طرز تهیه املت با نان باگت

املت با نان باگت یکی از روش های تهیه املت خوشمزه می باشد که شما می توانید به راحتی با نان باگت و ژامبون و پنیر پیتزا این املت را تهیه کنید. املت ها انواع و اقسام مختلفی دارد.

طرز تهیه املت با نان باگت

املت ها در کمترین زمان ممکن تهیه می شود و شما می توانید برای صبحانه و عصرانه این املت را تهیه کنید. املت با نان باگت به صورت تک نفره سرو می شود و گزینه خوبی برای مهمانی ها یا منو کافه ها اضافه کنید و یک املت خوشمزه تهیه کنید. 

مواد لازم برای تهیه املت با نان باگت

پیاز ۱ عدد
کره ۳۰ گرم
فلفل دلمه ۱ عدد
گوجه فرنگی ۳ عدد
تخم مرغ ۴ عدد
ژامبون ۴ ورق
پنیر پیتزا به مقدار لازم
پنیر صبجانه ۱۰۰ گرم
نان باگت ۲ عدد
نمک، فلفل سیاه، پودر سیر، پاپریکا، زردچوبه به مقدار لازم

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا باید پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و به همراه کره و روغن مایع داخل تابه کمی تفت دهید تا سبک شود و بعد زردچوبه را اضافه کنید و تفت دهید تا مواد یکدست شود، فلفل دلمه و گوجه فرنگی را نیز بشورید و نگینی ریز خرد کنید و به همراه پیاز تفت دهید.

 

مرحله دوم: افزودن تخم مرغ

در ادامه باید ژامبون خرد شده را به مواد اضافه کنید و بگذارید تا آب گوجه فرنگی کشیده شود و بعد ادویه ها را به همراه تخم مرغ اضافه کنید و هم بزنید تا تخم مرغ خوب پخته و سفت شود. سپس این مایه را از روی حررات بردارید و داخل همان تابه کمی کره بریزید.

 

مرحله سوم: سرخ کردن نان باگت

در ادامه باید نان باگت را به صورت مورب برش بزنید و داخل تابه قرار دهید و هر دو طرف نان را خوب سرخ کنید تا برشته شود. حالا باید از مواد تهیه شده روی نان قرار دهید و به دلخواه کمی پنیر پیتزا روی آن قرار دهید و درب تابه را قرار دهید تا پنیر ذوب شود به همین راحتی املت لقمه ای خوشمزه تهیه شده است.

منبع: پارسی دی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    قابل توجه ناشر این مطلب
    هیچ حساب کردین که چقدر قیمت آب میخورد تا یک املت خوشمزه خورد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها