مدل کیف مجلسی سبز

در صورتی که برای یک مهمانی یا عروسی دعوت شده اید و استایل خود را انتخاب کرده اید، ممکن است برای کیف اندکی تردید داشته باشید، در این صورت باید یک کیف انتخاب کنید که خیلی شلوغ یا خیلی ساده نباشد.

مدل کیف مجلسی سبز

کیف ها در انواع رنگ، سایز و جنس مختلفی در بازار وجود دارند و هر کس باید متناسب با مکان و استایلی که مدنظر دارد آن را انتخاب کند. انتخاب کردن کیف برای ساختن یک استایل خاص بسیار مهم است، زیرا این آیتم جزء موارد تکمیل کننده است. 

معمولا کیف ها مجلسی در سایزهای بزرگ طراحی نمی شوند زیرا هر فرد برای یک مهمانی اقلام محدودی را با خود می برد. به طور کلی می توان کیف های مجلسی را به چند دسته تقسیم کرد:

کیف دستی:

از این نوع کیف تنها برای نگه داشتن چند قلم وسیله آرایشی استفاده می شود، اندازه این نوع کیف به گونه طراحی می شود که به راحتی در دست جای بگیرد. این نوع کیف در انواع رنگ و جنس مختلف عرضه می شود، یکی از رنگ های منحصر به فرد کیف دستی سبز است که امسال جزء ترندهای جالب بود. شما می توانید کیف دستی سبز را با رنگ لباس خود در یک طیف قرار دهید یا آن را با لباسی نارنجی، کرمی، سفید، صورتی و... استایل کنید.

کیف‌های رو دوشی:

کیف های دوشی برای مجلس می توانند گزینه مناسبی باشند به شرطی که خیلی بزرگ نباشند، این کیف ها دارای یک بند ظریف هستند که معمولا از زنجیر ساخته می شود و می تواند از کیف جدا شود. در صورتی که رنگ سبز را برای کیف های دوشی انتخاب کنید منحصر به فرد خواهد بود زیرا ترکیب سبز با زنجیر طلایی جلوه ای زیبا دارد. 

از بند کیف می توان برای قرار گرفتن روی دوش استفاده کرد اما اگر نگران چروک شدن لباستان هستید بهتر است آن را به صورت دستی استفاده کنید.

کیف با دسته کوچک، مدل ملکه الیزابت:

یکی دیگر از انواع کیف های مجلسی که برای استایل های رسمی و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد؛ کیف دستی کوچکی دارای دسته ای ثابت است. این دسته را می توان روی ساعد قرار دارد. در صورتی که از رنگ سبز برای این کیف استفاده کنید علاوه بر زیبایی، کلاسیک بودن را نیز به استایل خود اضافه می کنید. 

باید توجه کرد استفاده کیف ملکه الیزابت برای خانم های جوان چندان توصیه نمی شود و بیشتر برای خانم های میانسال مناسب است زیرا به شدت کلاسیک و رسمی است.

مدل کیف مجلسی سبز,کیف مجلسی سبز زیبا

کیف مجلسی سبز زیبا

مدل کیف مجلسی سبز,کیف مجلسی سبز پررنگ

کیف مجلسی سبز پررنگ

مدل کیف مجلسی سبز,کیف بزرگ مجلسی سبز رنگ

کیف مجلسی سبز پررنگ با سایز بزرگ

مدل کیف مجلسی سبز,شیک ترین مدل کیف های سبز رنگ

کیف مجلسی سبز مارک دار

مدل کیف مجلسی سبز,کیف مجلسی سبز طرحدار

کیف مجلسی سبز طرحدار

مدل کیف مجلسی سبز,کیف چرم مجلسی سبز

کیف مجلسی سبز با جنس چرمی

مدل کیف مجلسی سبز,مدل کیف سبز رنگ برای مجلس

کیف مجلسی سبز همراه سگک طلایی

مدل کیف مجلسی سبز,جدیدترین مدل کیف مجلسی سبز

کیف مجلسی سبز رنگ

مدل کیف مجلسی سبز,کیف مجلسی سبز یشمی

کیف مجلسی سبز یشمی

مدل کیف مجلسی سبز,کیف و صندل مجلسی سبز

کیف مجلسی سبز همراه با صندل ست

مدل کیف مجلسی سبز,کیف مجلسی سبز خوشرنگ

کیف مجلسی سبز خوشرنگ

مدل کیف مجلسی سبز,کیف و دمپایی مجلسی سبز

کیف مجلسی سبز همراه با دمپایی طرحدار
منبع: سرپوش
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها