لوازم دکوری منزل عروس، بهترین‌ها کدامند؟

دکوراسیون و سبک چیدمان منزل عروس بسیار مهم است و اصولاً با وسواس زیادی انجام می‌شود، در این بین یکی از نکاتی که باید به هنگام چیدمان خانه عروس بدانیم اهمیت استفاده از لوازم دکوری منزل عروس مناسب و شیک و زیباست، که به چیدمان بهتر و زیباتر دیده شدن منزل کمک شایانی می‌کند.

لوازم دکوری منزل عروس، بهترین‌ها کدامند؟

 معمولاً برای خرید لوازم دکوری منزل عروس هزینه و وقت زیادی صرف می‌شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد. اما اکسسوری‌های زیبا مناسب اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه عروس کدامند و از چه وسایلی می‌توان استفاده خلاقانه کرد؟

دکوراسیون و سبک چیدمان منزل عروس بسیار مهم است و اصولا با وسواس زیادی انجام می‌شود.

در این بین یکی از نکاتی که باید به هنگام چیدمان خانه عروس بدانیم اهمیت استفاده از لوازم دکوری منزل عروس مناسب و شیک و زیباست، که به چیدمان بهتر و زیباتر دیده شدن منزل کمک شایانی می‌کند. لوازم دکوری از قاب‌ها و تابلو‌ها تا مجسمه ها، گلدان، ظروف تزیینی، ساعت منزل و … را در بر می‌گیرد.

انتخاب سبک دکوراسیون پیش از چیدن لوازم دکوری منزل عروس

امروزه بیشتر جوانان بعد از ازدواج زندگی خود را در آپارتمان‌های کوچک آغاز می‌کنند. پس باید به یاد داشته باشید این فضا‌ها به علت کوچک بودن، کمترین بهم ریختگی و آشفتگی را به نمایش می‌گذارند. با کمک بعضی نکات کلیدی مانند استفاده از رنگ‌های روشن و یا استفاده از آینه می‌توانید فضا را به راحتی بزرگتر از حد معمول نشان دهید.
انتخاب سبک و نوع چیدمان دکوراسیون منزل را باید زوج با توجه به سلایق خود انجام دهند. بهترین و راحت‌ترین سبک را انتخاب کنید تا دست شما برای چیدمان وسایل و کمک از لوازم دکوری باز باشد. سبک دکوراسیون منزل مدرن برای منزل زوج جوان بهترین گزینه است.

انتخاب رنگ

از گذشته بیشتر رنگ وسایل عروس را سفید تهیه می‌کردند، اما با گذشت زمان رنگ‌های دیگر نیز جای خود را در بین لوازم جهیزیه پیدا کردند در حال حاضر می‌توانید، از رنگ‌های روشن و سفید برای فضا‌های کوچک در لوازم و رنگ دیوار‌ها استفاده کنید.

اگر سبک منزل خود را مدرن انتخاب کرده‌اید میتوانید از رنگ‌هایی مانند سفید، طلایی و طیف رنگ خنثی برای رنگ لوازم دکوری بهره بگیرید.
این گفته به این معنی نخواهد بود که استفاده از سایر رنگ‌ها جایز نیست؛ شما می توانید سایر طیف رنگی سرد و گرم را در اکسسوری‌ها و دکوری‌های منزل به کار ببندید.

لوازم دکوری منزل عروس، بهترین‌ها کدامند؟

برای تزئین اتاق نشیمن می‌توانید از تعدادی قاب عکس که با عکس‌های پرخاطره تکمیل شده‌اند و آن‌ها را روی دیوار‌ها نصب کرده‌اید، بهره بگیرید. می‌توانید حروف ابتدای اسم عروس و داماد را روی چوب طراحی کنید و آن را بر روی دیوار نصب کنید.

برای اضافه کردن لوازم دکوری به اتاق خواب عروس، به سراغ تابلو‌های نقاشی بروید و با کمک آن، رنگ‌ها را به اتاق بیاورید.

در نظر داشته باشید که نباید فضای دیوار خواب را شلوغ کنید، این فضا باید در آرامش مطلق باشد تا خوابی کافی را برای شما رقم بزند.

چراغ رومیزی و آباژور‌های اطراف تخت خواب، یکی دیگر از لوازم دکوری منزل عروس به حساب می‌آید.

لوازم دکوری منزل عروس، بهترین‌ها کدامند؟

از جمله فضا‌های مهم در خانه نو عروس، آشپزخانه و اتاق غذاخوری است. در نظر داشته باشید آشپزخانه اپن، دید بیشتری از سالن پذیرایی و نشیمن منزل دارد؛ پس دکوراسیون این فضا مهم تلقی می‌شود. از رنگ‌های خنثی برای کابینت و فضاها، اما با طیف متفاوت استفاده کنید و اکسسوری‌ها را رنگی و پر انرژی انتخاب کنید.

در تزئین اتاق و یا فضای غذاخوری از لوازم دکوری منزل عروس غافل نشوید، در این فضا می‌توانید رنگ رومیزی را با رنگ پارچه مورد استفاده در صندلی هماهنگ کنید. استفاده از شمعدان بر روی میز غذاخوری یک ایده مناسب است.

لوازم دکوری منزل عروس، بهترین‌ها کدامند؟

دکور‌های خاص منزل عروس کدام اکسسوری‌ها هستند؟

استفاده از کوسن‌های رنگی خاص و مناسب با سبک دکوراسیون یکی از لوازم دکوری خاص برای خانه عروس و دامادهاست.

به تضاد و کنتراست رنگی موجود به وجود آمده بین رنگ دکوراسیون و رنگ کوسن دقت کنید این تضاد نباید به حدی باشد که فضا را زننده کند بلکه باید به گرم‌تر شدن و دلنشینی بیشتر فضا کمک کند.

لوازم دکوری منزل عروس، بهترین‌ها کدامند؟

آینه و کاربرد آن را دست کم نگیرید. همین عنصر جاودانه و زیبا می‌تواند به شما در بزرگتر جلوه کردن فضا کمک شایانی کند. دیگر وقت آن رسیده که آینه را با شکل و شمایل جدید به دکوراسیون منزل خود وارد کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. با یک جستجو کوچک در فضای مجازی یا مجله‌های دکوراسیون می‌توانید یک یا چند مدل آینه مدنظر و متناسب با دکوراسیون منزل خود پیدا کنید و از افراد متخصص بخواهید تا آن را برای شما آماده و نصب کنند.

لوازم دکوری منزل عروس، بهترین‌ها کدامند؟

یکی دیگر از لوازم دکوری منزل عروس که بسیار شیک و مناسب انواع فضا‌هاست، استفاده از گلدان‌های جذاب است. گلدان‌ها را می‌توان روی میز پذیرایی، میز غذاخوری و یا میز‌های کنار مبلی قرار داد و آن‌ها را روزانه با گل‌های طبیعی یا همواره با گل‌های مصنوعی آرایش کرد.

استفاده از گل‌های طبیعی پیشنهاد بهتری برای خانه تازه عروس به حساب می‌آید.

لوازم دکوری منزل عروس، بهترین‌ها کدامند؟

بافت‌ها و دست‌ساز‌ه‌های محلی و هنر‌هایی از این قبیل، یک ایده نو و کارآمد است که به عنوان لوازم دکوری منزل عروس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در نظر داشته باشید اگر قرار است از آویز و قاب عکس یا تابلوی هنری بر روی یک دیوار استفاده کنید باید تناسب‌ها را رعایت کنید تا فضا را کوچک، آشفته و خفه به نمایش نگذارد.

لوازم دکوری منزل عروس، بهترین‌ها کدامند؟

استفاده از حروف اسم عروس و داماد که در بالاتر گفته شد و یا نصب یک چیزی شبیه به آن بر روی دیوار راهروی ورودی، یکی از راه‌های استفاده از این لوازم دکوری زیباست.

برای تکمیل فضای راهرو می‌توانید یک کنسول که روی آن یک گلدان با گل‌های طبیعی و یا یک قاب عکس زیبا است، زیر این نوشته قرار دهید.

لوازم دکوری منزل عروس، بهترین‌ها کدامند؟

لوستر و سایر وسایل روشنایی را فراموش نکنید. این لوازم را خاص و منحصر به فرد انتخاب کنید تا به عنوان لوازم دکوری برای منزل شما به حساب بیایند. کافیست یکبار به بازار و مراکز خرید مربوط به لوازم روشنایی سر بزنید تا خیلی راحت بتوانید مناسب با سلیقه خود و سبک دکوراسیون منزل لوستر را انتخاب کنید.

لوستر‌های دست‌ساز نیز یک گزینه مناسب دیگر است که می‌توانید به عنوان لوستر خاص از آن بهره بگیرید.

لوازم دکوری منزل عروس، بهترین‌ها کدامند؟

منبع: تابناک باتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها