ویکتوریا بکهام چقدر ثروت دارد؟

ویکتوریا بکهام یک تاجر، طراح مد و خواننده سابق انگلیسی الاصل است. ویکتوریا با گروه پاپ تمام زنانه اسپایس گرلز در اواخر دهه ۱۹۹۰ به شهرت رسید. او چهار آهنگ از ۱۰ آهنگ برتر بریتانیا را داشت و پس از جدایی اعضای اسپایس گرلز در سال ۲۰۰۱، با ویرجین رکوردز و تل استار رکوردز قرارداد امضا کرد. «Out of Your Mind» اولین تک آهنگ او در جدول تک آهنگ های بریتانیا در رتبه دوم قرار گرفت.

ویکتوریا بکهام چقدر ثروت دارد؟

ویکتوریا در سال ۱۹۹۳، از بین ۴۰۰ دختری که تست دادند همراه با ملانی براون، جری هالیول، اما بانتون و ملانی چیشولم برای پیوستن به گروه اسپایس گرلز انتخاب شد. پس از اینکه او عضوی از این گروه شد، به او لقب Posh Spice را دادند. این گروه به پرفروش ترین گروه زن در تمام دوران تبدیل شد.ثروت ویکتوریا بکهام چقدر است؟دومین آلبوم اسپایس گرلز «Spiceworld»، در سال ۱۹۹۷ پس از اولین آلبوم آنها، «Spice» که ۲۰ میلیون نسخه فروخت، منتشر شد. با وجود اینکه آنها فیلمی با همین نام ساختند، آلبوم دوم به خوبی آلبوم اول عمل نکرد. ویکتوریا آهنگ انفرادی خود به نام «Out of Your Mind» را در سال ۲۰۰۰ منتشر کرد، اما آثار دیگران، نتایج بهتری نسبت به آهنگ او داشتند.ثروت ویکتوریا بکهام چقدر است؟از آنجایی که همسرش، دیوید بکهام، قراردادی با لس آنجلس گلکسی امضا کرد، بکهام و خانواده اش در سال ۲۰۰۷ به ایالات متحده نقل مکان کردند. ویکتوریا بکهام از این فرصت استفاده کرد و در برنامه ویژه NBC خود، «ویکتوریا بکهام: آمدن به آمریکا» ظاهر شد. گروه اسپایس گرلز که اخیراً دوباره با هم جمع شده اند، یک تور جهانی ۱۱ کنسرتی را آغاز کردند.

در سال ۲۰۰۸، بکهام برای اولین بار برند لباس شخصی خود را معرفی کرد. او به دلیل علاقه روزافزونش به مد و سلیقه زنانه خود، مجموعه لباس های silhouette enhancing را راه اندازی کرد. ثروت خالص ویکتوریا بکهام تا جولای ۲۰۲۲ تقریباً ۴۵۰ میلیون دلار بود.

منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها