قد و وزن حیوانات باغ وحش چگونه اندازه گیری می‌شود؟

باغ وحش لندن وزن کشی سالانه حیوانات خود را برگزار می‌کند که در آن نگهبانان باغ وحش نزدیک به ۱۵ هزار حیوان را برای وزن کردن و اندازه گیری روی ترازو می‌کشانند.

قد و وزن حیوانات باغ وحش چگونه اندازه گیری می‌شود؟

باغ وحش لندن وزن کشی سالانه حیوانات را برای ثبت آمار حیاتی حیوانات برگزار کرده است. پنگوئن ها، خزمیمون‌ها و شتر تنها برخی از حیواناتی هستند که آمار حیاتی آن‌ها ثبت شده است.جوجه پنگوئن هومبولت که در ماه آوریل در باغ وحش از تخم بیرون آمد، برای اولین بار روی ترازو رفت، همچنین یک مرجان در معرض خطر انقراض آکواریوم نیز اندازه گیری شد.

نگهبانان صبور، خزمیمون‌های کلاه‌سیاه را در باغ وحش با ارائه چند غذای خوش طعم تشویق کردند، در حالی که شتر باختری - سنگین‌ترین حیوان باغ وحش - توسط میک تیلی، بر روی یک تخته وزن شد.

در جای دیگر، یک ببر سوماترایی، هشت هفته پس از تولد سه توله ببر در معرض خطر انقراض، اندازه گیری شد.

با بیش از ۱۴۰۰۰ حیوان تحت مراقبت، نگهبانان باغ وحش لندن در طول سال ساعت‌ها را صرف ثبت قد و وزن همه حیوانات می‌کنند. این اطلاعات برای کمک به باغ وحش برای نظارت بر سلامت و رفاه حیوانات حیاتی است.

سپس اطلاعات وزن سالانه به سیستم مدیریت اطلاعات جانورشناسی (ZIMS) یک پایگاه داده به اشتراک گذاشته شده با باغ وحش‌های سراسر جهان اضافه می‌شود که به نگهبانان باغ وحش کمک می‌کند تا اطلاعات مهم هزاران گونه در معرض خطر را با هم مقایسه کنند.


 

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها