چرا کیسی افلک در مراسم عروسی برادرش و جنیفر لوپز حضور نداشت؟

شریک زندگی کیسی افلک سرنخ احتمالی در مورد اینکه چرا کیسی در مراسم عروسی بن و جنیفر شرکت نکرده را به اشتراک گذاشته و البته کمی بعد حذف کرد. پس از گمانه زنی ها در مورد غیبت قابل توجه کیسی افلک در مراسم عروسی برادرش بن افلک، پارتنر کیسی، کیلی کوان ۲۴ ساله، ممکن است دلیلی در مورد دلیل عدم حضور کیسی ارائه دهد.

چرا کیسی افلک در مراسم عروسی برادرش و جنیفر لوپز حضور نداشت؟

افلک کوچکتر در اینستاگرام خود یک عکس پاپاراتزی سال ۲۰۰۲ از خودش، بن و جنیفر را به اشتراک گذاشت و خطاب به جنیفر لوپز و بن نوشت: «چیزهای خوب ارزش صبر کردن دارند. در این نقطه پیچش اتفاق می افتند و بر میگردی، و ذخیره ای از عشق قدیمی پیدا می کنی. به خانواده خوش آمدی. برای یک مشکل واقعی آماده شوید! شوخی می کنم. شوخی می کنم.» برنده ۴۷ ساله اسکار در ادامه گفت: «جن، تو یک جواهری، ما تو را خیلی دوست داریم!!!» او یک ایموجی قلب قرمز هم به متنش اضافه کرد.دلیل عدم حضور کیسی افلک در عروسی بن افلک و جنیفر لوپز چه بود؟در یک نظر حذف شده در زیر همین پست، کوان نوشت: «هی، اگر تو در شهر نبودی تا آتی را به تمرین فوتبال ببری، چه کسی به بچه ای که دستش را شکسته کمک می کرد؟ تو مرد خوبی هستی. من دوستت دارم.» آتی، یا آتیکوس، پسر ۱۴ ساله کیسی افلک است که مادرش سامر فینیکس، خواهر خواکین و ریور فینیکس فقید است، آن دو پسر دیگری به نام ایندیانا دارند. مشخص نیست که چرا کوان این کامنت را حذف کرده است، اما او شریک زندگیش را برای کمک به یک کودک مجروح تحسین کرد.دلیل عدم حضور کیسی افلک در عروسی بن افلک و جنیفر لوپز چه بود؟یک منبع قبلا فاش کرده بود که کیسی به دلیل خانواده و تعهداتش به آنها، نمی تواند در مراسم پر تجملات بن در جورجیا شرکت کند. در ویدئویی که نیویورک پست به دست آورده است، افلک صبح شنبه در لس آنجلس دیده شد و از او پرسیده شد که چرا در این مراسم سه روزه حضور ندارد و کیسی زمزمه وار گفته است: «من کارهای دیگری دارم.»دلیل عدم حضور کیسی افلک در عروسی بن افلک و جنیفر لوپز چه بود؟افلک در پست دیگری در اینستاگرام که به تازگی به اشتراک گذاشت، پیام دوست داشتنی را منتشر کرد که احتمالاً مخاطبش پسر بزرگش، ایندیانا ۱۸ ساله است.
او در آن می نویسد: «شما برای این کار آماده اید. شما فوق العاده بی نظیر هستید، سرشار از صداقت، شجاعت و مهربانی… اما لطفا به یاد داشته باشید که یکی از بهترین قسمت های هر ماجراجویی… بازگشت به خانه است. من همیشه برای شما اینجا خواهم بود. . دوستتان دارم.»

منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها