راز پنهان زندگی پولدارها و آنچه به شما نمی گویند

خوب می‌دانید که افراد موفق و ثرتمند جهان، راز و رمزهایی دارند و گاهی درباره این رموز صحبت می‌کنند، اما اسراری هست که این افراد میل به صحبت درباره آن را ندارند.

راز پنهان زندگی پولدارها و آنچه به شما نمی گویند

اکثر ما فکر می کنیم که افراد پولدار با ما خیلی فرق دارند و عادات لاکچری دارند، اما آن ها چند راز دارند که ما بی خبریم. اگر می خواهید از راز هایی که پولدار ها به شما نمی گویند سر در بیاورید، حتما در این قسمت با ما همراه باشید. جالب است بدانید این رازهای به ظاهر غیر عادی، رازهای پنهان پولدارترین افراد روی کره زمین است که به راحتی به کسی نگفته و در موردش صحبت نمیکنند.

آن ها ارزان می خرند

معمولا پولدار ها هیچ حراجی را از دست نمی دهند. آن ها بهترین چیزها را در ارزان‌ترین حالتِ ممکن می خرند و کلی هم بابت این قضیه خوشحال هستند.

خرید کردن

خرج اضافه نمی کنند

مثلا آنها به جای رزرو یک پرواز درجه یک، نوع معمولی را انتخاب می کنند که کلی در هزینه های شان صرفه جویی می شود. به نظر آن ها خرج نکردن همان به نوعی پول درآوردن است.

هفته ای یکبار سراغ دستگاه خودپرداز می روند

با خرید نقدی آن ها هر آنچه در کیف شان است را خرج می کنند؛ زیرا خرید با کارت حساب را از دست در می‌ آورد. هر هفته هم کمتر از دستگاه خودپرداز برداشت می کنند تا کم‌تر خرج کنند.

در کارشان جسارت دارند

هنگام مذاکره در مورد حقوق جدید، به جای قرارداد سالانه، درخواست می کنند هر ۹ ماه میزان دستمزد شان تغییر کند و همیشه هم مورد تایید قرار می گیرند.

موقعیت شغلی

آنقدرها هم باهوش نیستند

پولدار ها لزوما باهوش نیستند اما همه آن ها را باهوش می‌دانند که شاید فقط به خاطر پول شان است.

تا زمانی که کارشان انجام نشود؛ پا پس نمی کشند

مثلا اگر مشکلی برای کامپیوترشان به وجود بیاید و خارج از گارانتی باشد، حتما پیگیر می شوند تا آن مشکل رفع شود.

ریسک می کنند تا به موفقیت برسند

حتی اگر بی خانمان هم شوند؛ اجاره خانه شان را برای راه‌اندازی یک کسب و کار خرج می کنند.

امور مالی

زیادی هدیه نمی دهند

پولدار ها معتقدند هر هدیه ای بدهید یکجور حرف پشتش است، اگر ساده باشد می گویند کم است و اگر گران، می گویند برای خودنمایی است؛ پس کادو دادن بیش از حد کار برنده ها نیست.

برخلاف تصور همه، آن ها مالیات می دهند

فکر نکنید که همه ثروتمندان کلی وکیل و حسابدار برای انجام امور اداری دارند چرا که باید کلی مالیات بدهند؛ بنابراین سعی می کنند تا حد ممکن همه کارهای شان را خود انجام دهند و پول اضافی ندهند.

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها