ایده‌های جالب برای تزیین کیک مخصوص تولد دخترانه

انتخاب تزیین کیک تولد دخترانه کار بسیار سختی است چرا که راضی کردن دختران بسیار مشکل می‌باشد.

ایده‌های جالب برای تزیین کیک مخصوص تولد دخترانه

با نزدیک شدن به تولد دختر و یا خواهر جنب‌و جوش‌ها برای خرید کیک و انتخاب مدل آن شروع می‌شود. انتخاب تزیین کیک تولد دخترانه کار بسیار سختی است چرا که راضی کردن دختران بسیار مشکل می‌باشد. کیک تولد دخترانه باید هماهنگ با تم تولد تزیین شود تا هماهنگی بین این دو از بین نرود. در این مطلب جدیدترین ایده‌های تزیین کیک تولد دخترانه را برای شما کاربران تهیه کرده‌ایم. ایده‌هایی خاص و جالب که می‌توانید از آن‌ها برای انتخاب کیک تولد دخترانه الهام بگیرید. همراه ما باشید.

همانگونه که اشاره شد تهیه کیک تولد برای دختران کار آسانی نیست ولی می‌توان با رعایت چند نکته بسیار آسان خرید را راحت‌تر کرد.

در هنگام تهیه کیک تولد دخترانه سعی کنید کیکی را سفارش دهید که از رنگ‌های روشن و زیبا در ترکیب آن استفاده شده باشد.

کیک تولد را متناسب و هماهنگ با تم تولد دخترانه تهیه کرده و سعی کنید این تم را در تمام فضای تولد به وجود آورید. دیگر وسایل تزیین تولد نیز باید با این تم هماهنگ باشد.

دختران کوچک‌تر معمولا کیک‌های عروسکی را بیشتر دوست دارند و دخترانی با سن بزرگتر کیکی با ترکیب لوازم آرایش و … برای اینکه انتخاب راحت‌تر شود از علایق دختر و یا خواهرتان آگاه شده و از آن‌ها بهره بگیرید.

در هنگام سفارش کیک تولد سعی کنید کیک را به قنادی سفارش دهید که مورد اعتماد بوده و قبلا از آن‌‌جا خرید کرده‌اید چون ممکن است کیک را در زمان مقرر تحویل نداده و یا کیکی خراب به شما تحویل دهد. زیبا نبودن و یا خوش طعم نبودن کیک می‌تواند به کل تولد را خراب کند.

کیک‌های میوه‌ای نیز بسیار برای تولد دخترانه مناسب می‌باشند چرا که دختران به میوه‌های خاصی مانند توت‌فرنگی علاقه دارند. پس برای تزیین کیک دخترونه می‌توانید از میوه نیز استفاده کنید.

حتما فراموش نکنید که نام و سن کسی که برای وی تولد گرفته‌اید باید بر روی کیک قید شود به صورتی که کاملا قابل مشاهده باشد. شمع‌های روی کیک را نیز هم رنگ با آن تهیه کنید.

اگر قصد سوپرایز کردن دختران را ندارید، می‌توانید برای انتخاب تزیین کیک نیز از خود او کمک بگیرید تا کیک کاملا هماهنگ با سلیقه‌اش خریداری کنید.

منبع:صورتی‌ها

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها