استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون

می توانید با استفاده از رنگ سبز فسفری در منزل دکوراسیون تان را زیباتر کنید. همانطور که می دانید رنگ فسفری، برای جلب توجه استفاده می شود به همین دلیل می توانید قسمت هایی از منزل که می خواهید توجه دیگران به آن جلب شود را از رنگ فسفری انتخاب کنید.

استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون

رنگ سبز فسفری نیز یکی دیگر از این رنگ ها می باشد که بسیار جادویی است و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد احساس سرسبزی و تابستان شما را فرا خواهد گرفت و در  دکوراسیون داخلی  کاربرد زیبایی دارد.

استفاده بسیار کم از رنگ های فسفری و درخشان، ناجور و خارج از محیط به نظر خواهد رسید و استفاده ی زیاد از این رنگ ها چشم ها را اذیت می کند. رنگ فسفری نیز مانند هر رنگ دیگری از طیف های متفاوتی تشکیل شده است که می توانید از هر کدام از آن ها استفاده کنید.

نکاتی برای استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون, رنگ فسفری در دکوراسیون خانه, رنگ فسفری در دکوراسیون منزل

ایده هایی برای استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون

برای استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون داخلی باید جسارت به خرج بدهید. برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل تان باید آن ها را به خوبی ست کنید تا جذابیت آن ها را دو چندان کنید.

دکوراسیون و چیدمان خانه به رنگ های فسفری, چیدمان خانه به رنگ های فسفری, دکوراسیون خانه به رنگ فسفری

کاربرد رنگ فسفری در دکوراسیون خانه

رنگ ها می توانند به شیوه های مختلف تأثیراتی بنیادین در زندگی بر جای بگذارند که از جمله مهم ترین آنها می توان به تأثیر آنها بر احساسات اشاره کرد. جهانی که انسان در آن زندگی می کند، از هزاران رنگ و تونالیته های مختلفی تشکیل شده است که موجودات و اشیاء را برای ما جذاب تر و حتی به گونه ای معنوی، عمیق تر نشان می دهند.

استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون, راهنمای استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون, نکاتی برای استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون

استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون آشپزخانه

ترکیب رنگ زرد و سبز فسفری در دکوراسیون، زرد و سبز جزو رنگ های فراموش شده در دکوراسیون داخلی منزل هستند و کمتر کسی از ترکیب آن ها استفاده می کند اما بهتر است بدانید ترکیب زرد آلویی و سبز فسفری بسیار دلنشین خواهد شد. از این ترکیب رنگ دوست داشتنی می توان برای اتاق غذاخوری؛ اتاق خواب، آشپزخانه و حتی اتاق نشیمن  استفاده کرد.

رنگ فسفری در دکوراسیون منزل, ایده هایی برای استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون, بهترین رنگ ها برای رنگ فسفری در دکوراسیون

ترکیب رنگ زرد و فسفری

برای جذاب تر شدن دکوراسیون داخلی یک فضای کوچک باز هم می توانید جسارت به خرج بدهید و در کنار رنگ های فسفری از رنگ های روشن دیگر نیز استفاده کنید. چنین ترتیب رنگی در خانه های آپارتمانی با پلان باز، به صورتی که نشیمن کاملا به آشپزخانه و اتاق غذاخوری متصل است، بسیار مناسب خواهد بود. البته پیاده کردن این ترتیب رنگی به چشمانی تیزبین و خلاقیت بسیار زیاد احتیاج دارد. دقیقا همانطوری که در خانه آپارتمانی ریز از آنها استفاده شده است.

سعی کنید از رنگ های فسفری به میزان خیلی کم مخصوصا در فضاهای کوجک استفاده کنید.

اگر دکوراسیون خانه ی شما به رنگ های خنثی است می توانید در یک قسمت کوچک از رنگ فسفری استفاده کنید. و آن دکوراسیون تان را جذاب تر کنید.

رنگ فسفری در دکوراسیون,راهنمای استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون,رنگ فسفری در دکوراسیون خانه

استفاده از رنگ فسفری

استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون,نکاتی برای استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون,رنگ فسفری در دکوراسیون منزل

رنگ فسفری در دکوراسیون منزل

دکوراسیون خانه به رنگ فسفری,دکوراسیون و چیدمان خانه به رنگ های فسفری,بهترین رنگ ها برای رنگ فسفری در دکوراسیون

ایده هایی برای استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون

چیدمان خانه به رنگ های فسفری,رنگ های مناسب برای ست رنگ فسفری,ایده هایی برای استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون

استفاده از رنگ فسفری در دکوراسیون خانه

منبع: بیتوته
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها