درختان کریسمس، شام حیوانات باغ وحش شدند/ ویدئو

صفحه اختصاصی باغ وحش برلین در اینستاگرام ویدئویی را منتشر کرده که در آن حیوانات مشغول خوردن درختان کریسمس هستند، تصاویری از این ضیافت خوشمزه حیوانات را در ویدئوی زیر ببینید.

درختان کریسمس، شام حیوانات باغ وحش شدند/ ویدئو

حیوانات در برخورد با درختان صنوبر از خود خلاقیت نشان می‌دهند و از آنها به عنوان خلال دندان، مسواکی برای خاراندن پشت خود، ابزاری برای جنگ با سایر حیوانات و... استفاده می‌کنند. شکل غیرمعمول و حس متفاوت و سوزن‌سوزنی که شاخ و برگ این درختان روی زبان دارند، درست مثل جشنواره‌ای می‌ماند که در آن حیوانات حواس خود را باید به کار گیرند و تجربه جدیدی داشته باشند... در این رسم سالانه، فقط درختان کریسمس فروخته نشده و به لحاظ سلامت خاطر جمع در منوی غذای حیوانات قرار می‌گیرند...»

درختان کریسمس، شام حیوانات باغ وحش شدند

این سنت سالانه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت، یورونیوز نیز در این باره نوشت: حیوانات در باغ‌وحش برلین شام کریسمس را با تاخیر اما مفصل برگزار کردند. درختان صنوبر در منوی گوزن شمالی و سایر حیوانات مانند فیل و گاومیش کوهان‌دار امریکایی قرار داشت و درخت‌های کریسمس فروش‌نرفته نصیب آنها شد.

درختان کریسمس، شام حیوانات باغ وحش شدند

درختان کریسمس، شام حیوانات باغ وحش شدند

بی‌بی‌سی نیز در این باره نوشت: این کار اسراف و دورریزی را کاهش می‌دهد و به باغ‌وحش‌ها نیز که در دوران کرونا خسارت مالی زیاد دیده‌اند کمک می‌کند هزینه‌هایشان را کاهش دهند.

حجم ویدیو: 13.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53 | دانلود ویدیو
منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها