راهنمای ست مانتوی یاسی با رنگ های دیگر

یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها رنگ یاسی است که می توانید با رنگ هایی همچون بنفش ، بادمجانی ، صورتی ، طوسی و … ست کنید.

راهنمای ست مانتوی یاسی با رنگ های دیگر

یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها رنگ یاسی است که می توانید با رنگ هایی همچون بنفش ، بادمجانی ، صورتی ، طوسی و … ست کنید. ست مانتو یاسی ، شما را به سادگی می‌تواند متفاوت از دیگران نشان دهد اما بسیاری از خانم‌ها به دلایل کاملاً اشتباهی از پوشیدن این رنگ خودداری می‌کنند.

در واقع ، ست کردن مانتو یاسی با دیگر لباس ها آنقدر هم سخت نمی باشد و ما به شما در این مقاله نشان می دهیم که چه رنگ‌های با مانتو یاسی سِت می شود. رنگ یاسی رنگ بنفش روشن می باشد و همچنین برای ساختن رنگ یاسی میتوانید از ترکیب رنگ های آبی و قرمز و سفید استفاده کنید. ترکیب دو رنگ قرمز و آبی رنگ بنفش را می سازد و اضافه کردن رنگ سفید به این ترکیب باعث روشن شدن رنگ بنفش و ساخت رنگ یاسی می شود. 

انواع مانتو یاسی, ست مانتو یاسی و سفید, ست مانتو یاسی و طوسی

ست مانتو یاسی با شلوار جین

ست مانتو یاسی و سفید

این دو رنگ هارمونی زیبایی با یکدیگر دارند و همچنین هنگامی که رنگ‌های ملایم یا پاستلی  را برای آن انتخاب می‌کنید، این ترکیب رنگ بسیار دخترانه و زیبا به نظر می‌رسد.

انواع مانتو یاسی, ست مانتو یاسی و سفید, ست مانتو یاسی و طوسی

ست مانتو یاسی با شلوار سفید

ست مانتو یاسی و طوسی

اگر سِت کردن مانتو یاسی و مشکی با سلیقه شما تضاد دارد ، رنگ طوسی انتخاب بهتری است زیرا این ترکیب رنگ مانتو یاسی شما را درخشان می‌کند. خاکستری رنگ خنثی می باشد و یکی از بهترین ترکیبات رو با رنگ یاسی ایجاد می کند و باعث میشه که ست تان نه خیلی پر رنگ باشد نه خیلی کم رنگ. 

 ست یاسی و مشکی, ست مانتو یاسی صورتی, ست مانتوی یاسی

اکسسوریهای مناسب مانتو یاسی 

چه رنگ اکسسوری برای مانتو یاسی ست مناسبی است ؟

اگر مانتو شما یاسی است ، می‌توانید به راحتی استایل خود را با انتخاب اکسسوری های دارای رنگ‌های خنثی مانند مشکی ،  نود ، قهوه‌ای ، نقره‌ای ، طوسی  و طلایی ملایم ست کنید . همچنین برای میکاپ نیز می توانید از سایه چشم‌های خنثی و رژ لب‌ها صورتی خاکی استفاده کنید که به صورت شما طراوت و شادابی ببخشد.

ست مانتو یاسی صورتی, ست مانتوی یاسی, ست مانتو یاسی با شال

ست مانتوی یاسی و سفید زیبا

KEYWORDS

ست مانتوی یاسی با شلوار جین

انواع مانتو یاسی, ست مانتو یاسی و سفید, ست مانتو یاسی و طوسی

ست مانتوی یاسی سفید

ست مانتوی یاسی شیک, عکس مانتو یاسی, ست کردن با مانتو یاسی

ست مانتوی یاسی و توسی

منبع: بیتوته
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها