عکسهای نیکولا پلتز، عروس پولدار دیوید بکهام

نیکولا پلتز همسر بروکلین بکهام، عروس ویکتوریا و دیوید بکهام، بازیگر و مدلینگ ثروتمندی است که بعد از ازدواج با بروکلین بکهام محبوبیت خاصی پیدا کرده است.


عکسهای نیکولا پلتز، عروس پولدار دیوید بکهام

نیکولا پلتز عروس خانواده بکهام و همسر بروکلین بکهام بازیگری است که در چند سال اخیر به دلیل رابطه با پسر ارشد ویکتوریا و دیوید بکهام معروف شناخته شده است.

زندگینامه نیکولا پلتز

نیکولا پلتز (Nicola Peltz) هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است که در 9 ژانویه 1995 در شهرستان وستچستر، نیویورک ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد.

نیکولا پلتز

خانواده ثروتمند نیکولا پلتز

کلودیا هفنر مادر نیکولا پلتزیک مدل سابق و پدرش صاحب چندین تجارت و مالک سابق اسنپل است که دارایی خالص آن 1.6 میلیارد دلار است.

نیکولا هفت خواهر و برادر، یک خواهر و شش برادر دارد. برخی از برادران او به حرفه بازیگری یا ورزش ادامه دادند. برادران نیکولا، ویل پلتز و برد پلتز، بازیکن هاکی هستند و برد پلتز در سال 2009 توسط سناتورهای اتاوا به خدمت گرفته شد.

ورود نیکولا پلتز به عرصه بازیگری

نیکولا بازیگری را در سال 2006 و در سن 13 سالگی شروع کرد. اولین فیلم او در سال 2006 "عرشه سالن ها" بود که در آن او مکنزی را به تصویر کشید. دو سال بعد، او بخشی از فیلم‌های «هارولد» و «کشتن درستکار» شد و در همان سال در موزیک ویدیوی مایلی سایرس با عنوان «7 چیز» ظاهر شد.

بروکلین بکهام و همسرش

شهرت نیکولا پلتز همسر بروکلین بکهام

در سال 2010، پلتز در فیلم «آخرین بادگیر» به کارگردانی ام نایت شیامالان انتخاب شد، که به طور قابل توجهی به افزایش محبوبیت او کمک کرد.

سه سال بعد، او در سریال هیجان انگیز "بیتس متل" نقش آفرینی کرد، که در آن او عشق نورمن بیتس جوان را به تصویر کشید و در 14 قسمت در سریال بیتس متل ظاهر شد. سپس به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم «تبدیل شوندگان:عصر انقراض» - که چهارمین فیلم این مجموعه است - در کنار مارک والبرگ در این فیلم بازی کرد.

حضور بعدی او در «افلوئنزا» در کنار گرانت گاستین بود که شخصیت کیت میلر را به تصویر کشید. در سال 2015، او بخشی از "جوانان در اورگان" شد که در آن نقش دختر شخصیت کریستینا اپلگیت را بازی می کند.

درخشش نیکولا پلتز در عرصه مد

نیکولا پلتز قبل از بازیگری، به عنوان مدلینگ فعالیت میکرد. او همچنین در سال 2015 به طور حرفه ای تر به کار مدلینگ پرداخت و در آخرین نمایش مد الکساندر وانگ ظاهر شد. کلودیا هفنر مادر نیکولا پلتزیک مدل سابق می باشد.

عروس دیوید بکهام

فعالیت های ورزشی نیکولا پلتز

نیکولا پلتز به ورزش علاقه دارد و در دوران کودکی خود در نیویورک، رویای این را داشت که وقتی بزرگ شد، یک بازیکن هاکی شود. او به طور منظم هاکی روی یخ بازی می کند و به غیر از این رشته ورزش های زیادی انجام داده و در هنرهای رزمی به عنوان بخشی از نقش خود برای "آخرین هوابند" آموزش دیده است.

ازدواج نیکولا پلتز و بروکلین بکهام

نیکولا پلتز و بروکلین بکهام در تاریخ 9 / 4 / 2022 طی مراسمی مجلل در عمارت 103 میلیون دلاری خانواده ی نیکولا در پام بیچ ِ فلوریدا با یکدیگر ازدواج کردند.

بروکلین جوزف بکهام متولد 4 مارس 1999 مدل و عکاس آماتور اهل انگلستان و بزرگترین فرزند دیوید بکهام، فوتبالیست سابق بریتانیایی، و ویکتوریا بکهام، خوانندهٔ سابق و طراح لباس بریتانیایی است.

ازدواج بروکلین بکهام و نیکولا پلتز

بروکلین بکهام در سال 2019 نامزدی خود را با تقدیم یک حلقه گران‌قیمت به نیکولا پلتز اعلام کرد و چند ماه بعد تصویر چشمان او و یکی از نامه‌های عاشقانه‌اش را پشت گردنش خالکوبی نمود و هر دو دندان های عقل یکدیگر را به شکل گردنبند به گردن انداخته اند.

مراسم ازدواج این زوج در املاک 103 میلیون دلاری خانواده Peltz در پالم بیچ، فلوریدا با حضور مهمانان سرشناسی چون اوا لونگوریا، گوردون رمزی، سرنا و ونوس ویلیامز، ملانی سی، مارک آنتونی و الکسیس اوهانیان برگزار شد. در این مراسم نیکولا لباس، اکسسوری ها، آرایش موها و چهره اش خود را به کمک استایلیستی به نام لزلی فرمار انتخاب کرده است.

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اردک زشت
    0

    خدا بخت بده خوشگلی پول شوهر پدر مادر پدر شوهر و محبوبیت جهانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها