زن در رابطه جنسی واقعاً چه احساسی دارد؟

احساس زن در رابطه جنسی متفاوت از مرد است. بسیاری از خانم ها رابطه جنسی را عمیق‌ترین شکل عشق و ارتباط می‌دانند و بسیاری از زنان به شدت گرایش جنسی دارند. اما شیوه‌هایی که زنان تجربه می‌کنند و تمایلات جنسی خود را ابراز می‌کنند، اغلب با همسران بسیار متفاوت است.

زن در رابطه جنسی واقعاً چه احساسی دارد؟

در این مطلب برخی از رایج ترین روش هایی که زنان ممکن است با مردان متفاوت باشند، آورده شده است.

رابطه جنسی از ذهن شروع می شود

مردان اغلب ناامید می شوند که همسرشان به اندازه او هوس آن را در بدن خود ندارد. اما بدن او از نظر هورمونی بسیار متفاوت است. تستوسترون باعث ایجاد میل فیزیولوژیکی در هر دو جنس می شود، اما نسبتا به درجات مختلف، انگیزه هورمونی مردانه باعث ایجاد یک فریاد بلند در مرد اما زمزمه گاه به گاه در زن می شود. برای زن، این خیال پردازی، به خاطر سپردن و تخیل رابطه جنسی داغ است که موتور جنسی او را می چرخاند. بنابراین، در مواقع شیفتگی یا عاشق شدن – وقتی مدام به با هم بودن فکر می کند – اشتهای جنسی او زیاد است و برانگیختگی جنسی آسان.

 

 

رابطه جنسی در مورد خواسته شدن است

مردیث چیورز، محقق جنسی، می‌گوید: «آرزو بودن برای زنان ارگاسم است». در حالی که دیدن یک مرد جذاب ممکن است باعث ایجاد یک هیجان کوچک در یک زن شود، این فکر واکنشِ مرد به زن است – “من نمی دانم که آیا او فکر می کند من جذاب هستم؟” – این فکر است که مثل صاعقه به مغزش برخورد می کند. دانستن اینکه مردش تشنه اوست، تخیل او را درگیر می کند و افکار جنسی را در مغز شعله ور می کند. همانطور که مردان اغلب پس از ازدواج انتظار دارند رابطه جنسی فراوان داشته باشند، زنان نیز انتظارات زیادی از ادامه روابط عاشقانه دارند که به او نسبت به تمایل جنسی او اطمینان می دهد.

رابطه جنسی یک بسته ترکیبی است

بیشتر زنان عاشق رابطه جنسی هستند، اما میل جنسی خیلی راحت با خستگی، رنجش و مشکلات فیزیولوژیکی درد و یائسگی از بین می رود. زنان اغلب با تمایل به داشتن یک تجربه خوب به رختخواب می‌روند، اما هنوز واقعاً نمی‌خواهند و تا زمانی که برانگیخته نشده‌اند، تمایلی به رابطه جنسی ندارند. و گاهی اوقات رسیدن به اوج برانگیختگی ممکن است صعودی پر دست انداز باشد (برای اکثر زنان ممکن است ۴۵ دقیقه طول بکشد). تجربه ارگاسم منظم برای زنان به راحتیِ مردان نیست، اما برای ادامه میل جنسی، لازم است. بنابراین، در حالی که مردان عاشق تنوع هستند، زنان ممکن است موقعیت یا روال آزمایش شده و واقعی را ترجیح دهند زیرا تضمین بیشتری برای لذت او وجود دارد که به او اجازه می دهد در لحظه آرامش داشته باشد.

رابطه جنسی مبتنی بر شرایط است

در حالی که بسیاری از زنان ارگاسم را از طریق خود انگیختگی یاد می گیرند، بخش زیادی نیز وجود دارند که زندگی جنسی خود را در یک رابطه یا پیوند شروع می کنند. اولین باری که آنها از نزدیک لمس می شوند ممکن است توسط شخص دیگری باشد، در حالی که تقریباً همه مردان زندگی جنسی خود را با خودارضایی شروع می کنند. احساس میل جنسی، در هسته خود، بدترین شکل آسیب پذیری است – اینکه بخواهیم معشوق ما را لمس کند و برای ما لذت به ارمغان بیاورد، تجربه نیاز است.

اغلب، فراز و نشیب‌های رابطه باعث می‌شود که زنان تمایل خود را کنار بگذارند و از قلب خود محافظت کنند، به گونه‌ای که مردان با توجه به نیروی انگیزه بیولوژیکی‌شان نمی‌کنند و نمی‌توانند. نیاز زن به احساس امنیت عاطفی قبل از لحظه جنسی قابل اغراق نیست. عشق‌بازی و اغواگری روش‌هایی هستند که هم زن و هم مرد می‌توانند زمینه‌ای برای رابطه جنسی ایجاد کنند که به او کمک می‌کند از دغدغه‌های روز و فهرست ذهنی کارهایی که باید انجام دهد جدا شود و او را به نقطه‌ای آسیب‌پذیر برساند.

رابطه جنسی یکی از جنبه های عشق است

رابطه جنسی، صحبت کردن، معاشرت، کار با هم، مدیریت خانه و خانواده به صورت تیمی، جشن گرفتن تعطیلات، هدیه دادن و گرفتن و محبت ممکن است شامل عشق به یک زن باشد – رابطه جنسی بخشی از کل است، نه عامل تعیین کننده. عشق ورزی ممکن است از گرمی که او در رابطه احساس می کند ناشی شود، اما لزوماً منبع گرما نیست.

رابطه جنسی راهی است که زن عشق می بخشد.

مطلقاً منظورمان این نیست که زنان موظف هستند در مواقعی که نمی خواهند رابطه جنسی داشته باشند. اما گاهی اوقات ممکن است او نیاز همسرش به رابطه جنسی را تشخیص دهد و با وجود عدم تمایل خود، ممکن است بخواهد نیاز او را برآورده کند. اگر صمیمیت رابطه و حسن نیت وجود داشته باشد، این پیشکش می تواند هدیه واقعی عشق باشد. از آنجا که او اغلب پس از برانگیختگی احساس میل می کند، ممکن است خود را خوشحال کند که شروع به عشق ورزی کرده است. بسیاری از زنان از رابطه جنسی رضایت عمیقی پیدا می‌کنند، حتی اگر بدون ارگاسم باشد. در حالی که بیشتر اوقات ما می خواهیم قبل از داشتن رابطه جنسی احساس کنیم که با شریک زندگی خود همسو هستیم، گاهی اوقات این رابطه جنسی است که ما را در همان صفحه قرار می دهد.

منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • سعید
    2

    ترجمه نامفهومی داشت

  • ناشناس
    2

    کمی نا مفهوم ترجمه کردی

  • سید
    2

    مردم نان برای خوردن ندارن
    از صبح تا شب میدون که یه لقمه نون برا زن و بچه در بیارن اینا که گفتی همه درست و صحیح است ولی برای شما ها که شکم سیر هستین و هیچ استرسی ندارین که هر وقت خواستین با عشق زندگی کنید

  • کار بر ناشناس
    18

    گذاشتن این مطالب در شان خبر فوری نیست.
    بسیار زشت و رکیک.

  • محمد
    1

    ترجمه اش به گونه ای بوده که انگار سبک زبان اصلی رو حفظ کرده است لذا فهمش برای فارسی زبانان سخت بوده ممنون

  • رضا
    5

    همه اش چرت و پرته . اکثر زنان ایرانی سردمزاجند و بی علاقه به رابطه .

    نظرات شما -
    • !!!
      1

      دستت درد نکنه! انگ زدن ب همه راحته! اما مگه شما مرکز آمارین؟
      بعدم اون گرم مزاج هاش رفاه طلب و تنوع طلب هم هستن؛ و نمیان صبح تا شب واسه شما بشور و بساب کنن و بعنوان خانم خاندار هم کار آشپز و پرستار بچه و خدمتکار و.... انجام بدن هم بعضیاشون کار بیرون هم انجام بدن. اون ازما بهترون میان قید همه خوشیهاشونو بزنن ک با حقوق زیر خط فقری اکثر آقایون ایرانی؛ طبق آمار* تو این گرونی بی صاحب بسازن ک به آخر ماه برسه؟؟؟ دیگه بقیه اش بماند ب انصاف شما و مقایسه حال اوضاع و روحیه زن یا مردش تو این وضعی ک برامون درست کردن!!! همینکه نفسمون یک درمیون بالا میاد خیلیییه! دیگه بقیش پیش کش!

  • اشنا
    1

    زنان بیچاره با مردان خسته واخمو ی گرفتار در مشکلات زندگی چی کار کنند مردم خبر از حال خودشان ندارند چه برسد به رابطه جنسی این ربطی به دارا و ندار ندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها