امیرعبداللهیان: ایران از مسیر مذاکره منتج به نتیجه فاصله نمی‌گیرد

وزیر امور خارجه ایران در پیامی با اشاره به این که "ایران از مسیر مذاکره منتج به نتیجه فاصله نمی‌گیرد"، بر عزم ایران برای بی‌اثر کردن سیاست تحریمی آمریکا تاکید کرد.

امیرعبداللهیان: ایران از مسیر مذاکره منتج به نتیجه فاصله نمی‌گیرد

حسین امیرعبداللهیان در صفحه توییترش نوشت: جمهوری اسلامی ایران از مسیر مذاکره منتج به نتیجه فاصله نمی گیرد.

امیرعبداللهیان افزود: به قانون مجلس پایبندیم، مذاکره را ادامه می دهیم، آمریکا را به واقع بینی و فاصله گرفتن از جنون تحریم جدید و آژانس را به رفتار فنی و اجتناب از اقدام سیاسی فرا می‌خوانیم. تردیدی به خود راه نمی دهیم که تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم.

این اظهارات امیرعبداللهیان در پی این مطرح می‌شود که وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت پتروشیمی فن آوران سهامی عام، شرکت پتروشیمی خارک سهامی عام، شرکت پتروشیمی مارون و چندین شرکت چینی و اماراتی حامی این شرکت‌ها را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای در پی اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه اشخاص و نهادهای ایرانی در دفاع از تحریم‌های امریکا علیه ایران، گفت: دولت بایدن در پیگیری مسیر دیپلماسی هدفمند برای رسیدن به بازگشت دوجانبه به اجرایی شدن کامل برجام[ توافق هسته‌ای] صادق و ثابت‌قدم بوده است. در نبود یک توافق، ما از اختیارات تحریمی‌مان برای محدود کردن صادرات نفت و محصولات نفتی و محصولات پتروشیمی به خارج از ایران ادامه خواهیم داد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • خون جیگر
    0

    لعنت و نفرین خدا بر کسانی که زندگی ما را به این روز انداختند.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    مذاکره کننده ارشد نظام و دولت باید با سواد و مسلط به زبان بین المللی و روابط دیپلماتیک و جهانی باشد و از روی معده و توهم خود حرف نزند و منافع کشور و زندگی و رفاه و آرامش و آسایش مردم را در نظر بگیرد !!!!!
    تاریخ در خصوص اینگونه افراد و خیانت و جهالت ها و نادانی و حماقت افراد به درستی صحبت خواهد کرد..

  • ناشناس
    0

    نمیدونم چرامردم مسخره کردنداینها

  • محمدی
    0

    بسه دیگه این نمایشهاراتمام کنید مردم خسته وگرسنه ودرمانده وبی انگیزه وبدبخت شدند برجام هم مشکلی راازمامردم حل نخواهد کرد فقط باید ازافراد باسواد وباتجربه ودلسوزبه مردم وانقلاب که مردم هم آنهاراقبول دارند استفاده شود تا همکاری بین مردم ودولت ایجاد ونوعی آشتی ملی برقرارشود درغیراینصورت اوضاع ونارضایتیها بیشتر وعلنی تر وغیرقابل کنترل خواهد بود شمارابه خدا فکرانقلاب واسلام ومردم باشید اجازه دهید دلسوزان وتحصیلکردها بیایند نه بیسوادها وکم سوادها

  • رضا
    0

    خجالت بکشید کارتون بجای رسیده که اشکارا وغیرقانونی وغیر شرعی دستتون را کردید توجیب بازنشستگان وکشاندیدشان کف خیابان جلوی چشم همه دنیا وحالا از مزخرفها حرف میزند برای برجام روسیه را چکار میکنید ببخشید مثل خر توگل گیر کردید

  • کریم
    0

    خدارحمت کند امام شهدا بنیانگذارکبیرانقلاب ره را سالهاپبش به این جماعت فرمودند شمایک نانوایی رانمیتوانید اداره کنید واقعا باید این فرموده راباآب طلا نوشت یک مشت بی سواد دارند همه چیزرابه نابودی میبرند کجایند مردن بی ادعا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها