با این نوشیدنی ریزش مو و کچلی را دور بزنید

این گیاه یک حالت دهنده طبیعی است.همچنین چای سبز به خاطر مواد مغذی فراوانی که دارد، موجب تقویت در رشد موها شده و تغذیه موها را بهبود می بخشد.

با این نوشیدنی ریزش مو و کچلی را دور بزنید

چای سبز در برگیرنده مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها و نیز آنزیم ها، اسیدهای امینه و مواد شیمیایی گیاهی همچون پلی فنول هاست. چای سبز شامل ویتامین B، فولات، منگنز، پتاسیم، منیزیم و کافئین است. این گیاه در برگیرنده آنتی اکسیدان های فراوانی است که رشد موها را بیشتر می کند. اپی گالوکاتچین گالات مهمترین ترکیب چای سبز است که در حدود %۱۱آن را تشکیل می دهد اپی گالو کاتچین دارای نقش های متعددی است که با تاثیر بر روی آنزیم ۲آ لفا ردوکتاز از ریزش ارثی مو پیشگیری می کند.

باعث بر طرف کردن ضایعات Psoriform و نیز هپیراکراتوز بافتی و نهایتاً چربی سرمی شود. کاتچین موجود در آن خاصیت مهارکنندگی ۵ آلفا ردوکتاز را دارد که DHT را مسدود می سازد. DHT یکی از علل کلیدی ریزش مو محسوب می شود. این ماده می تواند رشد موهای جدید را ترویج کند و از بروز مشکلات رایجی همچون شوره و پوست سر خشک پیشگیری نماید. تحقیقات علمی نشان می دهد این ترکیب دارای خواص بسیار با ارزش برای درمان ریزش مو است.

منبع: صد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محسن
    0

    یکی میگه جای نخورید ضرر داره
    یکی میگه بخورید و هزار تا فایده
    بالاخره چیکار کنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بگفته خبر خان اگه کچلی بخور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها