ادکلن بورنت هیر ایلان ماسک هنوز به بازار نیامده تمام شد!

۱۰ هزار عدد از ادکلن بورنت هیر ایلان ماسک – Burnt Hair که اخیراً وارد بازار شده تنها در نخستین ساعات عرضه آن به بازار، به فروش رفت!

ادکلن بورنت هیر ایلان ماسک هنوز به بازار نیامده تمام شد!

عطر موهای سوخته یا بورنت هیر، توسط شرکت بورینگ به بازار عرضه شده و توانسته یک درآمد میلیونی را برای ایلان ماسک به ارمغان بیاورد. بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت The Boring Company، پخش عمده ادکلن بورنت هیر ایلان ماسک، در سه ماهه اول سال 2023 آغاز خواهد شد.

ادکلن بورنت هیر ایلان ماسک با قیمت 100 دلاری، تاکنون با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان روبه‌‌رو شده و توانسته درآمد 1 میلیون دلاری را تنها در ساعات اولیه عرضه، برای مرد مریخی حاصل کند.ماسک در اواخر روز سه‌شنبه در توییتر خود این ادکلن را به‌عنوان «جوهر میل نفرت‌انگیز» و «بهترین عطر روی زمین» توصیف کرد. در اواخر ماه سپتامبر، عرضه ادکلن بورنت هیر به عنوان یک شوخی اینترنتی آغاز شد. اما این اتفاق در هفته گذشته، زمانی که ماسک شروع به فروش آن در وب سایت The Boring Company کرد، به سرعت به واقعیت تبدیل شد.

ماسک حتی بیوگرافی توییتر خود را به فروشنده عطر تغییر داد و با هیجان اشاره کرد که اگر مردم بخواهند می‌توانند از دوج (DOGE) به‌عنوان روش پرداخت استفاده کنند.

به‌علاوه، ماسک از فالوورهایش درخواست کرد که با خریداری ادکلن بورنت هیر، به او در خرید توییتر کمک کنند. با توجه به اینکه قرارداد او برای خرید توییتر ۴۴ میلیارد دلار است، او باید تعداد زیادی از بطری‌های عطر خود را به فروش برساند (برای دریافت ۴۴ میلیارد دلار، حداقل ۴۴۰ میلیون بطری از ادکلن بورنت هیر باید فروخته شود!).

به گزارش رویترز، بانک‌ها قبلاً موافقت کرده‌اند که ۱۳ میلیارد دلار وام به ماسک بدهند. وی همچنین ۷.۱ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران سهام کمک مالی جمع‌آوری کرده است. این بدان معناست که ماسک از هیچ تلاشی برای به دست آوردن ۲۲.۴ میلیارد دلار باقی مانده برای خرید توییتر دریغ نمی‌کند. نکته اینجاست که هنوز مشخص نیست که آیا ادکلن بورنت هیر واقعا بوی موهای سوخته می‌دهد؟ در وب سایت کمپانی بورینگ، در توضیحات محصول آمده است که رایحه این ادکلن درست مانند عطری است که طی قرار گرفتن موها روی یک شمع، حاصل می‌شود.

ادکلن بورنت هیر متفاوت و خوشبو توصیف شده است، اما اگر جزو کسانی هستید که در زمان صاف کردن موهای خود با بوی سوختگی مواجه شده‌اید، باید حدس بزنید که موهای سوخته رایحه چندان خوشایندی ندارد!

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط وب سایت The Boring Company، ادکلن بورنت هیر ایلان ماسک در سه ماهه اول سال 2023 به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد، بنابراین باید کمی صبر کنیم تا متوجه شویم نسخه موی سوخته ماسک دقیقا چه بویی دارد.

منبع: گجت نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر
    0

    هر چی فک می کنم چرا ی عده باید ادکلنی با اون رایحه حال بهم زن رو بخرن ب جوابی نمی رسم 😞

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها