کارشناس مسائل بین الملل:

کره‌جنوبی نقشی در آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران نداشت

کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد کره جنوبی هیچ نقشی در آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران نداشت.

کره‌جنوبی نقشی در آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران نداشت

سیدمحمد مرندی در فضای مجازی نوشت:

کره جنوبی هیچ نقشی در آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران نداشت. پس از این توافق، آمریکا به سئول گفت که دارایی‌های ایران را منتقل کند.

پیش از این یک مقام ارشد کره جنوبی بدون تایید یا تکذیب اخبار منتشر شده درباره آغاز روند آزادسازی دارایی‌های نفتی ایران در این کشور اعلام کرد که سئول امیدوار است مشکل پول‌های بلوکه شده ایران «به آرامی» حل شود.

14020520162510243281314110

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رابی
    0

    پولی آزاد نشده‌.فقط می خواهند رسوایی آزاد کردن زندانیان آمریکایی که به خاطر ترس از حمله آمریکا بوده را یک جوری بدون آبروریزی جمع کنند.این قرارداد قبلا هم وجود داشت و ایران می تواند فقط دارو و مواد غذایی با این پول تهیه کند.یعنی چیزی مثل نفت در مقابل غذا.

  • ناشناس
    0

    زمستون سرد غلطی نکرد تابستون داغ جبران کرد .مردک پررو

  • بابک
    0

    تا کی منافع ملی ایران و مردم ، زجر کشیده ایران، باید اینطور پایمال شود....چرا به کره نفت و گاز و میعانات می فروشید ، با اینکه می دانید کره پولتان را نمی دهد و اگر هم بدهد جنس و کالاهای لوازم خانگی و خودرو می دهد...
    نصف دنیا با آمریکا ، مشکل دارند اما هیچ کدامشان علنا به آمریکا فحش و شعار نمی دهند ،بلکه در عمل پدر آمریکا را درآورده اند...بزرگترین سرمایه و منابع کشور ما ، مردم هستند ، این مردم اگر از شما روی برگردانند به هر دلیل ، ..یکسال هم نمی توانید حکومت کنید ...از اتکا به عربها و روسیه و چین و...دست بردارید و به مردم کشور اتکا کنید
    مسکن ، آموزش و پرورش ، نظام سلامت رایگان کنید ، همه مشکلات کشور از بیکاری تا پیری جمعیت و....حل خواهد شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تا برادران مسلح هستند نیازی به ملت نیست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها