مدیر یک بیمارستان مطرح کرد؛

انجام اقدامات تشویقی برای کاهش آمار سزارین

مدیر یک مرکز درمانی، با اشاره به سیاست وزارت بهداشت برای کاهش آمار سزارین، گفت: با اقدامات انگیزشی تشویقی برای زنان باردار و متخصصین زنان و زایمان، سعی در ترویج زایمان طبیعی داریم.

انجام اقدامات تشویقی برای کاهش آمار سزارین

سید فضل اله سجادی در واکنش به انتشار خبری مبنی بر تخلف معدود مراکز درمانی پایتخت به جهت دریافت زیرمیزی گفت: بر اساس تمامی اسناد و ادله موجود در وزارت بهداشت و مراجعه مکرر بازرسان این وزارتخانه به بیمارستان پیامبران، دریافت زیرمیزی یا پرداخت غیر متعارف تحت هر عنوان در این بیمارستان وجود نداشته و این امر به گواهی خدمات چندین ساله مغایر رسالت و سیاست های مدیریتی این مرکز درمانی است.

وی با عنوان این مطلب که تاکنون تعطیلی این بیمارستان به واسطه چنین تخلفی را نداشته ایم، افزود: ما تابع قانون و مقررات و دستورالعمل های ابلاغی مراجع ذی صلاح هستیم و به عنوان یک مرکز درمانی بخش خصوصی درجه یک در غرب تهران ، روزانه پذیرای هزاران نفر از شهروندان هستیم.

سجادی با تاکید بر اینکه این بیمارستان طرف قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی و بیمه سلامت، تصریح کرد: به رغم وجود مشکلات مالی بسیار سایر بیمه های درمانی کشور نیز در این مرکز درمانی پذیرش می شوند.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی و رفاهی در عرصه های مختلف به صورت شبانه روزی با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در این بیمارستان، گفت: ارائه خدمات در این مرکز درمانی با بالاترین کیفیت در حال انجام است. دارا بودن خدمات پاراکلینیک به صورت ۲۴ ساعته از نمونه خدماتی است که به مردم در این بیمارستان ارائه می شود.

سجادی با اشاره به برنامه وزارت بهداشت برای کاهش آمار زایمان سزارین در کشور، افزود: ما نیز دغدغه وزارت بهداشت را درک نموده و با اقدامات انگیزشی تشویقی برای زنان باردار و متخصصین زنان و زایمان، سعی در کاهش آمار سزارین و ترویج زایمان طبیعی داشته ایم که این روند طی ماه اخیر رشد چشمگیری در این بیمارستان داشته است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها