راهنمای انتخاب رنگ آشپزخانه برای انواع سلیقه ها

رنگ ها یکی از المان های اصلی در دکوراسیون هستند، اگر شما بتوانید رنگ مناسب با فضای آشپزخانه خود انتخاب کنید میتوانید طراحی بی نقصی داشته باشید.

راهنمای انتخاب رنگ آشپزخانه برای انواع سلیقه ها

قطعاً آشپزخانه قلب خانه محسوب می شود؛ مخصوصاً برای خانم هایی که نسبتاً زمان بیشتری را در آن سپری می کنند. در این قسمت به شما توضیح می دهیم که چه رنگ هایی برای آشپزخانه مناسب هستند و هر کدام می توانند چه ویژگی هایی داشته باشند.

رنگ آشپزخانه خود را با رنگ های طبیعی روشن تر کنید

اگر به دنبال روشن شدن محیط آشپزخانه هستید و می خواهید از رنگ های روشن تر استفاده کنید، بدانید که تصمیم درستی گرفته اید. رنگ های روشن باعث می شود که آشپزخانه کوچک، بزرگ تر دیده شود و نور بیشتری داخل آن وجود داشته باشد.

اگر بخواهید همه چیز را به شکل یک دست سفید نگه دارید، خیلی در بزرگ نشان دادن آشپزخانه و زیبایی آن کار خاصی نکرده اید.

فرقی ندارد که دکور و استایل آشپزخانه شما چگونه باشد، در هر صورت باید از چند رنگ مختلف استفاده کنید تا جذابیت آن افزایش پیدا کند.

دکوراسیون آشپزخانه

کمی از رنگ زرد استفاده کنید

آیا عاشق آفتاب هستید؟ این رنگ معمولاً برای آشپزخانه بی نظیر است. رنگ زرد روشنی به خانه می دهد. در کنار رنگ زرد می توانید رنگ های دیگری مثل طوسی یا سفید یا حتی بنفش را هم همراه کنید که ترکیب آن ها باعث می شود تا آشپزخانه شبیه یک فضای هنری به نظر برسد.

رنگ قهوه ای، خاکستری و سفید را با یکدیگر ترکیب کنید

شاید ترکیب این سه رنگ کمی برای تان خسته کننده به نظر برسد اما می تواند یکی از جذاب ترین ترکیب های رنگی باشد که برای آشپزخانه استفاده می شود و فضای آشپزخانه را بزرگ تر و روشن تر می کند، بدون این که کلافه کننده به نظر برسد.

دکوراسیون

ترکیب رنگ سفید و سبز بی نظیر است

سبز رنگ ریلکسیشن، هارمونی و هماهنگی است و زمانی که با سفید همراه می شود؛ جذابیت خاصی را به وجود می آورد و یک رنگ عالی برای آشپزخانه است که می توانید به آن اضافه کنید. رنگ سفید هم باعث می شود که وسیله های مختلف جذاب تر و زیبا تر به نظر برسند.

می توانید از رنگ های پررنگ تر برای ایجاد عمق بیشتر استفاده کنید

رنگ های تیره تر در آشپزخانه در دهه گذشته خیلی مورد استفاده قرار نمی گرفتند اما امروزه در آشپزخانه های بزرگتر استفاده می شوند. اگر ترکیب درستی از رنگ های تیره را استفاده کنید، می توانید فضای بسیار جذابی را به وجود بیاورید.

کابینت

قهوه ای و سبز را با هم ترکیب کنید

ترکیب این رنگ ها بسیار شیک و جذاب است و برای آشپزخانه های بزرگ بسیار مناسب است. استایل خوبی به آشپزخانه می دهد و جذابیت آن را بالا می برد.

آبی پر رنگ و قهوه ای هم بسیار جذاب خواهد بود

اگر به دنبال جذابیت مدرن هستید، می توانید از رنگ آبی و قهوه ای استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ حسی شبیه به حس وفاداری را القا می کنند که برای طراحی آشپزخانه مناسب است. این ترکیب رنگ را می توانید برای ایجاد هارمونی در آشپزخانه های روشن و بزرگ استفاده کنید. منظور از روشن، آشپزخانه ای است که نور طبیعی در آن جریان داشته باشد.

کابینت

رنگ طلایی و بنفش تیره را با هم استفاده کنید

بنفش تیره و طلایی جزء رنگ هایی هستند که اگر با یکدیگر ترکیب شوند، فضای عالی را ایجاد می کنند و ترکیب رنگ زیبایی را به وجود می آورند و جذابیت آشپزخانه را افزایش خواهند داد.

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها