متولدین کدام ماه، مدیران بهتری هستند؟

بعضی از افراد ذاتا مدیر زاده شده اند اما بعضی دیگر این گونه نیستند.

متولدین کدام ماه، مدیران بهتری هستند؟

بعضی از افراد ذاتا مدیر زاده شده اند اما بعضی دیگر این گونه نیستند. اگر به طالع بینی علاقه دارید، پس بهتر است مطالعه کنید تا متوجه شوید که به ترتیب کدام ماه ها مدیران بهتری هستند و چه استعدادی در زمینه مدیریت دارند.

فروردین

 

فروردین ماهی ها مدیر زاده شده اند و در این زمینه شاید اولین باشند. آن ها افرادی مصمم، منطقی و تشنه یادگیری هستند و می توانند به دیگران کمک کنند که عملکرد بهتری داشته باشند. فروردین ماهی ها بهترین رئیس ها خواهند شد، آن ها همکاری خوبی با دیگران دارند. می توانند احساسات شان را بیرون از محل کار بگذارند و وارد محیط کار شوند. آن ها همچنین افراد خلاق و نوآوری هم هستند.

شهریور

شهریور ماهی ها به طور هدفمند، رهبری و مدیریت می کنند. رئیس های بسیار خوبی هستند. نه تنها می خواهند محصول و کمپانی خودشان را ارتقا دهند، بلکه به دنبال ارتقا دیگران هم هستند. آن ها روی علایق انسانی سرمایه گذاری زیادی می کنند، حسابگر هستند و کار کردن با آن ها فوق العاده است و همیشه هم در ذهن خود اهداف بزرگی دارند.

آذر

آذر ماهی ها مدیران خوبی هستند. آن ها به خلاقیت، کشف استعدادها و ایده های ناب باور دارند و در نتیجه پتانسیل هر فرد را به خوبی به کار می گیرند. آن ها می دانند که هر کس استعداد منحصر به فرد خودش را دارد و می توان از همین افراد به بهترین شکل ممکن در کار کمک گرفت. آن ها همچنین تشنه یادگیری هستند، خوب فکر می کنند و به دنبال استقلال زیادی هستند و خیلی به نظر دیگران توجه نمی کنند و همین باعث می شود که مدیران و کارآفرینان خوبی باشند.

مهر

مهر ماهی ها در بعضی از شرایط به خوبی مدیریت می کنند. آن ها معمولاً ذهن بازی دارند، عادلانه فکر می کنند و در اکثر اوقات می توانید به آن ها اعتماد کنید. مهر ماهی ها عاشق مردم هستند؛ بنابراین دوست دارند با افراد زیادی کار کنند . شاید خیلی به کشمکش و مشکلات پاسخ خوبی نداشته باشند اما به نابغه پروری احترام می گذارند و در نتیجه می توانند تا حدی مدیران خوبی باشند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها قدرشناس ترین مدیران هستند اما می خواهند همه چیز را آن طور که تصور می کردند به مرحله اجرا در بیاورند. گاهی اوقات خودخواه می شوند اما بدانید که اگر مدیرتان اردیبهشت ماهی است و شما کوچک ترین کار خوبی انجام دهید، هیچ کس به اندازه او نمی تواند قدردان تان باشد. مارک زوکربرگ موسس فیس بوک یک اردیبهشت ماهی است . اردیبهشت ماهی ها مدیرانی هستند که می توانید به آن ها اعتماد کنید و پیششان رشد و پیشرفت داشته باشید.

خرداد

خرداد ماهی ها در انجام چند کار به طور همزمان استاد هستند. آن ها به یک باره ایده های ناب را پیدا می کنند و آن را اجرایی خواهند کرد و همچنین می توانند در هر جنبه ای از شغل خود؛ چه در صنعت و چه در یک شرکت خوش بدرخشند. آن ها افراد فعال و با انگیزه ای هستند و دوست دارند همه چیز را با یکدیگر تجربه کنند اما اگر خسته شوند، دیگر مدیران قابل اعتمادی نخواهند بود.

تیر

تیر ماهی ها افراد خوش مشرب، گرم و رئیسان نسبتاً محبوبی هستند . خیلی راحت می توانید با آن ها صحبت کنید. فقط باید مراقب باشید که حالشان خوب باشد. این افراد دوست دارند که همه در محیط کار حال خوبی داشته باشند. معمولاً درک بالایی از حرف های زیر دستان شان دارند و اکثر افراد از این که مدیر تیرماهی دارند احساس رضایت می کنند. آن ها گاهی اوقات تحت تأثیر احساسات شما قرار می گیرند و شاید به یکباره جهت را تغییر دهند. معمولاً در یک تیم و کار گروهی بهتر کار می کنند تا این که بخواهند به تنهایی دیگران را مدیریت کنند.

دی

اگر از جنبه مثبت نگاه کنیم، دی ماهی ها به خاطر این که چارچوب خوبی در زندگی شان دارند، می توانند انسان موفقی باشند. یعنی زمانی که با آن ها کار می کنید، می دانید که برنامه چیست، چه چیز هایی در انتظار شماست، چه استاندارد هایی غیر واقع بینانه است و قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد و در نتیجه متعجب نمی شوید. از این لحاظ می توان گفت که دی ماهی ها مدیران خوبی هستند اما زمانی که صحبت از نوآوری، تغییرات یا حتی ارائه یک ایده می شود که تا به حال انجام نشده ، این افراد خیلی خوب عمل نمی کنند و ترجیح می دهند راه هایی را امتحان کنند که از قبل امتحان شده است . دی ماهی ها معمولاً تشنه تایید دیگران هستند و تصمیمات خود را بیشتر طبق نظرات آن ها پیش می برند و شاید این جنبه منفی در مدیریت شان باشد.

اسفند

اسفند ماهی ها افرادی با احساس، حساس و خلاق هستند . کسانی که با آن ها کار می کنند احساس راحتی و شادی دارند. البته که اسفند ماهی ها مدیرانی می باشند که قوانین وضع می کنند و انتظاراتی دارند و بیشتر زمان خود را صرف انجام کار های خلاقانه و کشف چیزهای جدید می کنند تا اینکه بخواهند کار قبلی را ارتقا دهند. این افراد در مدیریت ناتوان نیستند اما شاید به اندازه ماه های دیگر ویژگی های مدیریتی قوی نداشته باشند. آن ها باید در مورد چیزی مدیریت کنند که عمیقاً به آن موضوع علاقه داشته باشند و در چنین حالتی قطعاً می توانند مدیر خوبی باشند.

مرداد

مرداد ماهی ها مدیران برجسته ای هستند اما همیشه کار کردن با آن ها رضایت بخش نیست. آن ها خیلی راحت انتقاد می کنند و شاید کمی شما را دلسرد کنند . کار کردن با آن ها کمی ترسناک است. زمانی که مدیر شما یک مرداد ماهی باشد، باعث می شود که از اشتباه کردن بترسید ؛ در صورتی که در ماه های دیگر بیشتر مورد تشویق قرار می گیرید و در کنار یکدیگر یاد می گیرید اما مدیران مرداد این گونه نیستند و فکر می کنند هر کس که با آن ها کار کند ، تحت سلطه آن ها است و حق ندارد انتقادی داشته باشد.

آبان

آبان ماهی ها همکاران بسیار خوبی هستند اما گاهی اوقات نمی توان به عنوان مدیر در کنار آن ها احساس خوبی داشت. آن ها ذاتا مدیر زاده نشده اند و تمایل دارند که خیلی مهم به نظر برسند و همین باعث می شود که به حاشیه رفته و اشتباه کنند گاهی اوقات به عنوان مدیر بی منطق می شوند و خیلی در مورد زیاد بودن مشغله های خودشان اغراق می کنند. خیلی مدیران شفافی نیستند تا بدانیم دقیقا از ما چه می خواهند؛ حتی اگر شما به عنوان یک کارمند به او اعتراض کنید، ممکن است پشت سرتان هم صحبت کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها بدترین مدیران هستند. همیشه تمایل به مدیریت دارند اما اصلاً در این کار قدرت بالایی ندارند. آن ها مفاهیم و ایده های نوآورانه و جدیدی در سر خود دارند و اگر ابزار، منابع و اعضای گروه خوبی داشته باشند، می توانند چیزی را خلق کنند که هرگز قبلا وجود نداشته است اما مشکل اینجاست که بیش از حد متفاوت از دیگران فکر می کنند و کمی عجیب و غریب به نظر می رسند. بنابراین کار کردن با آن ها راحت نیست .

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    5

    مزخرف بود

  • علی
    4

    واقعا مزخرف بود اصلا اینطوری نیست ازکجات دراوردی این اراجیفو

  • هموطن
    1

    اسفند کو

  • ناشناس
    0

    کارمندان زیر ساخت خودشان نزدیک به چهل سال شاغل هستند و آخرش دست فرزندان خود را در شرکت بند می‌کنند و جالبه که شرکت بصورت نمادین آزمون استخدامی هم برگزار میکند

  • ناشناس
    0

    خیلی مزخرف بود تقریبا اکثرش نسبت به افراد دور و برم غلط بود.

  • ناشناس
    0

    همش دروغ، یعنی متولدبن تمام ماهها مدیران خوبی هستند، طوری که شما داستان گفتید، برای اینکه هیچ کس ناراحت نشه و همه راضی باشن. مثل فال حافظ که همه را راضی میکند

  • ناشناس
    0

    یعنی تربیت خانوادگی، تحصیلات، ضریب هوشی و استعدادهای ذاتی همگی پشم هستند و فقط ماه تولد تاثیر دارد؟ مردم را به اشتباه نیاندازید.

  • عبدا....
    0

    یعنی میخواهید بگید اکثر آقایون بهمن ماهی هستند!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها