ترفندهای زیبایی برای پنهان کردن سیاهی دور چشم

حلقه های تیره زیر چشم خیلی ناراحت کننده است و پنهان کردن آن نیز دشوار است. برای اینکه بتوانید این تیره گی را کاهش دهید و حتی پنهان کنید در این مطلب همراه ما باشید.

ترفندهای زیبایی برای پنهان کردن سیاهی دور چشم

برای رفع تیرگی های زیر چشم حتما به این نکات توجه کنید:

از یک کانسیلر با کیفیت استفاده کنید

روی یک کانسیلر با کیفیت خوب که با رنگ پوست شما همخوانی دارد، سرمایه گذاری کنید. به دنبال یکی با پوشش کامل و بافت کرمی باشید.

از کرم دور چشم استفاده کنید

از کرم دور چشم استفاده کنید

قبل از استفاده از کانسیلر، از کرم دور چشم با موادی مانند اسید هیالورونیک یا ویتامین C برای آبرسانی و روشن کردن ناحیه زیر چشم استفاده کنید.

شناختن رنگ پوست و استفاده از اصلاح کننده رنگ پوست

اگر ته رنگ تیره شما آبی یا بنفش است، قبل از استفاده از کانسیلر از یک اصلاح کننده رنگ هلویی یا نارنجی استفاده کنید. این به خنثی کردن رنگ های تیره کمک می کند.

سایه مناسب انتخاب کنید

مطمئن شوید که سایه کانسیلر شما با رنگ پوست شما مطابقت دارد. اگر می ‌خواهید این ناحیه را روشن کنید، به سراغ رنگی روشن‌تر از رنگ پوست تان بروید.

از اسفنج یا برس آرایشی استفاده کنید

کانسیلر را با استفاده از اسفنج آرایشی یا برس کانسیلر برای اعمال صاف و یکنواخت استفاده کنید. آن را به سمت بیرون مخلوط کنید و حلقه های تیره را بپوشانید.

از پودر سبک برای فیکس کردن کانسیلر استفاده کنید

کانسیلر خود را با یک پودر سفت کننده سبک و شفاف ست کنید تا از چروک شدن آن جلوگیری شود و از ماندگاری آن در تمام روز اطمینان حاصل کنید.

بدنتان را هیدراته نگهدارید

بدنتان را هیدراته نگهدارید - ترفند پنهان کردن سیاهی دور چشم ها

با نوشیدن آب کافی و استفاده از کرم مرطوب کننده زیر چشم برای جلوگیری از خشکی، که می تواند سیاهی دور چشم را تشدید کند، هیدراته بمانید.

کمپرس سرد استفاده کنید

قبل از آرایش، از کمپرس سرد مانند قاشق سرد شده یا برش‌های خیار استفاده کنید تا پف‌کردگی را کاهش داده و ناحیه زیر چشم را تسکین دهید.

بیش از حد از کانسیلر استفاده نکنید

از استفاده بیش از حد کانسیلر خودداری کنید، زیرا می تواند در خطوط ریز نشسته و ظاهری شیرین به نظر برسد. با مقدار کمی شروع کنید و در صورت نیاز کاور کنید.

به سبک زندگی و کیفیت خوابتان توجه کنید

خواب کافی، یک رژیم غذایی متعادل و یک سبک زندگی سالم می تواند به طور قابل توجهی ظاهر سیاهی دور چشم را در طول زمان کاهش دهد. بنابراین، مطمئن شوید که از سلامت کلی خود مراقبت می کنید.

منبع: خبرنامه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها