد یک بازدارندگی قوی برای جلوگیری از رفتارهای آتی رژیم صهیونیستی کاملا محسوس است

آکسیوس: نتانیاهو از زمان و مکان حمله جمهوری اسلامی مطلع شده است!

‌آکسیوس خبر داد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل هدف و اطلاعات مربوط به حمله احتمالی ایران به کشورش را از سوی نهادهای اطلاعاتی آمریکا دریافت کرده است.

آکسیوس افزود که نتانیاهو در حال انجام یک ارزیابی امنیتی در مورد «واکنش پیش‌بینی‌شده ایران» است.

تصاویر جدید از حملات سنگین موشکی پهپادی به شمال اسرائیل

سفارت اسرائیل در باکو آذربایجان تخلیه شد

به گزارش انتخاب، اسرائیل هیوم نوشت: ده ها موشک از جنوب لبنان به سمت اسرائیل شلیک شد.

خبرنگار المیادین در جنوب این کشور گزارش داد: بیش از ۵۰ فروند موشک از لبنان در آخرین حملات به سمت شمال اسراییل شلیک شد.

چندین هشدار و رهگیری پهپاد در شمال آسمان اسرائیل

همزمان منابع خبری از حملات گسترده حزب الله به شمال اسرائیل خبر داده‌اند.

روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم اعلام کرد که اسرائیل آماده حمله گسترده ایران احتمالا تا ساعاتی دیگر است.

هم اکنون حملات پهپادی مقاومت از جنوب لبنان به شمال اسرائیل

گنبد آهنین در شمال سرزمین های اشغالی فعال شد

بیشتر بخوانید: جنجال شی ناشناس در آسمان افغانستان، ایران و عراق/ پای روسها در میان است/ ویدئو

 جدیدترین تحولات ایران و رژیم‌ صهیونیستی

رسانه‌های عبری زبان: فضای کابینه جنگ اسرائیل طی روزهای گذشته کاملاً تغییر کرده است / *اعضای کابینه اکنون به طور کامل بر تهدید ایران متمرکز شده‌اند و غزه به اولویت دوم تبدیل شده است.

*شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی: آمریکایی‌ها انتظار دارند که حملات نیروهای مسلح ایران علیه اسرائیل، امروز انجام شود.

آمریکا، آلمان، هند، نروژ، انگلیس و فرانسه از شهروندان خود خواستند تا از سفرهای غیرضروری به اسرائیل خودداری کنند.

کویت و قطر خطاب به آمریکا: از خاک ما نمی‌توانید برای حمله به ایران استفاده کنید

گلوبال آی نیوز در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: قطر و کویت به آمریکا اطلاع دادند که اجازه نخواهند داد از حریم هوایی و پایگاه‌های آنها برای حمله به ایران استفاده شود.

‌آکسیوس نیز به نقل از مقامات آمریکایی نوشت: تهران از طریق کشورهای عربی به واشنگتن اطلاع داد که اگر به اسرائیل کمک کند به نیروهایش در منطقه حمله خواهد کرد.

پیام تهران از طریق کشور‌های عربی به واشنگتن

اکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که تهران از طریق کشورهای عربی به واشنگتن اطلاع داد که اگر آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل وارد ماجرا شود، پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد حمله قرار خواهند گرفت.

به گزارش «انتخاب»، این رسانه نوشت: سه مقام آمریکایی گفتند که در روزهای اخیر ایرانی‌ها به چندین کشور عربی گفته‌اند که علی رغم تلاش‌های ایالات متحده برای فاصله گرفتن از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، تهران همچنان آمریکا را در قبال این حمله که منجر به کشته شدن(شهادت) ژنرال ایرانی شد، مسئول می داند.

پیام ایران این بود که اگر آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل وارد ماجرا شود، پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد حمله قرار خواهند گرفت. یکی از مقامات آمریکایی گفت: «پیام ایران این بود که ما به نیروهایی که به ما حمله می‌کنند حمله خواهیم کرد، سر به سر ما نگذارید تا ما هم سر به سرتان نگذاریم».

اسرائیل پیش از هرگونه حمله تلافی جویانه علیه ایران به آمریکا اطلاع دهد

اکسیوس نوشت: مقامات امریکایی و اسرائیلی می گویند دولت بایدن از اسرائیل خواسته است که پیش از هرگونه حمله تلافی جویانه علیه ایران به امریکا اطلاع دهد تا دیدگاهش را پیش از هرگونه تصمیم گیری بگوید/ انتخاب

 آمریکا: تلاش می‌کنیم از جنگ بین ایران و اسرائیل جلوگیری کنیم

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح امریکا می گوید که تلاش می‌کنیم از جنگ بین ایران و اسرائیل جلوگیری و از نیروهای خود در منطقه محافظت کنیم. 

به گزارش «انتخاب»؛ رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده در گفتگو با «سی‌بی‌اس» گفت: تلاش می‌کنیم از جنگ بین ایران و اسرائیل جلوگیری و از نیروهای خود در منطقه محافظت کنیم. 

وی افزود: ما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که برای هر چیزی که در منطقه ممکن است رخ دهد آماده هستیم. مشارکت نیروهای ما در جنگ محتمل است، اما تلاش می کنیم از آن اجتناب کنیم.

حمله ایران به اسرائیل تا یکشنبه

به گزارش انتخاب، یک مقام امریکایی در گفتگو با الجزیره گفت: داده های اطلاعاتی ما حاکی از احتمال بالای حمله ایران به اسرائیل در پایان هفته (تا یکشنبه) است

 گزارش‌ها درباره احتمال حمله ایران به اسرائیل در امروز، هنوز تایید نشده است.

حمله بزرگ ایران به اسرائیل تا ساعاتی دیگر

به گزارش ایرنا، دو مقام ناشناس آمریکایی نوشت که در بدترین سناریوی ممکن برای اسرائیل، پیش بینی می‌شود که ایران تا ساعاتی دیگر حمله‌ای بزرگ را به تلافی حمله به کنسولگری آن در دمشق انجام داده و بیش از ۱۰۰ پهپاد و ده‌ها موشک را به اهداف نظامی سرزمین‌های اشغالی پرتاب کند.

به گفته این مقام ها، دفاع در برابر چنین حمله بزرگی برای اسرائیل چالش‌برانگیز خواهد بود.

سفارت آمریکا در اسرائیل ساعاتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که به کلیه کارکنان خود و اعضای خانواده آن‌ها هشدار داده به خارج از مناطق تل‌آویو، قدس اشغالی و بئرالسبع رفت و آمد نکنند.

در این بیانیه آمده است: به دلایل مسائل امنیتی و برای احتیاط بیشتر، رفت و آمد کارکنان سفارت دولت آمریکا به خارج از تل‌آویو (شامل هرتزلیا، نتانیا و ایون یهودا)، اورشلیم (قدس اشغالی) و بئرالسبع در آستانه انتقام ایران از (رژیم) اسرائیل (برای حمله به کنسولگری ایران در دمشق سوریه) تا اطلاع ثانوی محدود شده است.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز دیروز (۲۳ فروردین) در گزارشی اختصاصی مدعی شده بود که ایران ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده پاسخ حمله به کنسولگری خود در دمشق را خواهد داد و تل آویو برای حمله مستقیم به شمال یا جنوب سرزمین‌های اشغالی آماده می‌شود.

وال استریت ژورنال به نقل از فردی که نامش عنوان نشده و ادعا می‌شود که گزارش مقام‌های عالی‌رتبه حکومت ایران را دریافت کرده، نوشت که طرح‌های حملات به اسرائیل مورد بحث قرار گرفته، ولی «هیچ تصمیم نهایی اتخاذ نشده است».

وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع نوشت که این حمله ممکن است «در داخل مرز‌های اسرائیل» انجام شود.

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 108
  • تیمور
    34

    فردادلاریک مرتبه به صدهزارتومان میرسد دوباره مابایدمنتظرتلافی سخت اسراییل وحی باشیم که ازخدامیخواهد مابه اوحمله کنیم تابعدش تمام مراکزهسته ای رابزند وبه قول خودش خیال همه رامخصوصاعربهاراراحت کند چون بعدش ایران دیگرهیچ برگی برای تهدید ندارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      88

      نگران مراکز هسته‌ای نباش. چون بوشهر و فوردو نمونه کالایی بیش نیستند. اصل تاسیسات هسته‌ای در اعماق زمین و در نقاط نامعلومی هستند.

    • ناشناس
      27

      تا قدس نگیرن این حمله مزخرفه

    • ناشناس
      11

      فقط به نفع پولدارها و آقازاده های خارج نشین که کلی دلار دارند هست. خوش به حالشون.

    • ناشناس
      63

      عرب عرب که می کنی. بن سلمان دستور قتل اطفال غزه را به نتانیاهو داده

    • ناشناس
      2

      فکر میکنی اگر جنگ نشه دلار به صدهزار تومن نخواهد رسید؟ حتی اگر جنگ نشه دو ماه بعد از این دلار صد تومن رو رد خواهد کرد.

    • ناشناس
      3

      اولین لیگ وسیه کرد میگه اسراییل بزن

    • احمد
      0

      متاسفانه امثال شما گمان مضحکی دارید. آن هم اینکه فکر می‌کنید از مقام های نظامی بیشتر و بهتر در مورد استراتژی اسرائیل در مقابل پاسخگویی ایران مطلعید. و میخواهید با گرفتن ژست دانای کل، مقام های نظامی را امر و نهی کنید تا مبادا از انها خطای استراتژیک سر بزند! هم شما و هم افرادی که مقام های نظامی را برای انتقام شتاب زده در منگنه می‌گذارند هر کدام به نوع خود فقط در حال ایجاد اختلال و سنگ اندازی هستید!

    • ناشناس
      2

      دوست عزیزی که گفتید جنگ هم نشه دلار صد تومن رو رد میکنه .درست میگید.
      اما اگه جنگ بشه ۲۰۰ تومن رو هم رد میکنه

    • ناشناس
      0

      یعنی عقلت در همین حد هست؟ خدایا این همه هوش و استعداد را چطور به یک نفر می دی !!!

    • حسن ستار
      0

      به ۰۰ ۳ دانایی واستراتژی نظامی ایران را درمورد هواپیمای اکراینی و...دیدیم

  • س
    10

    فکر نکنم تلفاتشون بیشتر تلفات چهارشنبه سوری خودمون باشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      30

      باشه تو اینجوری فکر کن.

  • ناشناس
    4

    پشت پرده این بازی ها ان است که اسراییل می خواهد ایران را مجهز به بمب هسته ای کند! اگر هم اسراییل بخواهد تلافی کند مطمئنا با f35 و از روی خاک عراق اقدام به شلیک موشک و بمب های پرنده خواهد کرد.

  • ناشناس
    4

    صف بنزین

  • رابی
    12

    احتمالا با آمریکایی ها هماهنگ کردند که اونها بیشتر از مردم ایران خبر دارند.به احتمال زیاد آمریکایی ها اسرائیل را راضی کرده اند که مثل عملیات عین الاسد بزار واسه حفظ آبرو دو تا موشک به انبارهای خالیتون بزنه و قال قضیه کنده بشه.

    نظرات شما -
    • احمد
      7

      کسی که به "بزرگ ترین پایگاه آمریکا در عراق و مهم ترین پایگاه ارتش آمریکا برای ترابری و تأمین سوخت" میگوید: "انبار خالی" به احتمال قوی باید به "ماست سیاه" و "روغن کم چرب" علاقه زیادی داشته باشد. درست است ؟

  • اردبیل
    19

    ای کاش مسئولان کشورما خود را درگیر ،اختلافات اعراب و اسرائیل نمی کردند. کشور ترکمنستان را می ستايم ، که به فکر آبادانی کشورشان هستند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      75

      از اردبیل نوشتی منم اردبیلی ام آنقدر بی عاطفه ای که عقل امثال تو از کار افتاده و به اسم آبادانی خاک تخریب کردید تا پول پروژه بخوری و ویویذشت زیبای خارج شهر خط نشان می کشی ...آن زمان هم به امامزاده عرب عرب می کردی و امامزاده کنار جاده می کشتید نوکر کدخدا ...اتفاقا عرب بن سلمان اسراییل را تحریک کرده ....آنقدر .....هستی که اینهمه اطفال کشته شده کک آت نمی‌گزد اروپا اعتراض می کنی.‌‌غزه شهر پیامبرانه و هر نجسی نداند ...چرا مسیحی به حضرت مسیح ساکن بیت المقدس گستاخی نکرد مایه خرابی هستی

    • ناشناس
      76

      آخه در حد فهم مردم اروپا نیستی که به اطفال اعتراضی کردند ...دلت پیش کاباره های ترکمنستانه با زنان عیاش آنجا و کل دنیا به غزه گریه می کند تو با وقاحت عرب می گی

    • اردبیل
      0

      نظرا تم به خاطر کشورم ایران است ، کشورم را دوست دارم .آبادانی کشور م را دوست دارم .شما که دارید در مورد نظرا تم کامنت می گذارید و نظر تان را می نویسید، احساساتی نباشید واقعگرا باشید.
      آنچه در حال حاضر برای ما اهمیت دارد آبادانی کشور ماست ،نه آتش بیار درگیری کشورهای دیگر.

    • ناشناس
      0

      همه کشورها به فکر رفاه و آسایش مردم خودش است بجز کشور ایران

    • ناشناس
      0

      خدا پدر مسئولان انها رو بیامرزه اینجا فقط بفکر جنگ و درگیری هستند

    • ناشناس
      0

      به اردبیل.
      کاملا درست میگید.
      درود بر ایران . پاینده ایران.
      حتی من گاهی فکر میکنم نکنه یه روز همین اعراب از مشکلاتشون فارغ بشن.
      از ما شاکی بشن که چرا به موضوع بین آنها و اسرائیل دخالت کردیم.
      شاید ادعای خسارت هم از ما بکنن

  • ناشناس
    16

    اسرائیل به هدفش نزدیک میشه. خیلی دلش می‌خواست ایران شروع کننده جنگ باشه. گرچه یه جورایی خودش شروع کننده بود. کیه که این رو قبول کنه؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      22

      خودت فهمیدی چی گفتی. اتفاقا هارت و پورت اسراییل برای آن است که جنگ شروع نشه.

  • ناشناس
    61

    اسرائیل زده نشود درآینده جری تر خواهدشد زهرچشم گرفتن برای مستشاران،کنسولگریهای کشورهای مختلف یک امرحیاتی است کوتاهی کنند درآینده مجددا باید شاهد شهادت فرزندان این مرزوبوم باشیم ما تحریم وگرانی را تحمل کرده ومیکنیم اما ازموضع ضعف رفتار کردن را نمی پذیریم قریب به اتفاق مردم صرفنظراز هرجناح ودسته وگروهی برموضوع فلسطین اشغالی اتفاق نظر دارند .شما ببینید جمهوری خواهان ودموکراتهای آمریکا چقدر جنگ ودعوای سیاسی درداخل خود دارند وقتی به آمریکا برمیگردد موضع مشترک میگیرند .دربحث امنیت ملی کشور ما جز مصالح ملی نباید بهیچ موضوع دیگری توجه کرد .امنیت ملی شوخی بردار نیست وبا همه ظرفیتهای ملی باید ازحیثیت واقتدار کشور دفاع کرد واحمقانه است که ازموضع ضعف حرف زدما ازابتدا محکم حرف زده ایم واصلا استحکام جزو ماهیت اساسی کشورست .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      20

      وقتی حماس حمله کرد فکراینجاش نکردن اسراییل تا ایران نگیرنداین داستان ادامه دارد ترامپ بیاددیگه فاتحه

    • ناشناس
      39

      ترسوها بنشینند درخانه ونترسها مرد میدانند.ببینید ایران چه کرده که صهیونیستها به فروشگاهها حمله میکنند ازترس اما ایرانیها موشک هم بخورند تازه بهمدیگر کمک میکنند ودرمحل برخورد موشک بدون واهمه ایی مشغول تماشا ویا کمک به آسیب دیدگان میشوند .این یعنی روح شجاعت که درذات ایرانیهاست .

    • ناشناس
      26

      ما معتقدیم پاسخ به شرارتهای صهیونیستها ومحورشرارات درجامعه مسلمین یک امر قطعی وبی چون وچرا باید شکل گیردوالادیپلماتهای کشورهای مسلم درآینده درامان نخواهد بود .اگر کوتاهی شود اسرائیل را جسورتر خواهد کرد وهیچ کشور مسلمی درآینده درامان نخواهد بود .شما ببینید چقدردرباب هسته ایی صهیونیستها حرف میزنند اما جامعه بین الملل خفه خون گرفته است .ازین روشن تر میشود استدلال دیگری داشت .باور کنید هررزمنده شجاع وجان بکف برای اسرائیل یک بمب هسته ایی است .ما ازهمین بمب های هسته ایی یعنی رزمندگان جسور جامعه مسلمین قادریم پاسخ قوی بدهیم . مساله قدس وفلسطین به جامعه مسلمین برمیگردد .باید محورشرارت درمنطقه ازبین برود.

    • ناشناس
      2

      خطاب به اون آقای که نوشته ترسو ها ....
      شما خودت یک ساعت زیر آفتاب تابستون بمونی سوخاری میشه ، یک روز بدون آب و برق نمی تونی زندگی کنی ، منظور فقط شما نسیتد ، همه ما اینجوری هستیم .
      لطفا فاز کماندو نگیرید.
      اگر فکر می کنید تکلیفی به گردن شما هست لطفا به لبان برید و اونجا تکلیف خودتون رو ادا کنید

    • ناشناس
      4

      "دربرابرآفتاب سوخاری میشی ،یک روز بدون آب وبرق نمیتونی زندگی کنی "درپاسخ باید گفت ازلحن سخن اینطور تعبیر میشود که جزو ترسوها هستید .آنکس که مطلب گذاشته درگرمای ۵۵ درجه بدون آب وبرق حتمی بوده وتجربه دارد .خوردن وخوابیدن ولذت بردن را حیوانات بهتر ازموجودات دیگر وارد هستند کم نیاوری !!🤣🤣🤣

    • ناشناس
      0

      آفرین برشما ناشناس ۰۸:۱۲

    • ناشناس
      0

      قابل توجه افرادی که دم از جنگ میزنن. و میگن خوبه و باید با اسرائیل بجنگیم
      در سال۶۶ و در اوج جنگ . یک نظامی رو دیدم که میگفت در منطقه خبرنگاران آمده بودند برای تهیه گزارش و یک آخوند جوان نیز همراه ایشان بود .
      در پایان گزارش آخوند جوان شروع کرد به آواز جنگ جنگ تا پیروزی که فرمانده یگان ما از پشت گردن آخوند را گرفت و گفت بسم الله. جنگ جنگ تا پیروزی . ۴۸ ساعت اینجا پیش ما بمون . بعد بگو جنگ جنگ تا پیروزی.
      ایشان تعریف کرد که همراهان آخوند معترض شدند به فرمانده ما.
      در جواب فرمانده ما گفت . هربار که یکی از افرادم
      شهید میشه . گویی فرزند خودم است.
      آری دوستان: صدام که نوچه غربی‌ها و شرقی‌ها بود
      نگذاشتن شکست بخوره.
      اونوقت اسرائیل که ارباب غرب و شرقه ......

    • ناشناس
      5

      میزنیم وخوبش را هم میزنیم

  • ناشناس
    8

    😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      ایول

    • ناشناس
      0

      والاه

  • ناشناس
    15

    جنگ با اسراییل تبعات مخربی برتمام بخش های ایران خواهد گذاشت درصورتیکه الان دست کمی ازیک کشور جنگ زده نداریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      16

      برای خود اسرائیل و جهان هم تبعات خواهد داشت
      مثلا افزایش قیمت نفت خام
      در کل، باید این غده سرطانی از خاورمیانه حذف شود وگرنه کشورهای خاورمیانه روی آرامش را نخواهند دید

    • ناشناس
      3

      دوست عزیز برا دنیا چه تبعاتی خواهد داشت !؟
      برای دنیا منفعت خواهد داشت
      در حال حاضر افزایش قیمت نفت به نفع آمریکاست
      جنگ در ایران به ضرر روسیه و به نفع اروپاست
      منافع چین در ایران و عربستان به خطر میافته که به نفع آمریکاست
      آروپا برای تحول تکنولوژی اینده به یک کشور غنی و جنگ زده نیاز داره تا اون رو بدوشه
      تو زمین غرب بازی می کنید ولی خبر ندارید

  • ایرانی
    72

    بزنید اسراییل رو با خاک یکسان کنید این نتانیاهو حرام زاده آدم نمیشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      این زدن به درد همتون میخوره

  • ناشناس
    7

    در دورترین جزیره های ناشناخته هم مردم فهمیدن در چه ساعت و دقیقه و ثانیه ای جمهوری اسلامی حمله خواهد کرد.به کل دنیا خبر دادن ولی در واقعیت منتظر چربش مومنانه و قهرمانانه هستند...

  • علی
    2

    نترسید چرا اینقده ترس بزارید تکلیف روشن بشه

  • ناشناس
    4

    💨🐖

  • حسن
    8

    این حمله مزخرفه فقط جنگ تا فتح قدس

  • نادی
    15

    زدن اسرائیل جرعت میخاد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      نخیر قدرت می‌خواد

  • ناشناس
    50

    خداکنداسرایل ازھستہ ای استفادہ نکندوگرنہ میلیونھانفرکشتہ میشوند انشااللہ فلسطین آزادشودامام خمینی پیش بینی محواسرایل سال ۴۲کردہ ھستہ ای اسرایل دردیموناھست

  • ناشناس
    16

    جنگ چی جنگ خوب نیست بیخود بچه های مارا به کشتن ندهید

  • ایران
    13

    جنگ خانماسوز و دنباله دار است. هیچ کشوری با جنگ به موفقیت و توسعه نرسیده.
    امیدوارم زود تمام بشه.

  • هم وطن
    76

    به خواست خدا اسرائیل را میزنیم و به اون افرادی که از جنگ میترسن باید گفت که ایران و ایرانی از نسل های گذشته تا به امروز هیچگاه ترسو و سست عنصر نبوده و زیر بار حرف زور نرفته و نخواهد رفت .نسل اصیل ایرانی نسل رستم و اسفندیار است و اسرائیل عددی نیست که برای ایرانی عرض اندام کند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      چالبه همه اونایی که تو صد تا سوراخ قایم مشن وجاشون امن وجیبشون پره واگه جنگیم بشه کاسبیشون رونق فراوون تر میگیرد تشویق به جنگ میکنند .

    • ناشناس
      9

      هندوانه زیر بغل مردم نذار، این سری نوبت روحانیون و مسئولین و آقازاده هاشون هست که برن بجنگند، مردم عادی ۸ سال جنگیدند!!!!

    • امیر علی
      1

      از تو خونه پای موبایل میزنی آره؟ بزن اموراتت بگذره

    • ناشناس
      15

      ما اگر از گرسنگی هم بمیریم ودر بدترین وضعیت اقتصادی هم قرار بگیریم زیربارزور نمی رویم هرکس آسایش می خواد جمع کنه بره کشورهای غربی اینجا شش رزمین سختی،شجاعت ،تلاش برای حقانیت است ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ،این زندگی ما عدم ماست

    • ناشناس
      1

      جناب هموطن.
      همانطور که دوستان در جواب شما نوشتن امثال شما اگه جنگ بشه تو صدتا سوراخ قایم میشید.
      جنگ برای مردم به خصوص قشر ضعیف جز بدبختی و مصیبت چیزی نداره

  • عادل
    11

    جنگ نیست ما بدبختیم جنگ بشه بدبخت تریم با اسراییل در افتادن کار آسانی نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همه بد بخت نیستن.
      چند تا خوشبخت به فرمایش شما که کاملا متین است رای منفی دادن.

  • ناشناس
    8

    آمریکا از اسرائیل خواسته تا عکس‌العمل‌ها متناسب باشه تا جنگ گسترش پیدا نکنه.

  • ناشناس
    0

    چجوری فهمیدن تا یکشنبه حمله‌ای صورت می‌گیره؟!

  • شب بخیر
    1

    من رفتم بخوابم اگه خبری شد خبرم کنید 😁😂

  • حسن . بیسواد.
    45

    لبیک یا قاسم سرباز خدا بزنید این کثافاتو.

  • ناشناس
    2

    فقط ماست ارو نریزید تو قیمه

  • ناردینا
    4

    در اين سالیان به‌ قشر کارگر فقیر رسیدگی نشده جنگ بشه نشه بما چه

  • رضامحمدی
    7

    شما تا مارو با خاک کوچه یکی نکنید ول کن نیستین

  • حسن
    2

    روسیه بچسبید

  • داود
    3

    سلام فقط لطفا مواظب هواپیما مسافربری ها باشید اگه میدونید احتمال داره اونا رو باموشک های اسراییل اشتباه بگیرید پروازهای داخلی و خارجی رو لغو کنید که داستان هواپیما اوکراین تکرار نشه دلاورمردان سپاه تشکر مواظب خودی ها باشید اشتباه نگیرید هواپیما مسافربری رو با موشک لااقل آرم و پنجره هاشو اول بادوربین ببینید اگه پنجره نداشت بزنید مرسی ممنون

  • داور
    2

    این چه حمله ای هست که همه زمانشو میدونن.!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مزه اش به همینه که همه با خبر بشن 😆😆😂

    • ناشناس
      0

      حمله‌ای برای تولید ترس

    • ناشناس
      0

      هم زمانشو میدونن جز اونایی که می گن می خوان انجامش بدن

    • ناشناس
      0

      قدیما میگفتن خونه داماد خبری نیست.
      یعنی هنوز داماد نمیدونه کی قراره عروس بشه.
      خونه عروس بزن برقصه

  • ناشناس
    33

    شمارش معکوس تا نابودی اسرائیل

  • ناشناس
    28

    ایران با شرفت ین کشور دنیا است که مقابل اسراعیل کودک کش می ایستد به یاری خدا این جنگ موجب قدرت بیش از پیش ایران خواهد شد و خیر و برکت به همراه خواهد آورد. خدا پشت و پناه رزمندگان اسلام. ننگ بر عرب‌های بی غیرت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      خواهشاً یه کم برو نهضت سوادآموزی. خیلی املات ضعیفه.

    • ناشناس
      0

      جنگ فقط برای احمقها خیر و برکت دارد هنوز خیر و برکت جنگ 8 ساله جمع نشده چی تو مغز شماها هست؟

    • ناشناس
      7

      ما باید اول چندتا موشک به عربستان، امارات وقطربزنیم بعد وارد جنگ با اسرائیل بچه کش بشویم چراکه حمایت عربها باعث جنگ‌ حماس شد نابود باد عربهای حوزه خلیج فارس وننکشان باد

  • ناشناس
    3

    یا علی مولا که الحق به خون یهودی و وهابی تشنه اییم ومیجنگیم

  • جواد
    0

    دولت ایران هر تصمیمی که بگیره من احترام میزارم ...اگر جنگ رخ بده آمادگی و دارم که جونم و در این راه بدم...

  • ناشناس
    0

    از ده هااا موشک لبنان چنتاش خورد به هدف؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      لبنان باید دوباره موشک بریزه نقشه‌ها بر باد رفت
      😂😁😂

    • ناشناس
      1

      همه‌اش خورد به هدف.
      چند هزار راکت غزه هم همینطور.
      کدام هدف؟
      هدف بین راه عوض شد و خورد به موشک‌های گنبد آهنین اسرائیل

  • ناشناس
    0

    انگار اتاق جنگ ایران ، تو امریکا و اروپاست که زمان دقیق جنگ رو میدونن،

  • لیلا
    0

    جنگ مهم نیست ، تکلیف یارانه و سهام عدالت چی میشه

  • حامد
    1

    دیشب هیچ غلطی نکرد که.....

  • AMIN
    1

    بهترین چاره کار برا جلو گیری از کشتار مردم غزه مسلح تر کردن یمن و لبنان شبه نظامیان وابسته ست نه با ترقه دادن بهشون این همه موشک ساخته شده رو در اختیارشون قرار داده بشه تا ناوگان امریکا و اسراییل رو نابود کنن
    بهتر ما نظاره گر باشیم و اینارو تغذیه کنیم تا اینکه دو موشک بزنیم مثل عین الاسد و رسوا هم بشیم

  • ناشناس
    0

    به ناشناس ۱۹:۴۹
    آره راست میگی.
    ایران اولین کشور هسته ای بوده
    خیلی از جاهای ایران در زیر زمین هسته داریم
    هسته هلو . هسته زردالو . آلو زرد که ازش کیک زرد درست میشه.
    بس کنید آقا
    اونا هر سلاحی رو وقتی از رده خارج شد میدن به کشورهای جهان سوم.
    همیشه دست برتر رو برای خودشون نگه میدارن.

  • ناشناس
    2

    ماکه سهمی از این مملکت نداریم میخوام که سر به تنش نباشه زود یا دیر اتفاق خواهد افتاد

  • اآا
    1

    چقدر این مردم ساده اند فقط فتح قدس و نمیدونم فلان مگه فتح قدس الکیه مسئولایی که فقط فکر جیبشونن و فتح قدس خیالتون راحت نه اینا جرات جواب دادن را دارند نه اونا اینا چون فکر جیب خودشونن و میدونن اگه جنگ بشه همه چیزشونا باختن اونا هم میدونن مسئولای بی کفایت ایران یه برگ برنده هست برای از بین برون ایران پس برای چی جنگ کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تا قدس و پس نگیریم .
      آروم نمیگیگیریم😅😅

  • عشق منی رئیسی
    2

    ساعتی دیگر در اسلام با ساعت غرب و آمریکا جنایت کار فرق می‌کند ، هر ساعت ما با هزار ساعت غربگداها برابری می‌کند

    نظرات شما -
    • محمد
      1

      اگرخاتمی‌رئیس‌جمهور‌بود‌جنگی‌درنمگرفت

  • ناشناس
    0

    وقوع این جنگ حتمیه و به احتمال زیاد نظم جهانی رو هم تحت تاثیر قرار میده

  • ناشناس
    2

    سپاه پاسداران همه منتظریم سریع تر اقدام بفرمائید!
    آنها می گویند ما هم آماده ایم .

  • ناشناس
    1

    به یک موضوع توجه داشته باشیم.
    که غرب در مشت اسرائیل است. متاسفانه !!
    در زمان جنگ ایران و عراق هم پشت صدام بودن.
    عراق شیمیایی استفاده کرد علیه ما .
    حتی یک بار انگلیس و امریکا نگذاشتن قطعنامه بر علیه صدام ملعون به تصویب برسد.
    و میگفتند دروغ است.عراق شیمیایی استفاده نکرده
    ملعون طارق عزیز. وزیر خارجه عراق روی پله ورودی سازمان ملل در جواب خبرنگار که سوال کرده بود .
    آیا شما از سلاح شیمیایی استفاده کرده‌اید.؟
    بی شرف در جواب گفت به هر حال باید برای کشتن هر حشره‌ای باید از سم مخصوص خودش استفاده کرد. ولی بازهم امریکا و انگلیس از صدام حمایت میکردند و میگفتن دروغ است و عراق از سلاح شیمیایی استفاده نکرده.
    حالا هم پشت اسرائیل می‌ایستند.
    خدا نکنه درگیر بشیم

  • ناشناس
    1

    خخخخ زدن اینها خیلی بزن هستن حتما میزنن

  • ناشناس
    3

    44 ساله فقط جنگ نمی‌دونم از کدوم امنیت صحبت میکنیم

  • آرش
    1

    برام سواله این حضراتی که آرزوی جنگ با اسرائیل رو دارن و دارن براش لحظه شماری میکنن چرا این 8 ماه که جنگه اسرائیل و غزه هستش نرفتن بجنگن و رفتن زیر پتو و فقط شعار میدن؟ اگه نگران مردم مظلوم غزه هستن چرا نمیرن دفاع کنن ازشون؟

  • ناشناس
    0

    موشک ها و پهیادها علی الحساب به بورس اصابت کرد و آن را با خاک یکسان کرد.

  • رفته ها
    0

    از اسرائیل می خوام مثل غزه هر جا خواست بزنه قبلا بگه ما مردم اونجا ترک کنیم وعاشقان شهادت بیان اونجا .غزه که سعادت نداشتن برن اینجا به فیض برسن.

  • مجید عشقی
    1

    آخ جون دوباره فردا بورس را منفی میکنم

  • علی
    1

    بهترین پاسخ به اسراییل بی اعتنایی به جنایت های اسراییل هست ! واگذارش کنید به خدا

  • ناشناس
    0

    باید صهیونیستها را تحریک کنید بسمت ایران بزرگ وارد شوند ودرجمع رسانه های بین المللی اعلام کنید که صهیونیستها هم کنسولگری را زدند هم تجاوز به ایران کردند بعد دست مان باز میشه وهمان انتظاری که سالها آرزویش را داشتیم تحقق پیدا کرده و تا پایان خط پیش میرویم حتی اگر میلیونها نفر کشته شوند وبرای همیشه تاریخ آن را ازبین میبریم .حالا آمریکا دوست داشت به تحریمها ادامه دهد دوست نداشت مذاکره خواهیم کرد .ولی درحال حاضر تمام مواضع سیاسی آمریکا درجهت حفظ اسرائیلی هست که سرزمین مسلمانان را اشغال کرده است .

  • حامد
    0

    فقط باید باید با موشک کروز بزنن اونم هایپر سونیک . تا اصابت کنه به اهداف وگرنه گنبد آهنین دفع می‌کنه . پهپادها الکین و مسخره بازیه. چند سیلی محکم پشت سر هم می‌خوان این صهیونیست های بی ناموس و وحشی و نازی های روزگار حدید

  • ناشناس
    1

    متاسفانه صورت مسئله پاک شده ۴۴ ساله شعار مرگ بر اسرائیل یقه ما را گرفت دریغ از یک تفکر سیاسی وبه چه قیمتی مردم باید تاوان این تنش را بدهند مردم عصب سوخته زیر بار فشار تحریم همه جوره خواسته شده تحمل کنند دلار بالا بره پایین بیاد برای جماعتی که دزدیدند وآقازاده هاشون اون آب هستند چه فرقی می‌کند فعلا خواهرم حجابت را رعایت کن

  • ناشناس
    0

    تلافی و انتقام سخت فقط از مردم بزدل ایران است .
    اجناس صعودی شد ، جریمه ها سه برابر میشه و . . .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها