آمریکا به دنبال قطع دسترسی کشورهای تحریم شده به ارزهای دیجیتال است / دسترسی ایرانی‌ها به کیف پول مجازی قطع می‌شود؟

خزانه‌داری آمریکا به صرافی‌های مجازی توصیه کرد از ابزارهای جغرافیایی برای مسدود کردن دسترسی کشورهای تحت تحریم استفاده کنند.

آمریکا به دنبال قطع دسترسی کشورهای تحریم شده به ارزهای دیجیتال است / دسترسی ایرانی‌ها به کیف پول مجازی قطع می‌شود؟

در صورتی که آمریکا این تصمیم خود را اجرایی کند، ایرانی‌هایی که بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، دسترسی خود به کیف پول های مجازی را از دست خواهند داد.

به جز ایرانی‌ها، شهروندان روسی و ونزوئلایی و برخی دیگر از کشورهای تحریمی نیز هدف قوانین سختگیرانه قرار خواهند گرفت.

کشورهای تحریم شده در سالهای اخیر از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریمها استفاده کرده‌اند. حالا سیاست جدید دولت آمریکا می‌تواند ضربه‌ای بزرگ به سرمایه‌گذاران در این کشورها بزند.

منبع: خبر انلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    0

    شمار معکوس مرگ دلار

  • شب نومیدی
    0

    دلایلی که امید به رئیسی داشتم: گمان کردم با توجه به اعتماد بالا رهبری به او(حساس ترین پستها انتصابی داشته) یک ظرفیت قدرت تثمیم گیری در مبارزه فساد اقتصادی دارد، اما در همین دو ماه نشان داد اچ ضعیفترین رئیس جمهور طی این سی سال اخیر خواهد شد(بویژه تدوام مافیایی های حیات متعفن ضد مردمی مثل خودرو...) و از طرفی معطل کردن پر خسارت حل و فصل برجام (نه مذاکره میکند و کار عملی برای وادار کردن جنایتکاران تحریمچیان اجنبی مثل امریکا! یعنی در همین میلیاردها دلار خسارت بیشتر و بی عملی محض!) در حالیکه پیشنهادهایی مثل اعلام غنی سازی ۹۰٪ و یا اعلام در اختیار گذاشتن ارزان فناوری صلح امیز هسته ای به همه کشورها میتوانست غرب جناینکار وادار به رفع تحریمها کند.

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      يكي از بهترين كارهاي رئيسي همين به تاخير انداختن مذاكرات مزخرف برجام بوده

    • محمد
      0

      یکی از همین انسان های ابله نظیر رضا داریم زخم میخوریم اخه بی عقل اگر ما نیازی به اونا نداشتیم از اول چرا اینهمه مذاکره کردیم و اینهمه محدودیت قبول کردیم؟! خوب از اول میگفتیم به شما نیازی نداریم. حالا برخی از سیاستمداران ما حرف اضافه میزنن شما زیاد بهشون توجه نکن اینا اوضاعشون خوبه و در صورت تحریم بیشتر اوضاعشون خوبتر هم میشه

    • محمود
      0

      از طرز حرف زدن اين يارو محمد معلومه كه عقل درست و حسابي نداره

  • ترکمن چای
    0

    قاجارها، از سرناچاری و در پی بازنده شدن در جنگ، قرارداد ترکمن چای و گلستان پذیرفتند، اما هم در زمان پهلوی و هم جمهوری اسلامی، حکومتهای ایران تن به پیمانهای شبه ترکمن چای بسیاری دادند!، یکی اش NPT و عضویت در آزانس بین المللی اتمی است که الان هر جای کشور امنیت ندارد از شر جاسوسان! ثمره این پیمان جز تحریم و ضربات تروریستی به افراد و تاسیسات ایران چیزی دیگر نبوده است! و دیگری پیمان پاریس که احمقانه ضربات غیر قابل جبرانی به تولید انرژی فسلی و برق حرارتی از آنها زده است/ قطعا اگر یک جو غیرت ملی باشد باید از این ترکمن چاهای ضد ایرانی خارج شود بخصوص پیمان پاریس/ صنعت برق حرارتی ایران خودکفاست و ایران باید چندین برابر ظرفیت فعلی از اقیانوس گاز کشور برای تولید انرژی استفاده کند/ جنایت و ظلم تحریم (حتی دارو غذا!) امریکا و متحدان و بقیه کشورهای دوست نمای خائن و بزدل علیه ملت ایران، صدها میلیارد دلار تا کنون خسارت به ملت ایران زده است و مردم عادی ایران را در رنج عظیم گرفتار کرده است و و انها تاوان عملکرد بد حکومت و اجاناب میدهند! این ظلم تحریم ننگ ابدی برای غرب مدعی حقوق بشر خواهد بود.

    نظرات شما -
    • عوام
      0

      اگر از این قرادادهای ترکمن چایی بیرون بیایم دیگه تو نمیتونی این پیامهای چرت و پرت رو بزاری واقعا عالیه مثل کره شمالی دور تا دور مملکت رو هم رمین و هم فضا بسته تو یه طویله بزرگ همه کنار هم بچریم عالیه

    • عقل در برهوت
      0

      متاسفانه باز خبر غوری کار ضد اخلاقی کرد و عملا توهین به کاربر ترکمن چای منتشر کرد از سوی کاربری که معمول ضد ایرانی است، کلمه طویله لیاقت ضد ایرانی ها مزدور اجانب غربی است که با وجود جنایت غربی علیه ملت ایران، پادویی و نوکری جنایتکارانی میکنند در کارنامه ننکینشان از هیروشیما تا جنایت کودک کشی صهیونیستها دارند/ خبر فوری شما رسانه ج ا ایران هستی یا عوامل صهیونیستها؟!

  • علی
    0

    نمی دونم چرا از این ارزها متنفرم...

    نظرات شما -
    • عوام
      0

      چون نداری من هم از پوشه بدم میاد عاشق پرایدم

  • اخوند نخودکی
    0

    اقا زاده که خارج از کشورند. مشکلی براشون پیش نمیاد

  • شاهی
    0

    آمریکا با این تحریمهای حداکثری دیگه کاری نمونده که با ما نکنه ما هم باید کاری کنیم که هر چی زیر میزی داره بیاره بیرون ما هم بوقتش آنرا در بیاریم بیرون و بهش نشون بدیم

  • امیر1
    0

    تنها راه چاره با امریکا موشکهای مافوق صوت کره شمالی است چرا با نفت عوض نمی کنند یعنی چاره ای جز این نیست راه اول واخر است می شود امریکا را شکست اگر مسولان از جان و مال بگذرند این کار باید در زمان احمدی نژاد انجام می شد که ذخایر ارزی بیشتری داشتیم و هر چه قدر زمان بگذرد به نفع امریکا و به ضرر ماست امریکا یها بهترین ایرانی را ایرانی مرده می دانند نمی شود با دشمن مذاکره کرد یا باید بشکنید ویا شکسته شوید انتخاب با خودمان است

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      عامو کجای کاری پنج هزار اقازاده تو امریکا زندگی میکنن با پول این ملت

    • از من روسیاه به ایرانی عزیز
      0

      پس چه کار کنیم بنشینیم منتظر باشیم تا با دومیلیون یک چای بخوریم چاره چیست شما بفرما

  • رضا 500
    0

    به این واوی گولنس جیکد سیاست .ازحالا ماینرها راجمع کنید وفکردیگری بنمایید!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها