۷ ست رنگی، شیک و ساده برای خانم ها در فصل زمستان

زمستان یکی از زیباترین فصلها است و با اینکه هوای سردی دارد اما پوشیدن لباسهای گرم و رنگارنگ در این فصل ذوقی را در دل زنده می کند.

۷ ست رنگی، شیک و ساده برای خانم ها در فصل زمستان

در واقع زمستان برای پوشیدن لباسهای خاص و متنوع بسیار هم فصل دلنشینی است و سرمای هوا باعث غمگین شدن افراد نمیشود. اگر کمی به مد و لباس علاقه داشته باشید این فصل را هم به اندازه بهار یا حتی بیشتر دوست خواهید داشت. در زمستان تمامی لباسهای کلاسیکی که فیلمهای فرانسوی دیدهایم را میتوانیم بپوشیم. ما اینجا قصد داریم تا چند ست زیبا برای این فصل را به شما پیشنهاد کنیم تا زمستان پیشرو خاطرهانگیز ترین فصل برایتان باشد.

1. کرم و قهوه ای

بی‌شک ترکیب کرم، قهوه‌ای و سفید همیشه در میان بهترین‌ها قرار دارد. این ترکیب زیبا برای فصل زمستان یکی از بهترین‌هاست و اکثر افراد به این ترکیب علاقه دارند. به همین منظور به یک پالتو بلند آجری یا شتری رنگ احتیاج دارید. رنگ شلوار را می‌توانید از میان رنگ های مشکی، سفید و قهوه‌ای روشن یا خردلی انتخاب کنید. میتوانید بهجای شلوار از لگ های چرم، زمستانی و تو کرکی زنانه استفاده کنید. لگهای جذت، زیبایی اندام شما را بهتر نشان میدهند و قیمت بالایی هم ندارند و در واقع تاحدودی ارزان هستند. به عنوان بافت برای زیر پالتو از یک بافت کرم یا سفید استفاده کنید. کفش مناسب با ترکیب کرم، قهوه‌ای بوت و نیم بوت‌های چرم هستند. اگر شلواری که انتخاب کرده‌اید یک شلوار جذب یا لگ است می‌توانید از بوت‌های بلند تا زیر زانو استفاده کنید. رنگ کرم و سفید بهترین رنگ برای هماهنگی با این بوت‌های بلند است. اما اگر شلواری که انتخاب کرده‌اید یک شلوار مام‌فیت سفید است نیم بوت عسلی چرم بیشتر با استایل‌تان همخوانی دارد.

2. کت چرم

۷ ست رنگی، شیک و ساده برای خانم ها در فصل زمستان

کت چرم زنانه هنوز در دسته پرطرفدارترینها قرار دارد. خانمهای شیک پوشی که به استایل خود اهمیت میدهند حتما یک کت چرم در کمد لباسهایشان دارند. چرم احساس خاص و متفاوت بودن را به خوبی به دیگران منتقل میکند، هرگز از آن غافل نشوید.

یک مدل کت چرم کوتاه و زیبا زنانه به رنگ قهوهای تیره بخرید. این کت همیشه از بهترین انتخابهایی که دارید خواهد بود. عمر چرم بسیار بالاست و پس از استفاده طی سالها تخریب نخواهد شد. کت چرم را با یک بوت بلند چرم به همان رنگ ست کنید. شلوار مشکی یا شلوار کرم، هر دو رنگ با کت و بوت چرم عالی خواهند بود و انتخاب بین این دو به عهده خودتان است. با این ترکیب از یک کلاه پوست استفاده کنید. استایلتان بینظیر خواهد بود.

3. کت فوتر

با یک کت فوتر قهوه‌ای می‌توانید استایل کلاسیک را همراه استایل مینیمال داشته باشید، جین آبی بپوشید. نیازی به یک جین تنگ و چسبان ندارید. استایل خاصی که می‌تواتید داشته باشید با یک جین راسته که پاچه آن را کمی بالا زده باشید و یک بافت کرم یا قهوه‌ای امکان پذیر است. نیازی به تجملات پر زرق و برق ندارید. یک نیم‌بوت پاشنه‌دار مشکی استایل‌تان را تکمیل خواهد کرد. حتما پالتوی خود را بلند انتخاب کنید.

4. گرمترین رنگ مناسب زمستان

 

۷ ست رنگی، شیک و ساده برای خانم ها در فصل زمستانبا توجه به علاقه‌ای که همه ما به کریسمس داریم پوشیدن لباس‌های قرمز و سفید به همراه کلاه های خزدار و جوراب های بلند برای همه ما حس خوبی به همراه دارد. به عنوان یک استایل مناسب برای خارج از منزل یک پالتو کوتاه قرمز رنگ بخرید. جنس پالتو بهتر است از فوترکوبیده باشد. در زیر پالتو یک هودی سفیدرنگ کلاهدار بپوشید. استفاده از جوراب‌های رنگی بر روی شلوار یک ترند جذاب است. می‌توانید از یک شلوار جذب سفید استفاده کنید و نیم‌بوت خود را با پالتو ست کنید. همچنین می‌توانید جوراب‌های طرح دار فانتزی که کمی بالاتر از نیم‌بوت‌تان قرار میگیرد بپوشید. برای تکمیل کردن این ست به یک کلاه قرمز رنگ بافتنی احتیاج دارید.

5. کت پشمی یقه انگلیسی

کت کوتاه یقه انگلیسی و چهارخانه برای کمدتان ضروری است. این کت زیبا و کلاسیک سالهاست که در دنیای مد و لباس خودنمایی میکند و هرگز به مدت طولانی از دنیای مد دور نشده است. علاقهمندان به استایل کلاسیک زیبایی این کت را بیش از هرکسی درک می کنند. استایلهای جذاب و متفاوت زیادی به این کت میتوانید داشته باشید.

اولین استایلی که با کت پشمی وچهارخانه کوتاه به شما پیشنهاد میکنیم ترکیب این کت با جلیقه سبز یشمی و یک پیراهن ساده است. شلوار جین را در این استایل فراموش نکنید. بیشترین همخوانی را با این استایل شلوار جین آبی دارد. نیمبوت سوارکاری با این ترکیب بینظیر خواهد شد. اگر جسارت داشتن یک استایل متفاوت و خاص را دارید این استایل مختص شماست.

دومین ترکیبی که با کت پشمی میتوانید داشته باشید استفاده از دامن است. این کتهای کوتاه را میتوانید با دامنهای کلوش و نیم کلوش بپوشید. برای زیر کت از جلیقه و پیراهن استفاده کنید و یک نیم بوت بنددار که به رنگ کتتان نزدیک باشد به پا کنید.

6. صورتی کثیف

کتهای صورتی کثیف بیشتر مورد توجه دختران نوجوان است. این کتها با ترکیب رنگ سفید استفاده میشود. کلاه و شالگردن سفید به همراه بافت سفید و شلوار سفید چیزی شبیه به لباس شخصیتهای درون انیمیشن است. این ترکیب رویایی را با نیم بوتهای طرح یخ شکن صورتی رنگ استفاده میکنند.

7. هودی و پالتو

آخرین استایلی که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم استایل اسپرت است. استایلهای اسپرت برای این که راحتی بیشتری را در پوشیدن لباس تجربه کنیم عالی است طرفداران بسیاری دارد. رنگ هودی خود را از میان رنگهای درخشانی مانند قرمز و زرد انتخاب کنید. برای روی هودی از یک بارانی یا پالتو گشاد استفاده کنید. شلوار جین ماماستایل را جایگزین شلوارهای تنگ و آزاردهنده کنید و یک نیم بوت مشکی بخرید. میتوانید رنگ بارانی و نیمبوت را با هم ست کنید. همچنین اگر برای انتخاب بوت زنانه برای زمستان نیاز به کمک دارید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قدم بعد کلاه است. یک کلاه بافتنی احتیاج دارید. رنگ کلاه و هودی را با هم ست کنید تا هارمونی جذابی به استایلتان بدهید. این استایل اکنون تکمیل و زیباست.

برای فصل زمستان یک ست زیبا و متناسب سلیقه خود تهیه کنید تا با ذوق بیشتری به استقبال زمستان زیبا بروید.

منبع: قطره
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها