بهترین روش کاشت مو و کلینیک کاشت مو در ایران

امروزه کاشت مو یا پیوند مو، کاشت ابرو و کاشت ریش طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده، به شیوه های مختلف و با مدرن ترین دستگاههای پیشرفته انجام می شود.

بهترین روش کاشت مو و کلینیک کاشت مو در ایران

ظاهری مرتب و آراسته بدون شک به هر انسانی اعتماد به نفس بالایی خواهد داد. موهای پرپشت و خوش حالت نیز یکی از فاکتورهای اصلی این ظاهر شیک و آراسته می باشد که برخی از افراد از داشتن آن محروم هستند. موهای کم پشت و طاسی از جمله مشکلاتی است که 50 درصد از آقایون و برخی خانم ها به آن دچار شده اند. در صورتی که شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به این مشکلات گرفتارید، نگران نباشید . کاشت مو یا پیوند مو (کلینیک رنسانس) یکی از بهترین و موثرترین راه برای فرار از رفع طاسی می باشد.

امروزه کاشت مو یا پیوند مو، کاشت ابرو و کاشت ریش طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده، به شیوه های مختلف و با مدرن ترین دستگاههای پیشرفته انجام می شود.

روش های جدید کاشت مو کلینیک رنسانس

افرادی که مشکل کم پشتی مو یا طاسی دارند بیشتر به دنبال پاسخ سوالاتی مانند: جدیدترین و بهترین روش کاشت مو چیست؟ هزینه و قیمت کاشت مو چقدر است؟ معتبرترین کلینیک کاشت مو یا پیوند مو کجاست؟ در کدام فصل کاشت مو را انجام دهیم؟ و... می باشند.

از بین همه این سوالات، مناسب ترین پاسخ زمانی خواهد بود که بهترین نتیجه را برای شما و کمترین نگرانی و استرس را به ارمغان آورد. البته این معادله تقریبا برای همه انتخاب های شما در زندگی تان صدق می کند؛ یک طرف نتیجه مناسب و سوی دیگر هزینه و قیمت.

قطعا نتیجه مناسب در مورد این قضیه پر کردن نواحی خالی یا بدون موی سر به نوعی که ظاهری شیک و زیبا برای شما دربر داشته باشد. سوی دیگر هزینه های مالی و زمانی است که خود استرس و صدمات روش های کاشت مو را نیز شامل می شود.

کلینیک رنسانس متشکل از متخصصان کاشت مو از روش های نوین و مناسب مختلفی استفاده می کنند از قبیل:

سوپر کاشت کلینیک تخصصی رنسانس

سوپر کاشت کلینیک رنسانس جز روش های موفق در جهان است که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی در کلینیک رنسانس توسط کادر مجرب درمانی و زیر نظر متخصصین انجام می شود.

با انجام معاینه های اولیه و سپس بررسی بانک مو مشخص می شود که فرد دارای بانک موی قوی است یا ضعیف، چه مقدار برداشت و چه مقدار کاشت نیاز دارد. پس از این بررسی ها پروسه تکنیک معجزه گر سوپر کاشت کلینیک رنسانس شروع می شود

در طی فرایند انجام و با توجه به بانک موی فرد، مقدار مورد نیاز فولیکول ها با دستگاه انحصاری و کلینیک رنسانس برداشته می شود و تمام فرایند کاشت موی طبیعی با نهایت تراکم بدون درد و خونریزی انجام می شود

کاشت مو بدون عمل جراحی SUT

روش SUT در اغلب موارد انتخاب افرادی است که به کلینیک رنسانس مراجعه می کنند. از نکات مثبت این روش می توان به عدم نیاز به عمل جراحی، بخیه و پانسمان اشاره کرد. دکتر پوست و موی رنسانس با کمک دستگاه های اتوماتیک کاشت مو یا پیوند مو به تعداد 14000 تار موی واقعی را در نواحی خالی سر کاشت می کند. خط رویش کاشت مو SUT به شکل طبیعی صورت می گیرد.

دلیل انتخاب کاشت ابرو در کلینیک رنسانس

خانم های وسواس که بسیار به زیبایی خود اهمیت می دهند در انتخاب کلینیک کاشت ابرو حساسیت خاصی به خرج می دهند. چنانچه شما هم از این دسته افراد هستید کلینیک رنسانس پیشرو و همگام با کلینیک های معتبر اروپایی و آمریکایی در کاشت ابرو می باشد.

بهره بردن از تکنیک های FUE و SUT بعنوان بهترین و مدرن ترین شیوه کاشت ابرو بصورت کاملا طبیعی بدون نیاز به جراحی، درد، خونریزی و ... تنها در یک جلسه از قابلیت های کلینیک رنسانس می باشد. در صورتی که ابروی خود را تاتو کرده اید با کمک این روش باز می توانید از امتیاز کاشت ابرو بهره مند شوید.

کاشت ریش و سبیل جذاب در دستان کلینیک رنسانس

هر قسمت از صورت شما خالی از مو باشد با مراجعه به مرکز موی رنسانس می توانید جای خالیش را پر کنید. ریش و سبیل که جزو زیبایی های مرد محسوب می شود گاهی دچار ریزش شده و یا به صورت مادرزادی کم پشت یا بدون مو خواهد شد. این حالت بدون شک برای مردها آزاردهنده خواهد بود.

روش FUE و SUT مناسب برای کاشت مو و به شکل مادام العمر در نواحی چانه، پشت لب، خط ریش و دیگر نواحی صورت می باشد. رنسانس کاشت ریش و سبیل را بدون نیاز به جراحی، درد و دوران نقاهت توسط تیم مجرب سوپر کاشت مو انجام می شود.

جهت دیدن نمونه کاشت مو و ابرو در کلینیک رنسانس لطفا اینجا کلیک کنید.

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه در دو شعبه به آدرس زیر

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ - ۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

‌مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها