روحانی برجسته پاکستانی:

ما از تجارت با ایران به دلیل ترس از آمریکا خودداری می‌کنیم/ کشور‌های همسایه بنزین و گاز را با قیمت ارزان از ایران می‌گیرند

روحانی برجسته پاکستان با اشاره به اینکه کشور‌های همسایه از ایران بنزین و گاز ارزان می‌گیرند، گفت: ما از تجارت با ایران از ترس خشم آمریکا اجتناب می‌کنیم.

ما از تجارت با ایران به دلیل ترس از آمریکا خودداری می‌کنیم/ کشور‌های همسایه بنزین و گاز را با قیمت ارزان از ایران می‌گیرند

علامه راجه ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مصاحبه‌ای گفت که برای خشنودی آمریکا عمران خان محاکمه شد و این مفسدان شکست خورده به مردم تحمیل شدند که موارد جدی فساد داشتند. این بزرگترین شکست است.

 راجه ناصر عباس جعفری گفت: برق و بنزین در کشور ما بسیار گران شده است. کشور‌های همسایه بنزین و گاز را با قیمت ارزان از ایران می‌گیرند. ما از تجارت با ایران از ترس خشم آمریکا اجتناب می‌کنیم.

وی گفت: مردمی که امروز قبوض برق را می‌سوزانند، اگر دولت به حقوق آن‌ها احترام نگذارد، به محل صدور قبوض مراجعه کرده و عصبانیت خود را آنجا نیز نشان خواهند داد.

روحانی برجسته پاکستان گفت که جوانان از پاکستان ناامید شده و مردم پاکستان را ترک می‌کنند.‌ای کاش طبقه قدرتمند ارزش‌های انسانی را نیز در نظر می‌گرفت.

طی ماه‌های اخیر افزایش غیرمنتظره نرخ انرژی و اعمال آن بر قیمت قبض ماه جاری برق مصرف کنندگان خانگی صدای مردم پاکستان را درآورده است. بسیاری از معترضان با برپایی تجمعاتی قبض‌های خود را آتش زدند و گفتند که با توجه به مشکلات شدید اقتصادی قادر به پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور برق نیستند.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    یعنی اینکه ما هم سهم میخوایم .چشم به شما هم میپردازند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها