شرکت مد و فشن ویکتوریا بکهام بیش از ۶۵ میلیون دلار بدهی دارد

ویکتوریا بکهام در سال ۲۰۰۸ شرکت مد خود Victoria Beckham Beauty را با مجموعه کوچکی از لباس راه اندازی کرد که به سرعت به تولید گسترده ای رسید که شامل کیف های دستی، کت، کفش و لوازم جانبی می شود.

شرکت مد و فشن ویکتوریا بکهام بیش از ۶۵ میلیون دلار بدهی دارد

اما حالا این برند با آینده نامشخصی روبروست. در گزارشی آمده است: «کل درآمد گروه هلدینگ ویکتوریا بکهام به دلیل تأثیرات همه‌گیری جهانی با ۶ درصد کاهش به ۴۴ میلیون دلار رسید. به لطف کارآمدی هزینه در سراسر کسب‌وکار و تنظیم مجدد مدل کسب‌وکار برای پایدار کردن آن، این گروه به سرعت به اثرات همه‌گیری واکنش نشان داد و نقدینگی و مخارج خود را کنترل کرد که منجر به کاهش قابل توجه زیان عملیاتی آن تا ۵۷ درصد شد.
بدهی شرکت مد ویکتوریا بکهام چقدر است؟علیرغم زیان های بزرگ، امپراتوری جهانی بکهام طبق گزارش ها سود خود را دو برابر کرده است. حساب‌های سالانه ثبت‌شده در لندن نشان می‌دهد که این زوج در سال منتهی به دسامبر ۲۰۲۰ با وجود همه‌گیری ۱۴.۰۸ میلیون دلار درآمد داشته اند. در حساب‌های ارائه‌شده در سال ۲۰۲۱، هنگامی که گزارش شد که شرکت از زمان راه‌اندازی خود بیش از ۵۶ میلیون دلار بدهی به بار آورده، حسابرسان در مورد توانایی شرکت مد ویکتوریا برای ادامه فعالیت هشدار دادند.بدهی شرکت مد ویکتوریا بکهام چقدر است؟دوستان ویکتوریا بکهام در آن زمان گفتند که او مصمم است به فعالیت شرکت مد خود ادامه دهد، حتی اگر مخالفان او آن را به عنوان یک پروژه بیهوده رد کرده باشند. یکی از آنها گفت: «این کار چیزی است که به ویکتوریا هویت می دهد، او آن را دوست دارد و با وجود موانع آشکارش به شدت به آن علاقه مند است.» در فوریه ۲۰۲۱، مشخص شد که مجموعه زیبایی ویکتوریا بکهام که او در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرده بود، ۵.۷۱ میلیون دلار متحمل ضرر شده است.بدهی شرکت مد ویکتوریا بکهام چقدر است؟سخنگوی ویکتوریا بکهام گفت: «در حالی که سال ۲۰۱۹ یک سال چالش برانگیز بود، این تجارت ضررهای خود را به نصف کاهش داد که گامی مهم در مسیر سودآوری بود. راه‌اندازی خط زیبایی، در همان سال به افزایش ۷ درصدی درآمد کلی در سال ۲۰۱۸ کمک کرد و هر دو کسب‌وکار بر رشد سودآور متمرکز شده‌اند».

منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها