علت افسردگی در شب

افسردگی در شب یک اختلال خلقی است که مشکلاتی از قبیل بی خوابی ، نا امید و پوچی را به همراه خود دارد و با رعایت چند نکته میتوان آن را درمان کرد.

علت افسردگی در شب

چگونه با افسردگی در شب مقابله کنیم؟

افسردگی، یک اختلال خلقی است که همراه با علائم عاطفی و جسمی است که با زندگی روزمره تداخل دارد. برآورد شده است که 16 میلیون بزرگسال در ایالات متحده در سال گذشته افسردگی را تجربه کرده اند و هر کس افسردگی متفاوت است ؛ بعضی از افراد، علائم افسردگیشان در شب، رو به افزایش می رود ممکن است علائم بیشتری داشته باشند یا علائم آنها به شدت افزایش یابد.

افسردگی شبانه همچنین می تواند بی خوابی را ایجاد یا تشدید کند، شما را بیدار نگه دارد یا خواب را سخت تر کند. در این بخش از سلامت نمناک آنچه که شما باید بدانید و برخی نکات در مورد چگونگی مقابله با افسردگی شبانه آورده شده است .

علل و دلایل افسردگی در شب

علائم افسردگی در شب ممکن است چندین نشانه متفاوت برای افراد مختلف داشته باشد. برخی افراد ممکن است افزایش شدت علائم افسردگی خود را تجربه کنند دیگران ممکن است در شب احساسات انزوا، ناامیدی و پوچی را بیشتر حس کنند. چه چیزی موجب افسردگی در شب می شود؟
تعدادی از علل وجود دارد ،که می تواند موجب افزایش افسردگی در شب شوند ؛ یکی از دلایل افزایش این افسردگی، منحرف شدن به فکر و خیالات است. در طول روز، برای برخی افراد - به ویژه افرادی که افسردگی خفیف یا متوسط دارند - کمی ساده تر است تا خود را مشغول نگه دارند ؛ کار، مدرسه یا فعالیت های اجتماعی در طول روز،افراد را از خیالات واهی منحرف می کنند اما در شب، وقتی خوابیدید، چیزی جز شما و افکار شما وجود ندارد.


علت افسردگی شبانه

محققان به چیزهای دیگری که می توانند نشانه های افسردگی شبانه خود را افزایش دهند، توجه کرده اند. با توجه به تحقیقات سال 2013 در مورد حیوانات، چراغ های روشن (مخصوصا آبی و سفید) در شب نه تنها می توانند باعث بیدار ماندن شوند،بلکه ممکن است علائم افسردگی را نیز افزایش دهند.
در مطالعه ای ، حتی روشن بودن تلویزیون در یک اتاق تاریک سطح کورتیزول حیوان را افزایش داد و تغییراتی در هیپوکامپ. آنها ایجاد کرد، که هر دو می تواند نشانه های افسردگی را افزایش دهد. همچنین تصور می شود که اگر در ریتم روزانه شما اختلال ایجاد شود، افسردگی شما ممکن است شروع شود و یا باعث شود علائم شما به شدت افزایش یابد. یک مطالعه سال 2009 نشان داد که افزایش نور مصنوعی می تواند به طور قابل توجهی ریتم شبانه روزی را مختل کند، باعث شروع یا افزایش اختلالات خلقی مثل افسردگی می شود.



افسردگی شبانه چیست؟

نکاتی برای مقابله و رفع افسردگی در شب
خوشبختانه، تعدادی از راه هایی که می توانید با افسردگی مواجه شوید و یا شدت آن را در شب کاهش دهید وجود دارد. برای نشانه های افسردگی، بدون در نظر گرفتن زمانی از روز که نشانه های افزایش پیدا میکنند، باید برنامه درمان خود را که توسط پزشک شما تجویز می شود، حفظ کنید این شامل مصرف داروهای شما می شود، حتی زمانی که احساس خوبی داشته باشید. اگر علائم افسردگی ،برای شما تازه است یا شما در حال حاضر در حال درمان نیستید، باید برای دیدن یک پزشک وقت بگیرید ، آنها می توانند بیماری شما را تشخیص بدهند و به شما در پیدا کردن درمان هایی که برای شما مفید است، کمک کنند. برای مدیریت افسردگی شبانه خود، ممکن است برخی از این نکات را امتحان کنید تا علائم شما را از بیشتر شدن در شب بهبود بخشد.:


درمان افسردگی در شب
آرام بودن :حداقل دو ساعت قبل از خواب این اجازه را می دهد تا بدن شما شروع به کند کردن و آماده شدن برای خواب شود.
خواب خوب :برای سلامتی عمومی بدن مهم است.
کار و چیزهای استرس زا را در خارج اتاق خواب نگه دارید ؛ این می تواند، فضای خواب شما را آرام تر و مثبت تر کند. تا حدی که می توانید در اتاق خود تصویری نگه ندارید.
تمرین فعالیت های تسکین دهنده استرس، فعالیت های آرام بخش که باعث کاهش استرس می شوند را مانند نقاشی یا پخت ذهنی می تواند به شما کمک کند تا در طول شب با افسردگی خود مقابله کنید.
یوگا و مدیتیشن ،همچنین می توانند به کاهش استرس شما کمک کنند.
اجتناب از صفحه نمایش روشن :سعی نکنید به هیچ صفحه نمایش روشنی برای حداقل دو ساعت قبل از خواب، نگاه نکنید و چراغ ها را تا حد ممکن کم کنید.
محدود کردن مصرف کافئین، که علائم افسردگی را افزایش می دهد ؛ کافئین در ساعات پایانی روز نیز می تواند که خواب و احوالات شما را مختل کند.

1514

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها