طرز تهیه اسموتی انبه و موز بدون شیر

اسموتی انبه و موز از ترکیبات جالب و پرطرفدار در میان انواع شیک و اسموتی کافی شاپی با انبه است که آن را میتوان به عنوان یک اسموتی مقوی میل کرد.

طرز تهیه اسموتی انبه و موز بدون شیر

اسموتی انبه و موز یک ترکیب سالم و مقوی می باشد که طعم بسیار دلپذیری دارد و به دو شکل متفاوت اسموتی انبه و موز بدون شیر و همینطور اسموتی انبه و موز با بستنی در این بخش ارائه شده است.

این شیک خوشمزه با انبه و موز طرز تهیه آسان و راحتی دارد که می توانید برای کودکان و خانواده تان از آن استفاده کنید تا بدون نیاز به رفتن به کافی شاپ، این اسموتی انبه را در خانه سرو کنید.

مواد لازم اسموتی انبه و موز بدون شیر

انبه: 2 عدد

موز:  2 عدد

بستنی وانیلی: 1 پیمانه

آب لیمو: 1 قاشق غذا خوری

طرز تهیه اسموتی انبه و موز با بستنی

مرحله اول :

برای تهیه اسموتی انبه بدون شیر ابتدا دو عدد انبه و 2 عدد موز را شسته و پوست بگیرید . در ادامه انبه را به صورت مربع مربع و موز را حلقه حلقه ببرید و درون فریزر قرار دهید تا کمی یخ بزند.

مرحله دوم :

موز و انبه یخ زده را درون مخلوط کن بریزید.

مرحله سوم :

در این مرحله از طرز تهیه اسموتی انبه و موز، یک پیمانه بستنی وانیلی که به دمای محیط رسیده است را نیز به این مواد اضافه کنید.

مرحله چهارم :

حالا 1 قاشق غذا خوری لیمو تازه به اسموتی انبه و موز با بستنی خود اضافه کرده و مخلوط کن را روشن کنید.

مرحله پنجم :

پس از کمی مخلوط شدن مخلوط کن را خاموش کنید و با قاشق کمی مواد را زیر رو کنید تا همه مواد مخلوط شوند. مجدد مخلوط کن را روشن کنید و تا زمانی که یک مخلوط نرم و یکدست به شما بدهد ادمه دهید. اسموتی انبه و موز خوشمزه و مقوی شما حاضر است.

منبع: عصر ترکیه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اسموتی شیر و دنبه هم خیلی عالی است!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها