دکتر رفتن هم در ایران لاکچری شد!

در پی انتشار خبری با مضمون هزینه جدید ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱، دکتر رفتن هم در ایران لاکچری شد.

دکتر رفتن هم در ایران لاکچری شد!

به گزارش خبر فوری،  ویزیت پزشک عمومی ۱۸۴ هزار تومان، ویزیت پزشک متخصص ۲۴۵ هزار تومان و پزشک فوق تخصص ۲۹۴ هزار تومان؛ این تعرفه پیشنهادی سازمان نظام پزشکی برای سال جدید است.

 پیشنهاد افزایش ۶۰ درصدی تعرفه‌های پزشکی درحالی از سوی سازمان نظام پزشکی مطرح شده است که حداقل حدود ۶ میلیون نفر در کشورمان تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نیستند و در صورت افزایش شدید تعرفه‌های پزشکی ممکن است قید مراجعه به پزشک را بزنند.

 این افزایش تعرفه می‌تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد زیرا با این نرخ بسیاری از مردم دیگر نمی‌توانند حتی به پزشک عمومی مراجعه کنند.

 گزارش محبوبه خلوصی را ببینید.

حجم ویدیو: 9.48M | مدت زمان ویدیو: 00:03:34 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    5

    ملت را اسگول کردن گفتند برای مریضی برید چاه جمگران نامه بیندازید ولی تن لششان هر وقت مریض میشود سر از آمریکادر نیآورد

  • ناشناس
    2

    نسل ایرانی منقرض شد ،تیر خلاص،تمام.

  • متفاوت
    8

    هرچه ویزیت دکترهابالاتربره این خیلی خوبه برای اینکه دیگه ما نتوانیم به دکتر مراجعه کنیم چون کسی که نتواند مشکل خودش را باذهنیت خودش حل بکند به ناچار مراجعه میکند به این دکتر وان دکتر.بیخودنگفته اند که تنتان نیازمند طبیبان مباد.به قول امام علی،ع،:اى انسان، داروى تو در درونت وجود دارد در حالی‌که تو نمی‌دانى و دردت هم از خودت می‌باشد اما نمی‌بينى.
    آيا گمان می‏كنى كه تو موجود كوچكى هستى در حالى‌كه دنیای بزرگی در تو نهفته است؟!

  • داد
    0

    ۲۹۴ هزار تومان فوق تخصص اگر می شود نظام پزشکی توضیح دهد که چرا ۲۹۴ و چرا رند ۳۰۰ هزار تومان نه . این یک راه کاسبی بیشتر در فروشگاهها است که مثلا جنس ۳۰۰ تومانی را ۲۹۸ تومان اعلام تا مشتری بیشتری جلب کنند

  • ناشناس
    0

    مسولین که در قدرت هستید بعلت نداشتن تخصص کشور را هم تخریب کردید و ثروت کشور را بین خودتان تقسیم کردبد وهر روز تورم بسیار بالا میره و ملت ایران جز این مدت ۴۳ سال بدبختی فقیر شدند و گرسنگی بیکاری جوانان بیداد میکند چون مالیات پزشکان را زیاد کردند از جیب مردم میگیرند هرکسی پول دارند معالجه بشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها