اختلاف سن پسر دیوید بکهام و نامزدش!

بروکلین بکهام که به تازگی با نیکولا پلتز ازدواج کرده، از همسرش کوچکتر است.

اختلاف سن پسر دیوید بکهام و نامزدش!

بروکلین جوزف بکهام پسر دیوید بکهام، اسطوره فوتبال انگلیس که به تازگی با بازیگر مطرح و جذاب هالیوودی نیکولا ازدواج نموده و این روزها مراسم ازدواج لاکچری آنها در صدر اخبار قرار گرفته است، اختلاف سنی فاحشی با همسر خود دارد اما با وجود این اختلاف سنی یک دل نه صد دل عاشق و شیفته همسرش است.

بروکلین بکهام

سن بروکلین، پسر دیوید بکهام

بروکلین جوزف بکهام متولد 4 مارس 1999مدل و عکاس آماتور اهل انگلستان و بزرگترین فرزند دیوید بکهام، فوتبالیست سابق بریتانیایی، و ویکتوریا بکهام، خوانندهٔ سابق و طراح لباس بریتانیایی است که هم اکنون 23 سال سن دارد.

سن نیکولا پلتز عروس ویکتوریا بکهام ها

نیکولا پلتزهنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا و متولد 9 ژانویه 1995 در شهرستان وستچستر، نیویورک ایالات متحده آمریکا است که هم اکنون 27 ساله است. او فرزند کلودیا هفنر مدل سابق و نلسون پلتز یک میلیارد و موسس Trian Fund Management و مالک پیشین Snapple می باشد که در فیلم های مختلفی از جمله The Obituary of Tunde Johnson و Above the Line به عنوان نقش اصلی حضور داشته است.

نیکولا پلتز

اختلاف سنی پسر و عروس دیوید بکهام

نیکولا 27 ساله و بروکلین 23 ساله است، این زوج 4 سال اختلاف سنی دارند و نیکولا 4 سال از بروکلین بزرگتر است. نیکولا و بروکلین بکهام علی رغم اختلاف سنی 4 ساله به تازگی با یکدیگر ازدواج کردند تا به دیگر افراد بفهمانند هیچ چیز مانع عشق نیست و اختلاف سنی رابطه عاشقانه را منحل نمی کند.

اختلاف سنی پسر دیوید بکهام با نامزد قبلی اش

سالها پیش "بروکلین" یک دل که نه بلکه صد دل عاشق "کلویی مورتز" هنرپیشه نوجوان آمریکایی شده و شدیدا دل بسته این بازیگر هالیوودی شده بود.

پسر دیوید بکهام و نامزد سابقش که 2 سال هم از او بزرگتر بود مدتها قبل از هم جدا شده و این جدایی را رسما اعلام کردند. 2 سال بزرگتر بودن کلویی از بروکلین موضوعی بود که در مورد این زوج کم سن و سال چندین بار مطرح شد.

پسر دیوید بکهام

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ملا اسحاق رسول
    0

    همسر بزرگتر در صدر اسلام وجود نداشته؟ بگذارید تو کشور های کافر مردم ازدواج دلخواه کنند ،اینقدر فلفسه برا این واون نچینید ،اگر خدا وند از ازاین فاضلات شما خوشش میامد ،وضع مملکت این بود؟

  • فاطمه
    1

    اتفاقا من هم عاشق پسری شدم که ازم چهار سال کوچکتره،ولی نمیتونم بهش بگم،چون میدونم توی کشوری دارم زندگی میکنم که حتما باید پسر از دختر بزرگتر باشه،گناه من چیه با این رسم و رسومات غلطتون

  • ثنا
    1

    سلام،اتفاقا من با پسری ازدواج کردم که چهار سال از خودم کوچکتره,و خیلی هم دیگرو دوست داریم،بنظر من سن و سال مهم نیست ،فقط رفتار و عقل و ادب این چیزا زندگی رو جذابتر می‌کنه با عشق فراوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها