شکل و مدل عشق متولدین هر ماه، چطوریه؟

عشق بخش مهمی در زندگی همه انسان هاست منتها شکل بروز دادن هرکسی با شخص دیگر متفاوت است. همه انسان ها شیوه خاص خودشان را برای ابراز احساساتشان دارند.



شکل و مدل عشق متولدین هر ماه، چطوریه؟

عشق بخش مهمی از زندگی است و همه ما در یک دوره به آن نیاز پیدا می کنیم. در حالت ایده آل باید فردی را پیدا کنید که از نظر ذهنی به شما نزدیک باشد اما این مسئله تا حد زیادی؛ بستگی به این دارد که در چه ماهی متولد شده اید.

فروردین

فروردین ماهی ها در رابطه با انتخاب همسر خود به راحتی از طرف مقابل رضایت کافی پیدا نمی‌ کنند. آن ها با انرژی و با انگیزه هستند. کارهای سرگرم‌کننده زیادی انجام می‌ دهند اما خیلی زود هم کلافه و عصبی می‌ شوند؛ بنابراین برای تجربه زندگی عاشقانه با آنها، باید مراقب باشید که خیلی انتقاد نکنید.

زوج

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها افرادی هستند که استاندارد های خاصی در رابطه عشقی و عاطفی خود دارند. وظایف خود را به راحتی انجام می دهند و به دنبال ماجراجویی و تجربه چیزهای جدید می باشند و سعی می ‌کنند که در عشق اشتباه نکنند.

خرداد

خرداد ماهی ها می‌دانند که چگونه باید با شریک زندگی خود صحبت کنند و در این کار خیلی ماهر هستند. شاید بهترین عشقی باشند که شما می توانید در زندگی آن ها را پیدا کنید. البته گاهی اوقات هم حواس ‌پرت عمل می کنند اما به هر حال با محبت هستند.

تیر

تیر ماهی ها معمولاً در عشق از چیزی نمی‌ ترسند اما کمی فانتزی هم عمل می‌ کنند و شاید از نظر بعضی از شما افکار غیر واقع بینانه ای داشته باشند. خیلی حساس هستند و به دنبال محبت از طرف مقابل می باشند. هر پیشنهادی را به کار می گیرند تا عشق زندگی خود را شعله‌ور کنند و همچنین از ایجاد تنوع در رابطه خود ترسی ندارند.

علاقه

مرداد

مرداد ماهی ها افراد پر انرژی و بازیگوشی هستند. دوست دارند که همیشه سرشار از شادی و هیجان باشند و به دنبال انجام کارهای رمانتیک می باشند. در عشق بی پروا عمل می کنند. دوست دارند که همیشه از طرف مقابل مطمئن باشند اما خودشان را هم فراموش نمی کنند و تمرکز روی خود را نیز از دست نمی دهند.

شهریور

شهریور ماهی ها می خواهند بدانند که شما چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید. همیشه از قبل همه چیز را پیش بینی می‌ کنند. اجازه نمی‌ دهند که کسی در امور تان دخالت کند و کاملاً از شما حمایت می‌ کنند؛ البته گاهی اوقات خودشان غرغرو می شوند.

مهر

این افراد دوست دارند که با طرف مقابل کاملاً راحت باشند و نمی‌ خواهند هیچ چیز را از او پنهان کنند. اگر به عنوان شریک عاطفی در کنارتان قرار بگیرند، قطعاً شما را راضی خواهند کرد و به نیازهای تان توجه می‌ کنند.

زوج خوشحال

آبان

آبان ماهی ها به دنبال تعامل با افراد مختلف هستند. سرشار از هیجان می باشند و از لحاظ عشقی خیلی گرم و پرشور می باشند. سعی می‌ کنند که از شریک زندگی خود مراقبت کنند‌ و خیلی هم رمانتیک هستند. انرژی بالایی دارند و دوست دارند که هر چیز جدیدی را در کنار معشوق شان تجربه کنند.

آذر

آذر ماهی ها افرادی هستند که در عشق خیلی با انگیزه رفتار می کنند. مسائل و مشکلات را جدی نمی‌ گیرند و شجاعانه برخورد می‌ کنند. آن ها ارزش همسر خود را خیلی خوب می‌دانند. با او مکالمه های خوبی برقرار می کنند؛ اما در این میان؛ گاهی اوقات به عشق زندگی خود غر می زنند.

دی

دی ماهی ها دوست دارند که هر چیزی سر جای خودش باشد.‌ آماده این هستند که کارهای جدید را در کنار شما امتحان کنند و خیلی خوب می توانند برنامه ریزی برای قرارهای عاشقانه داشته باشند و مدام شما را غافلگیر کنند.

قرار عاشقانه

بهمن

اگر به دنبال فردی می‌ گردید که کاملاً آزادانه در عشق رفتار کند و بی پروا باشد، باید به دنبال بهمن ماهی ها بروید. این افراد دوست دارند که هیجان حداکثری خود را حفظ کنند و همیشه به دنبال انجام کار های جدید هستند و در عشق به اندازه کافی برایتان سرگرم‌کننده رفتار می‌ کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها سعی می کنند که از لحاظ عشقی و عاطفی لحظات خوبی را با شریک زندگی خود سپری کنند. به دنبال برقراری روابط صمیمانه هستند و ترجیح می‌ دهند؛ فعالیت‌ هایی را به انجام برسانند که باعث ایجاد حس خوب در آن ها شود و قطعا این حس را به شریک زندگی شان نیز منتقل خواهند کرد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها