ایده هایی شیک برای روشویی سنگی

یکی از جذاب ترین روشویی ها، روشویی سنگی است که امروزه طرفداران خاص خودش را دارند. روشویی سنگی، نسبت به دیگر روشویی ها گران قیمت تر است.

ایده هایی شیک برای روشویی سنگی

افزودن زیبایی بافت به سرویس بهداشتی و حمام کاری است که اغلب با کاشی هایی انجام می شود که تفاوتی با پوشش های مدرن پرورش یافته در اطراف دارند. انتخاب مدرن در چند سال اخیر چوب با روکش های بادوام بوده است که به محیط های غنی از رطوبت راه پیدا کرده است. اما این بدان معنا نیست که شما قدرت سنگ و تمام کاری که می تواند در حمام انجام دهد را دست کم بگیرید. با تبدیل شدن به حمام های سبک اسپا در اقامتگاه های معاصر، سنگ طبیعی بار دیگر به دلیل ارزش زیبایی شناختی و کاربردی آن اهمیت پیدا کرده است. در بهترین حالت صیقلی خود، سنگ نیز فضایی از تجمل و پیچیدگی را به وجود می آورد!

بلوک های سنگ طبیعی اغلب برای دیوارهای برجسته در قسمت دوش استفاده می شوند یا به شکل پیش خوان های روشویی که در غیر این صورت از چوب ساخته شده اند، استفاده می شوند. اما امروز نگاهی به روشویی های حمام و سرویس بهداشتی می اندازیم که تماماً در مورد سنگ در بهترین حالت خود هستند! سنگ مرمر، گرانیت یا حتی اونیکس با درخشندگی و پر از الگو و طرح های زیبایی هستند. بهترین روشویی های سنگی با سبک حمام ترکیب می شوند، حتی زمانی که «چیزی متفاوت» را به شکلی چشم گیر ارائه می دهند.

زیبایی بافت در حمام معاصر

سنگ ممکن است ظاهری متفاوت با دیگر تزئینات تزئین شده در حمام مدرن مانند چوب به نظر نرسد، اما همچنان به لطف الگوی طبیعی خود جذابیت بصری متفاوتی به همراه دارد. هر سنگ با دیگری متفاوت است و در حالی که سنگ مرمر سفید یک کلاسیک است که پالت رنگ خنثی را دست نخورده باقی می گذارد، یکی در سیاه می تواند به نقطه کانونی نمادین در حمام تبدیل شود. روشویی که تماماً در سنگ ساخته شده است، هنگام نصب نیاز به مراقبت ویژه دارد، در بالای زمین شناور است بنابراین به مراقبت بیشتری نیاز دارد. این را با کانتر چوبی یا فقط یک سینک کاسه ای ساده همراه کنید و یک روشویی شیک و جذاب خواهید داشت.

نمونه هایی از مدل روشویی سنگی, تصاویری از روشویی سنگی, ایده هایی شیک برای روشویی سنگی

نمونه هایی از مدل روشویی های سنگی

طراحی روشویی سنگی, جدیدترین مدل روشویی سنگی, مدل های روشویی سنگی

مدل روشویی های سنگی مشکی

دکوراسیون و چیدمان روشویی سنگی, مدل های روشویی سنگی, نمونه هایی از مدل روشویی سنگی

مدل روشویی سنگی یک سره

آنچه در حمام شما کار می کند!

حمام های سنگی مختلف در حمام های مختلف کار می کنند که هر سنگ چیزی منحصر به فرد را ارائه می دهد. روشویی های سنگ مرمر برای حمام های مینیمال، امروزی و مدرن مناسب هستند، در حالی که آنهایی که گرانیت هستند با سبک های مختلف از روستایی و خانه های کشاورزی گرفته تا شیک ساحلی و کهنه، کار می کنند. انتخاب هایی که مانند روشویی در اونیکس کمیاب تر هستند، برای استایل های عجیب و غریب حمام مانند مدیترانه ای که در آن غوغای مجلل و گرما کاملاً در خانه احساس می شود، ایده آل است. افزودن نور مناسب در کنار روکش سنگ برای برجسته کردن تأثیر کلی آن ضروری است.

مدل روشویی سنگی, ایده های روشویی سنگی, نمونه هایی از مدل روشویی سنگی

مدل روشویی های سنگی

تصاویری از روشویی سنگی, ایده هایی شیک برای روشویی سنگی, دکوراسیون و چیدمان روشویی سنگی

مدل های روشویی سنگی

نمونه هایی از مدل روشویی سنگی, طراحی روشویی سنگی, جدیدترین مدل روشویی سنگی

نمونه ای شیک از روشویی سنگی

سنگ با مصالح دیگر :

حتی اگر همیشه به سنگ متعهد نیستید، می توانید ظاهری مشابه در حمام با روکشی در بتن داشته باشید که به راحتی مانند سنگ هستند. ترکیب مواد مختلف با روکش سنگی باعث جذابیت بیشتر آنها می شود و می توانید با چیزی به سادگی اتصالات (شیرآلات) برنجی برای روشویی نفیس شروع کنید. آینه بالای روشویی با قاب فلزی و چراغ های آویز رنگارنگ حمام خسته کننده را به محیطی هوشمندانه و پر از زندگی تبدیل می کند. قرار دادن گیاهان چوبی و سبز این حمام و سرویس بهداشتی رویایی را تکمیل می کنند، که در آن به سنگ توجه بیشتری می شود!

ایده هایی شیک برای روشویی سنگی, دکوراسیون و چیدمان روشویی سنگی, مدل های روشویی سنگی

روشویی سنگی در کنار دیگر تجهیزات

روشویی سنگی, مدل روشویی سنگی, ایده های روشویی سنگی

شیک ترین مدل های روشویی سنگی

نمونه هایی از مدل روشویی سنگی, تصاویری از روشویی سنگی, ایده هایی شیک برای روشویی سنگی

مدل های روشویی سنگی

منبع: بیتوته
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها