تناسب اندام با لیپوماتیک در بهترین کلینیک تهران

لیپوماتیک یکی از بهترین روش‌های جراحی است که به منظور کاهش سایز انجام می‌شود و برای افرادی مناسب است که وزنشان در حد طبیعی است و یا کمی اضافه وزن دارند. همچنین افرادی که بر اثر زایمان و یا تغییرات وزن دچار افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه شکم شده‌اند می‌توانند از این روش برای حذف چربی‌های زیرجلدی این ناحیه و دیگر نقاط بدنشان استفاده کنند.

تناسب اندام با لیپوماتیک در بهترین کلینیک تهران

در صورتی‌که بیمار برای انجام این جراحی به بهترین دکتر متخصص مراجعه کند دچار عارضه نمی‌شود و به اندام ایده‌آل و متناسب دست پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه لیپوماتیک یک عمل بسیار پیچیده است انتخاب پزشک باتجربه در این زمینه اهمیت بالایی دارد.

لیپوماتیک چگونه انجام می‌شود؟

عمل لیپوماتیک با استفاده از بی حسی موضعی در یک جلسه انجام می‌شود و در طی این عمل حجم زیادی از چربی از ناحیه مورد نظر بدن بیمار خارج می‌شود. در این شیوه که با هدف تغییر سایز و فرم بدن مراجعه کنند‌گان صورت می‌گیرد، چربی‌های اضافی به وسیله حرکات ارتعاشی لیپیدها آزاد شده و بدون احساس درد و بدون خونریزی از بدن بیمار خارج شده می‌شوند. ریکاوری این عمل حدود سه تا هفت روز زمان نیاز دارد. از مهم‌ترین مزایای عمل لیپوماتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

چربی‌های زیر پوست را یکنواخت می‌کند.

بیمارانی که عمل لیپوماتیک را انجام داده‌اند، تنها برای مدت زمان دو هفته نیاز دارند از بادی شیپر یا گن استفاده کنند.

ایجاد تورم، ترشح و عفونت در ناحیه مورد نظر به ندرت اتفاق می‌افتد.

بیماری که لیپوماتیک را انجام می‌دهد به بستری شدن نیازی ندارد و امکان بازگشت فرد پس از درمان به منزل وجود دارد.

در مقایسه با دیگر روش‌های عمل جراحی لاغری، عمل لیپوماتیک قابل تحمل‌تر است و آسیب بدنی و خستگی کمتری دارد.

انواع لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک برای از بین بردن حجم زیادی از چربی‌های نواحی مختلف بدن کاربرد دارد. انواع مختلف آن شامل لیپوماتیک صورت، لیپوماتیک بازو، لیپوماتیک شکم و پهلو، لیپوماتیک ران و ساق پا و لیپوماتیک غبغب است.

لیپوماتیک صورت

لیپوماتیک صورت با هدف تخلیه چربی‌ و درمان چاقی صورت انجام می‌شود. لیپوماتیک صورت از جدیدترین شیوه‌های پزشکی است که امکان حذف چربی‌های زائد سر، گردن و نواحی اطراف آن را فراهم کرده است و موجب بهبود بخشیدن به ظاهر و صورت بیمار خواهد شد. نابودی چربی‌های زائد با استفاده از این شیوه توسط ابزار ظریفی با نام کانولا برای بیرون کشیدن چربی صورت انجام‌پذیر است. لوله کانولا دارای حرکات ارتعاشی و چرخشی است که بافت دنبه مانند را با ایجاد امواج فراصوت به آرامی و بدون آسیب رساندن به دیگر عضلات صورت از بین می‌برد. از این طریق سلول‌های بنیادی چسبیده به چربی کاملا آزاد می‌شوند بنابراین بیمار پس از جراحی، ظاهری زیباتر و طبیعی‌تر پیدا می‌کند.

جهت اطلاع از هزینه لیپوماتیک صورت در کلینیک دکتر سعید شیرنگی با کارشناسان بخش زیبایی ما تماس حاصل فرمایید.

Screenshot_20220205_100555

لیپوماتیک شکم

تجمع سلول‌های چربی در ناحیه شکم با رژیم غذایی و ورزش‌های شکمی از بین نمی‌روند و فقط از حجم آنها کم ‌می‌شود. بنابراین با رها کردن آنها حجم سلول‌های چربی دو برابر می‌شود. لیپوماتیک شکم با هدف خارج کردن چربی‌های تجمع یافته در اطراف شکم انجام می‌شود که توسط کانولا از بدن خارج می‌گردند. پس از عمل در صورتی‌که فرد رژیم غذایی مناسب را رعایت نکند امکان رشد تعداد کمی از سلول‌های چربی وجود دارد اما به صورت نامحسوس است و به چاقی قبل بازنمی‌گردد. لیپوماتیک شکم یکی از جراحی های لاغری ناحیه شکم و پهلو است که کمترین عوارض را به دنبال دارد.

لیپوماتیک ران

بسیاری از افراد دارای پاهای چاق و نامتناسب با اندام خود هستند که این موضوع موجب ناراحتی آنها می‌شود. عمل لیپوماتیک ران به منظور کاهش یک یا چند سانتی‌متری چربی‌ها در این ناحیه از بدن انجام می‌شود. این عمل در یک جلسه انجام می‌شود و طی ضربه‌هایی که با استفاده از دستگاه لیپوماتیک به چربی‌های انباشته شده در ناحیه ران وارد می‌شود، چربی‌ها از بدن بیمار خارج می‌شوند. 

لیپوماتیک ساق پا

با توجه به اینکه در بسیاری از مواقع چربی‌های نواحی مختلف بدن در برابر فعالیت‌های بدنی و ورزشی و یا رژیم ‌های غذایی مقاومت بالایی دارند و از بین نمی‌روند، بسیاری از افراد به دنبال راهکاری با نتایج ماندگار و مزایای فراوان هستند. لیپوماتیک ساق پا یا پیکرتراشی ساق پا از جدیدترین روش‌های علم پزشکی است که به منظور رسیدن به پاهایی خوش‌فرم و ایده‌آل انجام می‌شود. کلینیک تخصصی دکتر شیرنگی که از شناخته‌شده‌ترین مراکز تخصصی زیبایی تهران است از شیوه مدرن و مطلوب برای این عمل جراحی استفاده می‌کند. بنابراین برای افرادی که ترس از بیهوشی عمومی دارند و به دنبال روشی کم‌خطر جهت رسیدن به اندام متناسب هستند، عمل لیپوماتیک بهترین گزینه خواهد بود. در این عمل همانند دیگر عمل‌های لیپوماتیک سوراخ‌های کوچکی در اطراف ساق پا ایجاد می‌شود و لوله کانولا از دستگاه لیپوماتیک با وارد شدن به این ناحیه، بافت چربی را به صورت ذرات ریز خرد می‌کند و چربی‌های انباشته شده به وسیله مکش از این قسمت خارج می‌شوند.

لیپوماتیک سینه

لیپوماتیک سینه از جدیدترین تکنیک‌های عمل زیبایی سینه می‌باشد که با هدف تخلیه چربی‌های اضافی و کوچک شدن سایز سینه انجام می‌شود. سینه زنان از ترکیب بافت غددی و مقدار زیادی چربی تشکیل شده است و عمل زیبایی لیپوماتیک روشی کاملا مناسب برای استخراج چربی انباشته شده در این ناحیه و فرم‌دهی سینه خواهد بود. در کارکرد دستگاه لیپوماتیک سینه، هوایی که به وسیله کمپرسور داخل کانولای انعطاف‌پذیر ایجاد شده است، انتقال پیدا می‌کند. پس از آن سوراخ‎‌های خیلی ریزی به اندازه حدود سه میلی‌متر در اطراف و زیر سینه به صورتی که در معرض دید نباشند، ایجاد می‌شود. کانولا به صورت حرکات چرخشی و ارتعاشی تنها بافت‌های چربی را تجزیه و خارج می‌کند و بر روی دیگر قسمت‌ها مانند رگ‌های خونی، عصب‌ها و غدد لنفاوی تاثیری ندارد. از این رو لیپوماتیک سینه به دلیل جراحت جزئی و خونریزی کم و رسیدن به سایز مناسب سینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن طرفداران زیادی پیدا کرده است. فرد پس از سه روز از  عمل می‌تواند به انجام فعالیت‌های روزمره بپردازد. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در نتیجه عمل لیپوماتیک سینه می‌توان به سن فرد و میزان خاصیت الاستیکی پوست فرد اشاره کرد.

لیپوماتیک بازو

لیپوماتیک بازو از روش‌های موثر جهت از بین بردن سلول‌های چربی اضافی در ناحیه بازو می‌باشد که تاثیر بسزایی در لیفت بازو و خوش‌فرم شدن آن دارد. میزان کاهش سایز بازو با توجه به تناسب اندام افراد و وزن وی متفاوت است و عمل لیپوماتیک بازو در طی یک جلسه با روش بی‌حسی موضعی توسط پزشک متخصص انجام می‌شود و چربی‌های انباشته شده در این ناحیه را خارج می‌کند. در صورتی که قصد عمل لیپوماتیک بازو و فرم دهی این ناحیه را در کلینیک دکتر شیرنگی را دارید می توانید با مشاورین بخش زیبایی ایشان تماس حاصل فرمایید. 

آیا لیپوماتیک درد دارد؟

به دلیل این که متخصص مربوطه در حین لیپوماتیک از بی‌حسی موضعی یا بیهوشی کامل استفاده می‌کند بیمار احساس درد نخواهد داشت. پس از عمل لیپوماتیک یا پیکرتراشی میزان شدت درد بر اساس آستانه تحمل بیمار، حساسیت اندام هدف، میزان درد پس از پیکرتراشی و شدت عمل انجام شده همچنین نحوه عملکرد پزشک متخصص متفاوت است. به منظور کاهش درد پس از عمل لیپوماتیک، پزشک معالج داروهای مسکن را برای بیماران تجویز می‌کند. علاوه بر موارد ذکر شده استراحت کافی، عدم انجام فعالیت‌های سنگین و رعایت رژیم غذایی مناسب از دیگر نکاتی است که در کاهش درد پس از لیپوماتیک موثر خواهد بود.

میزان خطر آمبولی در لیپوماتیک

هنگامی که ماده ای به صورت گاز، جامد یا مایع وارد رگ‌‌های خونی شود و از این طریق به دیگر اندام‌های بدن راه پیدا می‌کند آمبولی رخ می‌دهد. آمبولی ممکن است به صورت آمبولی چربی، آمبولی چربی کامل و آمبولی ریوی در بدن فرد ظاهر شود. بسیاری از افراد به دلیل ترس از ابتلا به آمبولی از انجام عمل لیپوماتیک خودداری می‌کنند. به طور کلی باید گفت آمبولی از کمیاب‌ترین رسیک‌های این نوع جراحی زیبایی است. با این وجود بروز آمبولی در این روش ممکن است به صورت آمبولی چربی کامل اتفاق بیفتد که در این صورت توده‌های چربی از هم گسسته شده و گرفتار شریان‌های خونی می‌شوند. هنگامی که فرد به آمبولی ریوی یا آمبولی چربی کامل دچار شود ضروری است هر چه سریع‌تر برای درمان آن اقدام کند.

لیپوماتیک با دستگاه پال

لیپوماتیک با استفاده از دستگاه پال نسبت به روش‌های سنتی این مزیت را دارد که در مدت زمانی کوتاه حجم زیادی از چربی‌های بدن را به کمک نیرو با بکارگیری کانولای مخصوص انجام می‌دهد. ‌‌کانولای مخصوص این دستگاه با لرزش‌های ریز، سلول‌های چربی را می‌شکنند و طی یک فرایند ایمن آنها را از ناحیه مورد نظر خارج می‌کنند. دستگاه پال به منظور انتقال راحت چربی‌ها از کانولا، مایع بی‌حسی را در ناحیه مورد نظر تزریق می‌کند. در واقع لوله نازک کانولا پس از بی‌حسی موضعی یا بیهوشی و پس از برش ایجاد شده در ناحیه مورد نظر به داخل بدن وارد می‌شود و چربی‌های زائد از طریق این لوله نازک از بدن خارج می‌شوند. در کلینیک دکتر شیرنگی استفاده از روش‌های نوین توسط پزشکان متخصص و باتجربه موجب شده که مراجعه‌کنندگان از نتیجه جراحی رضایت خاطر بالایی داشته باشند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها